OEHWquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Kut , dood topic!
Bummer...
Ps tipje , Senes laat morgen dr paal een paar dagen onbeheerd thuis en je weet waar haar huis woont!
Korte broek? Ja!quote:
quote:
ik ben een botquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij wel een echte vent?
Jij denkt nooit aan sex joh!
quote:
een plantje krijgt als het goed is maar 1 stengel, dus inspector gadget is stiekem vier plantjes die erg stevig knuffelenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trouwen?
Oh , ik moet ook plantjesfotos doen, hij heeft nu al 4 stengels
Poeh hey... maaaarrrr... niet veel kans gehad ook. Ik ging naar mijn werk en keerde gelijk om toen ik daar eenmaal was. Niets stond op zijn plek. Ik kon in mijn kamer niets uitpakken, dus ik heb gezorgd dat de kluis en de inhoud van de kluis veilig waren en ben weer naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker he met dit weer.
Nok, hoe gaat ie?
En met niet roken?
Ben je aan t werk?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een plantje krijgt als het goed is maar 1 stengel, dus inspector gadget is stiekem vier plantjes die erg stevig knuffelen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Poeh hey... maaaarrrr... niet veel kans gehad ook. Ik ging naar mijn werk en keerde gelijk om toen ik daar eenmaal was. Niets stond op zijn plek. Ik kon in mijn kamer niets uitpakken, dus ik heb gezorgd dat de kluis en de inhoud van de kluis veilig waren en ben weer naar huis gegaan.
Kon ik mooi nog net mee naar het zh voor de bronchoscopie. Was maar goed ook. Rotonderzoek. Zijn bijna al die scopieeen
niemand weet wat er ondergronds gebeurtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staan die hier nou gewoon te neuken waar ik bij zit of zouden ze dan doen als ik er niet ben?????
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niemand weet wat er ondergronds gebeurt
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh serieus.
Dr belt hier net een man.
D ick M ager.
Wat een kutouders zeg
quote:
Ooit eens een korte tijd verkering gehad met ene D ick T opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Het ging ook zo he.
Dick: -Met Dick M ager mag ik meneer M?
Oh-oh : Sorry met wie spreek ik?
Dick: met Dick M ager!
oh-oh: Dirk M ager, ok!
Dick: Neeeeeeeeeheeeeeee Dick , met CK!
Hij leek dr wel trots op , ik zou mn voornaam nooit zeggen of dr zelf Dirk van maken hoor
Nou... ik vrees dat poetsen inderdaad de remedie gaat worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ai.
Gelukkig maar wel dat alles nu snel in gang wordt gezet.
Maar hoe gaat het stoppen?
Maak dr iets positiefs van, mijn huis was nooit zo schoon en opgeruimd al die eerste maand na het stoppen met roken
Oh, echt, als ik tegelijk met iemand was gestopt had ik m vermoord denk ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou... ik vrees dat poetsen inderdaad de remedie gaat worden.
Boodschappen net allen gedaan. Zweeeeten!!!!![]()
Maar... we doen het samen en er is een directe aanleiding. Dat maakt het stoppen makkelijker.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ooit eens een korte tijd verkering gehad met ene D ick T op![]()
Dat vond ie van zichzelf ook. De verkering duurde niet lang
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea zegt:
omfg jaaaa
oooh men het doet nog pijner ga maar door
Die is erg leuk. Heb de site gelijk doorgestuurd aan wat mensen met kinderen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
http://www.leukelunch.nl/home/1
Ik zit daar allemaal bento inspiratie op te doen
Babybel staat al op mn boodschappenlijst voor volgende week nu, en ik wil roze wafels bakken![]()
Echt simpele dingetjes, zo leuk.
Die broodsushi ook
En mijn vegetarische collega en ik proefden net een ijspegel, sodeju, superpikant maar wel lekker!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die is erg leuk. Heb de site gelijk doorgestuurd aan wat mensen met kinderen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
Ik ga thuis het linkje ook eens uitgebreid bekijken straks en me dan voor de 136e keer voornemen om daar iets mee te gaan doen met die bento's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |