Welke Ies?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bed & Breakfast gereserveerd midden in de Jordaan, dus dat komt goed
Doen de apen het nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:07 schreef DarkElf het volgende:
CF je bent niet eng hoor
en ik generaliseerde natuurlijk enorm met mijn opmerking, nam aan dat ik dat niet hoefde te accentueren met allerlei smilies :
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Toch denk ik dat, generaliserend, vrouwen onder elkaar over het algemeen veel passief agressiever kunnen zijn dan mannen onder elkaar.
Oh absoluut!! Ik zeg ook niet dat ik helemaal geen vriendinnen heb. Het zijn er gewoon heeeeel weinigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je, ze hebben beiden heel andere kijk op dingen en dat maakt het zo geweldig om vriendschappen met mannen èn vrouwen te onderhoudenIk ben het helemaal met je eens.
Mijn geboortestad en tot ik een jaar of 25 geleden emigreerde naar Bloemendaal mijn woonplaats.quote:
Jij bent ook een oraal ingesteld meisje he?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef DarkElf het volgende:
oh ja ging dus slapen maar wilde nog wat bedenken voor morgen voor als de mr thuiskomt.
maak iig de bladerdeeg/sesamhapjes met roomkaas/eigen gekweekte bosui en gerookte forel.
en dacht aan een gevuld tomaatje erbij (wil t gezond houden)
iets met hollandse garnaal ofzo? iemand ff een idee? mijn hersenen werken niet meer zo laat.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Memo! Ik heb bij een ontzettend leuk restaurantje gegeten in Maastricht, echt een aanrader. Het was een restaurant met Vlaamse keuken en geweldig ouderwets kitcherige inrichting (maar dan met stijl, dus rood-wit geblokte tafelkleedjes en koffiekopjes met bonte bloemenopdruk en gouden randjes etc). Het restaurant had de naam van een stuk fruit
Jij hebt obviously nog nooit in Vlaanderen gewoondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Toch denk ik dat, generaliserend, vrouwen onder elkaar over het algemeen veel passief agressiever kunnen zijn dan mannen onder elkaar.
Jouw mr. mag wel heel blij zijn met jouquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef DarkElf het volgende:
oh ja ging dus slapen maar wilde nog wat bedenken voor morgen voor als de mr thuiskomt.
maak iig de bladerdeeg/sesamhapjes met roomkaas/eigen gekweekte bosui en gerookte forel.
iets met hollandse garnaal ofzo? iemand ff een idee? mijn hersenen werken niet meer zo laat.
Isa, als jullie een keer naar Delft willen komen voor de inburgeringscursus van Ros dan kan ik wel een en ander faciliteren hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met Ross omdat we elkaar dan een jaar geleden hebben ontmoet en hij tot nu toe alleen nog maar Schiphol heeft gezien en dat telt niet mee als Amsterdam hè
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent ook een oraal ingesteld meisje he?
Niet kunnen slapen omdat je aan eten denkt i.v.m. het thuiskomen van je man.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Memo! Ik heb Wij hebben bij een ontzettend leuk restaurantje gegeten in Maastricht, echt een aanrader. Het was een restaurant met Vlaamse keuken en geweldig ouderwets kitcherige inrichting (maar dan met stijl, dus rood-wit geblokte tafelkleedjes en koffiekopjes met bonte bloemenopdruk en gouden randjes etc). Het restaurant had de naam van een stuk fruit
Jij ging ook apen zoekenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
Jouw mr. mag wel heel blij zijn met jou![]()
![]()
Isa, als jullie een keer naar Delft willen komen voor de inburgeringscursus van Ros dan kan ik wel een en ander faciliteren hoor
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
http://www.witloof.nl/
Is een groente.
Lekker!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef DarkElf het volgende:
hij zegt dat hij t ook is en zijn acties doen mij dat ook gelovenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jouw mr. mag wel heel blij zijn met jou![]()
![]()
[..]
Uitgehold stukje komkommer met garnaal?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef DarkElf het volgende:
omdat ik ineens zin had in garnaaltjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker!![]()
En waarom de tomaat niet heel simpel vullen met wat goede mozzarella en basilicum? Of met feta en bosui?? Smaakvol
Ja. Tot ik bedacht dat Sarabi vast niet van Sabaton houd in de auto en al mijn andere CD's een beetje kaduuk zijnquote:
quote:
Niet handigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUCK
MoBlo is gister getrouwdEn ik ben gewoon vergéten een kaart te sturen
Ik kon niet komen omdat ik moest werken
Goeie bevestigingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij zegt dat hij t ook is en zijn acties doen mij dat ook geloven
mmm je brengt mij op een komkommer met tonijn en nog wat smakelijks idee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Uitgehold stukje komkommer met garnaal?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
omdat ik ineens zin had in garnaaltjes![]()
lekkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef golfer het volgende:
Ja, dat gelul over eten zorgt er voor dat ik weer richting koelkast ga lopen om het laatste stukje meikaaste verorberen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ah die kwam ik ook tegen maar dacht idd das groente en ik zie op de foto's geen rood/wit geblokte kleedjes en een heel hip interieur wel
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah die kwam ik ook tegen maar dacht idd das groente en ik zie op de foto's geen rood/wit geblokte kleedjes en een heel hip interieur wel
Nee gvd inderdaad. Gelukkig had ik me wel afgemeld voor het feest omdat ik moest werken...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Niet handigEn Kaas had ze nog wel naar de bruiloft van Octo gesjeesd
nee he? Hollandsche garnaaltjes zijn zo lekkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tja.. daar is niets tegen te beginnen
Vervelendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef golfer het volgende:
Ja, dat gelul over eten zorgt er voor dat ik weer richting koelkast ga lopen om het laatste stukje meikaaste verorberen.
Ja kut die zat dus vol! Die heb je voor onze neus weggekaapt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze http://www.bb-lafesta.com/ Dude
he ik had ook ooit een foto met een over de rand van mijn bord turend rivierkreeftjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de soep van Isa.
Och wat erg dat je in CUL leest.......quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef golfer het volgende:
Ja, ik vond het zo'n loungende kreeftquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he ik had ook ooit een foto met een over de rand van mijn bord turend rivierkreeftje
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik vond het zo'n loungende kreeft
Zo van: Chillll in mijn Jacuzzi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |