Al had ik het Patricia ook heeel erg gegund.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef brunette82 het volgende:
![]()
![]()
yesss! Godzijdank heeft hij gewonnen!
![]()
![]()
ah iemand in dit topic die mijn mening deelt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef UltraR het volgende:
Blegh, echt weer de -enige- die van mij niet mocht winnen wint.
Ik vond het echt totaal niets bijzonders wat deze man deed. Toen de muziek begon zat ik serieus met kippenvel op mijn armen, toen hij begon met zingen was dat in een miliseconde verdwenen.
Echt zo zonde. Zo'n man die echt helemaal niets gaat bereiken met dit hele matige zingen wint die workshop, terwijl anderen, zoals met name Elastic Double of miss floortje huppeldepup, daar zoveel meer mee zouden kunnen doen met het oog op een toekomstige carrière.
Beetje jammer.
op wie heb jij gestemd danquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
ah iemand in dit topic die mijn mening deelt.
Ik zeg niet dat hij niet kan zingen, maar hij haalt het niveau van bijvoorbeeld Angelique bij lange na niet.
stel dat het eerlijk is gegaanquote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef roos85 het volgende:
wat ik nou nog zat te denken, stel dat het stemmen helemaal eerlijk is gegaan, dus niks van te voren bepaald, in hoeverre is het dan in het nadeel van ED geweest dat ze als laatste moesten..
Patricia, en als die ooit in het theater komt ben ik de eerste die kaarten kooptquote:
In Hillywood is toch alles doorgestoken kaart?quote:Op maandag 13 september 2010 16:30 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
stel dat het eerlijk is gegaansnugger
tuurlijk, eerst die kindjes lekker maken, en dan verliezen ze sowiezo, vertel ze dat zelf maar eens, ik geloof er geen snars vanquote:Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
In Hillywood is toch alles doorgestoken kaart?
bij voorbaat kon er al geen kind winnen, een kind kan niet naar de States voor een workshop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |