illuminatiquote:
Hupsakee, meteen die illuminati er met de haren bij slepen hoorquote:
Maar projecties zullen zich (met veel geweld) toch richten tegen de architect van een droomwereld; hoe kan dat dan als de hele film een droom van Cobb is en Cobb dus de architect van de droomwereld is?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef Regenbui het volgende:
Als cobb aan het einde van de film niet in z'n eigen droom zat, hoe kwam het dan dat toen hij zijn kinderen zag ze in precies dezelfde houding zaten zoals door de hele film heen?
Zoals ik ergens gelezen heb, had cobb een schuldgevoel omdat z'n vrouw uit het raam gesprongen was en hierdoor "overleed". Later in de film neemt ze dat schuldgevoel weg waarna hij verder kan gaan met z'n eigen leven in de "echte wereld" (zijn droom dus).
Cobb gelooft naar mijn mening dat hij in de "echte wereld" is omdat hij z'n kinderen weer kan zien, iets dat niet mogelijk was door de hele fiml heen. Doordat dit mogelijk is, is hij er geheel van overtuigd dat dit de "echte wereld" is, waardoor de Token ook z'n balans verliest en hij eigenlijk nog in een droom zit.
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet je dat alles me na het zien van deze film helemaal duidelijk was, en na dit te lezen ik er geen hol meer van begrijp. Ik heb er al weer veel te veel over nagedacht
Wow, hoe het in mijn gedachte zat van de bios, viel ie nog bijna om ook, maar nu ik dit weer zie twijfel ik nog meer of ie uberhaupt wel valt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef Stefan het volgende:
Zal er niet nog lang opstaan denkik maar hier de laatste minuut
Het effect van de inception speelt op de hogere levels.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef RedGuy het volgende:
Het kan zijn omdat ik al twee nachten amper heb geslapen en heel veel heb gedronken, maar Cobb en Mal zaten in de Limbo waar hij de Inception bij Mal plaatste.
Maar is limbo niet het laagste level? Of kun je dan weer gaan dromen?
Misschien was het een voorspellende droom?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef Regenbui het volgende:
Als cobb aan het einde van de film niet in z'n eigen droom zat, hoe kwam het dan dat toen hij zijn kinderen zag ze in precies dezelfde houding zaten zoals door de hele film heen?
Zoals ik ergens gelezen heb, had cobb een schuldgevoel omdat z'n vrouw uit het raam gesprongen was en hierdoor "overleed". Later in de film neemt ze dat schuldgevoel weg waarna hij verder kan gaan met z'n eigen leven in de "echte wereld" (zijn droom dus).
Cobb gelooft naar mijn mening dat hij in de "echte wereld" is omdat hij z'n kinderen weer kan zien, iets dat niet mogelijk was door de hele fiml heen. Doordat dit mogelijk is, is hij er geheel van overtuigd dat dit de "echte wereld" is, waardoor de Token ook z'n balans verliest en hij eigenlijk nog in een droom zit.
Wat voor verklaring zou relevant zijn dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:32 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Is er ook een verklaring gegeven waarom het tolletje niet valt in de droomwereld?
Dat een tol altijd valt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef Americanist het volgende:
[..]
Wat voor verklaring zou relevant zijn dan?
Op het laatste lijkt hij uit balans te raken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef Siral het volgende:
[..]
Wow, hoe het in mijn gedachte zat van de bios, viel ie nog bijna om ook, maar nu ik dit weer zie twijfel ik nog meer of ie uberhaupt wel valt!Die hapering is echt minimaal.
Het is een droom, daarin betekenen de natuurwetten niets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |