Eenschquote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het met kippenvel over mijn hele lijf zitten kijken, en ik ben er nog beduusd van.
Wat is dit exceptioneel goed
hoe die man van zijn moment stond te genieten op het eind.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:40 schreef Avey het volgende:
Ik vond het een beetje saai... tot het einde
Je kunt ook overdrijvenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe die man van zijn moment stond te genieten op het eind.
ik vond het echt ontroerend.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:08 schreef RaymanNL het volgende:
Die spleet tussen zn ondertanden doet het 'm
Je ziet hoe Paul opgeknapt isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Geen slecht woord over zijn zingen, maar wat bij mij het geval was dat ik steeds maar naar dat slechte gebit aan het kijken was, heb serieus nog gedacht, als hij door gaat, tijd voor een goede tandarts
En is dat niet zo dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:19 schreef Blizzy28 het volgende:
En dan nu een gast optreden van niemand minder dan de werkloze Martin Hurkens:
Neemt niet weg dat hij fantastisch zingt maar ze laten het overkomen alsof hij alleen tijdens het brood bakken heeft gezongen.
Paul is natuurlijk subliem, maar ik vind de stem van MArtin nog veel warmerquote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Rauzer het volgende:
Nou ja het niveau van Paul Potts haalde hij natuurlijk bij lange na niet maar het was best aardig ja
Niet? Ik vind Paul Potts juist overschat en nogal krampachtig zingen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Rauzer het volgende:
Nou ja het niveau van Paul Potts haalde hij natuurlijk bij lange na niet maar het was best aardig ja
nee hoor, hij heeft zichzelf niet eens opgegeven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:11 schreef Arcee het volgende:
Klinkt goed idd.
Maar wel erg een Paul Potts-wannabe, hoor.:')
paul potts was absoluut geen amateur, en dat verschil hoor je wel. deze meneer drukt een beetje in de hoogte, maar ik vond het wel mooi.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Rauzer het volgende:
Haha ja. De jury zou eigenlijk eerst een paar keer wat echte klassieke concerten moeten bijwonen en dat hoeft niet eens van echte pro's te zijn. Dan weten ze meteen wat je moet kunnen om uberhaupt op semi-prof niveau om mee te draaien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:33 schreef kwakz0r het volgende:
jammer om te zien dat de trend lijkt dat iedereen die een béétje opera kan zingen of íets met klassieke muziek doet nu met groot gejuich doorgaat, terwijl echt niet alles even goed is .... (dat meisje dat ontzettend lelijk viool speelde bijvoorbeeld, of die jongen met 4 jaar pianoles...) en dat meisje (Gaby) die de tekst van haar stuk verkeerd heeft en echt nog niet rijp is voor de grotere podia (stem nog totaal niet ontwikkeld, veel lucht, hete aardappel)
ik hoorde van een semi-prof niveau koor dat werd afgewezen omdat ze alles "unisono" zongen. het is een close harmony koor, en alles was acht stemmig, maar dat geloofde de jury niet, nee hoor, het was allemaal eenstemmig echt waar...quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Haha ja. De jury zou eigenlijk eerst een paar keer wat echte klassieke concerten moeten bijwonen en dat hoeft niet eens van echte pro's te zijn. Dan weten ze meteen wat je moet kunnen om uberhaupt op semi-prof niveau om mee te draaien.
Inderdaad, zwaar overtrokken die reactie van de jury bij dat meiske. Technisch echt nog niet sterk genoeg dat hoorde ik meteen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
paul potts was absoluut geen amateur, en dat verschil hoor je wel. deze meneer drukt een beetje in de hoogte, maar ik vond het wel mooi.
jammer om te zien dat de trend lijkt dat iedereen die een béétje opera kan zingen of íets met klassieke muziek doet nu met groot gejuich doorgaat, terwijl echt niet alles even goed is .... (dat meisje dat ontzettend lelijk viool speelde bijvoorbeeld, of die jongen met 4 jaar pianoles...) en dat meisje (Gaby) die de tekst van haar stuk verkeerd heeft en echt nog niet rijp is voor de grotere podia (stem nog totaal niet ontwikkeld, veel lucht, hete aardappel)
Martin is ook echt geen amateur. Zie mijn filmpje op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
paul potts was absoluut geen amateur, en dat verschil hoor je wel. deze meneer drukt een beetje in de hoogte, maar ik vond het wel mooi.
hij heeft opgetreden met een lokale harmonie. dat is iets anders dan regelmatig betaald optreden met orkesten en zangcoaching krijgen van goede docenten...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef Blizzy28 het volgende:
[..]
Martin is ook echt geen amateur. Zie mijn filmpje op de vorige pagina.
hij was idd best goed maar om nu te zeggen dat hij PP verslaat,nou nee, dat was net iets verfijnder.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het met kippenvel over mijn hele lijf zitten kijken, en ik ben er nog beduusd van.
Wat is dit exceptioneel goed
Oke, maar goed ookquote:
Al had ik het Patricia ook heeel erg gegund.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef brunette82 het volgende:
![]()
![]()
yesss! Godzijdank heeft hij gewonnen!
![]()
![]()
ah iemand in dit topic die mijn mening deelt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef UltraR het volgende:
Blegh, echt weer de -enige- die van mij niet mocht winnen wint.
Ik vond het echt totaal niets bijzonders wat deze man deed. Toen de muziek begon zat ik serieus met kippenvel op mijn armen, toen hij begon met zingen was dat in een miliseconde verdwenen.
Echt zo zonde. Zo'n man die echt helemaal niets gaat bereiken met dit hele matige zingen wint die workshop, terwijl anderen, zoals met name Elastic Double of miss floortje huppeldepup, daar zoveel meer mee zouden kunnen doen met het oog op een toekomstige carrière.
Beetje jammer.
op wie heb jij gestemd danquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
ah iemand in dit topic die mijn mening deelt.
Ik zeg niet dat hij niet kan zingen, maar hij haalt het niveau van bijvoorbeeld Angelique bij lange na niet.
stel dat het eerlijk is gegaanquote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef roos85 het volgende:
wat ik nou nog zat te denken, stel dat het stemmen helemaal eerlijk is gegaan, dus niks van te voren bepaald, in hoeverre is het dan in het nadeel van ED geweest dat ze als laatste moesten..
Patricia, en als die ooit in het theater komt ben ik de eerste die kaarten kooptquote:
In Hillywood is toch alles doorgestoken kaart?quote:Op maandag 13 september 2010 16:30 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
stel dat het eerlijk is gegaansnugger
tuurlijk, eerst die kindjes lekker maken, en dan verliezen ze sowiezo, vertel ze dat zelf maar eens, ik geloof er geen snars vanquote:Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
In Hillywood is toch alles doorgestoken kaart?
bij voorbaat kon er al geen kind winnen, een kind kan niet naar de States voor een workshop
Bronquote:Holland's got Talent's Martin is platencontract kwijt
AMSTERDAM - Van het euforische gevoel dat Holland's Got Talent-winnaar Martin Hurkens aan zijn overwinning overhield, is weinig meer over.
De oud-bakker is zijn platencontract met Sony kwijt, vertelde hij bij omroep LOO-tv, meldt de Limburgse zender L1.
Martin zelf vermoedt dat zijn leeftijd de reden van de breuk is, maar hij gaat niet bij de pakken neerzitten. De operazanger zou inmiddels in gesprek zijn met een aantal andere platenmaatschappijen waarvan er één zelfs in Duitsland zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |