quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Heeft TS een auto? Zoja dan is TS mede schuldig,
BP pompt niets op als niemand het wil kopen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Heeft TS een auto? Zoja dan is TS mede schuldig,
BP pompt niets op als niemand het wil kopen.
Als je bij aankoop al op de hoogte was van de kinderarbeidpraktijken, ben je in ieder geval medeschuldig aan de instandhouding daarvan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb ook een (Samsung) TV: En toch ben ik niet medeschuldig aan eventuele kinderarbeid die Samsung zou gebruiken voor de productie van hun TV's.
Gelukkig zijn de andere maatschappijen voorbeelden van verlicht ondernemerschap.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kromme redenering. Ik heb ook een auto, maar ik tank sinds hun olielozingen helemaal niet meer bij BP. Daarvoor deed ik dat ook al heel weinig, maar nu kunnen ze echt oprotten.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als je bij aankoop al op de hoogte was van de kinderarbeidpraktijken, ben je in ieder geval medeschuldig aan de instandhouding daarvan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kromme redenering. Ik heb ook een auto, maar ik tank sinds hun olielozingen helemaal niet meer bij BP. Daarvoor deed ik dat ook al heel weinig, maar nu kunnen ze echt oprotten.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bij Shell tank je ook niet meer mag ik aannemen? Tenslotte verneuken zij Nigeria al decennia.
Dus ga je maar bij shell tanken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:23 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bewijzen dan wel kwantificaties voor deze bewering?
Precies, alsof Shell zo lekker bezig was/is in Nigeriaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de andere maatschappijen voorbeelden van verlicht ondernemerschap.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:34 schreef Dagonet het volgende:
Bij Shell tank je ook niet meer mag ik aannemen? Tenslotte verneuken zij Nigeria al decennia.
quote:
Wanneer die auto op zonneenergie zou rijden, of je deze als pronkstuk in je woonkamer hebt staan zonder ermee te rijden niet nee. Maar aangezien ik niet geloof dat je een zonnecel auto hebt en dus gewoon fossiele brandstoffen nodig hebt voor je auto is dat argument best verdedigbaar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het hebben van een auto is daarvoor geen reden natuurlijk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:38 schreef Buschetta het volgende:
... en dat BP zich met dingen bemoeit die politieke achtergronden hebben is fout, maar echt niet iets nieuws.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bewijzen dan wel kwantificaties voor deze bewering?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wanneer die auto op zonneenergie zou rijden, of je deze als pronkstuk in je woonkamer hebt staan zonder ermee te rijden niet nee. Maar aangezien ik niet geloof dat je een zonnecel auto hebt en dus gewoon fossiele brandstoffen nodig hebt voor je auto is dat argument best verdedigbaar.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tenzij je onder een steen hebt geleefd is het algemeen bekend. Genoeg te vinden op gerenommeerde nieuwssites, kan me niet voorstellen dat je dat gemist hebt de afgelopen jaren.
Maar waar denk je dat die ander tankstation hun brandstoffen vandaan halen? Die komen ook niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:39 schreef Socios het volgende:
Klopt helemaal! Ik tank serieus NOOIT bij Shell. Daar is BP dus inmiddels aan toegevoegd.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het spijt me, maar -zeker van een serieuze user als jij- kan ik hier geen enkele onderbouwing in zien. Namen, rugnummers, mannen en paarden graag.
Dat de huidige wereld olie nodig heeft om in onze welvaart te blijven voorzien, dat is een feit.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onzin.
Dat de wereld olie nodig heeft, is een feit. Maar dat pleit bedrijven die die olie produceren natuurlijk niet vrij van het op veilige, sociaal-acceptabele manier produceren van die olie. Kom nou zeg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:38 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Precies, alsof Shell zo lekker bezig was/is in Nigeria![]()
http://www.demorgen.be/dm(...)ost-in-Nigeria.dhtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |