abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84408886
hier dan.... mn ouders maken ruzie. mijn bemiddeling helpt niet
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_84408938
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ze is Indonesisch, ik heb nog nooit genuecksxxt met een Aziatische en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.

Gewoon andere voorkeuren.
je mist wat!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:13:54 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84408991
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je mist wat!
Nee, donker flosdraad tussen m'n tanden (en in m'n keel *ggrgrghghghhhghghgh* ) heb ik al gehad

En FF, als kind (en nu nog) ging er altijd een dolk door m'n hart als ik m'n ouders ruzie hoorde maken.
Confidence through competence
pi_84409055
nog steeds. ik voel me heel slecht en wil zo gauw mogelijk dat het goedkomt. mn vader is naar boven gegaan en ze kunnen niet op een normale manier met elkaar praten. mn vader is heel koppig ook en negeert mij ook. mn maag is hier echt niet lekker bij
pi_84409088
flosdraad bij een aziatische? maar je had geen ervaring ermee toch? of alleen gezoend?
pi_84409099
ruzie is vervelend idd al deden mijn ouders dat nooit eigenlijk. Niet hardop en met slaande deuren iig. Mijn moeder werd emotioneel en mijn vader zei helemaal niets meer; dat was hun versie van ruzie... ok heel fijn kan ik je vertellen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84409131
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef DarkElf het volgende:
ruzie is vervelend idd al deden mijn ouders dat nooit eigenlijk. Niet hardop en met slaande deuren iig. Mijn moeder werd emotioneel en mijn vader zei helemaal niets meer; dat was hun versie van ruzie... ok heel fijn kan ik je vertellen.
die situatie is hier (nu) ook zo. mn moeder huilt en mn vader zit boven
pi_84409134
Balen FF

schiet weer lekker op met dominoes

bestel pizza + cola light

*ding dong* alleen pizza, blikje komt zo

*ding dong 2* blikje cola (met suiker)

zucht
pi_84409139
en tis idd wel een zware les steer maar t ging gewoon lekker. lekker op een rustig tempo, heerlijk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:17:50 #10
55709 Stereotomy
pi_84409141
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
flosdraad bij een aziatische? maar je had geen ervaring ermee toch? of alleen gezoend?
Ik zei donker haar
pi_84409177
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef flying-dutchman het volgende:
Balen FF

schiet weer lekker op met dominoes

bestel pizza + cola light

*ding dong* alleen pizza, blikje komt zo

*ding dong 2* blikje cola (met suiker)

zucht
hehe ach wel lekkere pizza en échte cola
pi_84409191
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

mijn vader kon dat ook heel lang volhouden. serieus dagen tot langer...

ik snap dat niet hoor, nooit gesnapt. Ik ben daar te extravert voor, ik denk iets en hoppa tis eruit, dus t borrelt op, t moet eruit en ben t dus ook weer snel kwijt. Handig want ik heb dus geen last van sluimerende irritaties ofzo

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 23-07-2010 19:47:01 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:19:19 #13
55709 Stereotomy
pi_84409196
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Troost je moeder maar, als je vader nu even niet wil luisteren.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef DarkElf het volgende:
en tis idd wel een zware les steer maar t ging gewoon lekker. lekker op een rustig tempo, heerlijk!

Lijkt me heerlijk om zo te kunnen rennen. Helaas krijg ik na 5 minuten met wat voor schoeisel ik ook probeer last van shin splints. Vroeger veel gevolleybalt en da's een sprintsport, heb eigenlijk nooit echt ver gerend gek genoeg....
pi_84409212
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik zei donker haar
kan ik niet lezen?
pi_84409226
kan je je spieren niet trainen zodat ze langere belasting aankunnen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84409227
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hehe ach wel lekkere pizza en échte cola
vind cola met suiker niet te drinken... krijg er enkel dorst van
pi_84409251
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Troost je moeder maar, als je vader nu even niet wil luisteren.
[..]

Lijkt me heerlijk om zo te kunnen rennen. Helaas krijg ik na 5 minuten met wat voor schoeisel ik ook probeer last van shin splints. Vroeger veel gevolleybalt en da's een sprintsport, heb eigenlijk nooit echt ver gerend gek genoeg....
die zegt met een sneer; "ja bemiddelaar". die heeft het dus ook gehad.
wat zijn shin splints?
pi_84409267
Pizza! zondag gaat de mr pizza voor me maken Zo zalig is dat.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84409270
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
afaik had je 2 soorten spieren.... je bent of geschikt voor lange afstand of voor sprint

kan er heel erg mis mee zitten
pi_84409290
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik snap dat niet hoor, nooit gesnapt. Ik ben daar te extravert voor, ik denk iets en hoppa tis eruit, dus ik ontplof en ben t dus ook weer snel kwijt. Handig want ik heb dus geen last van sluimerende irritaties ofzo
mannen zijn over het algemeen slechter in uitpraten van dingen. alleen met dit soort dingen lijken mn ouders net 18
pi_84409308
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef DarkElf het volgende:
wat gooi je er op?
pi_84409335
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef DarkElf het volgende:
super idd als je pizza kunt maken
lees; ik niet
pi_84409378
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

wat gooi je er op?
klein beetje tomatensaus (anders wordt t soggy) buffelmozzarella , cherrytomaatjes (halfjes) parmezaanse kaas, beetje pizza kaas, wat kruiden en als hij uit de oven komt verse basilicum.

dat ziet er dan zo uit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84409396
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

super idd als je pizza kunt maken
lees; ik niet
is niet moeilijk, jij kan het ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:24:22 #25
55709 Stereotomy
pi_84409405
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
Zó erg wil ik Evy ook weer niet doen, denk ik Ben content met zwemmen momenteel.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

die zegt met een sneer; "ja bemiddelaar". die heeft het dus ook gehad.
wat zijn shin splints?
Dan moet je lekker achterover leunen en de situatie zichzelf laten oplossen.

Shin splints is de pijn die je vanaf de scheenbeen tot de bovenkant van je voet voelt. Is een stekende pijn waardoor je je voet niet meer kunt buigen zodat lopen of rennen moeilijk wordt. Heeft met de spier en pezen te maken die van je voet naar je scheenbeen gaat.
pi_84409410
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

klein beetje tomatensaus (anders wordt t soggy) buffelmozzarella , cherrytomaatjes (halfjes) parmezaanse kaas, beetje pizza kaas, wat kruiden en als hij uit de oven komt verse basilicum.

dat ziet er dan zo uit
waar woonde je ook al weer
pi_84409425
zwemmen is ook heel fijn en heel goed voor je lichaam
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84409673
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat ziet er dan zo uit
oh my wat een heerlijkheid
tis dat ik ongelooflijk vol zit van de spare ribs en aardappeltjes, anders kreeg ik weer trek
pi_84409694
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:24 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

waar woonde je ook al weer
In t zuiden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84409741
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:

Shin splints is de pijn die je vanaf de scheenbeen tot de bovenkant van je voet voelt. Is een stekende pijn waardoor je je voet niet meer kunt buigen zodat lopen of rennen moeilijk wordt. Heeft met de spier en pezen te maken die van je voet naar je scheenbeen gaat.
au! heb je daar constant last van of voel je dat alleen als je je voet wilt buigen? en gaat dat nooit meer over?

eerlijk gezegd heb ik steek. ze zitten allebei beneden nu maar de sfeer die hier hangt (muisstil).. krijg ik steek van. ik zit weer eens ergens mee waar ik niks te maken mee heb
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:35:44 #31
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84409897
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik snap dat niet hoor, nooit gesnapt. Ik ben daar te extravert voor, ik denk iets en hoppa tis eruit, dus ik ontplof en ben t dus ook weer snel kwijt. Handig want ik heb dus geen last van sluimerende irritaties ofzo
Hou het nog geen 2 minuten vol als er iets echt niet goed zit dus ik laat het echt niet lopen.

Ontploffen doe ik dan weer nooit trouwens, ik snap niet die kunnen ontploffen en er dan echt dingen uitgooien die ze naar eigen zeggen niet menen. Ik verlies zelden mijn zelfbeheersing, als ik iemand voor rotte vis uitmaak kun je er vanuit gaan dat ik het wel meen En als iemand mij voor rotte vis uitmaakt vat ik het dus ook zo op
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:36:12 #32
55709 Stereotomy
pi_84409919
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

au! heb je daar constant last van of voel je dat alleen als je je voet wilt buigen? en gaat dat nooit meer over?
Dat gaat over na 10 minuten zitten.
pi_84409921
Balen FF! Lijkt me heel moeilijk om te zien dat je ouders ruzie hebben.. wat zeg ik: ik weet er alles van, maar dat is voor mij wel al 25 jaar geleden aangezien ze toen gescheiden zijn

Grrr ik snap er niets van. Mijn laptop schakelt verkeerd uit als ik hem dicht klap, terwijl hij alleen maar in slaapstand zou moeten springen en daarna gewoon weer normaal moet werken. Dat deed ie ook keurig tot vanmiddag en net ook weer. Moet ie echt opnieuw opstarten en krijg je het 'windows is niet goed afgesloten' scherm er bij. Snap er niks van.. waarom ie dit ineens doet
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:36:33 #34
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84409934
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:

En jij zou dat kunnen Steer ?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_84409990
Gaat wel weer over FFT, maar het kan wel hardnekkig worden als je het steeds opnieuw belast.

Mehn, ik heb al een maand of twee niet gelopen; ik geloof niet dat ik DE's 10-10-12 zou halen nu
pi_84410019
oh met ontploffen bedoel ik niet dingen zeggen die ik anders nooit zou zeggen hoor

Bedoelde meer met ontploffen dat ik mezelf toch niet kan inhouden, ik moét echt zeggen wat ik denk en voel, kan dat echt niet binnen houden ofzo... Misschien was overborrelen een beter woord geweest als er iets is dan voel ik zoveel dat t vanzelf allemaal eruit borrelt... en daardoor ben ik dus een extravert persoon maar ben ook niet lang boos ofzo... Vind ik zelf een fijne eigenschap Ben zeker wel een impulsief mens maar ga geen dingen zeggen die ik niet meen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:39:26 #37
55709 Stereotomy
pi_84410032
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Balen FF! Lijkt me heel moeilijk om te zien dat je ouders ruzie hebben.. wat zeg ik: ik weet er alles van, maar dat is voor mij wel al 25 jaar geleden aangezien ze toen gescheiden zijn

Grrr ik snap er niets van. Mijn laptop schakelt verkeerd uit als ik hem dicht klap, terwijl hij alleen maar in slaapstand zou moeten springen en daarna gewoon weer normaal moet werken. Dat deed ie ook keurig tot vanmiddag en net ook weer. Moet ie echt opnieuw opstarten en krijg je het 'windows is niet goed afgesloten' scherm er bij. Snap er niks van.. waarom ie dit ineens doet
Bureaublad, rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad screen saver, knop power en daar verder zoeken. Da's in XP, hoe het is in Windows 7 weet ik niet. Je kunt ook de Power settings via configuratiescherm veranderen.
pi_84410089
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
Mehn, ik heb al een maand of twee niet gelopen; ik geloof niet dat ik DE's 10-10-12 zou halen nu
Wanneer ga je weer rennen of ben je er een beetje klaar mee?

Ik ga zondag 2x 15 doen en dan ben ik weer op t zelfde niveau als ik was een paar dagen voor ik t ziekenhuis in verdween
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:41:05 #39
55709 Stereotomy
pi_84410091
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

En jij zou dat kunnen Steer ?
Ja hoor.

Bij theaterrepetities spelen we wel eens improvisatiestukken en enkele jaren geleden kwamen we erachter dat ik vaak situaties probeer op te lossen door erin te duiken. Als ik het voor m'n neus zie gebeuren kan ik nu wel achterover leunen. Wel grappig dat iedereen zélfs bij het net doen alsof dat altijd doet op z'n eigen manier.

Onder de tafel is anders.

Drama = therapie
pi_84410119
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hou het nog geen 2 minuten vol als er iets echt niet goed zit dus ik laat het echt niet lopen.

Ontploffen doe ik dan weer nooit trouwens, ik snap niet die kunnen ontploffen en er dan echt dingen uitgooien die ze naar eigen zeggen niet menen. Ik verlies zelden mijn zelfbeheersing, als ik iemand voor rotte vis uitmaak kun je er vanuit gaan dat ik het wel meen En als iemand mij voor rotte vis uitmaakt vat ik het dus ook zo op
men meent het toch nooit eigenlijk als ze rotte vis zeggen? das wel heel erg lullig. ik hou me ook in en blijf rustig. laat een ander uitrazen en als ik kans heb zeg ik rustig hoe de situatie is en wat er precies fout is gegaan en waarom. als die ander blijft razen kom je er niet uit. dan kun je beter wachten en hopen dat diegene nadenkt. gisteren die ruzie dus meegemaakt op de dansschool... echt, wat mensen eruit kunnen gooien als ze boos zijn om het vervolgens na een week niet meer te weten dat ze dat hebben gezegd.
pi_84410136
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Bureaublad, rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad screen saver, knop power en daar verder zoeken. Da's in XP, hoe het is in Windows 7 weet ik niet. Je kunt ook de Power settings via configuratiescherm veranderen.
De settings zijn wel goed, dat heb ik uiteraard meteen gecheckt. En dan nog, hij zou dan 'normaal' moeten afsluiten en niet die melding moeten geven dat het mis is gegaan.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:43:27 #42
55709 Stereotomy
pi_84410170
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

De settings zijn wel goed, dat heb ik uiteraard meteen gecheckt. En dan nog, hij zou dan 'normaal' moeten afsluiten en niet die melding moeten geven dat het mis is gegaan.
Eerst melden wat je al geprobeerd hebt voordat je je probleem voorlegt.

*zucht* users
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:43:35 #43
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84410176
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:38 schreef DarkElf het volgende:
oh met ontploffen bedoel ik niet dingen zeggen die ik anders nooit zou zeggen hoor

Doelde niet zozeer op jou, was mijn associatie bij je opmerking over ontploffen in combinatie met echtelijke ruzies
pi_84410187
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:38 schreef DarkElf het volgende:

Bedoelde meer met ontploffen dat ik mezelf toch niet kan inhouden, ik moét echt zeggen wat ik denk en voel, kan dat echt niet binnen houden ofzo... Misschien was overborrelen een beter woord geweest als er iets is dan voel ik zoveel dat t vanzelf allemaal eruit borrelt... en daardoor ben ik dus een extravert persoon maar ben ook niet lang boos ofzo... Vind ik zelf een fijne eigenschap Ben zeker wel een impulsief mens maar ga geen dingen zeggen die ik niet meen.
het is beter dat je iets direct (op een normale manier) zegt wat je erg dwarszit. beter dan opkroppen en na een tijd de bom te laten barsten want dan schrikt die ander zich rot en kun je het echt niet meer makkelijk uitpraten
pi_84410198
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Eerst melden wat je al geprobeerd hebt voordat je je probleem voorlegt.

*zucht* users
er van uitgaan dat ik dat niet zelf had kunnen bedenken..

*zucht* helpdesken
pi_84410257
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

het is beter dat je iets direct (op een normale manier) zegt wat je erg dwarszit. beter dan opkroppen en na een tijd de bom te laten barsten want dan schrikt die ander zich rot en kun je het echt niet meer makkelijk uitpraten
ja dat dus.

ik kan echt slecht omgaan met mensen die dingen opkroppen en als er dan eens iets is ineens een hele waslijst tevoorschijn halen...

als je iets ervaart dan doe je er iets mee, maar ja ik zal een simpel mens zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84410264
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hmm ik denk dat je daar weinig aan kunt doen. het zal zo een periode blijven en daarna weer een periode normaal. mijn laptop doet soms ook wel eens gekke dingen zoals in één keer opnieuw opstarten zonder aankondiging maar ik ben dat eigenlijk al wel gewend... gek ding
pi_84410371
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja dat dus.

ik kan echt slecht omgaan met mensen die dingen opkroppen en als er dan eens iets is ineens een hele waslijst tevoorschijn halen...

Dat is idd een beetje simpel. Niet iedereen kan dat namelijk. Wees blij dat jij dat wel kan, maar ik weet hoe het is als dat dus niet zomaar lukt. Afhankelijk van situaties en zo uiteraard, maar ik kan heel goed opkroppen en binnenvetten. Gelukkig heb ik een relatie waarin ik zaken voor mijn doen zeer snel en direct kwijt kan, maar dat is ook wel anders geweest.
En het is ook iets wat je wel kunt leren, maar dat gaat niet van de een op andere dag
pi_84410382
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja dat dus.

dat is zo! een hele waslijst doet de ander veel pijn, omdat die niet goed weet wat ie allemaal fout deed en dat in één keer hoort. bij zo'n uitbarsting is eigenlijk het hele karakter van die ander al niet meer goed.
laatst vertelde een teamgenootje tijdens een gesprek over tennispartners ineens dat ze heel erg boos op me was geworden vorig jaar omdat ik af en toe tegen haar tegenstander "kom op" zei (die tegenstandster is een vriendin en ik ben voor beide). dat zei ze ook heel boos tegen me en ik mag niet meer dat meisje uitnodigen anders word ik uit het team gezet.

waarom komt ze er nu pas mee? (naast dat ik het onzin vind)
pi_84410421
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hmm ik denk dat je daar weinig aan kunt doen. het zal zo een periode blijven en daarna weer een periode normaal. mijn laptop doet soms ook wel eens gekke dingen zoals in één keer opnieuw opstarten zonder aankondiging maar ik ben dat eigenlijk al wel gewend... gek ding
Deze laptop is nog geen maand oud, dus dat accepteer ik niet. Als ie dit blijft doen dan ga ik er op de een of andere manier voor zorgen dat de software hersteld wordt. Het hoort niet dus kan het in theorie ook opgelost worden!
pi_84410495
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:

En het is ook iets wat je wel kunt leren, maar dat gaat niet van de een op andere dag
goed dat mensen dat kunnen leren, ook al gaat daar veel tijd overheen. als men maar wil proberen.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:53:22 #52
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84410525
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

goed dat mensen dat kunnen leren, ook al gaat daar veel tijd overheen. als men maar wil proberen.
Net zo goed als die mensen die altijd alles eruit denken te moeten gooien soms ook moeten leren ook eens tot 10 te tellen
pi_84410528
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Deze laptop is nog geen maand oud, dus dat accepteer ik niet. Als ie dit blijft doen dan ga ik er op de een of andere manier voor zorgen dat de software hersteld wordt. Het hoort niet dus kan het in theorie ook opgelost worden!
oh nee dat hoort niet. kun je niet terug naar de winkel? je hebt as het goed is garantie
pi_84410544
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:40 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Wanneer ga je weer rennen of ben je er een beetje klaar mee?

Ik ga zondag 2x 15 doen en dan ben ik weer op t zelfde niveau als ik was een paar dagen voor ik t ziekenhuis in verdween
Da's nog snel gegaan zeg! Lekker!

Ik ga misschien zondag weer een rondje rennen, ik ben er zeker niet klaar mee! En ik verwacht het ook vrij gemakkelijk te kunnen opbouwen, ik ben verder best in vorm. Maar ik ga me niet nu helemaal suf trainen als we over ruim een maand een maand weggaan
Moet ook eigenlijk nieuwe schoenen denk ik, ik had ook last van de gevreesde shin splints de afgelopen tijd.
pi_84410551
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:53 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Net zo goed als die mensen die altijd alles eruit denken te moeten gooien soms ook moeten leren ook eens tot 10 te tellen
dat ook zeker. het ligt echt aan waar het om gaat
pi_84410580
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's nog snel gegaan zeg! Lekker!

Ik ga misschien zondag weer een rondje rennen, ik ben er zeker niet klaar mee! En ik verwacht het ook vrij gemakkelijk te kunnen opbouwen, ik ben verder best in vorm. Maar ik ga me niet nu helemaal suf trainen als we over ruim een maand een maand weggaan
Moet ook eigenlijk nieuwe schoenen denk ik, ik had ook last van de gevreesde shin splints de afgelopen tijd.
kun je wel oefenen voor je conditie dat je volgende maand goed kunt lopen op je vakantie
pi_84410610
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Tja.. aan de andere kant: zo ben ik nu eenmaal. Ik ben zelf de gene die er het meeste last van heeft.. Het 'ontploffen' wat ik voorheen deed kwam uit pure onmacht, ik had geen grip op de situatie. Dat zal me nu niet meer zo snel overkomen. Feit was wel dat me dat alleen overkwam/overkomt in een situatie waarin ik het gevoel had niet 'gehoord' te worden in mijn pogingen zaken in een vroeger stadium aan te kaarten. Dan komt dat gevoel van onmacht dus op de proppen..
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:56:00 #58
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84410619
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat ook zeker. het ligt echt aan waar het om gaat
Precies.

Ik kan ook heel goed dingen laten lopen, maar ik weeg inmiddels altijd wel af of het daar onbeduidend genoeg voor is. Als ik er nu voor kies iets te accepteren ben ik het ook kwijt en kom ik daar niet een jaar later op terug.
pi_84410633
'k Was niet van plan om naar China te gaan wandelen, FFT Ik ben trouwens ook best in vorm verder, ik sport een beetje naar gelang van waar ik zin in heb: zwemmen, yoga, pilates, spinnen, hardlopen...
Maar ik wil wel weer 3x per week gaan rennen, volgend jaar april de halve marathon ofzo.
pi_84410714
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tja.. aan de andere kant: zo ben ik nu eenmaal. Ik ben zelf de gene die er het meeste last van heeft.. Het 'ontploffen' wat ik voorheen deed kwam uit pure onmacht, ik had geen grip op de situatie. Dat zal me nu niet meer zo snel overkomen. Feit was wel dat me dat alleen overkwam/overkomt in een situatie waarin ik het gevoel had niet 'gehoord' te worden in mijn pogingen zaken in een vroeger stadium aan te kaarten. Dan komt dat gevoel van onmacht dus op de proppen..
Oeh, herkenbaar! Ik heb dat bij mijn ouders heel erg, ja
Na een tijdje therapie kan ik het nu beter van me af laten glijden, maar dat heeft heel wat tranen gekost!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:01:16 #61
55709 Stereotomy
pi_84410802
OMFG

die gast bij Take Me Out

die wordt ZO weggedrukt nu
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:01:45 #62
55709 Stereotomy
pi_84410822
Oh dat valt nog mee, nog 14 over
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:02:56 #63
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84410871
quote:

[..]

Als je iemand hebt waar je de juiste klik hebt werkt het zo. Als dat niet zo is verval je in je stressgedrag. Dat was bij mij ook dat ik me gewoon helemaal terugtrok uit de relatie.
pi_84410894
was ik weer
pi_84410910
quote:

[..]

je weet in ieder geval wat er 'mis' was, en dat is al stap 1 waar andere mensen te koppig in zijn helaas. goed dat je nu meer naar de situatie eerst kunt kijken
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:03:58 #66
55709 Stereotomy
pi_84410916
Oh daar is het.

Vakkenvuller bij een supermarkt *klikerdeklikkerdeklik*
pi_84410922
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
OMFG

die gast bij Take Me Out

die wordt ZO weggedrukt nu
idd
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:04:22 #68
55709 Stereotomy
pi_84410929
Hoe heeft ie het zo lang volgehouden
pi_84410942
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:56 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Precies.

Ik kan ook heel goed dingen laten lopen, maar ik weeg inmiddels altijd wel af of het daar onbeduidend genoeg voor is. Als ik er nu voor kies iets te accepteren ben ik het ook kwijt en kom ik daar niet een jaar later op terug.
praat alsjeblieft met mijn tennispartner
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:04:43 #70
55709 Stereotomy
pi_84410945
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

idd
pi_84410984
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Na een tijdje therapie kan ik het nu beter van me af laten glijden, maar dat heeft heel wat tranen gekost!
Ik had dat bij mijn ex heel sterk. Ik 'schreeuwde' om gehoord te worden en er over te praten en zo. Enige wat ik terug kreeg was 'tja zo ben ik nu eenmaal, ik kan mezelf niet veranderen.' Ofwel: pas jij je maar lekker aan mij aan.. En ik ben te lang zo gek geweest dat te doen Resultaat: ik ontplofte regelmatig en kwam met een mooie waslijst en schoot er dus geen mallemoer mee op
En dan achteraf me vertellen ´Ja we hadden misschien meer moeten praten er over.´ d´oh
Anyway: typisch voorbeeld van een mismatch dus..
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:06:09 #72
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84410999
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

praat alsjeblieft met mijn tennispartner
Als je zo'n futiliteit een jaar later nog zo heftig terug haalt is er iets ernstig mis met je, dat gaat mij als amateur psycholoog boven mijn pet. Misschien iets voor Steer
pi_84411048
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat is idd een beetje simpel. Niet iedereen kan dat namelijk. Wees blij dat jij dat wel kan, maar ik weet hoe het is als dat dus niet zomaar lukt. Afhankelijk van situaties en zo uiteraard, maar ik kan heel goed opkroppen en binnenvetten. Gelukkig heb ik een relatie waarin ik zaken voor mijn doen zeer snel en direct kwijt kan, maar dat is ook wel anders geweest.
op het moment zelf er niets mee kunnen snap ik heus wel hoor, zo simpel ben heus ik niet

maar waarom niet er op terug komen als de gemoederen bedaard zijn??? Je kan toch ergens op terug komen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:07:45 #74
55709 Stereotomy
pi_84411072
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als je zo'n futiliteit een jaar later nog zo heftig terug haalt is er iets ernstig mis met je, dat gaat mij als amateur psycholoog boven mijn pet. Misschien iets voor Steer
Pfff blind lead the blind
pi_84411104
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

vroeger was ik wel eens zo woedend tegen mn familie dat ik alleen maar zwart zag en uiteindelijk heel zielig was en de hele nacht lag te huilen. gelukkig heb ik daar sinds de laatste 2-3 jaar geen last meer van. toen mn vader zei dat hij door mij herinnerd werd aan zijn broer met wie hij en andere broers/zussen van hem al jaren ruzie hebben deed dat mij veel verdriet. dat vond ik niet terecht. nu zeker niet, maar ik ben ook niet meer gauw boos. alleen als ik daarover nadenk voel ik wel woede en verdriet opkomen. 'de broer' bestaat niet meer voor de familie en ik weet echt wel dat hij het uit woede zei maar toch... die opmerking zal me altijd blijven steken
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:08:31 #76
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84411110
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Pfff blind lead the blind
ah, je gaat er dus werk van maken?
pi_84411142
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik had dat bij mijn ex heel sterk. Ik 'schreeuwde' om gehoord te worden en er over te praten en zo. Enige wat ik terug kreeg was 'tja zo ben ik nu eenmaal, ik kan mezelf niet veranderen.' Ofwel: pas jij je maar lekker aan mij aan.. En ik ben te lang zo gek geweest dat te doen Resultaat: ik ontplofte regelmatig en kwam met een mooie waslijst en schoot er dus geen mallemoer mee op
En dan achteraf me vertellen ´Ja we hadden misschien meer moeten praten er over.´ d´oh
Anyway: typisch voorbeeld van een mismatch dus..
*leer FF leer hiervan. haal die jongen uit je hoofd nu*
pi_84411162
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:07 schreef DarkElf het volgende:

[..]

op het moment zelf er niets mee kunnen snap ik heus wel hoor, zo simpel ben heus ik niet

maar waarom niet er op terug komen als de gemoederen bedaart zijn??? Je kan toch ergens op terug komen?
Jazeker dat kan ook wel. Maar het kan ook gebeuren dat ik het zo internaliseer dat het heel moeilijk wordt er nog op een goede manier op terug te komen. Zeker als ik het idee krijg dat de andere partij al lang al vergeten lijkt te zijn dat er überhaupt iets mis was. Dan moet je je best kwetsbaar op durven stellen en dat vind ik niet altijd even gemakkelijk
pi_84411191
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

ik vond dat zo stom dat ze er ineens over begon. ze is 41 en kinderpsychologe maar dat zegt dus niks over haar eigen karakter blijkbaar
pi_84411202
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik gaf je dat advies ook niet voor niets he
pi_84411212
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:08 schreef TAV74 het volgende:

[..]

ah, je gaat er dus werk van maken?
hehe
pi_84411234
niemand vindt t gemakkelijk om zichzelf kwetsbaar op te stellen, dat bedenk ik mezelf altijd maar en hoop dat dat waar is.

maar wel goed dat je iig in je huidige relatie je stukken beter daarin voelt dan in je vorige
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84411245
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik gaf je dat advies ook niet voor niets he
dat merk ik ja
pi_84411295
zo eens de keuken in, wat voorbereiden. Vanavond dus lekker hapjes en een glaasje Piper Heidsieck
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84411345
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat merk ik ja
moet wel zeggen dat het klinkt alsof jij nog een grotere mismatch hebt met die knul dan ik met met ex had.
Bij mij kwam het echte probleem pas naar boven toen we gingen samenwonen..
pi_84411354
Zo even een levensgevaarlijke cocktail drinken

redbull - rode vodka

van dat spul heb je echt niet door dat je dronken aan het worden tot dat het te laat is

(doe wel rustig aan natuurlijk)
pi_84411363
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
zo eens de keuken in, wat voorbereiden. Vanavond dus lekker hapjes en een glaasje Piper Heidsieck
jaaaa lekkere hapjes!!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:15:38 #88
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84411388
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo even een levensgevaarlijke cocktail drinken

redbull - rode vodka

van dat spul heb je echt niet door dat je dronken aan het worden tot dat het te laat is

(doe wel rustig aan natuurlijk)
Klinkt echt bijzonder smerig
pi_84411393
zie een voorstukje van Hollands got talent.... Nederland heeft zijn eigen (en mannelijke) Susan Boyle..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84411407
jasses, red bull... dat mensen dat weg krijgen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:17:17 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84411444
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:16 schreef DarkElf het volgende:
Dat dus, zit wel eens bij studenten in de trein die voor 8 uur in de ochtend zo'n blikje opentrekken. Die weeïge zoete lucht, ik krijg er echt -neigingen van
pi_84411451
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:16 schreef DarkElf het volgende:
Rode wodka is ook smerig - waarom drink je die zooi in hemelsnaam, FD?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:18:36 #93
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84411494
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Rode wodka is ook smerig - waarom drink je die zooi in hemelsnaam, FD?
Ik gok omdat hij het wel lekker vindt
pi_84411541
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

ik hoop het (voor hem dan )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84411542
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

moet wel zeggen dat het klinkt alsof jij nog een grotere mismatch hebt met die knul dan ik met met ex had.
Bij mij kwam het echte probleem pas naar boven toen we gingen samenwonen..
das eigenlijk beter, want dan kan ik eerder stoppen. zoniet, dan ben ik zelf gewoon de oen
pi_84411568
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
'k Was niet van plan om naar China te gaan wandelen, FFT Ik ben trouwens ook best in vorm verder, ik sport een beetje naar gelang van waar ik zin in heb: zwemmen, yoga, pilates, spinnen, hardlopen...
Maar ik wil wel weer 3x per week gaan rennen, volgend jaar april de halve marathon ofzo.
das toch je doel weer? leuk hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84411580
ik vind een slokkie wel lekker, het smaakt gelukkig niet meer naar red bull.
alleen laatste slokje was 3 jaar geleden
pi_84411588
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

ik zou eerder denken omdat hij denkt dat het tof is
pi_84411598
Los vind ik beide niet te drinken, maar gecombineerd...
pi_84411609
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ik zou eerder denken omdat hij denkt dat het tof is
pi_84411627
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

das toch je doel weer? leuk hoor
Ja, pourquoi pas... Omdat de 15 km afgelopen herfst uiteindelijk best lekker ging... Beetje spannende doelen stellen he

Jij nog plannen na de 5 km?
pi_84411845
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, pourquoi pas... Omdat de 15 km afgelopen herfst uiteindelijk best lekker ging... Beetje spannende doelen stellen he

Jij nog plannen na de 5 km?
ja eerst een onderhoudsschema voor de 5 km en dan door naar de 10.
Maar niet met Evy, maar met running coach
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84411955
whehehehe zag nog net een staartje van take me out... gast is jarig, niemand drukt hem weg.... en hij gaat met 30 dames naar huis

Pech voor hem trouwens:
Polygamie maakt ongelukkig
pi_84411994
ouders zijn allebei naar oma vertrokken. eerst mn vader, 10 minuten later mn moeder. hoop dat ze samen terugwandelen en beetje uitpraten (als mn vader nou niet zo kinderachtig blijft doen ) en dan gaan we met zn 3-en een film kijken die ik vanmiddag heb gehuurd; Shutter Island
net de trailer ervan gezien... oeps, hopelijk slaap ik vannacht nog
pi_84412030
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:30 schreef flying-dutchman het volgende:
whehehehe zag nog net een staartje van take me out... gast is jarig, niemand drukt hem weg.... en hij gaat met 30 dames naar huis

Pech voor hem trouwens:
is dit nou echt dat ze echt daten ofzo of is dit één grote nepshow? nog nooit gezien, alleen weet wel een aantal meiden (danscollega's) en zangers/kennissen die mee hebben gedaan
pi_84412190
vandaag mijn 'keuken-utencilzakje' project afgerond! Ben echt heel trots er op omdat ik het helemaal zelf heb gemaakt terwijl ik echt nooit iets met de naaimachine doe. Ik heb de oude van mijn moeder mee gekregen toen ik naar Wierden ging. De 'achteruit' is kapot, dus afhechten is iets meer werk (stof omdraaien ipv de andere kant op stikken) maar verder werkt ie prima

Foto's zet ik wel ff achter de spoiler maar wil ze toch ff kwijt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84412236
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:30 schreef flying-dutchman het volgende:

Pech voor hem trouwens:

Dat klinkt in scene gezet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84412297
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
vandaag mijn 'keuken-utencilzakje' project afgerond! Ben echt heel trots er op omdat ik het helemaal zelf heb gemaakt terwijl ik echt nooit iets met de naaimachine doe. Ik heb de oude van mijn moeder mee gekregen toen ik naar Wierden ging. De 'achteruit' is kapot, dus afhechten is iets meer werk (stof omdraaien ipv de andere kant op stikken) maar verder werkt ie prima

Foto's zet ik wel ff achter de spoiler maar wil ze toch ff kwijt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ziet er echt goed uit, Sun! Mooi gemaakt hoor ben je toch handiger met de naaimachine dan je dacht
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84412324
Net bevestiging van B&B heb er nu al zin in
pi_84412340
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Net bevestiging van B&B heb er nu al zin in
bed & breakfast?
pi_84412410
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:40 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

bed & breakfast?

in oktober met mams, vrijdag heen, zaterdag mastervoorlichting van de UvM, en dan zondag weer terug, we maken er samen n leuk weekendje weg van
pi_84412476
ziet er heel leuk uit sun
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:45:40 #113
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_84412577
Hai popjes
pi_84412647
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

super idd als je pizza kunt maken *O*
lees; ik niet -O-

Zelfs ik kan het ;)
pi_84412698
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ziet er echt goed uit, Sun! Mooi gemaakt hoor _O_ ben je toch handiger met de naaimachine dan je dacht *)

:D ja warempel! Heb het ook ff naar mijn moeder gemaild.. ben benieuwd wat zij er van zegt :P
pi_84412761
leuk woord vind ik dat: warempel. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 20:50:46 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84412788
thuis :). Was nog gezellig vanavond. Kan eindelijk foto's van de poezels uploaden :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_84412806
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
leuk woord vind ik dat: warempel. :)

hihi ik ook :D net als immers, bijkans, schier.. ;)
pi_84412812
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:50 schreef borisz het volgende:
thuis :). Was nog gezellig vanavond. Kan eindelijk foto's van de poezels uploaden :P.

Jaaaaahhhh!! *O* *O*
pi_84412852
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

:Y in oktober met mams, vrijdag heen, zaterdag mastervoorlichting van de UvM, en dan zondag weer terug, we maken er samen n leuk weekendje weg van

Cool!

(als ik in Maastricht was zou ik gelijk ff hier heen gaan.. maar denk niet dat het jouw smaak is :P )

http://www.shoesandshirts.nl
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:52:43 #121
55709 Stereotomy
pi_84412859
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

En uit andere plekken. >:O
pi_84412885
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En uit andere plekken. >:O

_O-
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:54:06 #123
55709 Stereotomy
pi_84412916
En óók uit je hoofd.

En je moet gewoon niet meer aan hem denken. :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 20:57:02 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84413036
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
In het kader van Aziatisch eten en na het gisteravond bekijken van Rick Stein's Vietnamaflevering, gaan wij straks uit eten bij http://www.senseofasia.nl/ c_/

:9~
pi_84413041
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hihi ik ook :D net als immers, bijkans, schier.. ;)

de mr en ik vinden het soms leuk om zulke woorden, die je niet vaak meer hoort, in zinnen te gebruiken :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:58:50 #126
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_84413119
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
En óók uit je hoofd.

En je moet gewoon niet meer aan hem denken. :+

awel, dat is soms gemakkelijker gezegd dan gedaan :P
pi_84413135
hehe over die woorden:

tijdje terug collega en ik elkaar aan het uitschelden met woorden zoals rekel, vlegel, belhamel etc etc
pi_84413150
schobbejak, ook zo een leuke :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84413151
grrr, krijg geen cd-ripper aan de praat op deze laptop :(
ze willen de dvd-driver niet herkennen
pi_84413180
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

de mr en ik vinden het soms leuk om zulke woorden, die je niet vaak meer hoort, in zinnen te gebruiken :')

Zo veel mogelijk :Y :D Bijkans heb ik hier in de cul-sc redelijk geherintroduceerd een tijdje terug :Y Maar het zwakt weer wat af dus ik ga weer wat meer mijn best er voor doen :D :P ;)
pi_84413211
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:59 schreef flying-dutchman het volgende:
hehe over die woorden:

tijdje terug collega en ik elkaar aan het uitschelden met woorden zoals rekel, vlegel, belhamel etc etc

Schelm!! :s)
pi_84413420
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Schelm!! :s)

dondersteen!
pi_84413484
Wie hebben er ruzie?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:09:58 #134
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_84413528
ik en mcafee :{w
pi_84413714
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
ik en mcafee :{w
aah ok,dat mag :+
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:17:56 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84413839
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
In het kader van Aziatisch eten en na het gisteravond bekijken van Rick Stein's Vietnamaflevering, gaan wij straks uit eten bij http://www.senseofasia.nl/ c_/

*burb*

En weer thuis.
Was erg lekker. Bluezz schrijft vandaag of morgen wel een stukje erover voor in het uit-etentopic hier op Fok!

En wie heeft ruzie met wie (gezien de TT) ?
En Steer: Aziatische vrouwen zijn best :9~
Althans die paar ik in de loop der jaren heb ge.... en ook zwarte haren zijn scheerbaar
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 21:19:17 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84413892
Ik stel aan u voor. Astrix, broer van Bellefleur, 17 jaar.

vrijdag 23 juli 2010 @ 21:20:32 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84413962
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:19 schreef borisz het volgende:

[ [url=http://i32.tinypic.com/2yjtt9d.jpg]afbeelding[/url] ]

Die ziet er met z'n 17 jaar best nog wel goed uit. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:23:56 #139
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_84414123
De chocolade is "op" dwz er is alleen nog verkade :') maar dat ligt er nog omdat we dat niet zo lekker vinden *zucht* ik ben verwend :@
pi_84414128
quote:

Agossie.. ouwe poezel.. Lijkt heel erg op onze Poes toen die zo oud was. Dan bruinige vale gloedje.. O+
pi_84414231
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
De chocolade is "op" dwz er is alleen nog verkade :') maar dat ligt er nog omdat we dat niet zo lekker vinden *zucht* ik ben verwend :@

mn hazelnoten worden al oud }:|
pi_84414301
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:17 schreef golfer het volgende:

[..]

*burb*

En weer thuis.
Was erg lekker. Bluezz schrijft vandaag of morgen wel een stukje erover voor in het uit-etentopic hier op Fok!

En wie heeft ruzie met wie (gezien de TT) ?
En Steer: Aziatische vrouwen zijn best :9~
Althans die paar ik in de loop der jaren heb ge.... en ook zwarte haren zijn scheerbaar

net site gechecked... lekkere Chinees :)
mn ouders hebben ruzie vnv en ik zit er middenin.. niet zo leuk. ze komen zo thuis, dan gaan we film kijken
pi_84414326
quote:

wow al 17! nog helemaal gezond?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 21:29:08 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84414360
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Die ziet er met z'n 17 jaar best nog wel goed uit. ^O^

:Y

Hij is nu wel echt zijn ouwe dag aan het uitzitten. Slapen, eten en drinken en weer doorslapen :P. Waar die vroeger nog wel agressief kon zijn is dat totaal weg.
pi_84414375
Klote FF als je ouders ruzie hebben.
Wij probeerden dat te vermijden waar de kinderen bij waren, lukte vaak wel, maar niet altijd :')

@ Sun wat een handy zakky *O*

Lekker gegeten op 2 dingetjes na : voorgerecht had de proportie van een hoofdgerecht en 2 tafels verderop zat een gescheiden stel met een dochter waarvan we eerst dachten dat hij thomas heette :D voor opa en oma een soort luidruchtige schertsvertoning op te voeren hoe geweldig dit gebroken gezin toch met van alles omging. Pfffffffff :D
Verder is het uitbuiken geblazen en heb ik zin in de beachstoelen *O*
pi_84414457
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:

Vietnamees. Niet zomaar een 'chinees' ;)

Hoezo zit jij 'middenin' de ruzie? Gaat het over jou dan?
Ik zou lekker ff weglopen, wandelen, fietsen een vriendin opzoeken om een borrel mee te drinken.
Niet afwachten maar je eigen leven leiden ;)
Sterkte.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 21:31:02 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84414469
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wow al 17! nog helemaal gezond?

Begin dit jaar toevallig onderzocht toen die wat ziekig was verder totaal in orde, geen problemen met nieren/hart/ andere vitale lichaamsonderdelen. :)
pi_84414473
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Klote FF als je ouders ruzie hebben.
Wij probeerden dat te vermijden waar de kinderen bij waren, lukte vaak wel, maar niet altijd :')

@ Sun wat een handy zakky *O*

Lekker gegeten op 2 dingetjes na : voorgerecht had de proportie van een hoofdgerecht en 2 tafels verderop zat een gescheiden stel met een dochter waarvan we eerst dachten dat hij thomas heette :D voor opa en oma een soort luidruchtige schertsvertoning op te voeren hoe geweldig dit gebroken gezin toch met van alles omging. Pfffffffff :D
Verder is het uitbuiken geblazen en heb ik zin in de beachstoelen *O*

hehe weer van verhalen kunnen genieten dus tijdens het eten :P
chinees en porties... ze leren t niet he :{
krijgen jullie morgen de stoelen?
pi_84414555
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:

hehe weer van verhalen kunnen genieten dus tijdens het eten :P
chinees en porties... ze leren t niet he :{
krijgen jullie morgen de stoelen?
We gaan ze morgen halen als het lukt.
Oh dat reminds me aan een gedachte van vannacht, steekwagentje meenemen :+

Het is dus geen chinees, niet te vergelijken FF :)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:33:08 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84414596
[quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1500494/2/100#84414301]vrijdag 23 juli 2010 21:27[/url] schreef FutureFairytale het volgende:[/b]

[/quote]
Vietnamees!

[quote]
mn ouders hebben ruzie vnv en ik zit er middenin.. niet zo leuk. ze komen zo thuis, dan gaan we film kijken
[/quote]
Dat is inderdaad niet leuk. Maar ouders zijn volwassen, dus die komen er vast wel weer uit.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 21:33:35 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84414618
[quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1500494/1/350#84414555]vrijdag 23 juli 2010 21:32[/url] schreef Bluezz het volgende:[/b]

Het is dus geen chinees, niet te vergelijken FF :)
[/quote]
Dat dus. Het is echt geen Steereettent. Het is een echt goed restaurant.
pi_84414670
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vietnamees. Niet zomaar een 'chinees' ;)

Hoezo zit jij 'middenin' de ruzie? Gaat het over jou dan?
Ik zou lekker ff weglopen, wandelen, fietsen een vriendin opzoeken om een borrel mee te drinken.
Niet afwachten maar je eigen leven leiden ;)
Sterkte.

oh oeps sorry nee de gerechten op de site zien er ook anders uit. veel loempia's iig :9
nou.. ze zijn zelf al weg ;) en ik ben niet de oorzaak. alleen doen ze ook stom tegen mij omdat ze ruzie hebben. mn moeder kan niks hebben en mn vader negeert me. alleen toen ik zei dat ik em ging inschrijven voor tennistoernooi samen met mij (wat we hadden afgesproken) zei hij dat ik dat kon doen maar hij niet mee ging doen.
nou ja, stomme pap heb ik ff maar over een paar dagen wil hij vast wel weer tennissen.
(ruzie gaat over dat mn vader tennisseizoen voor de winter heeft betaald en dat hij iedere dinsdag weg is tennissen en woensdag biljarten. mn moeder wil liever dat hij zoiets overlegt omdat ze graag dingen samen wil doen).
oh ze zijn er weer :)
pi_84414677
Wat is er met de kwootfunctie :?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:34:50 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84414689
quotefunctie werkt niet meer?
Poef.....gone! ©golfer
pi_84414699
:D de quote is stuk!! 3x op een rij..
pi_84414728
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

We gaan ze morgen halen als het lukt.
Oh dat reminds me aan een gedachte van vannacht, steekwagentje meenemen

Het is dus geen chinees, niet te vergelijken FF
chinees had ik al 2 posts geschreven voordat jij zei dat het vietnamees was
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 21:35:40 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84414735
Wellicht heeft Nieuwe SML-engine er mee te maken.
pi_84414756
quote vind alleen mij lief
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:38:39 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84414897
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:

chinees had ik al 2 posts geschreven voordat jij zei dat het vietnamees was :@

test op een aziaat met zwarte gorilla. ;)

ja hij werkt weer. die quotefunctie. :P
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:39:40 #160
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84414953
@steer, je vroeg me om een uur of 19 of ik nog een beetje energie heb, en ik kom er nu pas aan toe om je te antwoorden.

Go figure. :P
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 21:39:49 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84414963
De twee opdonders

O+
pi_84415008
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:39 schreef borisz het volgende:
De twee opdonders
[ [url=http://i26.tinypic.com/293jasg.jpg]afbeelding[/url] ]
O+

:o :o O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_84415144
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:39 schreef borisz het volgende:
De twee opdonders
[ [url=http://i26.tinypic.com/293jasg.jpg]afbeelding[/url] ]
O+

aaawwww O+ O+ O+
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:43:10 #164
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84415145
O wat lief!!
pi_84415176
shutter island staat aan. tot over 132 minuten
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 21:46:52 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84415300
Dit is de hond des huises

Noah
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:47:35 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84415322
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Have fun. Is een goede film.
Poef.....gone! ©golfer
pi_84415343
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:46 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Noah
Ohhhh een Border Collie die wil ik er ook bij hebben als we onze camping in Schotland hebben
pi_84415373
Voor t eerst aan de wijn echt thuis.. aan de Zinfadel (hier aangeraden). En is nog lekker ook
Voel hem na twee glazen al wel zitten. moet uitkijken haha
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 21:52:09 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84415516
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ohhhh een Border Collie O+ O+ O+ O+ die wil ik er ook bij hebben als we onze camping in Schotland hebben ;)

Lief beest O+. Dat beest is flexibel :o. Springt en draait in de lucht zo makkelijk. Helaas heeft hij een heupafwijking waardoor je eigenlijk maximaal maar een uur met hem mag lopen. Het is een gevalletje fokfout. ;)
pi_84415528
quote:
shutter island staat aan. tot over 132 minuten :W
Goeie film ^O^

die poezels O+ O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 21:53:32 #172
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84415572
Nog 1tje dan omdat die zo leuk is. O+

pi_84415683
haihai!
nog even een zwaai
Morgen naar de tweede camping en daar is vast geen wifi
pi_84415713
aaaah, wat lief B!
pi_84415734
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
haihai!
nog even een zwaai
Morgen naar de tweede camping en daar is vast geen wifi
haaai!! Hoe is het?? Genieten jullie nog een beetje
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:59:46 #176
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84415846
quote:
Sterkte! Ik was een halve dag raar van die film. God die kwam binnen zeg!

(Nee, god kwam niet binnen, maar de film)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 22:01:54 #177
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84415940
LieLie! Emmen was leuk! Vooral dat speelgedoe!
pi_84416363
Zo me bruine schoenen hebben ook weer groot onderhoud gehad nadat er een paar lelijke krassen op waren gekomen

renovateur (voeding van het leer)
pommadier (veel pigment voor de kleur)
wax (voor de glans)
pi_84416405
Grr ik haat dat ik zo weinig mensen hier ken ik wil bezopen raken, dansen en gek doen .. En niemand die mee kan/wil
pi_84416552
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:11 schreef Laydina het volgende:
Grr ik haat dat ik zo weinig mensen hier ken :( ik wil bezopen raken, dansen en gek doen .. En niemand die mee kan/wil :(

als ik fit was geweest was ik wel de trein in gestapt

maar ik zit er volledig doorheen (week slecht slapen -O- )
pi_84416870
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:14 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

als ik fit was geweest was ik wel de trein in gestapt

maar ik zit er volledig doorheen (week slecht slapen -O- )
Maak niet uit :* lief aanbod
pi_84416906
sun, we genieten volop! lange dagen, zien veel, maar zwemmen ook lekker in de rivier of in de zee :)

Dude, mooi dat het leuk was! kost wat, he'j ook wat ;) leuke pakjes met blauw hebben we nu he? ipv het oude safaripak ;)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 22:24:13 #183
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84417031
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:21 schreef LieLie het volgende:
sun, we genieten volop! lange dagen, zien veel, maar zwemmen ook lekker in de rivier of in de zee :)

Dude, mooi dat het leuk was! kost wat, he'j ook wat ;) leuke pakjes met blauw hebben we nu he? ipv het oude safaripak ;)

Ik dacht nog: goh, hier zit LieLie dan gewoonlijk, in zo'n pakkie! :D

O en als jullie ooit gaan bezuinigen, kun je gewoon één olifant en één zeeleeuw houden én Yukatan, en dan is het voor de meeste kinderen al dik in orde hoor! :D

Geniet nog fijn van je vakantie!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 22:26:22 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84417133
Bellefleur wil al dr aandacht die ze de afgelopen dagen gemist heeft ingehaald hebben geloof ik _O-.
pi_84417368
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:26 schreef borisz het volgende:
Bellefleur wil al dr aandacht die ze de afgelopen dagen gemist heeft ingehaald hebben geloof ik _O-.

O+ O+
pi_84417422
:D :D

Die film/docu van van Erp die we nu kijken _O-
Die echtparen, zo briljant gevangen door hem.
Vooral het Pats Klets banaan platgeslagen verhaal, ik kom niet meer bij en denk steeds maar : wordt dit gespeeld of is het echt? :o
  vrijdag 23 juli 2010 @ 22:33:28 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84417454
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:02:54 #188
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84418875
Van Erp! O+
Díe zou nou een lintje moeten.
pi_84419062
O+ poesies!

hapjes waren lekker :9 erg lekker zelfs en de champagne ook (geeft ook een soort naughty gevoel tegenwoordig waardoor t nog lekkerder wordt :P)

nu lekker slapen :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:07:47 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84419087
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:02 schreef Duderella het volgende:
Van Erp! O+
Díe zou nou een lintje moeten.

Ja. Ik steun dat initiatief. Alles wat ie tot nu toe gemaakt heeft vind ik zo leuk om te zien. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_84419137
Lijkt me een leuke docu Golfer :Y
pi_84419269
Lekkah Elf ^O^
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:16:46 #193
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84419473
Heerlijk Elfie, zo genieten.

Slaap lekker!
pi_84420504
:W het goede nacht en slaap lekker wensen is reeds begonnen?

Voor iedereen alvast een goede nacht dan maar 8-)
pi_84420665
Ook even zwaaien hier :W Het is weer heerlijk genieten met Milou om me heen O+

Ik mag de komende weken de camera van mijn moeder lenen dus kan ik weer eens wat verse foto's posten :s)
pi_84420690
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Ook even zwaaien hier :W Het is weer heerlijk genieten met Milou om me heen O+

Ik mag de komende weken de camera van mijn moeder lenen dus kan ik weer eens wat verse foto's posten :s)

Wat moet dat fijn zijn, SoL :Y
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:51:54 #197
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84420914
Isa, aan het werk?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:51:55 #198
55709 Stereotomy
pi_84420916
Dexter, pas op, er hangt een camera :o !

Dexter heeft ouder issues _O-

Laatste ep voor vandaag erin schuiven, verslavende serie dit :@
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:53:14 #199
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84420966
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:51 schreef Stereotomy het volgende:

Hehe, klinkt als serie 2. Met onze held Doakes, geweldige rol _O_
pi_84421023
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:51 schreef Duderella het volgende:
Isa, aan het werk?

Laatste nacht :Y Dan is het wel weer leuk geweest met 6 diensten in 5 dagen.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:54:45 #201
55709 Stereotomy
pi_84421032
Ik vind Angel leuk. :) En Masuka vind ik een beetje tegenvallen tot nu toe, eigenlijk was ik vooral naar hem benieuwd toen ik met Dexter begon. :')

Wat ik wel aardig vind is dat iedereen wel iets te verbergen heeft in de serie. :)
pi_84421042
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:51 schreef Stereotomy het volgende:

Bedankt in ieder geval! Nu weet ik zeker dat ik er niet aan ga beginnen :)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:55:28 #203
55709 Stereotomy
pi_84421058
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is Ross aan het doen thuis dan ~O>
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:55:34 #204
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84421062
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Angel leuk. :) En Masuka vind ik een beetje tegenvallen tot nu toe, eigenlijk was ik vooral naar hem benieuwd toen ik met Dexter begon. :')

Wat ik wel aardig vind is dat iedereen wel iets te verbergen heeft in de serie. :)

Masuka wordt leuker naarmate de serie vordert. Angel is ook geweldig. Sowieso veel gave rollen
pi_84421065
quote:

Batista O+ O+ Echt een schatje!! ;)
pi_84421073
quote:

Ik denk dat iedereen wel wat te verbergen heeft, niet alleen in die serie ;)
(alleen zal het meestal geen moord zijn oid :D )
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:56:16 #207
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84421095
quote:

[..]

Nou, jemig!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:56:52 #208
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84421118
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen wel wat te verbergen heeft, niet alleen in die serie ;)
(alleen zal het meestal geen moord zijn oid :D )

Oh, maar het zit op meerdere niveau's, ook veel dagelijkse dingen. Karakters worden gaandeweg wel lekker uitgediept.
pi_84421126
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:55 schreef Stereotomy het volgende:

Wat is Ross aan het doen thuis dan ~O>

Huisman spelen.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:58:05 #210
55709 Stereotomy
pi_84421167
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Huisman spelen.

pi_84421189
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig niet die :') Wat een kwal vind ik dat zeg.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:58:56 #212
55709 Stereotomy
pi_84421203
Zo nu s02e06 kijken. :s)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:59:45 #213
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84421230
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gelukkig niet die :') Wat een kwal vind ik dat zeg.

Nou ja zeg, hoe kun je dat nou zeggen over de man die Snuitje zo liefdevol heeft bezongen :')
pi_84421264
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:59 schreef TAV74 het volgende:

Nou ja zeg, hoe kun je dat nou zeggen over de man die Snuitje zo liefdevol heeft bezongen :')

Ik vond hem gemaakt vriendelijk en tussen de regels door zei hij soms heel nare dingen tegen kandidaten.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:00:58 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84421287
Was serie 2 van Dexter niet met dat geile wijf die nogal bloot te zien was die vrouw die wat pyromane neigingen had?
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:01:44 #216
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84421328
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond hem gemaakt vriendelijk en tussen de regels door zei hij soms heel nare dingen tegen kandidaten.

Welnee :P

zaterdag 24 juli 2010 @ 00:02:22 #217
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84421361
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
Was serie 2 van Dexter niet met dat geile wijf die nogal bloot te zien was die vrouw die wat pyromane neigingen had?

Anders spoil je even :(
pi_84421376
Morgen de laatste twee afleveringen van Lost :'(

We gaan tropisch eten en Malibu drinken (alhoewel ik dat geloof ik niet eens lekker vind _O- )
Nog recepten voor boar?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:02:54 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84421384
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:

Anders spoil je even :(

Hij is al bij ep6.
Poef.....gone! ©golfer
pi_84421391
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:00 schreef golfer het volgende:

Dat enge magere spook ja.. met een totaal nep gezicht voor mijn gevoel. Layla.. :Y
pi_84421409
Oeps, ik zie een patient van me :o
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:03:42 #222
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84421416
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij is al bij ep6.

Ja, dan is hij nog dus nog niet zo ver :6
pi_84421422
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:03 schreef Bluezz het volgende:

:o :?
pi_84421435
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:03 schreef Bluezz het volgende:

Op tv??
pi_84421448
Hierboven :X
En het is niet snuitje :')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:04:38 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84421455
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:02 schreef Isabeau het volgende:

We gaan tropisch eten en Malibu drinken (alhoewel ik dat geloof ik niet eens lekker vind _O- )
Nog recepten voor boar?

Bioar? Als in wild zwijn?
Poef.....gone! ©golfer
pi_84421466
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat moet dat fijn zijn, SoL :Y
Het is gewoonweg heerlijk, helemaal met het vooruitzicht dat we 3 weken lang alleen maar leuke dingen gaan doen of juist helemaal niets.
En veel oefenen met lezen en schrijven, dat is echt zo leuk! Wat wordt dat kleine prulleke toch groot O+

Succes met je laatste nachtje! ;)
pi_84421484
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:04 schreef SeaOfLove het volgende:

Het is gewoonweg heerlijk, helemaal met het vooruitzicht dat we 3 weken lang alleen maar leuke dingen gaan doen of juist helemaal niets.
En veel oefenen met lezen en schrijven, dat is echt zo leuk! Wat wordt dat kleine prulleke toch groot O+

Fijn je kindje weer om je heen O+
pi_84421493
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Hierboven :X
En het is niet snuitje :')

Henny? :')

Boar als in wild zwijn ja, golfer :D We wilden er eerst zelf een vangen, maar aangezien we met de trein naar de Veluwe moeten dachten we dat het zou opvallen als we dan een dood wild zwijn mee terug namen.
pi_84421515
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:05 schreef Isabeau het volgende:

Meneer X ja }:|
pi_84421527
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:04 schreef SeaOfLove het volgende:

Succes met je laatste nachtje! ;)

Geniet met volle teugen hoor :Y Lekker moeder & dochter zijn O+
pi_84421541
quote:

[..]
Boar als in wild zwijn ja, golfer :D We wilden er eerst zelf een vangen, maar aangezien we met de trein naar de Veluwe moeten dachten we dat het zou opvallen als we dan een dood wild zwijn mee terug namen.

:D _O- _O- Zou je denken?? Ze kunnen daar best wat zwijnen missen hoor O-) ;)
pi_84421547
quote:

[..]

proestttt :D
pi_84421578
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:06 schreef Sunnythesun het volgende:

:D _O- _O- Zou je denken?? Ze kunnen daar best wat zwijnen missen hoor O-) ;)

Dat had ik ook begrepen ja! :D
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:07:40 #235
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84421592
Wild zwijn :9
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 juli 2010 @ 00:08:12 #236
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84421614
Wilde er nog een dextertje inknallen maar ben alleen maar aan het gapen. Ik ga slapen :W
pi_84421634
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:07 schreef Duderella het volgende:
Wild zwijn :9

Lekker hè *O* Alleen maar in restaurants gegeten, nog nooit zelf klaargemaakt.
pi_84421690
Apies doen hier :W
pi_84421793
Hoi popjes. Ik ben koninklijk verrot O+ Heb me echt volledig de touwtyfus gewerkt. Vandaag heb ik samen met mijn Poolse collega gewerkt. Ze is afgestudeerd als arts, heeft 1 jaar ervaring met werken met tilliften maar mag dat op mijn werk niet doen. Ik heb dus álle oudjes (op 3 na) zelf met de tillift in bed moeten leggen. Dat zijn er 18. 10 minuten pauze genomen ipv 30 en ik ben dood verrot. Met onwijze koppijn. Maar: geen stress gehad. Ben alleen helemaal gesloopt.

Even een goeie sloot Wodka erin, met 2 paracetamolletjes want HOOFDPIJN. En even kijken hoe het met al mijn SC-vriendjes is. Ik gat dit topic bijlezen, heb ik iets gemist in de voorgaande topics?
pi_84421833
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi popjes. Ik ben koninklijk verrot O+ Heb me echt volledig de touwtyfus gewerkt. Vandaag heb ik samen met mijn Poolse collega gewerkt. Ze is afgestudeerd als arts, heeft 1 jaar ervaring met werken met tilliften maar mag dat op mijn werk niet doen. Ik heb dus álle oudjes (op 3 na) zelf met de tillift in bed moeten leggen. Dat zijn er 18. 10 minuten pauze genomen ipv 30 en ik ben dood verrot. Met onwijze koppijn. Maar: geen stress gehad. Ben alleen helemaal gesloopt.

Even een goeie sloot Wodka erin, met 2 paracetamolletjes want HOOFDPIJN. En even kijken hoe het met al mijn SC-vriendjes is. Ik gat dit topic bijlezen, heb ik iets gemist in de voorgaande topics?

Je hebt weinig gemist, doe even lekker rustig aan en neem nog een wodka! :*
pi_84421872
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:11 schreef Leintjeuh het volgende:

Meisje toch. Je bent een kanjer _O_
Maar het is ook écht teveel wat je doet. Denk toch aan je lijfje :o
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:14:26 #242
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84421883
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lekker hè *O* Alleen maar in restaurants gegeten, nog nooit zelf klaargemaakt.

Same here!

Nog nooit zelf bereid, maar in restaurants geniet ik er altijd van. Volgens mij hadden wij het de laatste keer in De Librije ook in het menu zitten.

Apies sun en goegedaan Lein!
pi_84422010
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:52 schreef DarkElf het volgende:
doel is een dorpje aan de Maas wat (vanwege uitbreidingsplannen van de haven van Antwerpen) nu helemaal leeg staat en das best bijzonder (als je er loopt heb je t gevoel dat er ooit iets engs voorgevallen is waardoor mensen gewoon vertrokken zijn). Is veel actie over gevoerd, veel mensen die niet weg wilden en uiteindelijk is het vorig jaar helemaal leeg komen te staan.

Klopt niet helemaal. Er wonen nog mensen :X Sterker nog, Sarabi en zaten ons lunchpakketje op te eten op de parkeerplaats en er ging een cafe open en geloof me.....de auto's bleven toestromen en de mensen bleven naar binnen lopen _O- Alsof er een geheim genootschap ging vergaderen of zo _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84422123
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:23 schreef kaasplankje het volgende:

Oh ja sorry schat, ik heb het laatste stuk Milka-met-hele=hazelnoten opgegeten als ontbijt en lunch vandaag gister. Met om half 3 een nuts als avondeten, dus dat zit wel weer snor. Zet jij de chocolade morgen vandaag op de boodschappenlijst? Oh en de wodka is inmiddels ook bijna op. *hik*
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:21:14 #245
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84422155
Wat deden jullie daar P?
pi_84422158
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:20 schreef Leintjeuh het volgende:

Oh ja sorry schat, ik heb het laatste stuk Milka-met-hele=hazelnoten opgegeten als ontbijt en lunch vandaag gister. Met om half 3 een nuts als avondeten, dus dat zit wel weer snor. Zet jij de chocolade morgen vandaag op de boodschappenlijst? Oh en de wodka is inmiddels ook bijna op. *hik*

Toch nog handig dat fok als je elkaar weinig ziet :')
pi_84422190
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:14 schreef Duderella het volgende:

Nog nooit zelf bereid, maar in restaurants geniet ik er altijd van. Volgens mij hadden wij het de laatste keer in De Librije ook in het menu zitten.

Gaat teruglezen *)
pi_84422193
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:46 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Noah

Tis huizes met een Z O+
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:22:27 #249
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84422199
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:20 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

_O-

Jan Steen in optima forma O+
pi_84422227
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:21 schreef Isabeau het volgende:

Mijn ex, de kinderen en ik communiceerden tijdens mijn wisselende diensten met briefjes en tekeningetjes op de koelkast :D
pi_84422245
quote:

Ja gek heh 8)7
pi_84422254
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:21 schreef Duderella het volgende:
Wat deden jullie daar P?

De regen afwachten in de auto, een beetje rondlopen en fotograferen _O- Doel is, door die bijzonder situatie, een bijzonder makkelijk en toegankelijk onderwerp geworden voor fotografen. Je ziet er op een willekeurige dag een stuk of wat rondwandelen met kleine of grote cams. Ik was er al eens geweest en kreeg toen niet de beelden die ik wilde. Achteraf had ik precies in gedachten wat ik wel wilde dus vandaag terug om die foto's te maken.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:24:08 #253
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84422264
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Gaat teruglezen *)

Nee ik bedoel vorig jaar april, toen Arty en ik er waren.

O maar wel leuk om dat topic terug te lezen! O+
pi_84422286
Ze hebben met de layout zitten rotzooien :o Ik krijg nu echt mega-ruimtes tussen quotes en mijn eigen tekst :o
pi_84422404
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:24 schreef Duderella het volgende:

Nee ik bedoel vorig jaar april, toen Arty en ik er waren.

O maar wel leuk om dat topic terug te lezen! O+
Ja vooral dat Arty zichzelf een krent vond in die tijd (8>
pi_84422425
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Meisje toch. Je bent een kanjer _O_
Maar het is ook écht teveel wat je doet. Denk toch aan je lijfje :o

Ja, ik ging om 22.15 uur, net toen ik klaar was met de pillen van 21.00 uur delen, even naar de andere vleugel om een knuffel te halen bij m'n collega. Avondhoofd stond er ook naast, en 1 flex werker (de pool was al weg). *collega*, ik kom een knuffel halen.
Collega: Hoe loopt t bij jou?
Nou, er moeten er nog 3 worden omgekleed, 1 mag opblijven. De spoelkeuken moet nog gedaan worden en ik heb barstende koppijn. Ik ben zo moe dat ik wel kan huilen :')
Collega: Ben je al bijna klaar? Dan heb je het tempo er ook goed ingehad!
Ja, heb wel stevig gewerkt, maar ben nu wel te moe om nog te poepen :')

Toen kreeg ik hulp van de flexer O+ En op m'n "donder" van het avondhoofd dat ik 10 minuten pauze had genomen.

En nu ga ik nog een wodka pakken *O*
pi_84422444
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:23 schreef PdeHoog het volgende:

De regen afwachten in de auto, een beetje rondlopen en fotograferen _O- Doel is, door die bijzonder situatie, een bijzonder makkelijk en toegankelijk onderwerp geworden voor fotografen. Je ziet er op een willekeurige dag een stuk of wat rondwandelen met kleine of grote cams. Ik was er al eens geweest en kreeg toen niet de beelden die ik wilde. Achteraf had ik precies in gedachten wat ik wel wilde dus vandaag terug om die foto's te maken.

Dit soort foto's zijn ook mijn favoriet: http://www.guidespot.com/(...)uildings_photography

pi_84422479
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:21 schreef Isabeau het volgende:

Ja heh :') Ik heb Kaas al meer dan 48 uur niet face to face gesproken :')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:29:05 #259
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84422493
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Leuk dat je teruggegaan bent dan. :Y

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja vooral dat Arty zichzelf een krent vond in die tijd (8>

Ja. _O- Oh my, things do change. :') :D
pi_84422520
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Mijn ex, de kinderen en ik communiceerden tijdens mijn wisselende diensten met briefjes en tekeningetjes op de koelkast :D

Tekeningen op de koelkast O+

Ik krijg een warm gevoel in m'n buik elke keer dat ik de tekening die kaas' oudste nichtje gemaakt heeft, op de kast zie hangen O+
pi_84422559
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:28 schreef Leintjeuh het volgende:

Ja heh :') Ik heb Kaas al meer dan 48 uur niet face to face gesproken :')

Je zou hem toch bijna even wakker maken -O-
pi_84422601
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:29 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik krijg een warm gevoel in m'n buik elke keer dat ik de tekening die kaas' oudste nichtje gemaakt heeft, op de kast zie hangen O+
Ja lief he?
Ik heb er een paar bewaard O+

"mama bluezz er licht een ijtje"
"mama bluezz kom je ons van sgool haalen?"

En meer van zulks.
Sweet memories O+ O+
pi_84422628
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Dit soort foto's zijn ook mijn favoriet: http://www.guidespot.com/(...)uildings_photography

[ afbeelding ]

Spooky zeg! Ben je in dat ene topic over dit soort spooky plekken geweest? Ik ben een keer in een spookdorpje in DLD geweest, dat opgekocht was door een bruinkool-winnings-bedrijf opgekocht was, Vlak naast dat verlaten dorpje lag een gat van 100 meter diep, met de grootte van de stad Keulen. Daar waren ze al aan het graven geweest. En door al het grondwater dat ze daar aan het wegpompen waren (was een stukje over de grens bij Venlo), had heel Limburg ook problemen met de grondwaterstand.

Roofbouw, anyone?
pi_84422642
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:29 schreef Duderella het volgende:

Ja. _O- Oh my, things do change. :') :D
Eerst noem je mij een kut en dan noem je je eigen man een ding :'(
pi_84422648
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Daar had ik het nog met Sarabi over vanmiddag :D Ik vind een foto mooi als-ie aan de muur kan zeg maar :@ En zoveel van die Urban Explorer-fotomeuk kan je zo down the drain gooien :r Al die ouwe shit die word gefotografeerd :X
pi_84422655
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Je zou hem toch bijna even wakker maken -O-

Ach, morgen ochtend is vroeg genoeg. Kan nog wel een paar uurtjes wachten, de arme schat heeft de hele dag in super wisselvallig weer gefietst.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:33:38 #267
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84422662
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hoe zeer ik mijn vakantiekinderen ook liefheb, hun tekeningen die ik nu ophang zijn meteen na vertrek foetsie. :@ Ik heb er niets mee (wel met het krijgen, het gebaar, maar verder kunnen de kunstwerken me gestolen worden).
pi_84422719
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:32 schreef Leintjeuh het volgende:

Spooky zeg! Ben je in dat ene topic over dit soort spooky plekken geweest? Ik ben een keer in een spookdorpje in DLD geweest, dat opgekocht was door een bruinkool-winnings-bedrijf opgekocht was, Vlak naast dat verlaten dorpje lag een gat van 100 meter diep, met de grootte van de stad Keulen. Daar waren ze al aan het graven geweest. En door al het grondwater dat ze daar aan het wegpompen waren (was een stukje over de grens bij Venlo), had heel Limburg ook problemen met de grondwaterstand.

Roofbouw, anyone?

Ik heb wel zo'n topic op Fok gevolgd, maar denk dat die vol is geraakt :7 Was ook aan het zoeken naar een prachtige website over verlaten lokaties in Japan, allemaal heel erg spooky. Een stadje dat helemaal vervuild was, waterpretparken, bowlingzalen, liefdeshotelletjes etc etc
pi_84422726
Wodka is oke olee olee *O*

Maar de hoofdpijn is er nog -O-
pi_84422731
quote:

[ afbeelding ]
Oh wauw intrigerend :o

Ik zoek nog steeds iemand die met me mee wil naar het Dolhuys.
Er zijn niet veel vrijwilligers tot nu toe -O-
pi_84422763
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:33 schreef Duderella het volgende:
Hoe zeer ik mijn vakantiekinderen ook liefheb, hun tekeningen die ik nu ophang zijn meteen na vertrek foetsie. :@ Ik heb er niets mee (wel met het krijgen, het gebaar, maar verder kunnen de kunstwerken me gestolen worden).

Ja, maar jouw eierstokken zijn in coma :Y)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:36:09 #272
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84422774
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Eerst noem je mij een kut en dan noem je je eigen man een ding :'(

O zo bedoelde je dat 'kut'. _O- Gekkerd, wist ik toch niet. }:|
pi_84422795
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:35 schreef Bluezz het volgende:

Oh! Ik ik ik! Is leuk! Ben een poosje terug met Mama geweest! Ik wil best nog eens :Y
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:38:22 #274
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84422865
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hoe zo, daar kun je toch gewoon een keertje met golfer naartoe, of wil hij ook nbiet? Lijkt me enorm interessant. Anders wil ik wel mee (hij staat hier ook nog op de to do).
pi_84422885
golfer wil nie en ik wil/durf nie alleen ;(
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:41:45 #276
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84422983
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, maar jouw eierstokken zijn in coma :Y)

Neu, niks mis met de eierstokken hoor, vrees ik. Die vieren het liefst feestjes met Arty's evenknieën.

Maar blagen van onszelf hoeven wij desondanks niet. Er zijn eigenlijk al meer blagen dan de wereld kan dragen hè, dus wij laten het er bij. ;)
pi_84423028
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:

Oh! Ik ik ik! Is leuk! Ben een poosje terug met Mama geweest! Ik wil best nog eens :Y
[quote]

Oh, dat lijkt me ook erg leuk! *O*
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:43:38 #278
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84423070
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:

Nou dan gaan Lein en ik en Isa wel met je. :Y
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:44:06 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84423087
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:

.....evenknieën......

Die biologie-les heb ik natuurlijk weer gemist. Waar zitten iemands evenknieën? :@
Poef.....gone! ©golfer
pi_84423119
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
Neu, niks mis met de eierstokken hoor, vrees ik. Die vieren het liefst feestjes met Arty's evenknieën.

Maar blagen van onszelf hoeven wij desondanks niet. Er zijn eigenlijk al meer blagen dan de wereld kan dragen hè, dus wij laten het er bij. ;)

Ja, maar ik denk dat ik iets anders bedoel. Ken je ? Zo doen die van mij wel. En die van jou niet. Daarom zijn die van jou in coma. Die van mij doen dus dat :')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:45:13 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84423134
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:

Nee. Ik heb al genoeg psychiatrische gevallen in mijn omgeving meegemaakt. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84423183
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:
Nou dan gaan Lein en ik en Isa wel met je. :Y

Leuk! Maar, Dames van het verre Noorden, het is wél in Haarlam heh! Da's bijna de andere kant van de wereld voor jullie! Jullie mogen wel bij mij en kaas komen logeren, maar veel ruimte hebben we niet hoor :@
pi_84423207
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:46 schreef Leintjeuh het volgende:

Leuk! Maar, Dames van het verre Noorden, het is wél in Haarlam heh! Da's bijna de andere kant van de wereld voor jullie! Jullie mogen wel bij mij en kaas komen logeren, maar veel ruimte hebben we niet hoor :@

Van het Noorden naar de Randstad is lang niet zo ver als van de Randstad naar het Noorden hoor, dus dat komt wel goed.
pi_84423229
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:45 schreef golfer het volgende:
Nee. Ik heb al genoeg psychiatrische gevallen in mijn omgeving meegemaakt. ;)

Opa! Deze toekomstige Korsakof-fer wil een derde wodka pakken! Doen of niet?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:48:18 #285
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84423231
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Die biologie-les heb ik natuurlijk weer gemist. Waar zitten iemands evenknieën? :@

:6

Zijn gelijke.

Zijn zoadjes dus! o|O
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:49:44 #286
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84423275
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Moet gewoon even overdag. Ik stap die trein wel in, geen probleem. Alleen zit ik t/m 5 september vol (true story). Maar in het najaar ga ik zo maar mee.
pi_84423292
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:48 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Gewoon doen :Y
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:50:32 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84423303
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:48 schreef Leintjeuh het volgende:

Tuurlijk doen!
Je leeft maar 1 keer en met een beetje Korsakov weet je er morgen niets meer van. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84423311
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Van het Noorden naar de Randstad is lang niet zo ver als van de Randstad naar het Noorden hoor, dus dat komt wel goed.

Van Haarlem is het niet ver naar Zandvoort-aan-Zee, ik vind dat een mooi strand! En je weets babe, voor jou staat de deur hier al-tijd open ;)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:51:30 #290
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84423330
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:44 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, maar ik denk dat ik iets anders bedoel. Ken je ? Zo doen die van mij wel. En die van jou niet. Daarom zijn die van jou in coma. Die van mij doen dus dat :')
:D

Nee, die van mij doen dat niet inderdaad.
Gelukkig maar. ;)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:52:40 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84423372
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:50 schreef Leintjeuh het volgende:

Van Haarlem is het niet ver naar Zandvoort-aan-Zee Bloemendaal, ik vind dat een mooi strand! En je weets babe, voor jou staat de deur hier al-tijd open ;)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:52:51 #292
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84423375
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D _O_

Alsof wij al kunnen tijdreizen en zij niet!
pi_84423376
Nog een prachtige website met urban exploring foto's, P: http://home.f01.itscom.net/spiral/research.html

Alleen jammer dat ik de tekst nergens kan lezen -O-
pi_84423381
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:50 schreef PdeHoog het volgende:
Gewoon doen :Y

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:50 schreef golfer het volgende:
Tuurlijk doen!
Je leeft maar 1 keer en met een beetje Korsakov weet je er morgen niets meer van. ;)

Als ik morgen een kater heb, zullen jullie mogen meegenieten. Maar wodka is nog steeds OK. En ik kan nog steeds foutloos typen *O*
pi_84423414
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:52 schreef Duderella het volgende:

:D _O_

Alsof wij al kunnen tijdreizen en zij niet!

C'est très simple! :+
pi_84423422
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:51 schreef Duderella het volgende:
:D

Nee, die van mij doen dat niet inderdaad.
Gelukkig maar. ;)

:)

Ik denk dat kaas en ik hele mooie kindjes kunnen maken samen :@
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:54:54 #297
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84423450
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:52 schreef Isabeau het volgende:
Nog een prachtige website met urban exploring foto's, P: http://home.f01.itscom.net/spiral/research.html

Alleen jammer dat ik de tekst nergens kan lezen -O-

ja, dat is wel jammer. -O-
pi_84423458
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:52 schreef golfer het volgende:

Maar Bloemendaal is niet op loopafstand van treinstation Zandvoort-aan-Zee -O-
pi_84423463
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:54 schreef Leintjeuh het volgende:

Nou, je staat soms te kijken hoe lelijk de kinderen van mooie ouders zijn :7
Het is altijd een gók hoor! Kijk, Dude kan het gespuis zo na 3 weken weer wegsturen, dat is veel minder een gok.
pi_84423487
quote:

[..]

maar denkt kaas daar inmiddels al net zo over? :o
pi_84423548
quote:

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')