je mist wat!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze is Indonesisch, ik heb nog nooit genuecksxxt met een Aziatische en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.![]()
Gewoon andere voorkeuren.![]()
Nee, donker flosdraad tussen m'n tanden (en in m'n keel *ggrgrghghghhhghghgh* ) heb ik al gehadquote:
die situatie is hier (nu) ook zo. mn moeder huilt en mn vader zit bovenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef DarkElf het volgende:
ruzie is vervelend iddal deden mijn ouders dat nooit eigenlijk. Niet hardop en met slaande deuren iig. Mijn moeder werd emotioneel en mijn vader zei helemaal niets meer; dat was hun versie van ruzie...
ok heel fijn kan ik je vertellen.
Ik zei donker haarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
flosdraad bij een aziatische? maar je had geen ervaring ermee toch? of alleen gezoend?
hehe ach wel lekkere pizza en échte colaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef flying-dutchman het volgende:
Balen FF
schiet weer lekker op met dominoes
bestel pizza + cola light
*ding dong* alleen pizza, blikje komt zo
*ding dong 2* blikje cola (met suiker)
zucht
mijn vader kon dat ook heel lang volhouden. serieus dagen tot langer...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die situatie is hier (nu) ook zo. mn moeder huilt en mn vader zit boven
Troost je moeder maar, als je vader nu even niet wil luisteren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die situatie is hier (nu) ook zo. mn moeder huilt en mn vader zit boven
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef DarkElf het volgende:
en tis idd wel een zware les steer maar t ging gewoon lekker.lekker op een rustig tempo, heerlijk!
vind cola met suiker niet te drinken... krijg er enkel dorst vanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe ach wel lekkere pizza en échte cola
die zegt met een sneer; "ja bemiddelaar". die heeft het dus ook gehad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Troost je moeder maar, als je vader nu even niet wil luisteren.
[..]
Lijkt me heerlijk om zo te kunnen rennen. Helaas krijg ik na 5 minuten met wat voor schoeisel ik ook probeer last van shin splints. Vroeger veel gevolleybalt en da's een sprintsport, heb eigenlijk nooit echt ver gerend gek genoeg....
afaik had je 2 soorten spieren.... je bent of geschikt voor lange afstand of voor sprintquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
kan je je spieren niet trainen zodat ze langere belasting aankunnen?
mannen zijn over het algemeen slechter in uitpraten van dingen. alleen met dit soort dingen lijken mn ouders net 18quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn vader kon dat ook heel lang volhouden. serieus dagen tot langer...
ik snap dat niet hoor, nooit gesnapt. Ik ben daar te extravert voor, ik denk iets en hoppa tis eruit, dus ik ontplof en ben t dus ook weer snel kwijt.Handig want ik heb dus geen last van sluimerende irritaties ofzo
wat gooi je er op?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef DarkElf het volgende:
Pizza! zondag gaat de mr pizza voor me makenZo zalig is dat.
super idd als je pizza kunt makenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef DarkElf het volgende:
Pizza! zondag gaat de mr pizza voor me makenZo zalig is dat.
klein beetje tomatensaus (anders wordt t soggy) buffelmozzarellaquote:
is niet moeilijk, jij kan het ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
super idd als je pizza kunt maken![]()
lees; ik niet![]()
Zó erg wil ik Evy ook weer niet doen, denk ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
kan je je spieren niet trainen zodat ze langere belasting aankunnen?
Dan moet je lekker achterover leunen en de situatie zichzelf laten oplossen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die zegt met een sneer; "ja bemiddelaar". die heeft het dus ook gehad.
wat zijn shin splints?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |