OEHWquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Kut , dood topic!
Bummer...
Ps tipje , Senes laat morgen dr paal een paar dagen onbeheerd thuis en je weet waar haar huis woont!
Korte broek? Ja!quote:
quote:
ik ben een botquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij wel een echte vent?
Jij denkt nooit aan sex joh!
quote:
een plantje krijgt als het goed is maar 1 stengel, dus inspector gadget is stiekem vier plantjes die erg stevig knuffelenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trouwen?
Oh , ik moet ook plantjesfotos doen, hij heeft nu al 4 stengels
Poeh hey... maaaarrrr... niet veel kans gehad ook. Ik ging naar mijn werk en keerde gelijk om toen ik daar eenmaal was. Niets stond op zijn plek. Ik kon in mijn kamer niets uitpakken, dus ik heb gezorgd dat de kluis en de inhoud van de kluis veilig waren en ben weer naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker he met dit weer.
Nok, hoe gaat ie?
En met niet roken?
Ben je aan t werk?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een plantje krijgt als het goed is maar 1 stengel, dus inspector gadget is stiekem vier plantjes die erg stevig knuffelen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Poeh hey... maaaarrrr... niet veel kans gehad ook. Ik ging naar mijn werk en keerde gelijk om toen ik daar eenmaal was. Niets stond op zijn plek. Ik kon in mijn kamer niets uitpakken, dus ik heb gezorgd dat de kluis en de inhoud van de kluis veilig waren en ben weer naar huis gegaan.
Kon ik mooi nog net mee naar het zh voor de bronchoscopie. Was maar goed ook. Rotonderzoek. Zijn bijna al die scopieeen
niemand weet wat er ondergronds gebeurtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staan die hier nou gewoon te neuken waar ik bij zit of zouden ze dan doen als ik er niet ben?????
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niemand weet wat er ondergronds gebeurt
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh serieus.
Dr belt hier net een man.
D ick M ager.
Wat een kutouders zeg
quote:
Ooit eens een korte tijd verkering gehad met ene D ick T opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Het ging ook zo he.
Dick: -Met Dick M ager mag ik meneer M?
Oh-oh : Sorry met wie spreek ik?
Dick: met Dick M ager!
oh-oh: Dirk M ager, ok!
Dick: Neeeeeeeeeheeeeeee Dick , met CK!
Hij leek dr wel trots op , ik zou mn voornaam nooit zeggen of dr zelf Dirk van maken hoor
Nou... ik vrees dat poetsen inderdaad de remedie gaat worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ai.
Gelukkig maar wel dat alles nu snel in gang wordt gezet.
Maar hoe gaat het stoppen?
Maak dr iets positiefs van, mijn huis was nooit zo schoon en opgeruimd al die eerste maand na het stoppen met roken
Oh, echt, als ik tegelijk met iemand was gestopt had ik m vermoord denk ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou... ik vrees dat poetsen inderdaad de remedie gaat worden.
Boodschappen net allen gedaan. Zweeeeten!!!!![]()
Maar... we doen het samen en er is een directe aanleiding. Dat maakt het stoppen makkelijker.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ooit eens een korte tijd verkering gehad met ene D ick T op![]()
Dat vond ie van zichzelf ook. De verkering duurde niet lang
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea zegt:
omfg jaaaa
oooh men het doet nog pijner ga maar door
Die is erg leuk. Heb de site gelijk doorgestuurd aan wat mensen met kinderen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
http://www.leukelunch.nl/home/1
Ik zit daar allemaal bento inspiratie op te doen
Babybel staat al op mn boodschappenlijst voor volgende week nu, en ik wil roze wafels bakken![]()
Echt simpele dingetjes, zo leuk.
Die broodsushi ook
En mijn vegetarische collega en ik proefden net een ijspegel, sodeju, superpikant maar wel lekker!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die is erg leuk. Heb de site gelijk doorgestuurd aan wat mensen met kinderen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
Ik ga thuis het linkje ook eens uitgebreid bekijken straks en me dan voor de 136e keer voornemen om daar iets mee te gaan doen met die bento's
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:22 schreef Lau. het volgende:
De kasteelboot![]()
Heb 'm een paar keer op tv gezien.
Wat een grappig ding!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]Het is leuk hoor, maar voor mezelf zou ik die moeite echt niet doen. Voor mijn kind ook alleen af en toe bij wijze van verrassing. Maar als een kind slecht eet, is dit wel een leuke manier om er meer in te krijgen aan gezond spul.
Ik doe aan beide en blijkbaar is dat nodig om hetzelfde gewicht te bewaren. Nu 55 kg en dat voelt het beste voor mij.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe ook niet echt aan de fratsen, maar kleine porties van van alles eet echt lekkerder weg dan een stomme suffe stapel boterhammen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef nokwanda het volgende:
Hier ook morgen verder met poetsen. De keuken is schoon. Morgen de rest van de vloeren.best te begrijpen natuurlijk, je hele hele dagboek op internet pleuren for everyone to see and judge is ook weer zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ja, precies. I don't give a shit about the judgement. daar ehb ik wel antwoord op, maar het gata mij meer om meelezers waarvan ik gewoon niet wil dat ze het weten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
best te begrijpen natuurlijk, je hele hele dagboek op internet pleuren for everyone to see and judge is ook weer zoiets
will doquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Nok, ik zou t fijn vinden als je me af en toe een bietje op de hoogte houdt dan
Schoonmaken gaat zeker als een tiet vandaag?
Kon ik maar ff opnieuw stoppen, ik heb totaal geen energie meer, ik wilde beginnen maar viel om van de honger dus ik ga toch eerst maar koken, na het eten kak ik vast helemaal in, dus ik hoop maar dat Maes morgen niet om 7 uur aan de deur staat met de Fieps
Groot gelijk meid!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, precies. I don't give a shit about the judgement. daar ehb ik wel antwoord op, maar het gata mij meer om meelezers waarvan ik gewoon niet wil dat ze het weten.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:34 schreef Soury het volgende:
Héé hallo hier. Ik ben nieuw hier in dit subforum. Ik weet dus niet zo goed waar ik dit moet plaatsen. Afgelopen zondag zat deze mooie vogel in het Amsterdamse bos. Ik zou zo graag weten wat het is.
Ik weet dat het de sc is maar ik zag niet echt een toepasselijk topic.
[ afbeelding ]
Of tips waar ik het wel kan vragen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Zwabber, ik word een beetje bang van je UI![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:48 schreef trovey het volgende:
Mijnspatiebalkisineensoverleden...Neeecht,hetdingdoethetechtnietmeer.
.Morgeneennieuwtoetsenbordkopenalsditzoblijftwantditleestnatuurlijkvoorgeenmeter.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:08 schreef trovey het volgende:
Nouhierkomtdiedan....... .....ikbentestomvoorsimpeleinstructiesopdittijdstip.![]()
.Ikkijkmorgenwelweerenkoopdesnoodseennieuwealshetprobleemnognietwegis....BedanktZwabmaariksnaphetblijkbaarniet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
er zit een spatie tussen je puntjes so you did something right
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk! Hoe lang zou je ook al weer op de kleine passen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:32 schreef trovey het volgende:
.Nouhetuitzettenvandiecomputervoorlangeretijdwerktdusookvoorgeenmeter.
.I kbenwegrichtingmediamarktomeennieuwtoetsenbordtekopen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:53 schreef nokwanda het volgende:
6.15 opgestaan na een baggernacht. Ben nu zo duf wie ein kaninchen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:19 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
gister naar de inkom van de vierdaagse geweestwas leuk,
mocht midden op de Via Gladiola staan te fotograferen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Heb je wel uberhaupt geslapen Nok?
Yns, ik wil foto's zien, Ide vierdaagse
En ook van de Fiepert, die al de baas is over Sjon
R. zei zo lief toen we ff de hondjes pipi lieten doen met zn tweeën en ik vroeg of ze wel op vakantie wilde zonder dr pupsel "Ja hoor, ik vertrouw je helemaal !"
Ik geloof dat ze met een heel gerust hart achtergelaten is.
Arme Bil verzonk onmiddelijk weer in een diepe puppydepressie
als t goed is komt er een reportage online te staan vandaag of morgen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
als t goed is komt er een reportage online te staan vandaag of morgen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een adoratietopic. En ik kan er niet mee omgaan![]()
Zit echt als een geit 'hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi'
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
als t goed is komt er een reportage online te staan vandaag of morgen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar vertel, Fieps is nu al de baas over Sjon?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff de eerste foto's uppen, ik ga Maes dr topic up to date houden
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
En ook van de Fiepert, die al de baas is over Sjon
R. zei zo lief toen we ff de hondjes pipi lieten doen met zn tweeën en ik vroeg of ze wel op vakantie wilde zonder dr pupsel "Ja hoor, ik vertrouw je helemaal !"
Ik geloof dat ze met een heel gerust hart achtergelaten is.
Arme Bil verzonk onmiddelijk weer in een diepe puppydepressie
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Update staat dr in, ik ben nu het eerste speelfilmpje al aan het uppen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je haar thuis laten of meenemen naar je werk?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:46 schreef Qwea het volgende:
Io zit op de fiets maar ben heerlijk aan het zuigen oh ohthnx babe!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:21 schreef nokwanda het volgende:
Ik las het en nam zelf ook gelijk een lollie
Ik had vandeweek een zakje van die poederlollies gekocht. Van die dingen in twee kleuren, weet je wel, die in je mond poederachtig worden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees nu trouwens What I Talk About When I Talk About Running van Murakami, ook erg leuk
En de Fieps is een wandelwonder , ze stapte zo voor me uit mee met de rest
En ze deed een poep en een plas buiten
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je niet stiekem Sjon teruggeven aan Maes
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of zand en pizza's, das ook leuk natuurlijk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsssss, Qwea wannabe!
Fieps ligt nu bij Bil te slapen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
vanmorgen was de buum boven uit het raam kersen naar de honden aan het gooien
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
het officiele bewijs op papier dat ik geslaagd en toegelaten ben is vandaag aangekomen trouwens
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
kleinste zakken die ik heb gezien zijn 10 liter
weegt geen drol verder, maar toch
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik blijf je niet feliciteren hoor, jezusmina!
()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:00 schreef Strega het volgende:
Zwabber, nogmaals GEFELICITEERD!! En dit is de laatste keer dat ik dit doe!
Oh-Oh als alles goed gaat krijg je maandag een doos op je werk.![]()
Als het niks is ga je maar ff onder het buro zitten, na muizen kun je dan ook wat in de zak van Max, eh, Bram stoppen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de ogen in je achterhoofd konden ook niet meer scherp kijken?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik las eerst in de haast "twee nieuwe BILLEN"
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik las eerst in de haast "twee nieuwe BILLEN"
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en welk model had u gewild mevrouw?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Damn dat klinkt goed!
Ik ga zo es aan mn vegetarische pastasaus beginnen .
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:41 schreef oh-oh het volgende:
En courgette , paprika, champignons en nog van alles
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zulke leuke lollies, jij hebt de hele gekregen voor Nappie, de dames hadden roze
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:27 schreef Strega het volgende:
Hier gaat de net door mij gemaakte aardbeien confiture van bosaardbeitjes, rode port, munt en een vleugje roze peper de potjes in.Het hele huis ruikt er naar.
De limoncello van dit jaar zit net in de flessen. Een fles even in de vriezer om vanavond na de italiaanse maaltijd te proberen.
Zometeen lekker pasta putanesca maken en een salade Caprese. Foccacia erbij, mmmm.
Als toetje wil ik een Jamy Oliver recept proberen, vanille roomijs, met een beetje Fleur de Sel en goede olijfolie.
en hoeveel orgasmes heb je gehad?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:22 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gisteren 2 kannen orgasme staan maken
Nu ik hier toch even ben ..Wat is datquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:22 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gisteren 2 kannen orgasme staan maken
Je bent wel erg behulpzaamquote:
Hou nou es op over die orgasmes zuigerdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meestal na elven pas, maar die faken
Als we allemaal alles moesten nadoen wat Qwea doet dan werd het een lekker zooitje hieroquote:
wacht ik ga even een foto van mijn ontlasting makenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als we allemaal alles moesten nadoen wat Qwea doet dan werd het een lekker zooitje hiero
Vanaf maandag in de aanbieding bij de Lidl: Hobgoblin ale. 1.49Euro/500ml.quote:
* wacht vol spanning af *quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht ik ga even een foto van mijn ontlasting maken
thanks for the heads upquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vanaf maandag in de aanbieding bij de Lidl: Hobgoblin ale. 1.49Euro/500ml.
ik zei niet dat ik em ging posten...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
* wacht vol spanning af *
Ik heb trouwens nog leuke Fieps foto's, maar ik wil jullie geen chiwallie overdosis bezorgen
Joa, EN beef wellingtonquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vanaf maandag in de aanbieding bij de Lidl: Hobgoblin ale. 1.49Euro/500ml.
WOW, zo inlijstenquote:
das inderdaad een toffe serie, zijn ook dvd's vanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht mss wil Maes wel een leuk canvasje van dr pupsel
Damn, ik zag net een of andere Abbey Road Session op zo een vage zender die ik normaal nooit kijk, met oa PJ Harvey en the Manchester Orchestra, ff zoeken op Youtube, dat was leuk zeg
Ohhhhhh Massive Attack, ik ga morgen Mezzadine nog es draaienquote:
Nee! Dat is hem niet!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een cocktail
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orgasme_%28cocktail%29
Ik had de groenequote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh Qut had jij echt een groene?
Dan heeft f_r de roze
Hoe von je de maoam???
Mijn eten is heel gezond en heel lekker !
Komt dr nog iets op tievie vanaaf?????
Maar deze was ECHT lekkahquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach er zijn voor iedere cocktail wel drie verschillende recepten
welke zomer?:')quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
mooi zo
ik moet deze zomer maar weer eens mohito's gaan maken
een hele avond lang tequila en mohito's
sjonquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme, en daar stond er een voor de tweede keer vandaag uitgebreid midden in de kamer te pissen op zn gemak, de deur staat open, we zijn al 4 keer wezen wandelen vandaag, wat is dr toch mis met dat stomme beest
kan je niet beter gewoon alle gaten op dat ding dichtschroeienquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme, en daar stond er een voor de tweede keer vandaag uitgebreid midden in de kamer te pissen op zn gemak, de deur staat open, we zijn al 4 keer wezen wandelen vandaag, wat is dr toch mis met dat stomme beest
Hij maakt me echt moordlustig, ik meen hetquote:
Weekje niks te vreten en te zuipen geven schijnt ook te helpenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan je niet beter gewoon alle gaten op dat ding dichtschroeien
Ik zet hem NU op!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ohhhhhh Massive Attack, ik ga morgen Mezzadine nog es draaien
( of hoe t album ook moge heten)
Nu???quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die zon die blijkbaar alleen hier schijnt
Nee die vind ik minderquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zet hem NU op!![]()
Afro Celt Sound System vind jij vast ook leuk.
ik denk dattie het heus wel snapt hoor....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weekje niks te vreten en te zuipen geven schijnt ook te helpen
Hij weet echt al zn goede momenten altijd weer compleet te verprutsen met die fratsen, die debiel is al bijna 9 maanden, als ie t nu nog niet snapt gaat ie t nooit meer snappen
Omdat het een mongool is, die doen dat schijnbaar....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik denk dattie het heus wel snapt hoor....
alleen de vraag is waarom hij zo debiel blijft doen.
Het énige dat ik zou kunnen bedenken is dat Sjon het niet tof vindt om de aandacht met alle andere honden te moeten delen. En dat hij op die manier de aandacht opeist. Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik denk dattie het heus wel snapt hoor....
alleen de vraag is waarom hij zo debiel blijft doen.
ja nu,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu???
Hier was het vandaag ook minstens 25 graden, met een heerlijk briesje, psies perfect!
[ afbeelding ]
Ja nou, dr is verdomme niemand die t kreng wil hebben, inclusief ik, dus hij moet t dr maar mee doen. Ik denk trouwens dat de kwal onwijs weg zou kwijnen in een huis zonder andere honden, hij vindt de andere honden leuker dan ie mij vindt hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het énige dat ik zou kunnen bedenken is dat Sjon het niet tof vindt om de aandacht met alle andere honden te moeten delen. En dat hij op die manier de aandacht opeist. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Maar zou hij het ook niet aanvoelen dat je 'm niet moet dan? Dat hij daar opstandig van wordt en zich gaat misdragen? Een soort wisselwerking tussen jullie twee.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou, dr is verdomme niemand die t kreng wil hebben, inclusief ik, dus hij moet t dr maar mee doen. Ik denk trouwens dat de kwal onwijs weg zou kwijnen in een huis zonder andere honden, hij vindt de andere honden leuker dan ie mij vindt hoor
Ik heb vandaag zelfs aan de buuf voorgesteld dat zij die idioot lekker 2 weken mee op vakantie nemen, zodat ik dr es vanaf ben, maar ze denkt dat de buum dat niet ziet zitten...
Wat jezus, dat kan ik toch niet ruikenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus, tuurlijk knuffel ik m, ook als ie niet lief is hoor
Er zit gewoon echt een steekje los bij veel honden uit die lijn.
Die zijn niet helemaal goed.
Oh!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Hijs gruwelijk aanhankelijk naar me, hij slaapt op mn kop al 7 maanden, of in mn nek.
Hij moet ook altijd op me liggen, of me bespringen.
Hij en Kees, dat zijn echt twee van die knuffelaars. Billy bv helemaal niet. Karel komt knuffelen als hij dat wil, en Chico knuffel ik ook meer dan hem lief is. Want dan gaat ie zo heerlijk tegen me brommen
Mag ik toch ff wat laten horen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik vind Frans echt godsgurwelijk lelijk, net als Italiaans en Spaans.
Ik ben een echte anglofiel
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek net nog ff maar ik geloof dat ik me liever liet sandwichen door Nick en Simon
Uhuh!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Nou, je weet hoe ik over Sick en Nimon denk he![]()
Dank! Dank!quote:Je mag m helemaal hebben!
Daar zou ik nou weer echt gillend voor wegrennen.quote:Doe mij maar gewoon heel saai Anthony Kiedis of zo
Oh ja, die hebben we gemeen idd!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Nou David Duchovny ga ik ook niet met je delen heur!!
awwwquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
De Fiepster ligt te pitten tussen mij en mn laptop op tafel
Ik ga dr zo maar es wakker maken voor een laatste ronde.
En dan es zien of ze het wel leuk vindt om bij ons in bed te slapen
Trouwen????quote:Op zondag 25 juli 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
als ik later groot ben word ik Hank Moody
maar als nederlander vertaal je dat natuurlijk naar Henk de Chagerijn, en dan is het weer een stuk minder kewl
Whoehoehoeeeeeeeeequote:Op zondag 25 juli 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
maar als nederlander vertaal je dat natuurlijk naar Henk de Chagerijn, en dan is het weer een stuk minder kewl
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Heeeee daar, kleine veldmuis!!!
[ afbeelding ]
Come to Billy!
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Bill & Sjon doen dat altijd, Chico deed dat vroegah, toen ik hem net had, maar dan waren zn edele delen wat te kwetsbaar op Frits hoogte, dus die had dat snel afgeleerd.
Frits had echt de eerste tijd een tyfushekel aan Chico, die hapte waar ie kon.
Tot Chico m 1 keer in zn bek gepakt heeft en er es mee gerammeld heeft, vanaf die dag was ie zn superdevoteonderdanige ruglikslaaf
Maar mn Billy is ook gewoon geweldig, echtquote:
Ik wil alles kijken behalve wat ik nu ziequote:
Ja daar is geen beginnen aan dan natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 00:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar mn Billy is ook gewoon geweldig, echt
Das zo een lieve lieffie, tis ook echt heeeeeeel moeilijk voor Sjon om daar tegen op te moeten boksen he.
Want Billy is volgzaam , lief, mooi, en braaf en slim
Hou op, ik pies haast in mijn broekquote:Op zondag 25 juli 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil alles kijken behalve wat ik nu zie
Ik ga nog liever die mannen van Greys nog es kijken.
we demand, a shrubbery!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:51 schreef Strega het volgende:
Zo net een mooie roze oleander gekregen van de buurman,
omdat Pagan hun buitenplanten had verzorgd tijdens hun vakantie.![]()
)Normaal deed ik dat`)) En lekker peultjes en doperwtjes uit hun moestuin gegeten, voor ze doorschoten.
Henk Humeurig.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
Leuk! Wel wat plaatsen hier hè.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:24 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Vanmiddag komen MB en Re om foto's te maken van m'n poessies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |