Nou, respect dat je die foto genomen hebt hoor, ik had waarschijnlijk de camera in de handen van mijn lief gedrukt en mezelf verstopt achter zijn rugquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik was ook meteen na die foto weg
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
Anyhow, ik ga maar eens een uur lopen om die kutbrief van mijn ex-kutschool op te halen.![]()
![]()
Idd, had zelfs laatst een paar maanden terug nog last van een spinnen-nest in huisquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
terwijl HTK spinnetjes meer overlast veroorzaken dan deze
Wij zijn beidenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus wij zijn heul geen mensen maar beesten?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:07 schreef crv het volgende:
Nou dan misstaat deze ook niet met zo'n TT![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen lief dus ik moest wel, en hoiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nou, respect dat je die foto genomen hebt hoor, ik had waarschijnlijk de camera in de handen van mijn lief gedrukt en mezelf verstopt achter zijn rug![]()
En om het even goed te maken dat ik zomaar binnen kwam vallen, halloiedereen
Echt waar ik krijg er de rillingen vanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:07 schreef crv het volgende:
Nou dan misstaat deze ook niet met zo'n TT![]()
[ afbeelding ]
Had je beter gister kunnen doen, toen was het nog een half uurquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
Anyhow, ik ga maar eens een uur lopen om die kutbrief van mijn ex-kutschool op te halen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:08 schreef crv het volgende:
[..]
Had je beter gister kunnen doen, toen was het nog een half uur
Jawel hequote:
quote:
oh jaquote:
Ja, ik heb hem gezienquote:
Hoi Missy Welkom hierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nou, respect dat je die foto genomen hebt hoor, ik had waarschijnlijk de camera in de handen van mijn lief gedrukt en mezelf verstopt achter zijn rug![]()
En om het even goed te maken dat ik zomaar binnen kwam vallen, halloiedereen
Hij jouw ook,quote:
Ik denk eerder een flits die voorbijschootquote:
Jij bent er dus niet bang voorquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk eerder een flits die voorbijschoot
Ik ben er al zo vaak geweest, maar kan ik best wel eens doen jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef crv het volgende:
He kally, heb je der al eens aan gedacht een rondleiding te boeken met je kids in Blijdorp. is erg leuk
Heeft Blijdorp ook acties dat kids in de dierentuin kunnen slapen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er al zo vaak geweest, maar kan ik best wel eens doen ja
Wow, dat klinkt gaafquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Blijdorp ook acties dat kids in de dierentuin kunnen slapen?
Mijn zoon heeft 3 jaar geleden bij de haaien geslapen in Emmen
Nee dat volgens mij nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is echt gaaf, via de site kun je info krijgen. je gaat ook achter de schermen en de kids mogen ook wat vast houdenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er al zo vaak geweest, maar kan ik best wel eens doen ja
O dat ga ik dan zeker doen, ik ren wel weg als de spinnen komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:21 schreef crv het volgende:
[..]
Is echt gaaf, via de site kun je info krijgen. je gaat ook achter de schermen en de kids mogen ook wat vast houden
Al jaren, Emmen heeft dat van Blijdorp.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook. Kids afleveren en dan gaan ze speurtocht doen, helpen met voeren en dan slapen terwijl de haaien achter het glas voorbij zwemmen.quote:
Vaak zijn dat soort acties alleen voor abohouders, is de moeite van het uitzoeken echt wel waard.quote:
Zijn meer dierentuinen die zoiets doen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
Ik wist wel dat dat kon in het Dolfinarium
geen spinnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:22 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat ga ik dan zeker doen, ik ren wel weg als de spinnen komen
Ze hebben een nieuw giraffenverblijf dat is mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
Al jaren, Emmen heeft dat van Blijdorp.
Dat heet ZooCamp is gedurende de zomermaanden in het weekend, weet niet hoe het tegenwoordig georganiseerd word, maar kwestie van Blijdorp bellen. Vroeger sliepen ze in een tent op het oude giraffenperk
dat met die strooien UIquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuw giraffenverblijf dat is mooi
Ik ben al heel lang niet meer bij Blijdorp geweestquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuw giraffenverblijf dat is mooi
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn meer dierentuinen die zoiets doen hoor
Dat wist ik dus ook niet. Maar met nog vier weken vakantie voor de boeg, is het iets waar ik mezelf wel eens in kan verdiepenquote:
Overigens is de vakantietijd niet de meest handige tijd om dit soort attracties te bezoeken, maar goed, als je niet anders kan dan moet je welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook niet. Maar met nog vier weken vakantie voor de boeg, is het iets waar ik mezelf wel eens in kan verdiepen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook niet. Maar met nog vier weken vakantie voor de boeg, is het iets waar ik mezelf wel eens in kan verdiepen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kinderen hebt ofzo... maar ja, dat klinkt idd wel leuk om te doen
Ben gezien de leeftijd van mijn kids idd gebonden aan de reguliere vakanties, dus eigenlijk ben je dan wel verplicht om tijdens de vakantieperiode te gaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:31 schreef crv het volgende:
[..]
Overigens is de vakantietijd niet de meest handige tijd om dit soort attracties te bezoeken, maar goed, als je niet anders kan dan moet je wel
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Twee (B)engeltjes van 13 (meid) en 11 (jongen)
Mja, wat is duur? Ga eens een dagje naar de Efteling oid, voor een gezin van vier personen ben je alleen al aan entree gemiddeld zo'n 120 euro kwijt, en dan ben je alleen nog maar binnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dan is het wel leuk om in de vakantie te doen
(mocht het niet te duur zijn natuurlijk)
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mja, wat is duur? Ga eens een dagje naar de Efteling oid, voor een gezin van vier personen ben je alleen al aan entree gemiddeld zo'n 120 euro kwijt, en dan ben je alleen nog maar binnen.
Hou op schei uitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mja, wat is duur? Ga eens een dagje naar de Efteling oid, voor een gezin van vier personen ben je alleen al aan entree gemiddeld zo'n 120 euro kwijt, en dan ben je alleen nog maar binnen.
De goedkoopste 365 euro met 2 dagen entreequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, das waar... maar ik heb totaal geen idee wat zo'n nachtje slapen daar kost
Tot latersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ff wat anders doen
...c_a zal dan nu wel binnen komen
In dat geval dan... halloo c_a, tot straks
Blijdorp bellen, (dacht iets van 75 euro ). vroeger was het echter enkel voor kids van 9, 10 of 11 jaarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, das waar... maar ik heb totaal geen idee wat zo'n nachtje slapen daar (in de dierentuin) kost
Ik was toen voor mijn zoon ongeveer 35 euro kwijt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, das waar... maar ik heb totaal geen idee wat zo'n nachtje slapen daar (in de dierentuin) kost
ciaoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ff wat anders doen
ciaoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Tot laters![]()
Ik moet hier ook eigenlijk dringend met de huishouding bezig, maar de zin is even ver te zoeken
quote:
Preciesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
En je wilt toch wat met ze doen dus ga je toch maar
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ff wat anders doen
same same danquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de ergste vakantie troep is opgeruimd
Ik heb overwogen om het hele huisje mee te nemen.
Voor het eerst dat we in een echt mooi huisje zaten.
7 slaapkamers, Sauna, 4 badkamers en 3 WC's
We zaten aan de rand van de camping, waar 4 Ierse families verbleven.
Ik dacht dat ik redelijk kon vloeken, maar ik heb echt een 4 daagse cursus gehad.
Ben je al weer terug?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de ergste vakantie troep is opgeruimd
Ik heb overwogen om het hele huisje mee te nemen.
Voor het eerst dat we in een echt mooi huisje zaten.
7 slaapkamers, Sauna, 4 badkamers en 3 WC's
We zaten aan de rand van de camping, waar 4 Ierse families verbleven.
Ik dacht dat ik redelijk kon vloeken, maar ik heb echt een 4 daagse cursus gehad.
verstoppertje spelenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:07 schreef crv het volgende:
[..]
dus je kon achtter elkaar aan zitten in huis
quote:
Waar ben je heen geweest dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We waren maar een midweek.
In het weekend hebben we de gehandicapte dochter thuis.
Boos?quote:
quote:
Klopt helemaalquote:
begrijp wat je bedoelt dus maakt niet uit hoe je het schrijftquote:
We zaten in de Katjeskelder in Oosterhout.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar ben je heen geweest dan?
En die dochter kan niet mee?
Oei, dat lijkt mij ook niet altijd even makkelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zaten in de Katjeskelder in Oosterhout.
Nee die dochter kan niet mee, die vraagt continu 15o% van de aandacht, en als ze die niet krijgt wordt ze agressief, en dan slaat ze een volwassen kerel door een dichte deur heen. Ze is loei en loeisterk.
Nee dat is het ook niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Oei, dat lijkt mij ook niet altijd even makkelijk
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zaten in de Katjeskelder in Oosterhout.
Nee die dochter kan niet mee, die vraagt continu 15o% van de aandacht, en als ze die niet krijgt wordt ze agressief, en dan slaat ze een volwassen kerel door een dichte deur heen. Ze is loei en loeisterk.
Dat zijn imo maar korte "bezoekjes". Maar goed, ik weet de achtergrond natuurlijk verder ook niet, dus zoals ik eerder al zei, het zijn geen gemakkelijke dingen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet.
Normaal komt ze zaterdag aan het eind van de middag thuis en gaat ze zondagochtend weer naar "huis"
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:53 schreef Pheno het volgende:
Nou een cadeau voo rmijn vader halen. Hij heeft nog zeven minuten en dan is hij voor altijd van werken af. Wat moet dat een lekker gevoel zijn.
ruikt weer een stuk beter zoquote:
vond ik ookquote:
Lichamelijk is ze 15, geestelijk 3/4quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]zo sterk!
Katjeskelder zeker mooie huisjes
Nee is niet leuk voor de andere kinders. Mijn vriendin heeft ook een broertje die zoveel aandacht vraagt. Die word al gek na 1 weekend
fijn weekendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:19 schreef crv het volgende:
Nou doei![]()
iedereen een prettig weekend
en Kal, veel plezier met je chineesje
Hey sletjequote:
Aw...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
Hoi Symph, welcome back![]()
Ik ben weer weg even chineesje halen
heerlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey sletje
en hoe was het in het mooie brabantse land ?
nog niet overtuigd om hier in brabant te gaan wonen ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heerlijk
Lekker weer, mooi huisje, veel bier, veel spelletjes, boek gelezen, gewonnen met midgetgolf, voor het eerst in 4 jaar weer gezwommen...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog niet overtuigd om hier in brabant te gaan wonen ?
hebben ze zo bijgeleerd, en friesland.... moet je toch een paspoort voor hebben om binnen te komen ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De rest van mijn gezin verstond het dialect niet
en het is te ver van West Friesland af
West Friesland ligt in Noord-Hollandquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hebben ze zo bijgeleerd, en friesland.... moet je toch een paspoort voor hebben om binnen te komen ?
West Friesland!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De rest van mijn gezin verstond het dialect niet
en het is te ver van West Friesland af
Dus je bent half Belg, half Fries.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
West Friesland!
Mn oma komt uit Westwoud
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je bent half Belg, half Fries.
Wat een combi![]()
quote:
Ja dat heeft mijn vriendin ook, 15 is haar broertje, maar ook geestelijk een jaar of 6.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lichamelijk is ze 15, geestelijk 3/4
Ze heeft laatst in het huis waar ze woont al een keer een zware deur met sponning en al uit de muur gerukt.
Hoe gaat het met je schoonvader?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:00 schreef crv het volgende:
Nog een kwartiertje en dan weekend![]()
Hoop dat de regen van vandaag wegtrekt, want ik heb morgen een BBQ feestje
Jah ik ken dat, wij zijn de enige ouders die zich om hun kind bekommeren daar in de woongroep. Maar thuiswonen is gewoon geen optie meer, veel te gevaarlijk. Zo'd dagje gaat precies goedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heeft mijn vriendin ook, 15 is haar broertje, maar ook geestelijk een jaar of 6.
Het ergste is, haar ouders hebben afstand gedaan van haar broertje, haar moeder eerder dan haar vader. Dis nu heeft me vriendin de voogdij samen met haar zusje
ik heb gisteren PATAT besteld in Brabantquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef Crazy-M het volgende:
En nog een leuke discussiepunt:
ZO FRIET ETEN![]()
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah ik ken dat, wij zijn de enige ouders die zich om hun kind bekommeren daar in de woongroep. Maar thuiswonen is gewoon geen optie meer, veel te gevaarlijk. Zo'd dagje gaat precies goed
Hier saté met broodquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef Crazy-M het volgende:
En nog een leuke discussiepunt:
ZO FRIET ETEN![]()
Ik ben Friesland binnen gekomen zonder paspoortquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hebben ze zo bijgeleerd, en friesland.... moet je toch een paspoort voor hebben om binnen te komen ?
Aw, newborn?quote:
Nou nu niet meerquote:
quote:
het is allemaal wel te doen hoor, maar dingen als vakantie met haar is niet te doen helaas.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:46 schreef BONG4002 het volgende:
nfobericht
[ afbeelding ]
bron: Veronica
HGT begint dus 5min eerder, just saying
@Symphonic: Zwaar verhaal hoor met die dochter...lijkt me zeker niet makkelijk.
Doen ze wel daagjes uit met de woonvorm?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is allemaal wel te doen hoor, maar dingen als vakantie met haar is niet te doen helaas.
ja ze gaan wel zwemmen en dat soort dingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen ze wel daagjes uit met de woonvorm?
Bewijs?quote:
Jij geilt op meisjes van 15 met bavaria jurkjesquote:
Oke nou dan heeft ze toch haar uitstapjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ze gaan wel zwemmen en dat soort dingen
Ja hoor, en ook bij het dagcentrum doen ze genoeg leuke dingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke nou dan heeft ze toch haar uitstapjes
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
OMG kan er een spoiler over die foto op de 1e pagina?![]()
Een beest met dreadlocksen 8 poten
Uiteraardquote:
Ja nou ja babi pangang danquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij geilt op meisjes van 15 met bavaria jurkjes
Zoek het uit, zo zag ik er ook uit met 15quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wist niet dat ze 15 was. In mijn tijd maakten ze ze zo niet van 15
Ja nou ja ik had dus een foto gemaakt van een andere, heel stoer daarna meteen weggerendquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoek het uit, zo zag ik er ook uit met 15
allebei stttquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat je regen hebt gehad
Maar wel de tijgertjes gespot
En, hoeveel heb je er nu thuis?
Jij leek ook 19?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoek het uit, zo zag ik er ook uit met 15
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja ik had dus een foto gemaakt van een andere, heel stoer daarna meteen weggerend
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Falende auditant wil Simon Cowell aanklagen
Uh ja, ik kwam overal binnen jaquote:
quote:
My heroquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja ik had dus een foto gemaakt van een andere, heel stoer daarna meteen weggerend
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lichaamsdelen Amsterdam zijn van vermiste Chinees![]()
Foei Kally
[..]
Foei Kally
Ja was leuk, alleen zeiknat geregend maar ja het is maar waterquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
My hero![]()
Ik ben gillend het reptielenhuis doorgelopen. De spinnen die onverwachts opdoken hier en daar![]()
Maar dapper!
Leuk gehad?
Weet ik ze zag er ook goed uit, maar die falende reacties erna allemaalquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nou zie je wel, Ll kon er dus ook niets aan doen
Ja het is ook best triestquote:
Ik durf niet eens rustig de vlindertuin door te lopen. Blijkbaar heb ik mezelf aangepraat dat daar kikkers zittenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
My hero![]()
Ik ben gillend het reptielenhuis doorgelopen. De spinnen die onverwachts opdoken hier en daar![]()
Maar dapper!
Leuk gehad?
Was in ieder geval niet bloedheet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was leuk, alleen zeiknat geregend maar ja het is maar water![]()
Ik heb ook alle reptielen gezien, dat vind ik niet erg, maar die spinnen
Ja duh, maar das FOK!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik ze zag er ook goed uit, maar die falende reacties erna allemaal
Haha oh de vlindertuinquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet eens rustig de vlindertuin door te lopen. Blijkbaar heb ik mezelf aangepraat dat daar kikkers zitten
[..]
Foei Kally
quote:
Ik vind ze echt doodsengquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oh de vlindertuin![]()
Jij bent bang voor kikkers? Dan vind je die leuke felgekleurde zeker ook niets?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
Het is dat ik geen foto's van mijn kinderen op fok zet, anders had ik er nu 1![]()
Satesaus tot in zijn haar
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
Het is dat ik geen foto's van mijn kinderen op fok zet, anders had ik er nu 1![]()
Jongste heeft een zakje kikkers (die van plastic) gekregen vandaag, hij zit er de hele dag al lief mee te spelenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oh de vlindertuin![]()
Jij bent bang voor kikkers? Dan vind je die leuke felgekleurde zeker ook niets?
Hoe leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
aaaahh sneuquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foei Kally
Jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan hebben ze in ieder geval lekker gegeten
Mijn zoon mag geen speelgoedkikkersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Jongste heeft een zakje kikkers (die van plastic) gekregen vandaag, hij zit er de hele dag al lief mee te spelen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Jongste heeft een zakje kikkers (die van plastic) gekregen vandaag, hij zit er de hele dag al lief mee te spelen
Die kan echt niet normaal etenquote:
Hehehehehequote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind ze echt doodseng![]()
Schrikmomenten
Ik heb 2 speelgoedspinnen hier, ik schrik er nog steeds van als ze op de grond liggenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon mag geen speelgoedkikkers
Die zouden er niet inkomen bij mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb 2 speelgoedspinnen hier, ik schrik er nog steeds van als ze op de grond liggen
Ik weet nog toen mn zoon klein was.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kan echt niet normaal eten![]()
Altijd onder, maar ja het heeft wel wat
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog toen mn zoon klein was.
Groot laken op de grond, zn stoel in het midden van dat laken en dan zelf vluchten. Alles zat eronder en wonder boven wonder kreeg hij dan zelf ook nog hapjes binnen
[..]
Groot laken op de grond, zn stoel in het midden van dat laken en dan zelf vluchten. Alles zat eronder en wonder boven wonder kreeg hij dan zelf ook nog hapjes binnen
[..]
quote:
Ja en dan kroten ofzo te eten gevenquote:
Spinazie doet het ook erg goedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja en dan kroten ofzo te eten geven
Ja heerlijk, of spaghetti, ik heb er nog filmpjes van, oudste had het ook tot een jaar of 2, mijn jongste leert het nooitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja en dan kroten ofzo te eten geven
Vergeet de spaghetti nietquote:
schattigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ook erg leuk jaquote:
Ik had een prachtige rode vlek op mn muur. Zoonlief wilde geen spaghetti en gooide zn bord weg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heerlijk, of spaghetti, ik heb er nog filmpjes van, oudste had het ook tot een jaar of 2, mijn jongste leert het nooit
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een prachtige rode vlek op mn muur. Zoonlief wilde geen spaghetti en gooide zn bord weg.
Mijn hond was ook altijd heel blij tijdens etenstijdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Bij mij wou hij het wel maar deelde het met alles en iedereen
Dat zie ik dus al helemaal voor mequote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook erg leuk ja
Mijn moeder gaf ooit een stukje tomaat aan de papegaai thuis, dat was ook een succes
Het plafond moest toch al gewit worden
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond was ook altijd heel blij tijdens etenstijd
Tot strakkiesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Ik ben er even van tussen tot straks ergens in de live topics
tot straksquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Dealquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Welke film ga je kijken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja ik ben vanavond naar de bios. Ff Popstars opnemen
Inception?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
Het moet heel goed zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Naar alle waarschijnlijkheid gaan wij er volgende week heen
Het is 20 gradenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:37 schreef Symphonic het volgende:
Het is me veel te warm om naar de bioscoop te gaan
Vanavond op date!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
Busted jongemanquote:
Ik wilde wel evenveel uren maken ja. 8 uur is al zo weinig. Maar meer zit er even niet in. Eventueel meer op een werkplek waar ik al zit. 3 werkplekken is gewoon net te veel momenteel. Ik moet niet vergeten dat ik nog lang niet op krachten ben om veel aan te kunnen op een dag.,,quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Owh das klote. Wilde je zelf graag evenveel / meer werken?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb dus hyves en soms willen mensen vriendjes worden met mij.
Als ik die persoon dan niet ken geef ik dat aan zodat die persoon mij kan overtuigen waarom ik vriendjes zou moeten worden.
Het volgende wordt dan dus sterk afgeraden:
-hyves berichtjes-
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik die persoon dan niet ken geef ik dat aan zodat die persoon mij kan overtuigen waarom ik vriendjes zou moeten worden.
XXXXXXXX
vandaag, 18:28
woon je pa in een flet in slidrecht en heet hij jan van 10 hoor op die flet
XXXXXXXX
vandaag, 18:34
ik heb ook n de hafik 6 hoog me ma heet an me zus is melissa en me zusje marcliene
In sommige opzichten wel ja. Maar het is even niet anders, helaas.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat is vervelend
Was dat niet juist een afleiding voor je?
Ik wil ook vriendjes wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
XXXXXXXX
vandaag, 18:28
woon je pa in een flet in slidrecht en heet hij jan van 10 hoor op die flet
XXXXXXXX
vandaag, 18:34
ik heb ook n de hafik 6 hoog me ma heet an me zus is melissa en me zusje marcliene
Jou wil ik wel leren kennenquote:
Ja sorry hoor, ik voel er weinig voor om elke krabbel die ik ooit van hem kan krijgen eerst te ontcijferen met een decoderring of iets dergelijksquote:
Dat zijn wij toch al schatquote:
Zoek me maarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
In dat geval jat ik ff Ll zijn tekst..
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In sommige opzichten wel ja. Maar het is even niet anders, helaas.
Krabbels in geheimtaalquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou wil ik wel leren kennen![]()
[..]
Ja sorry hoor, ik voel er weinig voor om elke krabbel die ik ooit van hem kan krijgen eerst te ontcijferen met een decoderring of iets dergelijks![]()
Dude leer Nederlands en dan trouwen en dan pas kinderen.
Misschien wel. Ik ben nu 's avonds echt snel op. helemaal overstuur enzo. Dat kan gewoon niet langer doorgaan. Eerst kijken we of minder werken helpt. Daarna pas wordt er gekeken of er in de medicatie geschoven kan wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das dan idd wel flink balen
maar denk je ook zelf dat dat kan helpen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik ben nu 's avonds echt snel op. helemaal overstuur enzo. Dat kan gewoon niet langer doorgaan. Eerst kijken we of minder werken helpt. Daarna pas wordt er gekeken of er in de medicatie geschoven kan worden
Ik ook niet meer, ben wel nog Goldmemberquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik drukte op 'Voeg toe als vriend'
Niet dat ik veel met Hyves doe ofzo
Donequote:
Mijn hyves-search kan geen Huppelmuts vindenquote:
Zie je me al zitten met zo'n ring, dik geheimtaal boek ernaast enzquote:
quote:
Ksst shoo shooquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:01 schreef Crazy-M het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
IK WIL AANDACHT JAH
sorry schatquote:
Schandaligquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:01 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mijn hyves-search kan geen Huppelmuts vinden
Hou op, dat zie ik dus al helemaal voor mequote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie je me al zitten met zo'n ring, dik geheimtaal boek ernaast enz
[..]
wij hebben een gemeenschappelijke vriendinnetjequote:
"Benny wil met mijn dochter trouwen!!!"?quote:
Myraela?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij hebben een gemeenschappelijke vriendinnetje
Met mijn wat?quote:
Klikkerdeklik donequote:
Dochter?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Benny niet boos worden ok?
Ik zag jouw profielfoto en moest meteen aan Herman denken
neequote:
Jij was Hyveshater toch?quote:
SLOTJE !!! ik zeg het jeh, Een slotje !!!quote:
Snel draai muziek van Madonnaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt
Je bent de 2de hier die dat zegt![]()
Ik heb nu een trauma![]()
Wie dan?quote:
Je bent wel lief hoorquote:
"Like a virgin" <insert Hermandansje>quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |