het zijn zelfs twee mei tais! en het was idd goed te doen. ik heb wel hulp nodig bij het knopen hoor. eerst ravi voorop, dan selene achterop en dan kan ik dus niet handenvrij bukken zeg maar. dus eerst bukken en dan ravi ondersteunen, dan heeft sangdrax selene via de banden (spanning erop houden) en dan pakken we ze om en om over terwijl ik de banden onder selene's kont doorhaal. ik zal geen boswandeling maken zo, maar een uurtje tijdens de boodschapjes lukt best!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef freecell het volgende:
En zo met een ruck en een mei tai is het ook niet bloedheet...
of ons aller owlet van roze tot groenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:44 schreef WupWup het volgende:
simmu wat tof zeg!
orea, als je het niet aandurft, kun je evt storm op zolder vragen om je doekie te verven.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
of ons aller owlet van roze tot groen
ik kan nog steeds geen zware winkelwagens duwen...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:17 schreef mefke79 het volgende:
Pessie, een wagen werkt in het geval van bekkenproblemen als een rollator vertelde de therapeute me destijds. Dus eigenlijk is het niet zo vreemd.
25 en nu al aan de rollatorquote:Op woensdag 1 september 2010 16:17 schreef mefke79 het volgende:
Pessie, een wagen werkt in het geval van bekkenproblemen als een rollator vertelde de therapeute me destijds. Dus eigenlijk is het niet zo vreemd.
Oh, *waauw*quote:Op donderdag 2 september 2010 10:11 schreef Orea het volgende:
Als het goed is komt de verf vandaag binnenben zo benieuwd hoe het wordt! Manlief had van de week iets donkers met wat witte dingen van Leia in de was gedaan
witte dingen verpest
dus die gooi ik er gelijk bij met verven
En ik heb gisteren een Girasol gekochtde Folia
dat is deze en hij is vandaag al verzonden!!
mooi is ie zegquote:Op donderdag 2 september 2010 10:11 schreef Orea het volgende:
Als het goed is komt de verf vandaag binnenben zo benieuwd hoe het wordt! Manlief had van de week iets donkers met wat witte dingen van Leia in de was gedaan
witte dingen verpest
dus die gooi ik er gelijk bij met verven
En ik heb gisteren een Girasol gekochtde Folia
dat is deze en hij is vandaag al verzonden!!
betula is ook mooi iddquote:Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef Orea het volgende:
Hahaha! Ik draag juist meer en meerWilde eigenlijk graag de Betula hebben, maar nu ik Indio groen ga verven vond ik nog een groene doek wel wat overdreven!
De Panama vind ik ook erg mooi!Kornblume heb ik zelf niks mee, maar ik hou niet van blauw
(maar ik hield ook niet van roze
wordt nog wat als ik ooit een jongetje krijg
) Maar heb jij nou ook al een geweven doek, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |