Denk het niet, maarja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:49 schreef Jeroen_S. het volgende:
Wacht ik weet misschien nog iets meer. Tussen het nummer door wordt een aantal keer een stukje stopgezet waarna een man iets schreeuwt/roept/op een beetje een hoge stem, daarna stopt ie weer en gaat de beat weer door. Dus een soort salsa/vrolijke beat. Het is misschien een soort viool/ander soort muziek instrument vocaal.
I fucking love you.quote:
Kun je 'm nu instellen als ringtone, alarm en deurbelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I fucking love you.Dat nummer zit al 3 maanden in mn hoofd als ik wakker word.
Dankjewel.
Wilde gok: Ik denk eerder deze:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:49 schreef Jeroen_S. het volgende:
Wacht ik weet misschien nog iets meer. Tussen het nummer door wordt een aantal keer een stukje stopgezet waarna een man iets schreeuwt/roept/op een beetje een hoge stem, daarna stopt ie weer en gaat de beat weer door. Dus een soort salsa/vrolijke beat. Het is misschien een soort viool/ander soort muziek instrument vocaal.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:55 schreef zephurX het volgende:
Ik zoek al een aantal jaar 'n heel oud dance nummertje uit '84 of 85, wordt moeilijk denk…
Het wordt gezongen door een vrouw en er komen veel breakbeats in voor. Op het eind een herhalend, aflopend, klokkenspel.
In het refrein zingt ze: Just like the FBI, I always get my man. En verder enkele regeltjes met iets van: You looking out, Im changing my, Im gonne bring you in, , Last night, you giving thing, I made you get away, to the good, to let you go.., I need you everyday en dan komt refein.
Ik heb het ooit een keer opgenomen van In the mix - Ben liebrand, eind 84 of begin 85.
Iemand n idee?
Chatgirl, schat, TISSUM!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kom bij Jeanie Tracy - Manhunt uit. Kan er geen youtube van vinden helaas.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:23 schreef zephurX het volgende:
[..]
[..]
Chatgirl, schat, TISSUM!!!De bellen rinkelen je gewoon om de oren
![]()
Gisteravond gelijk opgezocht, gevonden en vannacht clipje in elkaar gedraaid voor Youtube: voila
.
Maar hoe wist je dat zo snel??? keb m ooit maar 1 x op de radio gehoord en daarna nooit meer iets van gehoord..
.
Gooi 'm op www.speedyshare.com en zet het linkje hier neer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef Rossonerri het volgende:
is er een mogelijkheid om op dit forum een liedje te uploaden zodat iemand mij kan helpen met de tittel van de song?? ik hem alleen van een cd van mn vriend geript maar wil graag de naam hebben
THnXquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gooi 'm op www.speedyshare.com en zet het linkje hier neer.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:08 schreef Rossonerri het volgende:
[..]
THnX
http://www.speedyshare.com/files/23644945/02_Nummer_2.mp3
EINDELIJKKKKKKKKKKK, omg ik ben je zooo dankbaaaarquote:
Geen dank.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:17 schreef Rossonerri het volgende:
[..]
EINDELIJKKKKKKKKKKK, omg ik ben je zooo dankbaaaar![]()
![]()
![]()
thnx thnx
genre (poppy) house, recent.quote:trouwens weet iemand trouwens deze: telefoongesprek tussen mij en een maat van me.. hilarisch maar ja..moet er iets voor over hebben om achter een track te komen.. is wel recent deze..
Haha, idd "FBI, Im gonne get my man" en van ben Liebrand, maar '74 is iets te oud en tis meer een meedeinerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:42 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Een Liebrand remix van The Pearls - Guilty (uit 1974)?
[..]
Ja die had ik al gevonden, maar zie m'n Youtube post eerder van vanmiddag..quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik denk Silhouette with Jeanie Tracy - Manhunt
Maar dat nummer is niet te vinden, behalve op discogs:
http://www.discogs.com/Silhouette-Manhunt/release/419121
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef CG het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik heb gehoord op vakantie in Portugal. Ik weet niet hoe ik het nummer uit moet leggen, het lijkt me gezongen in het Spaans of Portugees. Ik heb hier wel een kort fragment:
Wie o wie kent dit nummer?
niet echt een uitdaging.. wel een fout nummerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
uitdaging...
Halverwege de jaren '90 had een vriend van mij een CD, type turn up the bass oid. Daar stand een bonus nummer op. Hierin hoorde je twee gasten vuurwerk gooien met een soort van happy hardcore erachter/doorheen. Op een gegeven moment zeggen ze nog "kijk daar die ouwe, tien punten...".
Iemand een idee?
Geniaal dat je die zo weetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef orpheuz het volgende:
[..]
niet echt een uitdaging.. wel een fout nummer
Gok ff meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:49 schreef Jeroen_S. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |