mooien filmquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:43 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, de Silverlady is niet loyaal en kiest de weg van het meeste geld. Ze weet dat ze misschien wel de beste DJ van Nederland is en maakt hier dankbaar misbruik van.
[ afbeelding ]
Dit is zeker waar. Na 5 opeenvolgende jaren een woonwagenaward te hebben gewonnen, heb ik het idee dat het succes haar naar haar bolle toet is gestegen. Het kan goed zijn de Frank van Etten de Silverlady uitspeelt en zichzelf verrijkt met haar royalty's.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:43 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, de Silverlady is niet loyaal en kiest de weg van het meeste geld. Ze weet dat ze misschien wel de beste DJ van Nederland is en maakt hier dankbaar misbruik van.
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat Frank te Hennepe erachter zit. Die heeft van de ooit zo sympathieke zanger Jeroen Stevens ook een oppervlakkig zangertje gemaakt met een vreselijk commercieel nummer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dit is zeker waar. Na 5 opeenvolgende jaren een woonwagenaward te hebben gewonnen, heb ik het idee dat het succes haar naar haar bolle toet is gestegen. Het kan goed zijn de Frank van Etten de Silverlady uitspeelt en zichzelf verrijkt met haar royalty's.
Ik heb al veel langer het idee dat Frank van Etten achter de schermen druk bezig is artiesten tegen elkander uit te spelen om zichzelf te verrijken. Blijkbaar is geld voor Frank belangrijker dan muziek, jammer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dit is zeker waar. Na 5 opeenvolgende jaren een woonwagenaward te hebben gewonnen, heb ik het idee dat het succes haar naar haar bolle toet is gestegen. Het kan goed zijn de Frank van Etten de Silverlady uitspeelt en zichzelf verrijkt met haar royalty's.
Ik vind dat je niet te snel moet oordelen over het nieuwe nummer van Jeroen Stevens. Misschien klinkt het eerst wat commercieel, maar in de tekst zit wel daadwerkelijk oprechtheid en gevoel. Zelfs Zanger Petro die we op dit moment toch allemaal erkennen als beste artiest van het moment is positief over het nieuwe nummer van Jeroen Stevens.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:48 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Frank te Hennepe erachter zit. Die heeft van de ooit zo sympathieke zanger Jeroen Stevens ook een oppervlakkig zangertje gemaakt met een vreselijk commercieel nummer.
Wie zijn wij om Zanger Petro tegen te spreken vraag ik mij dan af.quote:ZANGERPETRO
1 dag geleden
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Jeroen geweldig nummer
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien heeft Petro een zak met geld gekregen om dit zeggen. Van zo'n grootheid als Petro neemt iedereen de mening over, dus dat bedrag is welbesteedt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet te snel moet oordelen over het nieuwe nummer van Jeroen Stevens. Misschien klinkt het eerst wat commercieel, maar in de tekst zit wel daadwerkelijk oprechtheid en gevoel. Zelfs Zanger Petro die we op dit moment toch allemaal erkennen als beste artiest van het moment is positief over het nieuwe nummer van Jeroen Stevens.
[..]
Wie zijn wij om Zanger Petro tegen te spreken vraag ik mij dan af.
Zanger Petro is juist de enige artiest die nog oprecht vanuit zijn hart spreekt, die doet daar niet aan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:57 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien heeft Petro een zak met geld gekregen om dit zeggen. Van zo'n grootheid als Petro neemt iedereen de mening over, dus dat bedrag is welbesteedt.
Ik luister naar "We gaan weer feesten", draag een streepjesshirt en ga gans los.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef tho_Omas het volgende:
Ik luister naar Neon Moon, rook een sigaretje en staar naar het oneindige.
Neon Moonquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef tho_Omas het volgende:
Ik luister naar Neon Moon, rook een sigaretje en staar naar het oneindige.
Smaakvol interieur.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:36 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Iedereen hier kent Marijke de Silverlady wel, ze heeft talloze legendarische interviews afgenomen:
Ze maakt prachtige radioprogramma's, bijna heel KLB heeft maandagochtend genoten van haar show op piratenland.eu.
Ook kan ze zelf mooi zingen, maandag draaide ze haar eigen nummer, 'in een woonwagen'. Dit nummer bezorgde mij tranen in mijn ogen.
[ afbeelding ]
Maar nu de klacht: Om de paar weken gaat ze weg bij haar huidige zender, en dan moet ik weer opzoeken waar ze nu weer draait. Na een paar weken piratenland.eu gaat ze nu naar sterrenmuziek.nl. Daardoor weet ik ook nog niet wanneer ik weer naar haar kan luisteren!
2e Klacht: Marlous Oosting heeft een burn-out en kan voorlopig niet optreden:
http://www.sterrenmuziek.nl/nieuws
Voor meer informatie over Marijke, kun je de kwaliteitstopics van Pieter-Utd eens nalezen.
Mensen die totaal niet kunnen interviewen
Mensen die alles maar 'Super' vinden
Helden waar je ineens bijna niets meer van hoort :-(
[ afbeelding ]
Held.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:04 schreef Rectum het volgende:
Ik ben trouwens met een nieuw topic bezig.
Dat is bij de Silverlady thuis in haar knusse woonwagen.quote:
Goede zet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:04 schreef Rectum het volgende:
Ik ben trouwens met een nieuw topic bezig.
Dat zijn ze ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:23 schreef Aestivate het volgende:
Verpauperde lui weg ermee.
Door die aandacht en het sturen van verzoekjes denken ze dat ze populair en dus goed zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede zaak juist, zo blijven ze doorgaan met het maken van hun hilarische muziek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:23 schreef Aestivate het volgende:
Verpauperde lui weg ermee.
Door die aandacht en het sturen van verzoekjes denken ze dat ze populair en dus goed zijn.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:48 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Frank te Hennepe erachter zit. Die heeft van de ooit zo sympathieke zanger Jeroen Stevens ook een oppervlakkig zangertje gemaakt met een vreselijk commercieel nummer.
Frank heeft wel een lekkere chick in zijn nieuwe clipquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die gast in dat filmpje danst alsof hij in zijn broek heeft geschetenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet te snel moet oordelen over het nieuwe nummer van Jeroen Stevens. Misschien klinkt het eerst wat commercieel, maar in de tekst zit wel daadwerkelijk oprechtheid en gevoel. Zelfs Zanger Petro die we op dit moment toch allemaal erkennen als beste artiest van het moment is positief over het nieuwe nummer van Jeroen Stevens.
[..]
Wie zijn wij om Zanger Petro tegen te spreken vraag ik mij dan af.
Ja, praat maar. Jij hebt onze Jeroen Stevens afgepakt en er een commerciële hoer van gemaakt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:05 schreef franktehennepe het volgende:
Hoe is het mogelijk dat een producer,van een sympathiek persoon zomaar een ander persoon van kan maken???
dan erbij,jeroen kiest zelf hoor.
dat het dan in eens een andere richting op gaat,is het zelfde als,de tijden veranderen.
ik durf in ieder geval met naam en toenaam op dit forum te reageren.
wat je ermee doet,zie maar.
en trouwens DJ wesley?????,sorry maar ik ken deze beste persoon dus niet.
frank te hennepe
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:05 schreef franktehennepe het volgende:
Hoe is het mogelijk dat een producer,van een sympathiek persoon zomaar een ander persoon van kan maken???
dan erbij,jeroen kiest zelf hoor.
dat het dan in eens een andere richting op gaat,is het zelfde als,de tijden veranderen.
ik durf in ieder geval met naam en toenaam op dit forum te reageren.
wat je ermee doet,zie maar.
en trouwens DJ wesley?????,sorry maar ik ken deze beste persoon dus niet.
frank te hennepe
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:28 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Goed nieuws! De Silverlady zit nog steeds bij Piratenland! Maandag maar even ziek melden, zodat ik de hele ochtend kan luisteren.
Bron?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:28 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Goed nieuws! De Silverlady zit nog steeds bij Piratenland! Maandag maar even ziek melden, zodat ik de hele ochtend kan luisteren.
Het berichtje van Grace Reese, bekend van haifs, in het gastenboek van piratenland.euquote:
Opflikkeren dan. Dit is wat leeft onder het volk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:30 schreef Hyundai het volgende:
Waarom mogen dit soort topics toch steeds open blijven
Dj Carla ligt in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:31 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Het berichtje van Grace Reese, bekend van haifs, in het gastenboek van piratenland.eu
quote:DJ Carla
Hallo lieve luisteraars,
Helaas kan ik morgen niet uitzenden,
Omdat ik ben opgenomen in het ziekenhuis.
Omdat we niet weten hoelang het gaat duren,
weet ik niet of ik volgende week ook kan uitzenden.
Wel heb ik mijn laptop bij de hand, dus kan gezellig meeluisteren, indien ik daarin staat ben natuurlijk.
Ik lig in het Bleuland Ziekenhuis Gouda.
chirurgie b2 kamer 204.
Veel liefs,
Dj Carla
Ik snap echt niet hoelang jullie deze hele act van Silverlady-aanbidden gaan volhoudenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Opflikkeren dan. Dit is wat leeft onder het volk.
Denken dat het een act is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:37 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoelang jullie deze hele act van Silverlady-aanbidden gaan volhouden.
Als jullie serieus fans waren dan had ik er geen probleem mee maar dit is toch gewoon allemaal een act_!!
Mijn hele leven draait om de Silverlady. Hoe kan dat nu een act zijn?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:37 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoelang jullie deze hele act van Silverlady-aanbidden gaan volhouden.
Als jullie serieus fans waren dan had ik er geen probleem mee maar dit is toch gewoon allemaal een act_!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |