Nou, respect dat je die foto genomen hebt hoor, ik had waarschijnlijk de camera in de handen van mijn lief gedrukt en mezelf verstopt achter zijn rugquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik was ook meteen na die foto weg
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
Anyhow, ik ga maar eens een uur lopen om die kutbrief van mijn ex-kutschool op te halen.![]()
![]()
Idd, had zelfs laatst een paar maanden terug nog last van een spinnen-nest in huisquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
terwijl HTK spinnetjes meer overlast veroorzaken dan deze
Wij zijn beidenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus wij zijn heul geen mensen maar beesten?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:07 schreef crv het volgende:
Nou dan misstaat deze ook niet met zo'n TT![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen lief dus ik moest wel, en hoiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nou, respect dat je die foto genomen hebt hoor, ik had waarschijnlijk de camera in de handen van mijn lief gedrukt en mezelf verstopt achter zijn rug![]()
En om het even goed te maken dat ik zomaar binnen kwam vallen, halloiedereen
Echt waar ik krijg er de rillingen vanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:07 schreef crv het volgende:
Nou dan misstaat deze ook niet met zo'n TT![]()
[ afbeelding ]
Had je beter gister kunnen doen, toen was het nog een half uurquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
Anyhow, ik ga maar eens een uur lopen om die kutbrief van mijn ex-kutschool op te halen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:08 schreef crv het volgende:
[..]
Had je beter gister kunnen doen, toen was het nog een half uur
Jawel hequote:
quote:
oh jaquote:
Ja, ik heb hem gezienquote:
Hoi Missy Welkom hierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nou, respect dat je die foto genomen hebt hoor, ik had waarschijnlijk de camera in de handen van mijn lief gedrukt en mezelf verstopt achter zijn rug![]()
En om het even goed te maken dat ik zomaar binnen kwam vallen, halloiedereen
Hij jouw ook,quote:
Ik denk eerder een flits die voorbijschootquote:
Jij bent er dus niet bang voorquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk eerder een flits die voorbijschoot
Ik ben er al zo vaak geweest, maar kan ik best wel eens doen jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef crv het volgende:
He kally, heb je der al eens aan gedacht een rondleiding te boeken met je kids in Blijdorp. is erg leuk
Heeft Blijdorp ook acties dat kids in de dierentuin kunnen slapen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er al zo vaak geweest, maar kan ik best wel eens doen ja
Wow, dat klinkt gaafquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Blijdorp ook acties dat kids in de dierentuin kunnen slapen?
Mijn zoon heeft 3 jaar geleden bij de haaien geslapen in Emmen
Nee dat volgens mij nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is echt gaaf, via de site kun je info krijgen. je gaat ook achter de schermen en de kids mogen ook wat vast houdenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er al zo vaak geweest, maar kan ik best wel eens doen ja
O dat ga ik dan zeker doen, ik ren wel weg als de spinnen komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:21 schreef crv het volgende:
[..]
Is echt gaaf, via de site kun je info krijgen. je gaat ook achter de schermen en de kids mogen ook wat vast houden
Al jaren, Emmen heeft dat van Blijdorp.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook. Kids afleveren en dan gaan ze speurtocht doen, helpen met voeren en dan slapen terwijl de haaien achter het glas voorbij zwemmen.quote:
Vaak zijn dat soort acties alleen voor abohouders, is de moeite van het uitzoeken echt wel waard.quote:
Zijn meer dierentuinen die zoiets doen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
Ik wist wel dat dat kon in het Dolfinarium
geen spinnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:22 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat ga ik dan zeker doen, ik ren wel weg als de spinnen komen
Ze hebben een nieuw giraffenverblijf dat is mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
Al jaren, Emmen heeft dat van Blijdorp.
Dat heet ZooCamp is gedurende de zomermaanden in het weekend, weet niet hoe het tegenwoordig georganiseerd word, maar kwestie van Blijdorp bellen. Vroeger sliepen ze in een tent op het oude giraffenperk
dat met die strooien UIquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuw giraffenverblijf dat is mooi
Ik ben al heel lang niet meer bij Blijdorp geweestquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuw giraffenverblijf dat is mooi
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn meer dierentuinen die zoiets doen hoor
Dat wist ik dus ook niet. Maar met nog vier weken vakantie voor de boeg, is het iets waar ik mezelf wel eens in kan verdiepenquote:
Overigens is de vakantietijd niet de meest handige tijd om dit soort attracties te bezoeken, maar goed, als je niet anders kan dan moet je welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook niet. Maar met nog vier weken vakantie voor de boeg, is het iets waar ik mezelf wel eens in kan verdiepen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook niet. Maar met nog vier weken vakantie voor de boeg, is het iets waar ik mezelf wel eens in kan verdiepen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kinderen hebt ofzo... maar ja, dat klinkt idd wel leuk om te doen
Ben gezien de leeftijd van mijn kids idd gebonden aan de reguliere vakanties, dus eigenlijk ben je dan wel verplicht om tijdens de vakantieperiode te gaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:31 schreef crv het volgende:
[..]
Overigens is de vakantietijd niet de meest handige tijd om dit soort attracties te bezoeken, maar goed, als je niet anders kan dan moet je wel
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Twee (B)engeltjes van 13 (meid) en 11 (jongen)
Mja, wat is duur? Ga eens een dagje naar de Efteling oid, voor een gezin van vier personen ben je alleen al aan entree gemiddeld zo'n 120 euro kwijt, en dan ben je alleen nog maar binnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dan is het wel leuk om in de vakantie te doen
(mocht het niet te duur zijn natuurlijk)
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mja, wat is duur? Ga eens een dagje naar de Efteling oid, voor een gezin van vier personen ben je alleen al aan entree gemiddeld zo'n 120 euro kwijt, en dan ben je alleen nog maar binnen.
Hou op schei uitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mja, wat is duur? Ga eens een dagje naar de Efteling oid, voor een gezin van vier personen ben je alleen al aan entree gemiddeld zo'n 120 euro kwijt, en dan ben je alleen nog maar binnen.
De goedkoopste 365 euro met 2 dagen entreequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, das waar... maar ik heb totaal geen idee wat zo'n nachtje slapen daar kost
Tot latersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ff wat anders doen
...c_a zal dan nu wel binnen komen
In dat geval dan... halloo c_a, tot straks
Blijdorp bellen, (dacht iets van 75 euro ). vroeger was het echter enkel voor kids van 9, 10 of 11 jaarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, das waar... maar ik heb totaal geen idee wat zo'n nachtje slapen daar (in de dierentuin) kost
Ik was toen voor mijn zoon ongeveer 35 euro kwijt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, das waar... maar ik heb totaal geen idee wat zo'n nachtje slapen daar (in de dierentuin) kost
ciaoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ff wat anders doen
ciaoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Tot laters![]()
Ik moet hier ook eigenlijk dringend met de huishouding bezig, maar de zin is even ver te zoeken
quote:
Preciesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
En je wilt toch wat met ze doen dus ga je toch maar
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ff wat anders doen
same same danquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de ergste vakantie troep is opgeruimd
Ik heb overwogen om het hele huisje mee te nemen.
Voor het eerst dat we in een echt mooi huisje zaten.
7 slaapkamers, Sauna, 4 badkamers en 3 WC's
We zaten aan de rand van de camping, waar 4 Ierse families verbleven.
Ik dacht dat ik redelijk kon vloeken, maar ik heb echt een 4 daagse cursus gehad.
Ben je al weer terug?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de ergste vakantie troep is opgeruimd
Ik heb overwogen om het hele huisje mee te nemen.
Voor het eerst dat we in een echt mooi huisje zaten.
7 slaapkamers, Sauna, 4 badkamers en 3 WC's
We zaten aan de rand van de camping, waar 4 Ierse families verbleven.
Ik dacht dat ik redelijk kon vloeken, maar ik heb echt een 4 daagse cursus gehad.
verstoppertje spelenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:07 schreef crv het volgende:
[..]
dus je kon achtter elkaar aan zitten in huis
quote:
Waar ben je heen geweest dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We waren maar een midweek.
In het weekend hebben we de gehandicapte dochter thuis.
Boos?quote:
quote:
Klopt helemaalquote:
begrijp wat je bedoelt dus maakt niet uit hoe je het schrijftquote:
We zaten in de Katjeskelder in Oosterhout.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar ben je heen geweest dan?
En die dochter kan niet mee?
Oei, dat lijkt mij ook niet altijd even makkelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zaten in de Katjeskelder in Oosterhout.
Nee die dochter kan niet mee, die vraagt continu 15o% van de aandacht, en als ze die niet krijgt wordt ze agressief, en dan slaat ze een volwassen kerel door een dichte deur heen. Ze is loei en loeisterk.
Nee dat is het ook niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Oei, dat lijkt mij ook niet altijd even makkelijk
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zaten in de Katjeskelder in Oosterhout.
Nee die dochter kan niet mee, die vraagt continu 15o% van de aandacht, en als ze die niet krijgt wordt ze agressief, en dan slaat ze een volwassen kerel door een dichte deur heen. Ze is loei en loeisterk.
Dat zijn imo maar korte "bezoekjes". Maar goed, ik weet de achtergrond natuurlijk verder ook niet, dus zoals ik eerder al zei, het zijn geen gemakkelijke dingen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet.
Normaal komt ze zaterdag aan het eind van de middag thuis en gaat ze zondagochtend weer naar "huis"
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:53 schreef Pheno het volgende:
Nou een cadeau voo rmijn vader halen. Hij heeft nog zeven minuten en dan is hij voor altijd van werken af. Wat moet dat een lekker gevoel zijn.
ruikt weer een stuk beter zoquote:
vond ik ookquote:
Lichamelijk is ze 15, geestelijk 3/4quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]zo sterk!
Katjeskelder zeker mooie huisjes
Nee is niet leuk voor de andere kinders. Mijn vriendin heeft ook een broertje die zoveel aandacht vraagt. Die word al gek na 1 weekend
fijn weekendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:19 schreef crv het volgende:
Nou doei![]()
iedereen een prettig weekend
en Kal, veel plezier met je chineesje
Hey sletjequote:
Aw...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
Hoi Symph, welcome back![]()
Ik ben weer weg even chineesje halen
heerlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey sletje
en hoe was het in het mooie brabantse land ?
nog niet overtuigd om hier in brabant te gaan wonen ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heerlijk
Lekker weer, mooi huisje, veel bier, veel spelletjes, boek gelezen, gewonnen met midgetgolf, voor het eerst in 4 jaar weer gezwommen...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog niet overtuigd om hier in brabant te gaan wonen ?
hebben ze zo bijgeleerd, en friesland.... moet je toch een paspoort voor hebben om binnen te komen ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De rest van mijn gezin verstond het dialect niet
en het is te ver van West Friesland af
West Friesland ligt in Noord-Hollandquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hebben ze zo bijgeleerd, en friesland.... moet je toch een paspoort voor hebben om binnen te komen ?
West Friesland!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De rest van mijn gezin verstond het dialect niet
en het is te ver van West Friesland af
Dus je bent half Belg, half Fries.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
West Friesland!
Mn oma komt uit Westwoud
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je bent half Belg, half Fries.
Wat een combi![]()
quote:
Ja dat heeft mijn vriendin ook, 15 is haar broertje, maar ook geestelijk een jaar of 6.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lichamelijk is ze 15, geestelijk 3/4
Ze heeft laatst in het huis waar ze woont al een keer een zware deur met sponning en al uit de muur gerukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |