Welke Ies?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bed & Breakfast gereserveerd midden in de Jordaan, dus dat komt goed
Doen de apen het nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:07 schreef DarkElf het volgende:
CF je bent niet eng hoor
en ik generaliseerde natuurlijk enorm met mijn opmerking, nam aan dat ik dat niet hoefde te accentueren met allerlei smilies :
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Toch denk ik dat, generaliserend, vrouwen onder elkaar over het algemeen veel passief agressiever kunnen zijn dan mannen onder elkaar.
Oh absoluut!! Ik zeg ook niet dat ik helemaal geen vriendinnen heb. Het zijn er gewoon heeeeel weinigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je, ze hebben beiden heel andere kijk op dingen en dat maakt het zo geweldig om vriendschappen met mannen èn vrouwen te onderhoudenIk ben het helemaal met je eens.
Mijn geboortestad en tot ik een jaar of 25 geleden emigreerde naar Bloemendaal mijn woonplaats.quote:
Jij bent ook een oraal ingesteld meisje he?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef DarkElf het volgende:
oh ja ging dus slapen maar wilde nog wat bedenken voor morgen voor als de mr thuiskomt.
maak iig de bladerdeeg/sesamhapjes met roomkaas/eigen gekweekte bosui en gerookte forel.
en dacht aan een gevuld tomaatje erbij (wil t gezond houden)
iets met hollandse garnaal ofzo? iemand ff een idee? mijn hersenen werken niet meer zo laat.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Memo! Ik heb bij een ontzettend leuk restaurantje gegeten in Maastricht, echt een aanrader. Het was een restaurant met Vlaamse keuken en geweldig ouderwets kitcherige inrichting (maar dan met stijl, dus rood-wit geblokte tafelkleedjes en koffiekopjes met bonte bloemenopdruk en gouden randjes etc). Het restaurant had de naam van een stuk fruit
Jij hebt obviously nog nooit in Vlaanderen gewoondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Toch denk ik dat, generaliserend, vrouwen onder elkaar over het algemeen veel passief agressiever kunnen zijn dan mannen onder elkaar.
Jouw mr. mag wel heel blij zijn met jouquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef DarkElf het volgende:
oh ja ging dus slapen maar wilde nog wat bedenken voor morgen voor als de mr thuiskomt.
maak iig de bladerdeeg/sesamhapjes met roomkaas/eigen gekweekte bosui en gerookte forel.
iets met hollandse garnaal ofzo? iemand ff een idee? mijn hersenen werken niet meer zo laat.
Isa, als jullie een keer naar Delft willen komen voor de inburgeringscursus van Ros dan kan ik wel een en ander faciliteren hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met Ross omdat we elkaar dan een jaar geleden hebben ontmoet en hij tot nu toe alleen nog maar Schiphol heeft gezien en dat telt niet mee als Amsterdam hè
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent ook een oraal ingesteld meisje he?
Niet kunnen slapen omdat je aan eten denkt i.v.m. het thuiskomen van je man.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Memo! Ik heb Wij hebben bij een ontzettend leuk restaurantje gegeten in Maastricht, echt een aanrader. Het was een restaurant met Vlaamse keuken en geweldig ouderwets kitcherige inrichting (maar dan met stijl, dus rood-wit geblokte tafelkleedjes en koffiekopjes met bonte bloemenopdruk en gouden randjes etc). Het restaurant had de naam van een stuk fruit
Jij ging ook apen zoekenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
Jouw mr. mag wel heel blij zijn met jou![]()
![]()
Isa, als jullie een keer naar Delft willen komen voor de inburgeringscursus van Ros dan kan ik wel een en ander faciliteren hoor
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
http://www.witloof.nl/
Is een groente.
Lekker!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef DarkElf het volgende:
hij zegt dat hij t ook is en zijn acties doen mij dat ook gelovenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jouw mr. mag wel heel blij zijn met jou![]()
![]()
[..]
Uitgehold stukje komkommer met garnaal?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef DarkElf het volgende:
omdat ik ineens zin had in garnaaltjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker!![]()
En waarom de tomaat niet heel simpel vullen met wat goede mozzarella en basilicum? Of met feta en bosui?? Smaakvol
Ja. Tot ik bedacht dat Sarabi vast niet van Sabaton houd in de auto en al mijn andere CD's een beetje kaduuk zijnquote:
quote:
Niet handigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUCK
MoBlo is gister getrouwdEn ik ben gewoon vergéten een kaart te sturen
Ik kon niet komen omdat ik moest werken
Goeie bevestigingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij zegt dat hij t ook is en zijn acties doen mij dat ook geloven
mmm je brengt mij op een komkommer met tonijn en nog wat smakelijks idee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Uitgehold stukje komkommer met garnaal?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
omdat ik ineens zin had in garnaaltjes![]()
lekkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef golfer het volgende:
Ja, dat gelul over eten zorgt er voor dat ik weer richting koelkast ga lopen om het laatste stukje meikaaste verorberen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ah die kwam ik ook tegen maar dacht idd das groente en ik zie op de foto's geen rood/wit geblokte kleedjes en een heel hip interieur wel
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah die kwam ik ook tegen maar dacht idd das groente en ik zie op de foto's geen rood/wit geblokte kleedjes en een heel hip interieur wel
Nee gvd inderdaad. Gelukkig had ik me wel afgemeld voor het feest omdat ik moest werken...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Niet handigEn Kaas had ze nog wel naar de bruiloft van Octo gesjeesd
nee he? Hollandsche garnaaltjes zijn zo lekkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tja.. daar is niets tegen te beginnen
Vervelendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef golfer het volgende:
Ja, dat gelul over eten zorgt er voor dat ik weer richting koelkast ga lopen om het laatste stukje meikaaste verorberen.
Ja kut die zat dus vol! Die heb je voor onze neus weggekaapt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze http://www.bb-lafesta.com/ Dude
he ik had ook ooit een foto met een over de rand van mijn bord turend rivierkreeftjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de soep van Isa.
Och wat erg dat je in CUL leest.......quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef golfer het volgende:
Ja, ik vond het zo'n loungende kreeftquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he ik had ook ooit een foto met een over de rand van mijn bord turend rivierkreeftje
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik vond het zo'n loungende kreeft
Zo van: Chillll in mijn Jacuzzi.
Friet bij de soep?quote:
Ja, zo lijkt het wel!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En de tiet bij de soep ook.quote:
Nou die heeft vast aandacht genoeg gegenereerd in de diverse topicsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUCK
Hoef je niet rijk voor te zijn hoor. Strandkrabbetjes zat langs onze kust, waar je heerlijke soep van kunt maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:19 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik rijk ben, ga ik krab eten!![]()
En nu ga ik weer slapen, lol!
Trusten iedereen!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou die heeft vast aandacht genoeg gegenereerd in de diverse topics
Of is dat nou ook weer een sekreterige opmerking
Ja. Sekreet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Nou die heeft vast aandacht genoeg gegenereerd in de diverse topics
Of is dat nou ook weer een sekreterige opmerking
Jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:15 schreef Duderella het volgende:
Ja kut die zat dus vol! Die heb je voor onze neus weggekaapt.
Ik kijk ook weer meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef golfer het volgende:
Ik gooi er nog een korte Stein tegenaan. Eeen Seafood Lovers Guide uit 2000. En je ziet dan toch dat de afgelopen 10 jaar het allemaal weer wat verder ontwikkeld is qua kookideeën.
En een pieslucht als je over straat loopt is minder erg dan een pieslucht als je door het station loopt. Op straat is er tenminste circulatie van 'frisse' lucht.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt pagina's aan hotels, hostels en b&b doorgewerkt en er waren er maar een paar die me iets leken qua prijs-kwaliteitverhouding. En deze zit dus in de JordaanAanvankelijk dacht ik erover om iets (goedkoper!) in de buurt van Schiphol te zoeken, maar dit is toch leuker hoor. Gewoon zo vanuit een oud bruin café (klinkt hollandsch
) je b&b binnenstrompelen zonder eerst nog op een guur station een trein te moeten pakken
Ziet er helemaal leuk uit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt pagina's aan hotels, hostels en b&b doorgewerkt en er waren er maar een paar die me iets leken qua prijs-kwaliteitverhouding. En deze zit dus in de JordaanAanvankelijk dacht ik erover om iets (goedkoper!) in de buurt van Schiphol te zoeken, maar dit is toch leuker hoor. Gewoon zo vanuit een oud bruin café (klinkt hollandsch
) je b&b binnenstrompelen zonder eerst nog op een guur station een trein te moeten pakken
Voor al uw voedselvergiftigingen in te huren.quote:
quote:
Heul september zit vol. Héél Amsterdam!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:36 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Steer: die foto van die Startrek hond heb ik naar mijn moeder gemaild.. Die dacht ff dat mijn oom (trekkie) serieus aan het knutselen was geweest en het pakkie aan zijn hond had geplakt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:51 schreef Duderella het volgende:
Gekregen van Arty:
[ afbeelding ]
Nadat we vorig jaar op ons huwelijk van onze getuigen al deze kregen:
[ afbeelding ]
Wij zijn grote fans van deze ontwerpers. We hebben meer dingen van hen, maar deze 'schilderijen' zijn de belangrijkste dingen die we van ze hebben. Ik ben er enorm blij mee.
Ik had voor Arty op jullie aanraden () Over Eten & Koken van McGee gekocht. Ook een schot in de roos.
Nee nog niets, maar dat ligt aan mijn besluiteloosheid hoor. Ik moet van de week echt een beslissing gaan nemen. Kan niet kiezen tussen complete over de top decadentie en het pragmatisme van een cheap hotel in het centrum.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Lein en Sun
Dude, dat het allemaal overvol zit in Amsterdam in september dat herken ik. Heb je nu nòg niets
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:54 schreef Duderella het volgende:
Nee nog niets, maar dat ligt aan mijn besluiteloosheid hoor. Ik moet van de week echt een beslissing gaan nemen. Kan niet kiezen tussen complete over de top decadentie en het pragmatisme van een cheap hotel in het centrum.
Dat ga ik morgen zeker even bekijken! Dank!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks voor een schappelijke prijs? Is dit iets: http://www.hotelv.nl/hotel_amsterdam/home/
Ja maar dan gewoon roodborstjes en merels.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Het zijn net statige Pinguins, dude![]()
Nog één Dextertje en dantot ik erbij neerval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry. Hier gaat toch een scheiding volgen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:51 schreef Duderella het volgende:
Gekregen van Arty:
[ afbeelding ]
Nadat we vorig jaar op ons huwelijk van onze getuigen al deze kregen:
[ afbeelding ]
Wij zijn grote fans van deze ontwerpers. We hebben meer dingen van hen, maar deze 'schilderijen' zijn de belangrijkste dingen die we van ze hebben. Ik ben er enorm blij mee.
Gelukkig zijn we niet getrouwd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry. Hier gaat toch een scheiding volgen.
Ik vind ze wanstaltig lelijk.
Achter gorilla aanduikt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Dienbladen met aangeklede vogels voor aan de muur, ik snap het best![]()
![]()
Ik ga naar den dierentuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Ik mag graag naar Midas Dekkers luisterenquote:`De prijs van ons voedsel` Afl 1: de evolutie van de Hollandse pot
Maandag 20 september 2009, 20.00 uur
Met een blik op het verleden en het heden analyseren we samen met Linda Roodenburg (schrijfster van het boek Eten op Aarde) en Midas Dekkers (bioloog) de evolutie van de Hollandse maaltijd. Er wordt gepraat over de keuzevrijheid en rijkdom van de consument van vroeger en nu. Met het oog op de toekomst worden de belangrijkste voedseltrends besproken. Hoe gaan deze trends ons leven en onze leefomgeving beïnvloeden? Topkok Eric van Veluwen zal enkele hapjes verzorgen, passend bij het thema van de avond.
De debatreeks `Toekomst van de landbouw en ons voedsel` krijgt een vervolg met `De prijs van ons voedsel`. Onder leiding van Felix Rottenberg wordt er in zeven debatten gesproken over ons voedsel in termen van geld, gezondheid, milieu, landschap en biodiversiteit. In het Internationale Jaar voor de Biodiversiteit staan de dilemma’s tussen economische groei en duurzaamheid centraal. Wat is de prijs van ons dagelijkse voedsel?
Mediapartners: de Volkskrant en Foodlog.nl
De cyclus is mede mogelijk gemaakt door het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit.
Organisatie: CLM en Biologica i.s.m. De Rode Hoed
helemaal niet. Witlof heette het. En dat is groente!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Memo! Ik heb bij een ontzettend leuk restaurantje gegeten in Maastricht, echt een aanrader. Het was een restaurant met Vlaamse keuken en geweldig ouderwets kitcherige inrichting (maar dan met stijl, dus rood-wit geblokte tafelkleedjes en koffiekopjes met bonte bloemenopdruk en gouden randjes etc). Het restaurant had de naam van een stuk fruit
oh, dat dus. de vergeten o gaat onder het tijdstip...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
http://www.witloof.nl/
Is een groente.
lekker toch? Ik heb 2x een uur wakker gelegen vannacht en ben sinds half 7 weer wakker..rotslaapquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:10 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen![]()
eerst maar eens douchen, wat heb ik diep geslapen, voel mij nog helemaal groggy ervan.
jawel hoor, staat voor vanmiddag op de planningquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ohjee, dus je gaat niet rennen vandaag! De bui zal vast wel weer naar het noorden trekken.. Gelukkig ben ik vmiddag vrij
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jawel hoor, staat voor vanmiddag op de planning
ik smelt niet van regen he?
Ik ben jaloers op je.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:10 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen![]()
eerst maar eens douchen, wat heb ik diep geslapen, voel mij nog helemaal groggy ervan.
is echt niet lekker he.... ik moet er nu uit maar voel me nu al verrotquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je.
Al met al maar weer 2 en een half uur of zo met tussenpozen
Dus je ligt in je bed te fokkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:05 schreef FutureFairytale het volgende:
is echt niet lekker he.... ik moet er nu uit maar voel me nu al verrot
Weekend? Amateur, na vandaag gewoon t/m 23 augustus vrijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:34 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik ben ook HOOG nodig toe aan weekend. Ben nu al gaar terwijl ik nog tot half 3 moet (en dan nog 2 uur de stoomoven in die NS heet)
Ben je nog wakker gestoten vannachtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:30 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen
De eindstreep is nu wel echt in het zichtGegarandeerd dat ik vanavond thuis rusteloos zit te zijn
Ik hoorde dus serieus de knal toen Son, zoals na terug lezen bleek, haar teen stootte benedenquote:
Ik wist het niet eensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUCK
pfffft vakantie ben ik ook wel aan toe, eerst wat andere dingen achter de rug hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weekend? Amateur, na vandaag gewoon t/m 23 augustus vrijEn dan ook nog de vakantie EN Lowlands in die periode
Lekker contract trouwens, de heerlijke campeerrust vs de drank, herrie en drukte op LL
Die NS stoomoven ben ik ook wel zat na al die dagen van plus 30 graden trouwens![]()
Hoe staat het daar eigenlijk mee?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
pfffft vakantie ben ik ook wel aan toe, eerst wat andere dingen achter de rug hebben
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:52 schreef freecell het volgende:
whehe, Leander it op schoot en zietin de post van FD.
Hey, papa mama!
En als het rond is, kun je dan snel over???quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
laatste loodjes... bank moet opschieten (straks weer bellen)
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:52 schreef freecell het volgende:
whehe, Leander it op schoot en zietin de post van FD.
Hey, papa mama!
geen idee, hangt beetje af of ik hier nog een maandje langer zit of nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En als het rond is, kun je dan snel over???
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik zit wel eens te webcammen met Babi J. dan zet ik in mijn msn bericht alleen maar zwaaismilies of rare dansmariekes () en dan rollen zijn ogen er bijna uit zo grappig
![]()
wat gek? Alleen op je werk zo gek?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb mijn pagina instelling op 301 gezet, anders laadt de zoveelste pagina niet : Toegang geweigerd ivm rare teksten?
Thnx! Gaat lukken, mijn inbox is deze week al van 715 naar 57 mails terug gebrachtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef FutureFairytale het volgende:
zo TAV, een volle maand vakantieheb je verdiend
suc6 met laatste loodjes (en delegeren
) vandaag!
Ja heel vaak.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gek? Alleen op je werk zo gek?
Dat soort dingen zijn evht leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik zit wel eens te webcammen met Babi J. dan zet ik in mijn msn bericht alleen maar zwaaismilies of rare dansmariekes () en dan rollen zijn ogen er bijna uit zo grappig
![]()
Milou gaat altijd uit haar dak als ze mijn ava zietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn evht leuk
Hij heeft ook commentaar op heel veel avatars en hij noemt de smileys beestjes
Nynke!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
helemaal niet. Witlof heette het. En dat is groente!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee geen cocktailsaus idd, gewoon alles zoveel mogelijk in zijn waarde latenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je geen koriander in de tuin, DE? Wel verstandig dat je er niet ook nog eens een enorme kwak cocktailsaus overheen doet (bij je retro-hap), dat wordt zo zwaar... Mijn favoriete gevulde avocado is met een prutje van gehakte ui, tomaat, en veel peterselie, met een simpele vinaigrette
Ik volgde alleen de 1e 10 weken de menu's.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind ze ook heerlijk en je kunt er zoveel leuks mee't Was voor mij in de lijnperiode juist een fijne, calorierijke snack, omdat je toch snel neigt naar te weinig eten. Nog even lekker een avocadootje voor het sporten
Hoe is 't nu eigenlijk met je dieet, Bluezz?
Lekker!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:49 schreef Den_Haag het volgende:
nog 131 minuten werken, inclusief 30 minuten pauze
das een beetje zoals t hier ging en weer gaat dus. ma-vrij low fat/carb en t weekend mag er meer en als we uit eten gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik volgde alleen de 1e 10 weken de menu's.
Daarna snapte ik hoe het werkte en sinds die omslag eet ik nu nog steeds low carb met uitzondering van het weekend of uit eten
Gaat heel traag nu, maar dat is ok en de 15 blijft er iig af
Gemiddelde doordeweekse werkdag?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
Wel zo makkelijk, ja. Wat eet je nu zoal op een dag? Ik zou ook eens wat minder carbs moeten etenik heb vaak zoveel honger!
Chuckyquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
Reed trouwens iemand voor me met een poppe(n??)hoofd op zijn trekhaakzag er creepy uit.
Ik voel me er prima bij.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:09 schreef DarkElf het volgende:
ja
klinkt prima zo bluezz, en beter langzaam en wel genieten dan te streng zijn/ jezelf te veel ontzeggen en t moeilijk krijgen toch?
Ik was 104 in januari, en ik woog voor het laatst 80 (streef) in 1996 gok ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:12 schreef DarkElf het volgende:
mooi zo en t lukt heus wel hoort kost gewoon tijd, je was ook niet ineens 90 kilo in 3 maanden toch? dus eraf duurt ook een tijd.
nou dan heb je al enorm veel bereiktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was 104 in januari, en ik woog voor het laatst 80 (streef) in 1996 gok ik
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik hoorde dus serieus de knal toen Son, zoals na terug lezen bleek, haar teen stootte beneden
Probeer het met water?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:48 schreef Fiorellino het volgende:
Iemand enig idee of ik wentelteefjes zonder melk kan maken?
Heb er zo'n zin in, maar geen melk in huis. En even naar de winkel gaan heb ik echt geen zin in.
Nee, zit nog te watertanden hier! Haha.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Probeer het met water?
Of heb je al wat anders gegeten
wijze les geleerd nu: altijd houdbare melk in huis hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:02 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Nee, zit nog te watertanden hier! Haha.
Ik ga het proberen gewoon, ik hooooooooop dat het wat wordt.
Anders pannekoeken maar dan met water ipv melk, dat werkt wel erg goed.
Blenderen en er een smoothie van maken? Of wat DE zegtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef freecell het volgende:
hmmm, zonder melk... Ik weet niet of het wat wordt
Ik zou wat extra ei nemen dan
Ik heb een hele kudde besjes gekregen, een tupperwarebak vol. Eet nu yoghurt met besjes, heerlijk, maar wat zal ik eens met de overige95% doen?
Onze fruit-serial killer is er weerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Blenderen en er een smoothie van maken? Of wat DE zegt
Lein kom er maar in
ik maak altijd kleine potjes jam anders komt het hier ook niet op en je kan het minder lang bewaren natuurlijk dan gewone jamquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:25 schreef freecell het volgende:
Jam komt niet op en een smoothie vind ik gewoon jammer ergens
Ik zat meer te denken aan een tof toetje oid, maar geen id wat voor één...
Besjes, don't care. Aardbeien, I care.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:07 schreef borisz het volgende:
Blenderen en er een smoothie van maken? Of wat DE zegt
Lein kom er maar in
Omeletje met bacon, kastanjepaddenstoelen, soepgroentes, gesneden lente-ui en geraspte kaas.quote:
geloof dat het iets is dat je kan etenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:22 schreef z80 het volgende:
vakantie ? wat is dat?
ik ga vandaag wel wat eerder naar huis.
en vanavond de stad in.
hehe, nog een verslaafdequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
Moet eigenlijk aan het werk, maar ga nog een Dexter ep kijken.
Dat wordt straks nog leuk als ik geen freelancer meer ben
Toch wel lekker? De luxe dat je gewoon bij jouw Pa en Ma kunt blijven totdat er iets echt geschiktst voorbij komt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
huurappartementje afgezegd. vies en te klein (1 slaapkamer, heb er nog één nodig voor mijn studio). alleen het uitzicht was prachtig. is echt iets voor studenten en dat ben ik al 6 jaar niet meer. dus op naar de volgende!
neem dan gewoon ontslag... of kun je niet zomaar weg?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:57 schreef Laydina het volgende:
Lol, naar aanleiding van dergelijke berichten als:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)uis_te_blijven_.html
Mogen wij nu leuk een rapportage/analyse verrichten.
[FOK!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechtenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kan iemand even zomaar wat hapjes noemen die ik kan maken voor mn verjaardag?
Ik wil de boodschappen gaan doen maar heb ineens totaal geen inspiratie meer..
Ik weet niet hoe dat allemaal in elkaar zit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neem dan gewoon ontslag... of kun je niet zomaar weg?
Huh? waarom zou ze ineens ontslag moeten nemen danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neem dan gewoon ontslag... of kun je niet zomaar weg?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Huh? waarom zou ze ineens ontslag moeten nemen dan
We mogen uitzoeken hoeveel het er precies zijn en of uitzending dan ook de daadwerkelijke reden zou kunnen zijn. Is echt archief werk, dus zoveel werk zit er niet in voor ons bureau. Maar wel grappig hoe dat werkt. Destijds met Joeri van gelder was er ook zo'n onderzoek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
ik had het over de inhoud van de artikel waar Lay iets over moet schrijven
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
We mogen uitzoeken hoeveel het er precies zijn en of uitzending dan ook de daadwerkelijke reden zou kunnen zijn. Is echt archief werk, dus zoveel werk zit er niet in voor ons bureau. Maar wel grappig hoe dat werkt. Destijds met Joeri van gelder was er ook zo'n onderzoek.
Maar ik heb toch verlof, dus krijg er weinig van mee.
Kussiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Meuh ik heb een dipje. Heb Kaas helemaal niet gezien de afgelopen 24 uurEn met het eind van de pilstrip in zicht resulteert dat in een labieltje
Maargoed, snel gaan werken, morgen zie ik kaas weer gelukkig
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben niet de enige die met moeite 24 uur zonder kaas kan![]()
iddquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef golfer het volgende:
Nieuwe auto's ophalen is ook leuk en dan uitzoeken waar alle knopjes en gadgets voor zijn.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Aantal collega's zitten hier de Lettertest te doen.
Ik dacht ik ga hem nog een keer doen
Your Type is
ISFJ
Introverted Sensing Feeling Judging
Strength of the preferences %
56 12 12 22
Dus het is echt woar
Laat even weten hoe en wat, ben wel benieuwd naar je lijst.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:01 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenOntbeten met kippensoep, zo te zien geen dramatische dingen gebeurd vandaag terwijl ik sliep
![]()
Ik heb vannacht een hele zooi restaurantjes uitgezocht in AmsterdamTsja, je houdt van eten of niet hè
leuk!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef DarkElf het volgende:
morgen kunnen we de auto halen(de mr helemaal opgetogen, boys and their toys nietwaar?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Staat niet in de top-20 van Chinezen in Amsterdam?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik naar Amsterdam ga met vrienden neem ik ze altijd mee naar Oriëntal City aan de Damstraat.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat niet in de top-20 van Chinezen in Amsterdam?
http://www.iens.nl/restaurant/amsterdam/chinees
Had ie die zwijnenstal op wielen een beetje uitgemest?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:56 schreef Sarabi het volgende:
vandaag gezellig rondjes gereden door belgie met P
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ie die zwijnenstal op wielen een beetje uitgemest?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef TAV74 het volgende:
Vakantieeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat goedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had er eentje aangewezen als zijnde eentje en Ja hoor, ze belde op met : Hallo met Moeder Theresaquote:
Er is een wiki met een trivia maar dat moet je maar ff in je favo's zetten voor straksquote:Ik heb Dexter seizoen 1 afgekeken. Vond het toch wel erg spannend.Wel een beetje ongeloofwaardig
af en toe. Seizoen 2 net binnengehengeld.
Wat ik me afvraag: vanwaar de obsessie met eten van de makers van dit programma? Er wordt veel gedaan met closeups van eten, etende mensen, etc. Moet het een soort basisbehoefte uitstralen, zoals moorden een basisbehoefte is van Dexter?
Was Moeder Theresa niet een INFJ??quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had er eentje aangewezen als zijnde eentje en Ja hoor, ze belde op met : Hallo met Moeder Theresa
Lekkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:12 schreef DarkElf het volgende:
de mr is al onderweg naar huis, das vroeg.
Weet ik veelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Was Moeder Theresa niet een INFJ??Net als Ghandi, Jezus, Nelson Mandela, Steer en Sunkap
![]()
Nog ff gecheckt, maar Moeder Theresa is toch echt een INFJquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet ik veelZe noemt zichzelf nu zo. Was zo grappig.
Volgens mij was ik dat ook! Weet jij dat toevallig Steer?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nog ff gecheckt, maar Moeder Theresa is toch echt een INFJ
zou zonde zijn van de heerlijke noodlesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:17 schreef Bluezz het volgende:
Een beschermer idd en geen dienaar.
Bij-aapje doen anders val ik in slaap in de noedels straks
Over het algemeen goed nieuws dus.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
ohja had de bloeduitslagen via de huisarts. Nierfuctie iets slechter weer dan de vorige keer maar goed, dat fluctueert. Maar t betere nieuws was dat mijn lever en pancreaswaardes helemaal normaal zijnen dat ik helemaal geen tekorten heb (vitamines, ijzer oid). Dat laatste is ook mooi alleen valt mij haar dan idd wrs uit nog van de (lichamelijke) stress van t ziekenhuis en dat kan wel een jaar duren zeiden ze ... mmm
al je waarden goed en al je vitamines? joeee wat fijn!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
ohja had de bloeduitslagen via de huisarts. Nierfuctie iets slechter weer dan de vorige keer maar goed, dat fluctueert. Maar t betere nieuws was dat mijn lever en pancreaswaardes helemaal normaal zijnen dat ik helemaal geen tekorten heb (vitamines, ijzer oid). Dat laatste is ook mooi alleen valt mij haar dan idd wrs uit nog van de (lichamelijke) stress van t ziekenhuis en dat kan wel een jaar duren zeiden ze ... mmm
idd en das dus meer dan ik de afgelopen maanden steeds kreeg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Over het algemeen goed nieuws dus.![]()
Ik ga maandag voor een röntgen en echo van het buikje en hoor vrijdag dan ook alle (lab)uitslagen.
valt dat nog onder eigen risico? ik betaal per jaar meestal mn eigen risico tot het moment dat de verzekering gaat betalen maar dan is het jaar voorbijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kreeg vanmiddag trouwens nog even doodleuk een nota van mijn zorgverzekeraar. Ik mag dus dat 2e uitstrijkje zelf gaan betalen a 160,-Lekker is dat..
![]()
Wist het op zich wel hoor, maar had het toch verdrongen en hoopte eigenlijk dat het in het geval van een 'misvangst' de eerste keer nog binnen de verzekering zou vallen.![]()
Vraag me soms wel eens af waar ik die 100/maand eigenlijk voor betaal.. heb nooit wat, en als ik wat heb kan ik het nog zelf dokkenFrusti..
ooh alvast succes maandag! ben ook benieuwd naar vlg week vrijdag!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Over het algemeen goed nieuws dus.![]()
Ik ga maandag voor een röntgen en echo van het buikje en hoor vrijdag dan ook alle (lab)uitslagen.
Nja de 1e keer testen niet dus. En de meeste vrouwen hoeven maar 1x per 5 jaar. Alleen als je een 2e keer moet omdat je bijvoorbeeld PAP1 haalt of, zoals bij mij, als ze de goede cellen niet te pakken hebben en het dus over moet, dan moet je het zelf gaan betalen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
valt dat nog onder eigen risico? ik betaal per jaar meestal mn eigen risico tot het moment dat de verzekering gaat betalen maar dan is het jaar voorbij![]()
wat een onzin! het is toch gewoon een noodzaak dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja de 1e keer testen niet dus. En de meeste vrouwen hoeven maar 1x per 5 jaar. Alleen als je een 2e keer moet omdat je bijvoorbeeld PAP1 haalt of, zoals bij mij, als ze de goede cellen niet te pakken hebben en het dus over moet, dan moet je het zelf gaan betalen.
lekker zeg.. ze maken zelf een fout en jij mag voor de kosten opdraaienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja de 1e keer testen niet dus. En de meeste vrouwen hoeven maar 1x per 5 jaar. Alleen als je een 2e keer moet omdat je bijvoorbeeld PAP1 haalt of, zoals bij mij, als ze de goede cellen niet te pakken hebben en het dus over moet, dan moet je het zelf gaan betalen.
Uhu.. vind het ook belachelijk..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat een onzin! het is toch gewoon een noodzaak dan?
Trakteert TAV je niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uhu.. vind het ook belachelijk..En lekkere timing ook vlak voor de vakantie. Zo veel vakantiegeld heb ik niet meer over dus dit betekent spaargeld aanboren
Heeft geen enkele nut.. daar ga ik verder geen tijd aan verspillen. Dit 'is nu eenmaal zo' en 1 telefoontje verandert daar niets aan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:36 schreef Duderella het volgende:
Ik zou daar geloof ik toch even een telefoontje aan wagen sun.
Nja, we hebben een enveloppe met geld wat we voor ons feest hebben gekregen waar we de vakantie wel mee doorkomen gok ik hoorquote:
Maar het kan zijn dat de tweede poging bij het pakket van de controle inzit, maar dat dat niet als zodanig is aangegeven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heeft geen enkele nut.. daar ga ik verder geen tijd aan verspillen. Dit 'is nu eenmaal zo' en 1 telefoontje verandert daar niets aan.
Zorgverzekeringen zijn totaal uitgekleed tegenwoordig..
ik snap het. wel lekker zeg dat je je vakantie ervan kan betalenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, we hebben een enveloppe met geld wat we voor ons feest hebben gekregen waar we de vakantie wel mee doorkomen gok ik hoorMaar het gaat me om het principe..
Nee, ISFJ's zijn de doen-verzorgers, acute, tastbare hulp geven. INFJ's zou ik meer als de graaf-in-je-hoofd verzorgers bestempelen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was Moeder Theresa niet een INFJ??Net als Ghandi, Jezus, Nelson Mandela, Steer en Sunkap
![]()
Ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nog ff gecheckt, maar Moeder Theresa is toch echt een INFJ
Je begrijpt toch wel dat ze eigenlijk iets heel anders wil dan dansen met je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, heb net een mailtje gekregen van een meisje van het beginnersklasje Salsa waar ik een paar keer mee heb gedanst. Of ik haar vaste danspartner wil worden volgend jaar.
Geen zin in eigenlijk.![]()
![]()
Wel gevleid, blijkbaar toch goed geleid.
En het waren met recht rondjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:56 schreef Sarabi het volgende:
vandaag gezellig rondjes gereden door belgie met P
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
En het waren met recht rondjes
Ik dacht dat je een aardige gast was, maar nu......
Hier nog eentje....eigen risico en zoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Vraag me soms wel eens af waar ik die 100/maand eigenlijk voor betaal.. heb nooit wat, en als ik wat heb kan ik het nog zelf dokkenFrusti..
Dat moet je een nacht laten marinerenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan niet wachten op mn spareribs!![]()
vanmiddag al voorgesneden en gemarineerd (piri piri).
en nu in de oven geschoven![]()
(thanks to P.)
Neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Wat jammer, gaat Sarabi niet voor je koken
Ooooh ja, wel eens op TV gezien ja!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:52 schreef DarkElf het volgende:
doel is een dorpje aan de Maas wat (vanwege uitbreidingsplannen van de haven van Antwerpen) nu helemaal leeg staat en das best bijzonder (als je er loopt heb je t gevoel dat er ooit iets engs voorgevallen is waardoor mensen gewoon vertrokken zijn). Is veel actie over gevoerd, veel mensen die niet weg wilden en uiteindelijk is het vorig jaar helemaal leeg komen te staan.
Ze is Indonesisch, ik heb nog nooit genuecksxxt met een Aziatische en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat ze eigenlijk iets heel anders wil dan dansen met je?![]()
Go get her!
Hey dude!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ooooh ja, wel eens op TV gezien ja!
Goedzo DE! Die les is al best zwaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:46 schreef DarkElf het volgende:
les 21 gedaan(10-10-12)
en t ging lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |