abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84408886
hier dan.... mn ouders maken ruzie. mijn bemiddeling helpt niet
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_84408938
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ze is Indonesisch, ik heb nog nooit genuecksxxt met een Aziatische en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.

Gewoon andere voorkeuren.
je mist wat!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:13:54 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84408991
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je mist wat!
Nee, donker flosdraad tussen m'n tanden (en in m'n keel *ggrgrghghghhhghghgh* ) heb ik al gehad

En FF, als kind (en nu nog) ging er altijd een dolk door m'n hart als ik m'n ouders ruzie hoorde maken.
Confidence through competence
pi_84409055
nog steeds. ik voel me heel slecht en wil zo gauw mogelijk dat het goedkomt. mn vader is naar boven gegaan en ze kunnen niet op een normale manier met elkaar praten. mn vader is heel koppig ook en negeert mij ook. mn maag is hier echt niet lekker bij
pi_84409088
flosdraad bij een aziatische? maar je had geen ervaring ermee toch? of alleen gezoend?
pi_84409099
ruzie is vervelend idd al deden mijn ouders dat nooit eigenlijk. Niet hardop en met slaande deuren iig. Mijn moeder werd emotioneel en mijn vader zei helemaal niets meer; dat was hun versie van ruzie... ok heel fijn kan ik je vertellen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84409131
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef DarkElf het volgende:
ruzie is vervelend idd al deden mijn ouders dat nooit eigenlijk. Niet hardop en met slaande deuren iig. Mijn moeder werd emotioneel en mijn vader zei helemaal niets meer; dat was hun versie van ruzie... ok heel fijn kan ik je vertellen.
die situatie is hier (nu) ook zo. mn moeder huilt en mn vader zit boven
pi_84409134
Balen FF

schiet weer lekker op met dominoes

bestel pizza + cola light

*ding dong* alleen pizza, blikje komt zo

*ding dong 2* blikje cola (met suiker)

zucht
pi_84409139
en tis idd wel een zware les steer maar t ging gewoon lekker. lekker op een rustig tempo, heerlijk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:17:50 #10
55709 Stereotomy
pi_84409141
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
flosdraad bij een aziatische? maar je had geen ervaring ermee toch? of alleen gezoend?
Ik zei donker haar
pi_84409177
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef flying-dutchman het volgende:
Balen FF

schiet weer lekker op met dominoes

bestel pizza + cola light

*ding dong* alleen pizza, blikje komt zo

*ding dong 2* blikje cola (met suiker)

zucht
hehe ach wel lekkere pizza en échte cola
pi_84409191
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

mijn vader kon dat ook heel lang volhouden. serieus dagen tot langer...

ik snap dat niet hoor, nooit gesnapt. Ik ben daar te extravert voor, ik denk iets en hoppa tis eruit, dus t borrelt op, t moet eruit en ben t dus ook weer snel kwijt. Handig want ik heb dus geen last van sluimerende irritaties ofzo

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 23-07-2010 19:47:01 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:19:19 #13
55709 Stereotomy
pi_84409196
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Troost je moeder maar, als je vader nu even niet wil luisteren.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef DarkElf het volgende:
en tis idd wel een zware les steer maar t ging gewoon lekker. lekker op een rustig tempo, heerlijk!

Lijkt me heerlijk om zo te kunnen rennen. Helaas krijg ik na 5 minuten met wat voor schoeisel ik ook probeer last van shin splints. Vroeger veel gevolleybalt en da's een sprintsport, heb eigenlijk nooit echt ver gerend gek genoeg....
pi_84409212
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik zei donker haar
kan ik niet lezen?
pi_84409226
kan je je spieren niet trainen zodat ze langere belasting aankunnen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84409227
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hehe ach wel lekkere pizza en échte cola
vind cola met suiker niet te drinken... krijg er enkel dorst van
pi_84409251
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Troost je moeder maar, als je vader nu even niet wil luisteren.
[..]

Lijkt me heerlijk om zo te kunnen rennen. Helaas krijg ik na 5 minuten met wat voor schoeisel ik ook probeer last van shin splints. Vroeger veel gevolleybalt en da's een sprintsport, heb eigenlijk nooit echt ver gerend gek genoeg....
die zegt met een sneer; "ja bemiddelaar". die heeft het dus ook gehad.
wat zijn shin splints?
pi_84409267
Pizza! zondag gaat de mr pizza voor me maken Zo zalig is dat.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84409270
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
afaik had je 2 soorten spieren.... je bent of geschikt voor lange afstand of voor sprint

kan er heel erg mis mee zitten
pi_84409290
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik snap dat niet hoor, nooit gesnapt. Ik ben daar te extravert voor, ik denk iets en hoppa tis eruit, dus ik ontplof en ben t dus ook weer snel kwijt. Handig want ik heb dus geen last van sluimerende irritaties ofzo
mannen zijn over het algemeen slechter in uitpraten van dingen. alleen met dit soort dingen lijken mn ouders net 18
pi_84409308
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef DarkElf het volgende:
wat gooi je er op?
pi_84409335
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef DarkElf het volgende:
super idd als je pizza kunt maken
lees; ik niet
pi_84409378
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

wat gooi je er op?
klein beetje tomatensaus (anders wordt t soggy) buffelmozzarella , cherrytomaatjes (halfjes) parmezaanse kaas, beetje pizza kaas, wat kruiden en als hij uit de oven komt verse basilicum.

dat ziet er dan zo uit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84409396
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

super idd als je pizza kunt maken
lees; ik niet
is niet moeilijk, jij kan het ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:24:22 #25
55709 Stereotomy
pi_84409405
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
Zó erg wil ik Evy ook weer niet doen, denk ik Ben content met zwemmen momenteel.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

die zegt met een sneer; "ja bemiddelaar". die heeft het dus ook gehad.
wat zijn shin splints?
Dan moet je lekker achterover leunen en de situatie zichzelf laten oplossen.

Shin splints is de pijn die je vanaf de scheenbeen tot de bovenkant van je voet voelt. Is een stekende pijn waardoor je je voet niet meer kunt buigen zodat lopen of rennen moeilijk wordt. Heeft met de spier en pezen te maken die van je voet naar je scheenbeen gaat.
pi_84409410
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

klein beetje tomatensaus (anders wordt t soggy) buffelmozzarella , cherrytomaatjes (halfjes) parmezaanse kaas, beetje pizza kaas, wat kruiden en als hij uit de oven komt verse basilicum.

dat ziet er dan zo uit
waar woonde je ook al weer
pi_84409425
zwemmen is ook heel fijn en heel goed voor je lichaam
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84409673
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat ziet er dan zo uit
oh my wat een heerlijkheid
tis dat ik ongelooflijk vol zit van de spare ribs en aardappeltjes, anders kreeg ik weer trek
pi_84409694
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:24 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

waar woonde je ook al weer
In t zuiden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84409741
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:

Shin splints is de pijn die je vanaf de scheenbeen tot de bovenkant van je voet voelt. Is een stekende pijn waardoor je je voet niet meer kunt buigen zodat lopen of rennen moeilijk wordt. Heeft met de spier en pezen te maken die van je voet naar je scheenbeen gaat.
au! heb je daar constant last van of voel je dat alleen als je je voet wilt buigen? en gaat dat nooit meer over?

eerlijk gezegd heb ik steek. ze zitten allebei beneden nu maar de sfeer die hier hangt (muisstil).. krijg ik steek van. ik zit weer eens ergens mee waar ik niks te maken mee heb
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:35:44 #31
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84409897
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik snap dat niet hoor, nooit gesnapt. Ik ben daar te extravert voor, ik denk iets en hoppa tis eruit, dus ik ontplof en ben t dus ook weer snel kwijt. Handig want ik heb dus geen last van sluimerende irritaties ofzo
Hou het nog geen 2 minuten vol als er iets echt niet goed zit dus ik laat het echt niet lopen.

Ontploffen doe ik dan weer nooit trouwens, ik snap niet die kunnen ontploffen en er dan echt dingen uitgooien die ze naar eigen zeggen niet menen. Ik verlies zelden mijn zelfbeheersing, als ik iemand voor rotte vis uitmaak kun je er vanuit gaan dat ik het wel meen En als iemand mij voor rotte vis uitmaakt vat ik het dus ook zo op
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:36:12 #32
55709 Stereotomy
pi_84409919
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

au! heb je daar constant last van of voel je dat alleen als je je voet wilt buigen? en gaat dat nooit meer over?
Dat gaat over na 10 minuten zitten.
pi_84409921
Balen FF! Lijkt me heel moeilijk om te zien dat je ouders ruzie hebben.. wat zeg ik: ik weet er alles van, maar dat is voor mij wel al 25 jaar geleden aangezien ze toen gescheiden zijn

Grrr ik snap er niets van. Mijn laptop schakelt verkeerd uit als ik hem dicht klap, terwijl hij alleen maar in slaapstand zou moeten springen en daarna gewoon weer normaal moet werken. Dat deed ie ook keurig tot vanmiddag en net ook weer. Moet ie echt opnieuw opstarten en krijg je het 'windows is niet goed afgesloten' scherm er bij. Snap er niks van.. waarom ie dit ineens doet
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:36:33 #34
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84409934
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:

En jij zou dat kunnen Steer ?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_84409990
Gaat wel weer over FFT, maar het kan wel hardnekkig worden als je het steeds opnieuw belast.

Mehn, ik heb al een maand of twee niet gelopen; ik geloof niet dat ik DE's 10-10-12 zou halen nu
pi_84410019
oh met ontploffen bedoel ik niet dingen zeggen die ik anders nooit zou zeggen hoor

Bedoelde meer met ontploffen dat ik mezelf toch niet kan inhouden, ik moét echt zeggen wat ik denk en voel, kan dat echt niet binnen houden ofzo... Misschien was overborrelen een beter woord geweest als er iets is dan voel ik zoveel dat t vanzelf allemaal eruit borrelt... en daardoor ben ik dus een extravert persoon maar ben ook niet lang boos ofzo... Vind ik zelf een fijne eigenschap Ben zeker wel een impulsief mens maar ga geen dingen zeggen die ik niet meen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:39:26 #37
55709 Stereotomy
pi_84410032
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Balen FF! Lijkt me heel moeilijk om te zien dat je ouders ruzie hebben.. wat zeg ik: ik weet er alles van, maar dat is voor mij wel al 25 jaar geleden aangezien ze toen gescheiden zijn

Grrr ik snap er niets van. Mijn laptop schakelt verkeerd uit als ik hem dicht klap, terwijl hij alleen maar in slaapstand zou moeten springen en daarna gewoon weer normaal moet werken. Dat deed ie ook keurig tot vanmiddag en net ook weer. Moet ie echt opnieuw opstarten en krijg je het 'windows is niet goed afgesloten' scherm er bij. Snap er niks van.. waarom ie dit ineens doet
Bureaublad, rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad screen saver, knop power en daar verder zoeken. Da's in XP, hoe het is in Windows 7 weet ik niet. Je kunt ook de Power settings via configuratiescherm veranderen.
pi_84410089
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
Mehn, ik heb al een maand of twee niet gelopen; ik geloof niet dat ik DE's 10-10-12 zou halen nu
Wanneer ga je weer rennen of ben je er een beetje klaar mee?

Ik ga zondag 2x 15 doen en dan ben ik weer op t zelfde niveau als ik was een paar dagen voor ik t ziekenhuis in verdween
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:41:05 #39
55709 Stereotomy
pi_84410091
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

En jij zou dat kunnen Steer ?
Ja hoor.

Bij theaterrepetities spelen we wel eens improvisatiestukken en enkele jaren geleden kwamen we erachter dat ik vaak situaties probeer op te lossen door erin te duiken. Als ik het voor m'n neus zie gebeuren kan ik nu wel achterover leunen. Wel grappig dat iedereen zélfs bij het net doen alsof dat altijd doet op z'n eigen manier.

Onder de tafel is anders.

Drama = therapie
pi_84410119
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hou het nog geen 2 minuten vol als er iets echt niet goed zit dus ik laat het echt niet lopen.

Ontploffen doe ik dan weer nooit trouwens, ik snap niet die kunnen ontploffen en er dan echt dingen uitgooien die ze naar eigen zeggen niet menen. Ik verlies zelden mijn zelfbeheersing, als ik iemand voor rotte vis uitmaak kun je er vanuit gaan dat ik het wel meen En als iemand mij voor rotte vis uitmaakt vat ik het dus ook zo op
men meent het toch nooit eigenlijk als ze rotte vis zeggen? das wel heel erg lullig. ik hou me ook in en blijf rustig. laat een ander uitrazen en als ik kans heb zeg ik rustig hoe de situatie is en wat er precies fout is gegaan en waarom. als die ander blijft razen kom je er niet uit. dan kun je beter wachten en hopen dat diegene nadenkt. gisteren die ruzie dus meegemaakt op de dansschool... echt, wat mensen eruit kunnen gooien als ze boos zijn om het vervolgens na een week niet meer te weten dat ze dat hebben gezegd.
pi_84410136
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Bureaublad, rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad screen saver, knop power en daar verder zoeken. Da's in XP, hoe het is in Windows 7 weet ik niet. Je kunt ook de Power settings via configuratiescherm veranderen.
De settings zijn wel goed, dat heb ik uiteraard meteen gecheckt. En dan nog, hij zou dan 'normaal' moeten afsluiten en niet die melding moeten geven dat het mis is gegaan.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:43:27 #42
55709 Stereotomy
pi_84410170
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

De settings zijn wel goed, dat heb ik uiteraard meteen gecheckt. En dan nog, hij zou dan 'normaal' moeten afsluiten en niet die melding moeten geven dat het mis is gegaan.
Eerst melden wat je al geprobeerd hebt voordat je je probleem voorlegt.

*zucht* users
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:43:35 #43
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84410176
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:38 schreef DarkElf het volgende:
oh met ontploffen bedoel ik niet dingen zeggen die ik anders nooit zou zeggen hoor

Doelde niet zozeer op jou, was mijn associatie bij je opmerking over ontploffen in combinatie met echtelijke ruzies
pi_84410187
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:38 schreef DarkElf het volgende:

Bedoelde meer met ontploffen dat ik mezelf toch niet kan inhouden, ik moét echt zeggen wat ik denk en voel, kan dat echt niet binnen houden ofzo... Misschien was overborrelen een beter woord geweest als er iets is dan voel ik zoveel dat t vanzelf allemaal eruit borrelt... en daardoor ben ik dus een extravert persoon maar ben ook niet lang boos ofzo... Vind ik zelf een fijne eigenschap Ben zeker wel een impulsief mens maar ga geen dingen zeggen die ik niet meen.
het is beter dat je iets direct (op een normale manier) zegt wat je erg dwarszit. beter dan opkroppen en na een tijd de bom te laten barsten want dan schrikt die ander zich rot en kun je het echt niet meer makkelijk uitpraten
pi_84410198
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Eerst melden wat je al geprobeerd hebt voordat je je probleem voorlegt.

*zucht* users
er van uitgaan dat ik dat niet zelf had kunnen bedenken..

*zucht* helpdesken
pi_84410257
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

het is beter dat je iets direct (op een normale manier) zegt wat je erg dwarszit. beter dan opkroppen en na een tijd de bom te laten barsten want dan schrikt die ander zich rot en kun je het echt niet meer makkelijk uitpraten
ja dat dus.

ik kan echt slecht omgaan met mensen die dingen opkroppen en als er dan eens iets is ineens een hele waslijst tevoorschijn halen...

als je iets ervaart dan doe je er iets mee, maar ja ik zal een simpel mens zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84410264
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hmm ik denk dat je daar weinig aan kunt doen. het zal zo een periode blijven en daarna weer een periode normaal. mijn laptop doet soms ook wel eens gekke dingen zoals in één keer opnieuw opstarten zonder aankondiging maar ik ben dat eigenlijk al wel gewend... gek ding
pi_84410371
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja dat dus.

ik kan echt slecht omgaan met mensen die dingen opkroppen en als er dan eens iets is ineens een hele waslijst tevoorschijn halen...

Dat is idd een beetje simpel. Niet iedereen kan dat namelijk. Wees blij dat jij dat wel kan, maar ik weet hoe het is als dat dus niet zomaar lukt. Afhankelijk van situaties en zo uiteraard, maar ik kan heel goed opkroppen en binnenvetten. Gelukkig heb ik een relatie waarin ik zaken voor mijn doen zeer snel en direct kwijt kan, maar dat is ook wel anders geweest.
En het is ook iets wat je wel kunt leren, maar dat gaat niet van de een op andere dag
pi_84410382
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja dat dus.

dat is zo! een hele waslijst doet de ander veel pijn, omdat die niet goed weet wat ie allemaal fout deed en dat in één keer hoort. bij zo'n uitbarsting is eigenlijk het hele karakter van die ander al niet meer goed.
laatst vertelde een teamgenootje tijdens een gesprek over tennispartners ineens dat ze heel erg boos op me was geworden vorig jaar omdat ik af en toe tegen haar tegenstander "kom op" zei (die tegenstandster is een vriendin en ik ben voor beide). dat zei ze ook heel boos tegen me en ik mag niet meer dat meisje uitnodigen anders word ik uit het team gezet.

waarom komt ze er nu pas mee? (naast dat ik het onzin vind)
pi_84410421
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hmm ik denk dat je daar weinig aan kunt doen. het zal zo een periode blijven en daarna weer een periode normaal. mijn laptop doet soms ook wel eens gekke dingen zoals in één keer opnieuw opstarten zonder aankondiging maar ik ben dat eigenlijk al wel gewend... gek ding
Deze laptop is nog geen maand oud, dus dat accepteer ik niet. Als ie dit blijft doen dan ga ik er op de een of andere manier voor zorgen dat de software hersteld wordt. Het hoort niet dus kan het in theorie ook opgelost worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')