abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84528878
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:48 schreef Siral het volgende:
lol................... }:| :N :')

illuminati :')
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
pi_84528953
Deze recensie is wel spot on vond ik:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 26 juli 2010 @ 23:55:41 #203
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_84529069
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:48 schreef Siral het volgende:
lol................... }:| :N :')

Hupsakee, meteen die illuminati er met de haren bij slepen hoor :') .
2000 light years from home
pi_84540187
Weet je dat alles me na het zien van deze film helemaal duidelijk was, en na dit te lezen ik er geen hol meer van begrijp. Ik heb er al weer veel te veel over nagedacht :P
pi_84541250
Als cobb aan het einde van de film niet in z'n eigen droom zat, hoe kwam het dan dat toen hij zijn kinderen zag ze in precies dezelfde houding zaten zoals door de hele film heen?

Zoals ik ergens gelezen heb, had cobb een schuldgevoel omdat z'n vrouw uit het raam gesprongen was en hierdoor "overleed". Later in de film neemt ze dat schuldgevoel weg waarna hij verder kan gaan met z'n eigen leven in de "echte wereld" (zijn droom dus).

Cobb gelooft naar mijn mening dat hij in de "echte wereld" is omdat hij z'n kinderen weer kan zien, iets dat niet mogelijk was door de hele fiml heen. Doordat dit mogelijk is, is hij er geheel van overtuigd dat dit de "echte wereld" is, waardoor de Token ook z'n balans verliest en hij eigenlijk nog in een droom zit.
pi_84541450
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef Regenbui het volgende:
Als cobb aan het einde van de film niet in z'n eigen droom zat, hoe kwam het dan dat toen hij zijn kinderen zag ze in precies dezelfde houding zaten zoals door de hele film heen?

Zoals ik ergens gelezen heb, had cobb een schuldgevoel omdat z'n vrouw uit het raam gesprongen was en hierdoor "overleed". Later in de film neemt ze dat schuldgevoel weg waarna hij verder kan gaan met z'n eigen leven in de "echte wereld" (zijn droom dus).

Cobb gelooft naar mijn mening dat hij in de "echte wereld" is omdat hij z'n kinderen weer kan zien, iets dat niet mogelijk was door de hele fiml heen. Doordat dit mogelijk is, is hij er geheel van overtuigd dat dit de "echte wereld" is, waardoor de Token ook z'n balans verliest en hij eigenlijk nog in een droom zit.
Maar projecties zullen zich (met veel geweld) toch richten tegen de architect van een droomwereld; hoe kan dat dan als de hele film een droom van Cobb is en Cobb dus de architect van de droomwereld is?
I´m back.
pi_84544167
GEWELDIGE FILM
pi_84544562
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet je dat alles me na het zien van deze film helemaal duidelijk was, en na dit te lezen ik er geen hol meer van begrijp. Ik heb er al weer veel te veel over nagedacht :P
Dat had ik ook :')
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:52:53 #209
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_84547709
Het kan zijn omdat ik al twee nachten amper heb geslapen en heel veel heb gedronken, maar Cobb en Mal zaten in de Limbo waar hij de Inception bij Mal plaatste.
Maar is limbo niet het laagste level? Of kun je dan weer gaan dromen?
The Most Incredible, Baby
pi_84550981
Eigenlijk is het ook wel heel vergezocht dat alles wat er gebeurde tot limbo aan toe, vanuit een droom gebeurde.
Het was geen droom mensen. U kunt weer lekker gaan slapen.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:12:42 #211
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_84551435
Zal er niet nog lang opstaan denkik maar hier de laatste minuut
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_84552846
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef Stefan het volgende:
Zal er niet nog lang opstaan denkik maar hier de laatste minuut
Wow, hoe het in mijn gedachte zat van de bios, viel ie nog bijna om ook, maar nu ik dit weer zie twijfel ik nog meer of ie uberhaupt wel valt! :') Die hapering is echt minimaal.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:50:28 #213
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84553306
Ik heb nog es nagedacht en kom tot de conclusie dat ik de film sowieso nog eens moet zien :').

Maarr... Zitten we niet allemaal in Limbo-land? Maar dat je via een of meerdere dromen wederom naar Limbo kunt gaan? Mal zit dan één zgn. Limbo-niveau lager (of hoger :P?) via drie keer een droom dan Cobb en zijn kornuiten. Het is net alsof je op een oneindige trap bent, zoals ook in de film ter sprake komt.

Even een plaatje ter visualisatie

Via de bruine pijl komt onze vriend Cobb vanuit Limbo via-via weer in Limbo, maar uiteindelijk wèl in het Limbo waar Mal te bereiken is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_84558212
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef RedGuy het volgende:
Het kan zijn omdat ik al twee nachten amper heb geslapen en heel veel heb gedronken, maar Cobb en Mal zaten in de Limbo waar hij de Inception bij Mal plaatste.
Maar is limbo niet het laagste level? Of kun je dan weer gaan dromen?
Het effect van de inception speelt op de hogere levels.
pi_84558223
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef Regenbui het volgende:

Misschien was het een voorspellende droom?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:56:22 #216
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_84560231
Even mijn twee centen:
Coole film, met een duivels mooi in elkaar geschoven script en fantastisch gefilmd! Maar ik had toch twee puntjes van kritiek. In die enorme kogelregens vallen de bad guys bij bosjes en de good guys blijven continue buiten schot, minus het moment dat het voor het verhaal 'nodig' is. En ze schijnen een schier onuitputtelijke hoeveelheid explosieven bij zich te hebben. Daar was er weer een die een muizenval tegen een gebouw/hek/raam aan kleefde...
pi_84561543
Is er ook een verklaring gegeven waarom het tolletje niet valt in de droomwereld?
pi_84562788
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:32 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Is er ook een verklaring gegeven waarom het tolletje niet valt in de droomwereld?
Wat voor verklaring zou relevant zijn dan?
"I predict future happiness for Americans if they can prevent the government from wasting the labors of the people under the pretense of taking care of them." - Thomas Jefferson
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:02:15 #219
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_84562831
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef Americanist het volgende:

[..]

Wat voor verklaring zou relevant zijn dan?
Dat een tol altijd valt?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_84564408
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef Siral het volgende:

[..]

Wow, hoe het in mijn gedachte zat van de bios, viel ie nog bijna om ook, maar nu ik dit weer zie twijfel ik nog meer of ie uberhaupt wel valt! :') Die hapering is echt minimaal.
Op het laatste lijkt hij uit balans te raken. :) En dan stopt de film
pi_84564671
Met andere woorden, je eigen wereldbeeld en verwachtingen bepalen het verdere verloop van de film. Perfect.
pi_84564740
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat een tol altijd valt?
Het is een droom, daarin betekenen de natuurwetten niets.
"I predict future happiness for Americans if they can prevent the government from wasting the labors of the people under the pretense of taking care of them." - Thomas Jefferson
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:09:43 #223
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_84568301
Allemensen.
Ik dacht dat ik de film uitgevogeld had, maar iedereen hier brengt me weer aan het twijfelen.
Waarom leggen de filmmakers zelf nou niet even uit hoe het nou precies zit? Scheelt ons een hoop topics :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_84568563
Omdat Nolan dit juist wil.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:15:49 #225
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_84568596
Maar ik niet :'(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: