En hoe kan Cobb dan wakker worden in het vliegtuig als hij nog niet eens wakker is geworden in het busje?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Inderdaad, om hij meer dan 1 layer onder de buslayer-zat, werd hij niet wakker in het busje toen die het water raakte.
Volgens mij om mensen uit Limbo te krijgen inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:15 schreef Gremen het volgende:
Trouwens wel raar dat ze dat gebouw in het sneeuw level opblazen om voor een kick te zorgen.
In het oorspronkelijke plan was dat namelijk het laatste niveau en zou er dus helemaal geen kick nodig zijn (om ze uit limbo land te krijgen) ?
Of zouden ze pas besloten hebben het fort op te blazen op het moment dat ze besloten nog een niveau dieper te gaan? (Weet niet meer precies hoe dit ging, misschien de film nog maar eens kijken)
Dat lijkt mij echt zwaar kut anders, twee keer moeten leven...ga je eindelijk dood, word je wakker, moet je nog een keer.quote:Op maandag 26 juli 2010 03:26 schreef Merkie het volgende:
Ik snap Limbo niet. Wat is er zo erg aan? Je leeft een compleet mensenleven in een droomwereld zonder dat je het doorhebt, en als je dood gaat word je wakker in de echte wereld en kan je nog een leven leven. Wat is hier zo erg aan? Is toch lache.
Denk dat de meesten het zullen zien als "mag" je nog een keer..Vraag is alleen of je met de geest van een bejaarde dat leven wel kan benutten.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt zwaar kut anders, twee keer moeten leven...ga je eindelijk dood, word je wakker, moet je nog een keer.
Je hebt gelijk met betrekking tot hoe de kicks werken, inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Volgens mij om mensen uit Limbo te krijgen inderdaad.
Je hebt gelijk, mooiquote:Op maandag 26 juli 2010 12:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Inderdaad, om hij meer dan 1 layer onder de buslayer-zat, werd hij niet wakker in het busje toen die het water raakte.
Begrijp ik ook nietquote:Op maandag 26 juli 2010 12:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgens mij om mensen uit Limbo te krijgen inderdaad.
Wat ik wel nog niet helemaal snap, ze zijn gewichtloos in het hotel omdat ze gewichtloos zijn in het busje. Maar zouden ze in de sneeuw dan ook niet gewichtloos moeten zijn? Ze zijn 1 layer boven hun (in het hotel) namelijk ook gewichtloos.
Saito, als hoofd van multinational, zou mensen kennen die Cobb zijn dossier recht zouden kunnen trekken. Maar wat Caine ook zei in de film "after what you have done", dat wordt niet belicht behalve het zelfmoord plegen van Mel.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef Stefan het volgende:
Wat ook niet klopt. Na de mislukte inception van Saito is het bedrijf op zoek naar Cobb en zijn team. Waarom kan Cobb dan ineens wel terugkeren zonder gevaar het lopen?
Saito hoefde maar een telefoontje te plegen om ervoor te zorgen dat hij niet meer werd gezocht, zei hij. En dat gebeurde ook. Lijkt me allemaal vrij duidelijk wat er wordt bedoeld.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:56 schreef Stefan het volgende:
Zover de autoriteiten weten heeft Cobb zijn vrouw vermoord.
Ik weet niet meer wanneer hij dat zei, maar doelt Caine niet op het feit dat Cobb ook inception bij zijn vrouw heeft gepleegd?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Saito, als hoofd van multinational, zou mensen kennen die Cobb zijn dossier recht zouden kunnen trekken. Maar wat Caine ook zei in de film "after what you have done", dat wordt niet belicht behalve het zelfmoord plegen van Mel.
Iemand op een idee brengen lijkt me geen zware misdaad.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer hij dat zei, maar doelt Caine niet op het feit dat Cobb ook inception bij zijn vrouw heeft gepleegd?
Nee, maar zo voelt het wel voor hem natuurlijk. Reden dat het als misdaad werd gezien was dat Mal had gezegd dat ze bang was voor haar leven en dat Cobb gek was geworden, waardoor hij prime suspect was..het feit dat hij was weggevlucht maakte dit alleen maar erger.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Iemand op een idee brengen lijkt me geen zware misdaad.
Woensdag voor de tweede keer, nu ook Imaxquote:Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Dit was inderdaad een erg goede film. Je zit toch bijna 2.5 boeiend te kijken en nog heb je het gevoel dat het einde opeens redelijk "afgeraffeld" was. Ik wilde nog wel wat meer zienOok 1 van de weinige keren dat ik IMAX echt de film vond verbeteren. Het geluid stond niet schrikbarend hard dat je bij elk pistoolschot een gehoorcel voelde afsterven, maar de bass was erg goed waardoor je vaak de trillingen erg goed voelde. 9/10
Nee, maar de overheid hield hem verantwoordelijk en zelf had hij ook veel schuldgevoel.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Iemand op een idee brengen lijkt me geen zware misdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |