Was dat wat je me wilde vragen?quote:Op zondag 10 januari 2010 09:55 schreef zovty het volgende:
Maar krijgen jullie het nu echt voor elkaar om in 1 keer zo'n heel interview te kijken?
Het lukt me niet, ik word na een anderhalve minuut echt fysiek misselijk en MOET het weg klikken.
3:20 geniaalquote:Op zondag 10 januari 2010 00:23 schreef Lundegaard het volgende:
Oke oke! Nu weet ik het zeker. Dit is gespeeld!![]()
Dit is niet echt. ARIE![]()
![]()
![]()
Dit gesprek is echt legendarisch![]()
Dat komt, wanneer je de filmpjes kijkt, de silverlady het woord 'silver' heel duidelijk als 'zilver' uitspreektquote:Op zondag 10 januari 2010 10:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Dus jij vertaalt Silverlady naar Zilverlady i.p.v. Zilverdame?
Ach zoquote:Op zondag 10 januari 2010 10:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat komt, wanneer je de filmpjes kijkt, de silverlady het woord 'silver' heel duidelijk als 'zilver' uitspreekt
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Wanneer iemand de grootheden van de muziek mag interviewen...
En weer een diepte interview afgelegd door onze hete godin Silverladyquote:Op zondag 10 januari 2010 11:16 schreef Penisbaard het volgende:
Prachtig gesprek met kamperboy Julian
Dankje, maar ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwachtquote:Op zondag 10 januari 2010 10:58 schreef afcajos het volgende:
Silverlady mijn god
Pareltje weer Pieter
Zodat haar Nederlandse publiek het blijft begrijpen. Zo is ze, die ouwe zilvervos!quote:Op zondag 10 januari 2010 10:57 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat komt, wanneer je de filmpjes kijkt, de silverlady het woord 'silver' heel duidelijk als 'zilver' uitspreekt
Elke grote pion in de muziekwereld heeft toch hyffes?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:22 schreef Penisbaard het volgende:
Heeft de Silverlady ook hijffes?Ja, dat heeft ze
http://silverlady-marijke.hyves.nl/
Dit nieuws geeft haar net dat beetje meer genialiteit om heerser te worden van Europaquote:
Ben jij mufc87 ?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:16 schreef Penisbaard het volgende:
Prachtig gesprek met kamperboy Julian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |