Hopenloze bijdragequote:Op maandag 26 juli 2010 09:22 schreef Linkerrijtje het volgende:
De PVV is de enige partij die Nederland weer op de rails kan brengen. Alle andere partijen - met name de PvdA - hebben hopeloos gefaald.
Tot zo ver mijn constructieve bijdrage.
Jouw spelling. Het is hopeloos.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:34 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Wat is hopenloos? Jij bent in ieder geval hopeloos.
Het orakel heeft gesproken.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:30 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
15% wordt straks 30-40%.
Het lachen zal je vergaan. Je zal je verbijsterd afvragen 'wiens schuld dit is'.
Begin er nu niet weer over, heb eergisteren ook al een hele discussie hierover gevoerd...quote:Op maandag 26 juli 2010 08:45 schreef Scorpie het volgende:
De PVV is geen extreem-rechtse partij, hoe hard je het ook roept. Dat het partijpunten heeft die men als rechts kan bestempelen maakt het geen extreem rechtse partij. Maar ook die discussie is al tot in den treure gevoerd, dus lets not go there.
Bij ons is zeker twee derde van de mensen momenteel op vakantie. Dan is er ook geen zak anquote:Op maandag 26 juli 2010 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist, en dan weer tegen die zure kop van je oudste collega aankijken. Eerst maar eens koffie.
Nee wat de PVV tot extreem-rechts maakt zijn de punten die men als extreem-rechts moet bestempelen.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:45 schreef Scorpie het volgende:
De PVV is geen extreem-rechtse partij, hoe hard je het ook roept. Dat het partijpunten heeft die men als rechts kan bestempelen maakt het geen extreem rechtse partij.
Blijkbaar was het je nog niet duidelijk dus ik heb het toch maar even geduid.quote:Maar ook die discussie is al tot in den treure gevoerd, dus lets not go there.
Het zit je hoog, arme vent.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien moeten ze eens in Munchen gaan zoeken. De Bürgerbraukeller of zo.
Slim om Twitter daar voor in te zetten.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
fritswester Heel journalistiek Den Haag is op zoek naar locatie waar Rutte, Wilders en Verhagen elkaar ontmoeten. Iemand iets gezien?
12 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Bemoeilijkt wel weer de beveiliging als zo'n locatie uitlekt...quote:Op maandag 26 juli 2010 18:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Slim om Twitter daar voor in te zetten.
Ik bedoelde eerder dat Wester Twitter nuttig in zet, terwijl er ook juist een hoop journalisten zijn die Twitter als bedreiging zien.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bemoeilijkt wel weer de beveiliging als zo'n locatie uitlekt...
Volgens mij geilt het grootste deel ervan tegenwoordig aardig op twitterquote:Op maandag 26 juli 2010 18:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder dat Wester Twitter nuttig in zet, terwijl er ook juist een hoop journalisten zijn die Twitter als bedreiging zien.
Je moet wat roepen hè, om maar jezelf wijs te maken dat de PVV steunen niet gelijk staat aan het steunen van een extreem-rechtse, racistische, discriminerende partij die graag mensen op basis van afkomst en religie uitsluit.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:05 schreef Linkerrijtje het volgende:
De PvdA is een verschrikkelijk foute partij. Hun aanhangers zijn al net zo erg.
Allemaal landverraders inderdaad. Ze hebben ook van die NSB hoofden, ik word er niet goed van.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:05 schreef Linkerrijtje het volgende:
De PvdA is een verschrikkelijk foute partij. Hun aanhangers zijn al net zo erg.
Dus dan maar 'over rechts' samenwerken met een partij die de NSB-denkbeelden in de praktijk wil brengen nietwaar?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:54 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Allemaal landverraders inderdaad. Ze hebben ook van die NSB hoofden, ik word er niet goed van.
Als de PVV NSB is, dan is de PvdA de NSDAP. En ik heb liever de NSB dan de NSDAP. Zo ongeveer liggen de verhoudingen.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus dan maar 'over rechts' samenwerken met een partij die de NSB-denkbeelden in de praktijk wil brengen nietwaar?
Dan vertoont de PvdA toch meer gelijkenissen met SDAP. En dat was geen verkeerde club. Het was juist de 'N' die NSDAP zo'n verschrikkelijke partij maaktequote:Op maandag 26 juli 2010 19:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als de PVV NSB is, dan is de PvdA de NSDAP. En ik heb liever de NSB dan de NSDAP. Zo ongeveer liggen de verhoudingen.
De PvdA is gewoon een anti-semitische partij. Altijd zeiken op de joden in Israel en nooit op Palestijnen die met bomgordels hen willen vermoorden.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als de PVV NSB is, dan is de PvdA de NSDAP. En ik heb liever de NSB dan de NSDAP. Zo ongeveer liggen de verhoudingen.
Jij moet echt eens krant openslaan of een boek lezen, want dit begint echt zielige vormen aan te nemen.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:53 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
De PvdA is gewoon een anti-semitische partij. Altijd zeiken op de joden in Israel en nooit op Palestijnen die met bomgordels hen willen vermoorden.
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:53 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
De PvdA is gewoon een anti-semitische partij.
Hahahahaha.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:53 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
De PvdA is gewoon een anti-semitische partij. Altijd zeiken op de joden in Israel en nooit op Palestijnen die met bomgordels hen willen vermoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |