Welke was het ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Feya het volgende:
OK ik zoek een nummer van een blonde dame. Zomerhit(heeft ook iets met sun of summer in de titel meen ik mij te herinneren). Heeft een tijdje terug in de tipparade bij 538 gestaan, maar kan hem niet terug vinden.
Onbekende zangeres wel.
Genre dance/pop
-edit- found it![]()
Gokje ,deze is uit 1998quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:25 schreef Roppenzo het volgende:
welk nummer van ca. 10 jaar geleden heeft dit;
ARRREEE YOUUUU READDYYYYYYY en dan.. Y.. Y.. Y.. Y.. Y.. (van read-Y)
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:25 schreef Roppenzo het volgende:
welk nummer van ca. 10 jaar geleden heeft dit;
ARRREEE YOUUUU READDYYYYYYY en dan.. Y.. Y.. Y.. Y.. Y.. (van read-Y)
supervet.. het is de juiste sample iig maar niet juiste nummer.. maar daar kan ik nog wel achter.. edit gevonden:quote:
Telefoongesprek :quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:58 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
supervet.. het is de juiste sample iig maar niet juiste nummer.. maar daar kan ik nog wel achter.. edit gevonden:
van zelfde act:
trouwens weet iemand trouwens deze: telefoongesprek tussen mij en een maat van me.. hilarisch maar ja..moet er iets voor over hebben om achter een track te komen.. is wel recent deze..
Heeft iemand nog iets kunnen vinden?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:02 schreef jordy94 het volgende:
Wie o wie? heeft enig idee welk muziekje je hier in dit filmpje op de achtergrond hoort:
(Snel een lelijk filmpje gemaakt, maar het gaat om het fragment)
Ik hoop dat iemand enig idee heeft, alvast heel erg bedankt!
heb hem:quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:24 schreef Bouncer2002 het volgende:
ik zoek een pop nummer (denk van een britse band) is vrij nieuw, en regelmatig op 3 fm te horen.
stukje tekst:
"when the world stops turning round, when it all starts burning....... I'll be around"
En daar een remix van, welke weet ik zo niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:00 schreef T42 het volgende:
ik zoek de naam van dit liedje
in midden word hij even sloom
http://www.2shared.com/file/Ra6K_I6V/Soundclip_03_.html
onder aan staat: "Save file to your PC: click here" die moet je hebben
jah het is klote kwaliteit
stukje dichterbij tnxquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
En daar een remix van, welke weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Waylon doet dat regelmatig live, dus wie weet is dat het. Maar dat is dan wel weer gewoon een soul versie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:05 schreef SuperRogier het volgende:
Ik hoorde een remix van "James Brown - This is a mens world" op Juize maar is niet terug te vinden in de tracklist.. het is in ieder geval een R&B achtige remix, en je hoort af en toe "Nothing" door hem worden gezongen, iemand een idee?
Deze toevallig, hoewel die tattoos niet in z'n nek zitten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef egg-bird het volgende:
Mensen, ik wordt helemaal gek.
Ik ben op zoek naar de naam van een song/artiest.
Ik heb geen naam oid voor je, ik weet alleen dat hij wel wat weg heeft van eminem / Vanilla Ice.
En hij heeft een dikke tattoo in de nek.
Verder is het lied zelf een cover van een al wat ouder lied.
sorry dat ik niet duidelijker kan zijn, meer weet ik gewoon simpelweg niet.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef egg-bird het volgende:
Mensen, ik wordt helemaal gek.
Ik ben op zoek naar de naam van een song/artiest.
Ik heb geen naam oid voor je, ik weet alleen dat hij wel wat weg heeft van eminem / Vanilla Ice.
En hij heeft een dikke tattoo in de nek.
Verder is het lied zelf een cover van een al wat ouder lied.
sorry dat ik niet duidelijker kan zijn, meer weet ik gewoon simpelweg niet.
Shazam zegt:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:02 schreef Kwalberto het volgende:
Weet iemand welk nummer op deze site op de achtergrond wordt gedraaid?
http://byblos.hr/
Die?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Weet iemand hoe dat lied heet waarbij zo'n vrouw verschillende mannen vergiftigd? het is volgens mij wel een dance nummer. en nee het is niet britney spears met toxic
Oh ik vond het begin stukje er best wel op lijkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 05:25 schreef Roppenzo het volgende:
neej dat is m niet.. het is house.. en het lijkt er niet op.. vind ik althans..
het was de eerste en ik kende dat nummer al maar ik wist niet dat die video erbij hoorde en dat het precies die melodie wasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:18 schreef gangsterreus het volgende:
Weet iemand hoe dat lied heet waarbij zo'n vrouw verschillende mannen vergiftigd? het is volgens mij wel een dance nummer. en nee het is niet britney spears met toxic
Deze?:
of het vervolg daarop:
In mijn muziekbibliotheek kwam ik deze tegen:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef mspoez het volgende:
Een jaar of twee terug had je in de zomer een salsa-achtig nummer, het heette ook iets van mambo, dacht ik, waarin steeds een ander instrument een solo speelde terwijl de beat gewoon doorging en de andere instrumenten een basslijntje speelden. Lekker duidelijk wel he? Bedankt voor het meedenken alvast.
mmm nee sorry, ben geen samba-deskundige..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef mspoez het volgende:
Die is erg fijn gangsterreus, dank je wel. Het is niet precies wat ik bedoel, het nummer wat ik in mijn hoofd heb is helemaal instrumentaal en goed te spelen door een dweilband gecombineerd met een sambaband. Heb je nog meer suggesties?
Gok :quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Ik kan niet veel over het liedje vertellen alleen:
- dat ze het nu veel bij 3FM draaien (Coen en Sander) heb op site gezocht maar ze vullen niet goed in wat ze gedraaid hebben dus het staat er niet bij)
- ze zingen zinnen en dan soms aan het eind zegt ie snel ' oh oh oh'
- het begint met (en tussendoorstukjes) met een gitaar
- het is heel vrolijk
- het is (volgens mij) typisch engels
- het gaat snel het is een popnummer maar het heeft ook iets zomers/exotisch
Tsja beetje summier, je bent een goeie als je het weet
Nee helaas het gaat veel sneller.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Oke ik zit flink te piekeren
In mijn herinneringen ken ik t nummer it's all comming back to me now.. al heel lang.. van meat loaf.. ik dacht oh even op youtube luisteren.. en ik vind alleen versies met marion raven..
In mijn herinneringen ken ik het echter toch echt als een nr door alleen meat loaf zelf gezongen.. en echt van circa mid 90ies periode..
wiki zegt dat t nummer idd al oud is en dat hij het in 2006 dus als duet opgenomen heeft.
Ben ik nou zo van mijn padje af en zit ik zo gruwelijk mis of heeft hij het idd ook eens solo gezongen en dat dat op de radio/tv geweest is..?
Gokjequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Ik kan niet veel over het liedje vertellen alleen:
- dat ze het nu (het is nieuw) veel bij 3FM draaien (Coen en Sander) heb op site gezocht maar ze vullen niet goed in wat ze gedraaid hebben dus het staat er niet bij)
- ze zingen zinnen en dan soms aan het eind zegt ie snel ' oh oh oh'
- het begint met (en tussendoorstukjes) met een gitaar
- het is heel vrolijk
- het is (volgens mij) typisch engels
- het gaat snel het is een popnummer maar het heeft ook iets zomers/exotisch
Tsja beetje summier, je bent een goeie als je het weet
Nee is het ook niet het gaat veel sneller en het is volgens mij een engelse britpop band.quote:
EDIT - Al gevonden:quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:11 schreef Bitlord het volgende:
Leden,
zit met een liedje in m'n hoofd maar weet de titel niet. Misschien kunnen jullie helpen?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hoe heet dat ene liedje ook alweer, is geloof ik synthpop uit de jaren 80. Met een doedelzak erin en mannelijke vocalen. In de videoclip zie je geloof ik een ridder op een paard. Vage omschrijving.
Nummer is zo'n beetje bij iedereen bekend die ouder dan 25 is.
deze?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:30 schreef Jeroen_S. het volgende:
Ik heb sinds donderdag al een nummer in m'n hoofd zitten maar ik kan even niet op de titel komen. je hoort hem standaard in het uitgaanscircuit en het is een vrolijk nummer wat ik een beetje met salsa/latin associeer. iemand een ideetje:)?
p.s. en het is niet we no speak americano
en oh de stem die er in voor komt is een mannenstem en die uh, deunt steeds iets op, in het spaans (denk ik) het kan tellen zijn (in het spaans) of gewoon steeds een zelfde melodietje opsommen...
oh hopelijk weet iemand em
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |