quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:31 schreef Lakitu het volgende:
Je lijkt me wel een stoere jongen, TS. 8 draken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:34 schreef DRA het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik koop geen snelle bak om vervoglens lang te moeten wachten. Blijf er dan gewoon achter staan als je geen geld hebt om een auto te kopen en ga niet de mensen die wel belangrijk zijn in deze maatschappij een beetje lastigvallen.
Jij wel he, superknul.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:32 schreef Penisbaard het volgende:
Ik was met mijn fiets dwars over jouw auto heengereden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon keihard gas geven, heb je er ook geen last meer van
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:37 schreef DRA het volgende:
[..]
Wel, want ik was weg toen het groen was.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:42 schreef Morthill het volgende:
Nu zijn fietsers regelmatig gruwelijk irritant en zelfs als je oplet krijg je ze nog wel eens bijna op de motorkap. Maar iemand of iets raken die/dat niet beweegt, dan ben je toch echt een gruwelijk incompetent bestuurder
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:29 schreef DRA het volgende:
Lag niet eens onder mijn auto dus wat heeft hij te klagen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:45 schreef DRA het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden. Nu ben ik degene die fout zat?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ga zelfs een op de fiets dan zul je zien dat de fietsers haast onder het stoplicht staan![]()
Waardoor het meestal moeilijker te zien is dat het groen is
En natuurlijk die 1secode extra wachten is verschrikkelijk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ga zelfs een op de fiets dan zul je zien dat de fietsers haast onder het stoplicht staan![]()
Waardoor het meestal moeilijker te zien is dat het groen is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef DRA het volgende:
[..]
Je kunt best achter alle auto's gaan wachten en dan gaan rijden als alle auto's weg zijn. Dan hoeven ze niet zo te janken. Moeten ze maar genoeg geld hebben om een auto te kopen.
Fieters
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Alsof automobilisten privileges hebben
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:58 schreef DRA het volgende:
[..]
Ze betalen tenminste mee aan deze maatschappij. Van die uitkeringstrekkende fieters niet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:58 schreef DRA het volgende:
[..]
Ze betalen tenminste mee aan deze maatschappij. Van die uitkeringstrekkende fieters niet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:04 schreef xyzyx het volgende:
Niet zo irritant als van die bejaarde mensen die in een schakelbak voor je rijden..
Duurt gewoon een half uur voor ze geschakeld hebben en dan moet ik weer remmen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel een gruwelijk onzinargumentga dan niet onder het stoplicht staan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:12 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
De gemeente of provincie geeft toch die stukken aan waar fietsers moeten staan en die zitten redelijk dicht onder het stoplicht hoor
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:29 schreef DRA het volgende:
Van die irritante fieters die voor je gaan staan bij het stoplicht en dan niet opletten als het verkeerslicht op groen springt. Soms duurt het wel meer dan 1 seconde. Van de week ook weer en knalde ik met mijn auto tegen hem op omdat ik gas geef als het groen is (en dus wel goed oplet).
Wordt die kerel nog een beetje kwaad ook omdat ik tegen zijn fiets was aangereden. Lag niet eens onder mijn auto dus wat heeft hij te klagen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:12 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
De gemeente of provincie geeft toch die stukken aan waar fietsers moeten staan en die zitten redelijk dicht onder het stoplicht hoor
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ken serieus maar 1 plek waar dat moetin Leeuwarden zijn die plekken er iig niet op de busroutes voorzover ik weet en in Groningen ken ik alleen het kruispunt aan de Westersingel. Als er dan 1 fietser staat kun je als automobilist er prima langs trouwens, dus dan is er ook geen probleem.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen moet je gewoon je auto op dat sorteervak zetten, zodanig dat er geen fietsers kunnen staan, probleem opgelost.
Brommerrijders s.v.p. niet verwarren met motorrijders. Als motorrijder moet je uit veiligheidsoverwegingen altijd sneller zijn dan het overige verkeer. Bij een stoplicht als eerste weg zijn is daan onderdeel van. Wordt bij de motorrijles tot vervelens toe herhaald. In jouw geval had je misschien nog met een beginnende rijder te maken. Had ie hem nog in z'n 2 staan bijv.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:38 schreef ach het volgende:
Het zelfde heb je met van die motorkneuzen. Heel stoer langs alle auto's naar voren rijden en dan niet hard genoeg optrekken waardoor de eerste auto moet remmen en daarmee zo'n kettingreactie veroorzaakt bij de rest van de auto's.
Je let inderdaad goed op als je niet eens ziet dat er iemand voor je staat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:29 schreef DRA het volgende:
Van die irritante fieters die voor je gaan staan bij het stoplicht en dan niet opletten als het verkeerslicht op groen springt. Soms duurt het wel meer dan 1 seconde. Van de week ook weer en knalde ik met mijn auto tegen hem op omdat ik gas geef als het groen is (en dus wel goed oplet).
[...]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:37 schreef DRA het volgende:
[..]
Wel, want ik was weg toen het groen was.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:57 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dan overschrijd je de stopstreep bij het verkeerslicht en krijg je een prent voor rijden door rood licht à ¤ 160
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:03 schreef Morthill het volgende:
Volgens mij kosten automobilisten de maatschappij geldmet al die wegen die moeten worden aangelegd, milieuzooi die gedaan moet worden om de CO2-uitstoot tegen te gaan, de enorme files die de economie klauwen met geld kosten.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:25 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]!!!!
a) BTw op de aanschaf
b) 70% taks op bandstof
c) wegenbelasting
Nee jonge. Automobilisten zijn een grote bron van inkomen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:37 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Moet je niet zo dicht achter die fietsers gaan staan. Als ze dan te laat zijn bij groen kan je er tenminste gewoon normaal omheen rijden....zo breed zijn ze niet hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |