je mist wat!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze is Indonesisch, ik heb nog nooit genuecksxxt met een Aziatische en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.![]()
Gewoon andere voorkeuren.![]()
Nee, donker flosdraad tussen m'n tanden (en in m'n keel *ggrgrghghghhhghghgh* ) heb ik al gehadquote:
die situatie is hier (nu) ook zo. mn moeder huilt en mn vader zit bovenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef DarkElf het volgende:
ruzie is vervelend iddal deden mijn ouders dat nooit eigenlijk. Niet hardop en met slaande deuren iig. Mijn moeder werd emotioneel en mijn vader zei helemaal niets meer; dat was hun versie van ruzie...
ok heel fijn kan ik je vertellen.
Ik zei donker haarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
flosdraad bij een aziatische? maar je had geen ervaring ermee toch? of alleen gezoend?
hehe ach wel lekkere pizza en échte colaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef flying-dutchman het volgende:
Balen FF
schiet weer lekker op met dominoes
bestel pizza + cola light
*ding dong* alleen pizza, blikje komt zo
*ding dong 2* blikje cola (met suiker)
zucht
mijn vader kon dat ook heel lang volhouden. serieus dagen tot langer...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die situatie is hier (nu) ook zo. mn moeder huilt en mn vader zit boven
Troost je moeder maar, als je vader nu even niet wil luisteren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die situatie is hier (nu) ook zo. mn moeder huilt en mn vader zit boven
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef DarkElf het volgende:
en tis idd wel een zware les steer maar t ging gewoon lekker.lekker op een rustig tempo, heerlijk!
vind cola met suiker niet te drinken... krijg er enkel dorst vanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe ach wel lekkere pizza en échte cola
die zegt met een sneer; "ja bemiddelaar". die heeft het dus ook gehad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Troost je moeder maar, als je vader nu even niet wil luisteren.
[..]
Lijkt me heerlijk om zo te kunnen rennen. Helaas krijg ik na 5 minuten met wat voor schoeisel ik ook probeer last van shin splints. Vroeger veel gevolleybalt en da's een sprintsport, heb eigenlijk nooit echt ver gerend gek genoeg....
afaik had je 2 soorten spieren.... je bent of geschikt voor lange afstand of voor sprintquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
kan je je spieren niet trainen zodat ze langere belasting aankunnen?
mannen zijn over het algemeen slechter in uitpraten van dingen. alleen met dit soort dingen lijken mn ouders net 18quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn vader kon dat ook heel lang volhouden. serieus dagen tot langer...
ik snap dat niet hoor, nooit gesnapt. Ik ben daar te extravert voor, ik denk iets en hoppa tis eruit, dus ik ontplof en ben t dus ook weer snel kwijt.Handig want ik heb dus geen last van sluimerende irritaties ofzo
wat gooi je er op?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef DarkElf het volgende:
Pizza! zondag gaat de mr pizza voor me makenZo zalig is dat.
super idd als je pizza kunt makenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef DarkElf het volgende:
Pizza! zondag gaat de mr pizza voor me makenZo zalig is dat.
klein beetje tomatensaus (anders wordt t soggy) buffelmozzarellaquote:
is niet moeilijk, jij kan het ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
super idd als je pizza kunt maken![]()
lees; ik niet![]()
Zó erg wil ik Evy ook weer niet doen, denk ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
kan je je spieren niet trainen zodat ze langere belasting aankunnen?
Dan moet je lekker achterover leunen en de situatie zichzelf laten oplossen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die zegt met een sneer; "ja bemiddelaar". die heeft het dus ook gehad.
wat zijn shin splints?
waar woonde je ook al weerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klein beetje tomatensaus (anders wordt t soggy) buffelmozzarella, cherrytomaatjes (halfjes) parmezaanse kaas, beetje pizza kaas, wat kruiden en als hij uit de oven komt verse basilicum.
dat ziet er dan zo uit
oh my wat een heerlijkheidquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klein beetje tomatensaus (anders wordt t soggy) buffelmozzarella, cherrytomaatjes (halfjes) parmezaanse kaas, beetje pizza kaas, wat kruiden en als hij uit de oven komt verse basilicum.
dat ziet er dan zo uit
au! heb je daar constant last van of voel je dat alleen als je je voet wilt buigen? en gaat dat nooit meer over?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
Dan moet je lekker achterover leunen en de situatie zichzelf laten oplossen.
Shin splints is de pijn die je vanaf de scheenbeen tot de bovenkant van je voet voelt. Is een stekende pijn waardoor je je voet niet meer kunt buigen zodat lopen of rennen moeilijk wordt. Heeft met de spier en pezen te maken die van je voet naar je scheenbeen gaat.
Hou het nog geen 2 minuten vol als er iets echt niet goed zit dus ik laat het echt niet lopen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn vader kon dat ook heel lang volhouden. serieus dagen tot langer...
ik snap dat niet hoor, nooit gesnapt. Ik ben daar te extravert voor, ik denk iets en hoppa tis eruit, dus ik ontplof en ben t dus ook weer snel kwijt.Handig want ik heb dus geen last van sluimerende irritaties ofzo
Dat gaat over na 10 minuten zitten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
au! heb je daar constant last van of voel je dat alleen als je je voet wilt buigen? en gaat dat nooit meer over?
En jij zou dat kunnen Steerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
Dan moet je lekker achterover leunen en de situatie zichzelf laten oplossen.
Bureaublad, rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad screen saver, knop power en daar verder zoeken. Da's in XP, hoe het is in Windows 7 weet ik niet. Je kunt ook de Power settings via configuratiescherm veranderen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Balen FF! Lijkt me heel moeilijk om te zien dat je ouders ruzie hebben.. wat zeg ik: ik weet er alles van, maar dat is voor mij wel al 25 jaar geleden aangezien ze toen gescheiden zijn![]()
![]()
Grrr ik snap er niets van. Mijn laptop schakelt verkeerd uit als ik hem dicht klap, terwijl hij alleen maar in slaapstand zou moeten springen en daarna gewoon weer normaal moet werken. Dat deed ie ook keurig tot vanmiddag en net ook weer. Moet ie echt opnieuw opstarten en krijg je het 'windows is niet goed afgesloten' scherm er bij.Snap er niks van.. waarom ie dit ineens doet
Wanneer ga je weer rennen of ben je er een beetje klaar mee?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
Mehn, ik heb al een maand of twee niet gelopen; ik geloof niet dat ik DE's 10-10-12 zou halen nu
Ja hoor.quote:
men meent het toch nooit eigenlijk als ze rotte vis zeggen? das wel heel erg lullig. ik hou me ook in en blijf rustig. laat een ander uitrazen en als ik kans heb zeg ik rustig hoe de situatie is en wat er precies fout is gegaan en waarom. als die ander blijft razen kom je er niet uit. dan kun je beter wachten en hopen dat diegene nadenkt. gisteren die ruzie dus meegemaakt op de dansschool... echt, wat mensen eruit kunnen gooien als ze boos zijn om het vervolgens na een week niet meer te weten dat ze dat hebben gezegd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hou het nog geen 2 minuten vol als er iets echt niet goed zit dus ik laat het echt niet lopen.
Ontploffen doe ik dan weer nooit trouwens, ik snap niet die kunnen ontploffen en er dan echt dingen uitgooien die ze naar eigen zeggen niet menen. Ik verlies zelden mijn zelfbeheersing, als ik iemand voor rotte vis uitmaak kun je er vanuit gaan dat ik het wel meenEn als iemand mij voor rotte vis uitmaakt vat ik het dus ook zo op
De settings zijn wel goed, dat heb ik uiteraard meteen gecheckt. En dan nog, hij zou dan 'normaal' moeten afsluiten en niet die melding moeten geven dat het mis is gegaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bureaublad, rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad screen saver, knop power en daar verder zoeken. Da's in XP, hoe het is in Windows 7 weet ik niet. Je kunt ook de Power settings via configuratiescherm veranderen.
Eerst melden wat je al geprobeerd hebt voordat je je probleem voorlegt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De settings zijn wel goed, dat heb ik uiteraard meteen gecheckt. En dan nog, hij zou dan 'normaal' moeten afsluiten en niet die melding moeten geven dat het mis is gegaan.
Doelde niet zozeer op jou, was mijn associatie bij je opmerking over ontploffen in combinatie met echtelijke ruziesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:38 schreef DarkElf het volgende:
oh met ontploffen bedoel ik niet dingen zeggen die ik anders nooit zou zeggen hoor![]()
het is beter dat je iets direct (op een normale manier) zegt wat je erg dwarszit. beter dan opkroppen en na een tijd de bom te laten barsten want dan schrikt die ander zich rot en kun je het echt niet meer makkelijk uitpratenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:38 schreef DarkElf het volgende:
oh met ontploffen bedoel ik niet dingen zeggen die ik anders nooit zou zeggen hoor![]()
Bedoelde meer met ontploffen dat ik mezelf toch niet kan inhouden, ik moét echt zeggen wat ik denk en voel, kan dat echt niet binnen houden ofzo... Misschien was overborrelen een beter woord geweestals er iets is dan voel ik zoveel dat t vanzelf allemaal eruit borrelt... en daardoor ben ik dus een extravert persoon maar ben ook niet lang boos ofzo... Vind ik zelf een fijne eigenschap
Ben zeker wel een impulsief mens maar ga geen dingen zeggen die ik niet meen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerst melden wat je al geprobeerd hebt voordat je je probleem voorlegt.![]()
*zucht* users
ja dat dus.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is beter dat je iets direct (op een normale manier) zegt wat je erg dwarszit. beter dan opkroppen en na een tijd de bom te laten barsten want dan schrikt die ander zich rot en kun je het echt niet meer makkelijk uitpraten
hmm ik denk dat je daar weinig aan kunt doen. het zal zo een periode blijven en daarna weer een periode normaal. mijn laptop doet soms ook wel eens gekke dingen zoals in één keer opnieuw opstarten zonder aankondiging maar ik ben dat eigenlijk al wel gewend... gek dingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De settings zijn wel goed, dat heb ik uiteraard meteen gecheckt. En dan nog, hij zou dan 'normaal' moeten afsluiten en niet die melding moeten geven dat het mis is gegaan.
Dat is idd een beetje simpel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat dus.
ik kan echt slecht omgaan met mensen die dingen opkroppen en als er dan eens iets is ineens een hele waslijst tevoorschijn halen...
als je iets ervaart dan doe je er iets mee, maar ja ik zal een simpel mens zijn
dat is zo! een hele waslijst doet de ander veel pijn, omdat die niet goed weet wat ie allemaal fout deed en dat in één keer hoort. bij zo'n uitbarsting is eigenlijk het hele karakter van die ander al niet meer goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat dus.
ik kan echt slecht omgaan met mensen die dingen opkroppen en als er dan eens iets is ineens een hele waslijst tevoorschijn halen...
als je iets ervaart dan doe je er iets mee, maar ja ik zal een simpel mens zijn
Deze laptop is nog geen maand oud, dus dat accepteer ik niet. Als ie dit blijft doen dan ga ik er op de een of andere manier voor zorgen dat de software hersteld wordt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ik denk dat je daar weinig aan kunt doen. het zal zo een periode blijven en daarna weer een periode normaal. mijn laptop doet soms ook wel eens gekke dingen zoals in één keer opnieuw opstarten zonder aankondiging maar ik ben dat eigenlijk al wel gewend... gek ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |