abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2010 @ 12:15:12 #176
24313 Gremen
Eindbaas
pi_84499257
Trouwens wel raar dat ze dat gebouw in het sneeuw level opblazen om voor een kick te zorgen.
In het oorspronkelijke plan was dat namelijk het laatste niveau en zou er dus helemaal geen kick nodig zijn (om ze uit limbo land te krijgen) ?
Of zouden ze pas besloten hebben het fort op te blazen op het moment dat ze besloten nog een niveau dieper te gaan? (Weet niet meer precies hoe dit ging, misschien de film nog maar eens kijken O-))
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  maandag 26 juli 2010 @ 12:18:08 #177
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_84499344
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:12 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Inderdaad, om hij meer dan 1 layer onder de buslayer-zat, werd hij niet wakker in het busje toen die het water raakte.
En hoe kan Cobb dan wakker worden in het vliegtuig als hij nog niet eens wakker is geworden in het busje?
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_84499373
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:15 schreef Gremen het volgende:
Trouwens wel raar dat ze dat gebouw in het sneeuw level opblazen om voor een kick te zorgen.
In het oorspronkelijke plan was dat namelijk het laatste niveau en zou er dus helemaal geen kick nodig zijn (om ze uit limbo land te krijgen) ?
Of zouden ze pas besloten hebben het fort op te blazen op het moment dat ze besloten nog een niveau dieper te gaan? (Weet niet meer precies hoe dit ging, misschien de film nog maar eens kijken O-))
Volgens mij om mensen uit Limbo te krijgen inderdaad.

Wat ik wel nog niet helemaal snap, ze zijn gewichtloos in het hotel omdat ze gewichtloos zijn in het busje. Maar zouden ze in de sneeuw dan ook niet gewichtloos moeten zijn? Ze zijn 1 layer boven hun (in het hotel) namelijk ook gewichtloos.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 26 juli 2010 @ 12:22:21 #179
24313 Gremen
Eindbaas
pi_84499469
Gewoon doordat de tijd op is?
Of doordat hij verdrinkt in het busje en daardoor wakker wordt :+

Een kick is niet noodzakelijk om wakker worden!!
Het is gewoon een soort van extra escape die degene die wakker blijft kan gebruiken om mensen terug te halen als hij dat nodig vindt.
In de film werden ze vaak genoeg op een gewone manier wakker als ze in een stoel zaten of op bed/grond lagen te dromen, zonder dat daar een kick bij kwam kijken.
pi_84499479
quote:
Op maandag 26 juli 2010 03:26 schreef Merkie het volgende:
Ik snap Limbo niet. Wat is er zo erg aan? Je leeft een compleet mensenleven in een droomwereld zonder dat je het doorhebt, en als je dood gaat word je wakker in de echte wereld en kan je nog een leven leven. Wat is hier zo erg aan? Is toch lache.
Dat lijkt mij echt zwaar kut anders, twee keer moeten leven...ga je eindelijk dood, word je wakker, moet je nog een keer. :')
  maandag 26 juli 2010 @ 12:28:10 #181
24313 Gremen
Eindbaas
pi_84499650
Het 'probleem' van limbo land was dat als je er erg lang verbleef je steeds minder meer zou weten in de echte wereld als je wakker werd. (je herinneringen worden verdreven door alles wat je in limbo land meemaakt ofzo?)
(Daarom wilde Cobb ook weer terug toen hij met Mal die tientallen jaren in limbo land verbleef. Hij wilde toch terug voor zijn kinderen)

Wel raar dat Saito op het laatst nog wel wist dat hij de immigratiedienst (of wie dan ook) moest bellen om een vrije doordang voor Cobb te regelen :P
  maandag 26 juli 2010 @ 12:31:33 #182
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_84499775
Hoezo, als je slaapt en wakker wordt weet jij toch ook wat je moet doen?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_84499887
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:22 schreef Siral het volgende:

[..]

Dat lijkt mij echt zwaar kut anders, twee keer moeten leven...ga je eindelijk dood, word je wakker, moet je nog een keer. :')
Denk dat de meesten het zullen zien als "mag" je nog een keer..Vraag is alleen of je met de geest van een bejaarde dat leven wel kan benutten.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 26 juli 2010 @ 12:38:01 #184
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_84500021
Ze deden weinig met de mensen die aan elkaar gekoppeld waren om te dromen. Was wel mooi eind geweest als Cobb, Mal en de anderen in een eindshot aan elkaar waren gekoppeld en Fisher lachend toekeek.
  maandag 26 juli 2010 @ 12:52:29 #185
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_84500575
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Je hebt gelijk met betrekking tot hoe de kicks werken, inderdaad.

Alleen dan is het nog steeds maf dat ze gepland hadden om het fort in de sneeuw op te blazen, omdat dit de laatste layer geweest had moeten zijn en daar geen kick nodig was geweest. Dan is het wel heel toevallig dat ze explosieven hadden meegebracht in die laag, én een fort hadden ontworpen waarbij de toren zou instorten door een stuk van de onderkant weg te blazen - volgens mij maakte het opblazen daarvan sowieso deel uit van de plannen.

Maar zelfs als ze deze kick later ingelast hadden om Cobb, Fischer en Ariadne uit Limbo weg te krijgen, dan rijst nog steeds de vraag waarom Fischer en Ariadne in Limbo dan weer van het balkon moesten springen. In die layer hadden ze immers geen kick nodig, en als de kick van het instortende fort hun al uit Limbo wegtrok, hoefden ze ook geen zelfmoord te plegen.

Ergo, je komt aan één kant van de volgorde niet helemaal goed uit.

Edit: Óf je moet zowel in de droom als in de echte wereld tegelijkertijd dat val-gevoel hebben om het te laten werken, dan klopt het wel. Maar dat haalde ik niet zo één-twee-drie uit de film - sterker nog, volgens mij wordt een dude ergens meerdere malen wakker gemaakt door alleen z'n stoel (bijna) om te gooien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Leshy op 26-07-2010 13:25:14 ]
pi_84500719
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:12 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Inderdaad, om hij meer dan 1 layer onder de buslayer-zat, werd hij niet wakker in het busje toen die het water raakte.
Je hebt gelijk, mooi ^O^
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
pi_84500897
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:19 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Wat ik wel nog niet helemaal snap, ze zijn gewichtloos in het hotel omdat ze gewichtloos zijn in het busje. Maar zouden ze in de sneeuw dan ook niet gewichtloos moeten zijn? Ze zijn 1 layer boven hun (in het hotel) namelijk ook gewichtloos.
Begrijp ik ook niet :@
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
  maandag 26 juli 2010 @ 13:12:14 #188
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_84501325
Wat ook niet klopt. Na de mislukte inception van Saito is het bedrijf op zoek naar Cobb en zijn team. Waarom kan Cobb dan ineens wel terugkeren zonder gevaar het lopen?
  maandag 26 juli 2010 @ 14:52:29 #189
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_84505370
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef Stefan het volgende:
Wat ook niet klopt. Na de mislukte inception van Saito is het bedrijf op zoek naar Cobb en zijn team. Waarom kan Cobb dan ineens wel terugkeren zonder gevaar het lopen?
Saito, als hoofd van multinational, zou mensen kennen die Cobb zijn dossier recht zouden kunnen trekken. Maar wat Caine ook zei in de film "after what you have done", dat wordt niet belicht behalve het zelfmoord plegen van Mel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 26 juli 2010 @ 14:56:34 #190
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_84505533
Zover de autoriteiten weten heeft Cobb zijn vrouw vermoord.
  maandag 26 juli 2010 @ 15:55:43 #191
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_84507878
geweldige film. Heel apart gevoel na afloop, iedereen die ik ken was onder de indruk ^O^
pi_84514499
Topfilm _O_!

Het einde is wel enigzins open, alhoewel ik wel denk dat Cobb niet in een droom zit.
pi_84514733
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:56 schreef Stefan het volgende:
Zover de autoriteiten weten heeft Cobb zijn vrouw vermoord.
Saito hoefde maar een telefoontje te plegen om ervoor te zorgen dat hij niet meer werd gezocht, zei hij. En dat gebeurde ook. Lijkt me allemaal vrij duidelijk wat er wordt bedoeld.
pi_84518908
Dit was inderdaad een erg goede film. Je zit toch bijna 2.5 boeiend te kijken en nog heb je het gevoel dat het einde opeens redelijk "afgeraffeld" was. Ik wilde nog wel wat meer zien :P Ook 1 van de weinige keren dat ik IMAX echt de film vond verbeteren. Het geluid stond niet schrikbarend hard dat je bij elk pistoolschot een gehoorcel voelde afsterven, maar de bass was erg goed waardoor je vaak de trillingen erg goed voelde. 9/10 :)
Facts don't care about your feelings
  maandag 26 juli 2010 @ 20:56:00 #195
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_84520370
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Saito, als hoofd van multinational, zou mensen kennen die Cobb zijn dossier recht zouden kunnen trekken. Maar wat Caine ook zei in de film "after what you have done", dat wordt niet belicht behalve het zelfmoord plegen van Mel.
Ik weet niet meer wanneer hij dat zei, maar doelt Caine niet op het feit dat Cobb ook inception bij zijn vrouw heeft gepleegd?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_84521647
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wanneer hij dat zei, maar doelt Caine niet op het feit dat Cobb ook inception bij zijn vrouw heeft gepleegd?
Iemand op een idee brengen lijkt me geen zware misdaad.
pi_84521738
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, maar zo voelt het wel voor hem natuurlijk. Reden dat het als misdaad werd gezien was dat Mal had gezegd dat ze bang was voor haar leven en dat Cobb gek was geworden, waardoor hij prime suspect was..het feit dat hij was weggevlucht maakte dit alleen maar erger.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_84522349
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Dit was inderdaad een erg goede film. Je zit toch bijna 2.5 boeiend te kijken en nog heb je het gevoel dat het einde opeens redelijk "afgeraffeld" was. Ik wilde nog wel wat meer zien :P Ook 1 van de weinige keren dat ik IMAX echt de film vond verbeteren. Het geluid stond niet schrikbarend hard dat je bij elk pistoolschot een gehoorcel voelde afsterven, maar de bass was erg goed waardoor je vaak de trillingen erg goed voelde. 9/10 :)
Woensdag voor de tweede keer, nu ook Imax *O*
  maandag 26 juli 2010 @ 23:45:49 #199
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_84528695
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, maar de overheid hield hem verantwoordelijk en zelf had hij ook veel schuldgevoel.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')