abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85803584
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef freecell het volgende:
O+
En zo met een ruck en een mei tai is het ook niet bloedheet...
het zijn zelfs twee mei tais! en het was idd goed te doen. ik heb wel hulp nodig bij het knopen hoor. eerst ravi voorop, dan selene achterop en dan kan ik dus niet handenvrij bukken zeg maar. dus eerst bukken en dan ravi ondersteunen, dan heeft sangdrax selene via de banden (spanning erop houden) en dan pakken we ze om en om over terwijl ik de banden onder selene's kont doorhaal. ik zal geen boswandeling maken zo, maar een uurtje tijdens de boodschapjes lukt best!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2010 @ 18:47:25 #277
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_85881406
simmu, geweldig zo op die foto!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2010 @ 18:50:27 #278
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_85881491
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:44 schreef WupWup het volgende:
simmu wat tof zeg!

orea, als je het niet aandurft, kun je evt storm op zolder vragen om je doekie te verven.
of ons aller owlet van roze tot groen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_85885126
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:50 schreef Macka66 het volgende:

[..]

of ons aller owlet van roze tot groen
:@ Dat wist ik helemaal niet, sorry owlet! een aantal foto's doen het overigens niet meer op je blog
pi_85901546
Deze hadden jullie nog tegoed :)
Indio Smaragd en ons :)

pi_85902638
Staat jullie goed mrien :Y

Ik durf het zelf wel aan om te verven hoor, maar bedankt voor de tips :) Verf is nog niet binnen }:| dus moet nog wat geduld hebben....
pi_85905658
Eigenlijk is hij voor de baby straks, maar Lotte vind het opeens wel weer erg interessant, doek..rug..buiten
En haar pop moet ook continu in haar doek, wel heel lief :D
  woensdag 1 september 2010 @ 16:14:44 #283
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85952702
Ik ben vanochtend met Nathan in de doek naar buiten geweest. Nathan vond het erg interessant die kon heel mooi over de rand van de doek naar buiten kijken. Ikzelf voelde het alleen flink in mn bekken toen ik thuis kwam, en ik had maar een klein rondje gelopen. Is dit normaal? Of knoop ik verkeerd? Ik had hem gewoon in een FWCC-tje. Met de wagen kan ik een stuk verder lopen en ik heb het idee dat het makkelijker loopt.
Doe ik iets fout? Nathan weegt nu tegen de 4 kilo, als gewicht iets uitmaakt...
pi_85952796
Pessie, een wagen werkt in het geval van bekkenproblemen als een rollator vertelde de therapeute me destijds. Dus eigenlijk is het niet zo vreemd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 1 september 2010 @ 16:20:08 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85952861
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:17 schreef mefke79 het volgende:
Pessie, een wagen werkt in het geval van bekkenproblemen als een rollator vertelde de therapeute me destijds. Dus eigenlijk is het niet zo vreemd.
ik kan nog steeds geen zware winkelwagens duwen...
maar ja, dat is wel een ander verhaal dan een kleine baby idd. Dat gaat wel. :)

wel jammer dat je last kreeg, pessie!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 1 september 2010 @ 17:01:45 #286
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85954430
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:17 schreef mefke79 het volgende:
25 en nu al aan de rollator :') .

Nou ja, over een week maar weer proberen, mn bekken doet het al een stuk beter dan tijdens de zwangerschap.
  woensdag 1 september 2010 @ 20:10:12 #287
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_85960898
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_85977568
Als het goed is komt de verf vandaag binnen *O* ben zo benieuwd hoe het wordt! Manlief had van de week iets donkers met wat witte dingen van Leia in de was gedaan }:| witte dingen verpest :{w dus die gooi ik er gelijk bij met verven :D

En ik heb gisteren een Girasol gekocht :@ de Folia O+ dat is deze en hij is vandaag al verzonden!! :o
pi_85978424
quote:
Op donderdag 2 september 2010 10:11 schreef Orea het volgende:
Als het goed is komt de verf vandaag binnen *O* ben zo benieuwd hoe het wordt! Manlief had van de week iets donkers met wat witte dingen van Leia in de was gedaan }:| witte dingen verpest :{w dus die gooi ik er gelijk bij met verven :D

En ik heb gisteren een Girasol gekocht :@ de Folia O+ dat is deze en hij is vandaag al verzonden!! :o
Oh, *waauw* O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85979692
Die is heel mooi Orea O+
pi_85985007
quote:
Op donderdag 2 september 2010 10:11 schreef Orea het volgende:

mooi is ie zeg O+
mooie warme kleuren!

ik zit ook te denken nog een doek te kopen...en waarom omdat ik een mailtje kreeg van slings&things dat er opruiming is..en zie 2 doeken die ik mooi vind...maar goed ben nog steeds aan t denken... :') want zoveel gebruik ik mijn doek niet... :')
tis zo verleidelijk te kopen...
pi_85985055
Welke vind je mooi Sonnetje?

Folia is mooi Orea!!
pi_85985188
de panama (vind ik wel echt jongsachtig :D) en de kornblume (mooie kleur blauw O+)
pi_85987192
Hahaha! Ik draag juist meer en meer :P Wilde eigenlijk graag de Betula hebben, maar nu ik Indio groen ga verven vond ik nog een groene doek wel wat overdreven!

De Panama vind ik ook erg mooi! :Y Kornblume heb ik zelf niks mee, maar ik hou niet van blauw :P (maar ik hield ook niet van roze :') wordt nog wat als ik ooit een jongetje krijg :')) Maar heb jij nou ook al een geweven doek, of niet?
  donderdag 2 september 2010 @ 15:29:37 #295
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85987236
Ik heb de Panama. :D
M'n vriend gebruikt 'm veel.
Valt wel mee met 't jongetjes achtige.
pi_85987606
Mijn verf is binnen *O*
Als meneer straks thuis is, ga ik even aan de slag! Ben zo benieuwd :D
pi_85988265
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef Orea het volgende:
Hahaha! Ik draag juist meer en meer :P Wilde eigenlijk graag de Betula hebben, maar nu ik Indio groen ga verven vond ik nog een groene doek wel wat overdreven!

De Panama vind ik ook erg mooi! :Y Kornblume heb ik zelf niks mee, maar ik hou niet van blauw :P (maar ik hield ook niet van roze :') wordt nog wat als ik ooit een jongetje krijg :')) Maar heb jij nou ook al een geweven doek, of niet?
betula is ook mooi idd

ik heb een geweven doek, ellaroo larae
moet ook vaker knopen, maar heb t goede moment nog niet gevonden. of hij slaapt (wat makkelijk is, want k kan m er dan makkelijk indoen, maar vind t zielig m uit bed te trekken ervoor), na t eten spuugt ie me onder :')

ik hou van blauw O+ maar floris en ik kunnen die heldere blauwe kleur goed hebben
panama past goed bij mijn winterjas ;)
vind m wel stoer, dat legergroenachtige
pi_85988889
Mooi Orea!!
Wij hebben Ingénu binnengekregen:

pi_85989031
Oh die is ook mooi zeg!! O+
En je humpie, zo lekker in slaap!! *;

Son, lekker he, dat gespuug! Liefst half uur na de voeding pas ofzo :P zo fijn zuur :')
En sja, ik ga mijn mond houden over jij en doeken, anders heb je hem over 3 minuten gekocht (iets met slechte invloed :P)
pi_85993248
nou idd
jij bent slecht voor mijn portemonnee :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')