Het is officieel gevonden door Penisbaard, in het topic: Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:25 schreef Lundegaard het volgende:
OMG![]()
Hulde TS, voor het delen van deze meuk.
Interview met Wim Vos.. Na 20 seconden kijken al legendarisch.![]()
Moest lachen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:39 schreef zovty het volgende:
Ik durf ze niet allemaal te bekijken, ik ben bang dat ik kanker in mijn hoofd krijg.
Ik overweeg zelfs een TR doen wegens gevaar voor de gezondheid.
Ontsnapte TBS-erquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:36 schreef Penisbaard het volgende:
In het interview metZanger Petro
hebben ze het er nog over dat zelfs 100%NL niet op Zanger Petro zit te wachten. En volgens de silverlady is er niet zoiets als een B-artiest, want iedereen doet even hard zijn best.
Die lul van DWDD kan er ook wat van.quote:Mensen die totaal niet kunnen interviewen
Zanger Petro is een van de meest charismatische zangers van de afgelopen 50/60 jaar. Ik zet hem dan ook moeiteloos in een rijtje als Frank Sinatra, Dean Martin, Elvis Presley en Bing Crosbyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die zanger
Is trouwens verschrikkelijk . Jammer dat de echte artiest zich er niet druk om maakt om een fan filmpje.
Dit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Die lul van DWDD kan er ook wat van.
Dat moet haast wel 1 van de meest irritante interviewers van heel Nederland zijn
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Die lul van DWDD kan er ook wat van.
Dat moet haast wel 1 van de meest irritante interviewers van heel Nederland zijn
Matthijs van Nieuwkerk (#21023231)quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:32 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[..]
Matthijs van Nieuwkerk (#21023231)
Inderdaad, ik stoor me er mateloos aanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:36 schreef Penisbaard het volgende:
Die zilveren dame spreekt Petro uit als "Pedro", wat een hoer.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:36 schreef Penisbaard het volgende:
In het interview metZanger Petro
hebben ze het er nog over dat zelfs 100%NL niet op Zanger Petro zit te wachten. En volgens de silverlady is er niet zoiets als een B-artiest, want iedereen doet even hard zijn best.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die youtube comments van Roomboterboy bij al die filmpjes!!![]()
![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:23 schreef Lundegaard het volgende:
Oke oke! Nu weet ik het zeker. Dit is gespeeld!![]()
Dit is niet echt. ARIE![]()
![]()
![]()
Dit gesprek is echt legendarisch![]()
Silverlady weet hem wel aan de praat te krijgen, met haar charmes!quote:
Ze heeft dan ook wel een aantal zeer bruikbare tipsquote:Op zondag 10 januari 2010 00:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Silverlady weet hem wel aan de praat te krijgen, met haar charmes!
Oke, wie van jullie is de Roomboterboy???quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
![]()
Dikke zwerverquote:Op zondag 10 januari 2010 00:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als hij zingt komt hij wel helemaal los
Muziek doet mooie dingen met mensen.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als hij zingt komt hij wel helemaal los
Wat een held.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
![]()
Was dat wat je me wilde vragen?quote:Op zondag 10 januari 2010 09:55 schreef zovty het volgende:
Maar krijgen jullie het nu echt voor elkaar om in 1 keer zo'n heel interview te kijken?
Het lukt me niet, ik word na een anderhalve minuut echt fysiek misselijk en MOET het weg klikken.
3:20 geniaalquote:Op zondag 10 januari 2010 00:23 schreef Lundegaard het volgende:
Oke oke! Nu weet ik het zeker. Dit is gespeeld!![]()
Dit is niet echt. ARIE![]()
![]()
![]()
Dit gesprek is echt legendarisch![]()
Dat komt, wanneer je de filmpjes kijkt, de silverlady het woord 'silver' heel duidelijk als 'zilver' uitspreektquote:Op zondag 10 januari 2010 10:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Dus jij vertaalt Silverlady naar Zilverlady i.p.v. Zilverdame?
Ach zoquote:Op zondag 10 januari 2010 10:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat komt, wanneer je de filmpjes kijkt, de silverlady het woord 'silver' heel duidelijk als 'zilver' uitspreekt
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Wanneer iemand de grootheden van de muziek mag interviewen...
En weer een diepte interview afgelegd door onze hete godin Silverladyquote:Op zondag 10 januari 2010 11:16 schreef Penisbaard het volgende:
Prachtig gesprek met kamperboy Julian
Dankje, maar ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwachtquote:Op zondag 10 januari 2010 10:58 schreef afcajos het volgende:
Silverlady mijn god
Pareltje weer Pieter
Zodat haar Nederlandse publiek het blijft begrijpen. Zo is ze, die ouwe zilvervos!quote:Op zondag 10 januari 2010 10:57 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat komt, wanneer je de filmpjes kijkt, de silverlady het woord 'silver' heel duidelijk als 'zilver' uitspreekt
Elke grote pion in de muziekwereld heeft toch hyffes?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:22 schreef Penisbaard het volgende:
Heeft de Silverlady ook hijffes?Ja, dat heeft ze
http://silverlady-marijke.hyves.nl/
Dit nieuws geeft haar net dat beetje meer genialiteit om heerser te worden van Europaquote:
Ben jij mufc87 ?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:16 schreef Penisbaard het volgende:
Prachtig gesprek met kamperboy Julian
Ho ho ho, die taal is niet nodig, het is gewoon een mooie energieke vrouw die gewoon haar werk probeert te doenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 10:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
3:20 geniaal
'Kossesgenot'
ja dat zegt mij natuurlijk niks, het zal wel goed zijn. Wat je dan nou zegt arie versta ik even niet.
'Nee'.
Fantastisch moment wanneer Silverlady er toch achterkomt wat hij zegt.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:35 schreef Lundegaard het volgende:
Oke, de vraag van vandaag vannacht:
WTF heeft Arie? KLIK
Silverlady:"Wat heb je??![]()
Wie het weet mag het zeggen![]()
Arie geeft later in het interview zelf het antwoord.
Dat, of ze heeft vampierentandenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze nou maar 2 ondertanden? Ik zit er de hele tijd op te letten, terwijl ik me wil concentreren op die interessante artiesten.
Zoals een wild zwijn dus?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze nou maar 2 slagtanden? Ik zit er de hele tijd op te letten, terwijl ik me wil concentreren op die interessante artiesten.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Wanneer iemand de grootheden van de muziek mag interviewen verwacht je dat die persoon de technieken van het interviewen beheerst. Helaas beheerst de Silverlady (of zilverlady) deze niet, dat vind ik zo jammer want ik wil echt meer van deze muziekhelden weten.
Gelukkig maakt haar uiterlijk wel veel goed![]()
Grace Reece. Let vooral op hoe ze hyves uitspreekt op 3:36![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je geen bril draagt, want dan heb je nu een probleemquote:Op zondag 10 januari 2010 01:33 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb zojuist mijn beide oren afgesneden.
In een van die filmpjes zegt ze ook een paar keer management, waarbij ze een onnavolgbare uitspraak hanteert.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:42 schreef Saaaaab het volgende:
BREAKING NEWS. DE SILVERLADY FAALT.
vanaf 1:08
"tegen een natuurlijke vergoeding"
Edit: En ze faalt nog een keer vanaf 4:44: Marcel doet veel met Jeroen en achterkoorgrondjes
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
In een van die filmpjes zegt ze ook een paar keer management, waarbij ze een onnavolgbare uitspraak hanteert.
Geniaal hoe ze dat zegtquote:Op zondag 10 januari 2010 15:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoe toepasselijk. Die kerel heet Zomers, en hij zingt over de zomer.
Ook treurig:quote:en je naahaaam is Massel Somers en je zingt ook over de somer, hoe kan het toepasselijker zijn Massel
Goed interview met de Wuko, met zijn vrouw erbij ook. Man en zijn familie, zo zien we de Wuko nooit.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:41 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Geniaal hoe ze dat zegt![]()
[..]
Ook treurig:
Lekker over dieren zingen, lekker gek
Die ijsbeer.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed interview met de Wuko, met zijn vrouw erbij ook. Man en zijn familie, zo zien we de Wuko nooit.
LOLquote:Op zondag 10 januari 2010 16:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zie nu pas dat ze een cameo heeft in de nieuwe clip van Arie.
Nu snap ik ook de sneer in het interview die hij gedeeltelijk inslikte maar de oplettende kijker wel begreep. Hij heeft al kostengenoeg.
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zie nu pas dat ze een cameo heeft in de nieuwe clip van Arie.
Nu snap ik ook de sneer in het interview die hij gedeeltelijk inslikte maar de oplettende kijker wel begreep. Hij heeft al kostengenoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |