Daar staan de zebrapaden in...quote:
Kun je geen quotes posten. Want je vergeet dat we hier lui zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef Bart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/178193 antwoord op al je vragen.
Ah, daarzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Juicyhil blijft baggeren. Mag maandag mailen.
Alleen WoW? Caravan is overigens wel beterquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hebben geen tent maar een caravan
En momenteel vooral WoW, alhoewel dat ook even op een laag pitje staat vanwege m'n scriptie. En Trivia op irc
Jij bent niet lui hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je geen quotes posten. Want je vergeet dat we hier lui zijn.
Ik zit nog steeds op pagina 1quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef iamredleader het volgende:
14:05 geopend, en in iets meer dan 2 uur alweer op pagina 5...
Soms nog wel meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-301-posts-op-1-pagina-hebben
Ik heb Anno 1404 nog liggen - en dat moet geherinstalleerd worden. En Oblivion heb ik wel eens gedaan, Flat Out 2 is erg leuk om tegen anderen te spelen, en Beyond Good & Evil heb ik laatst weer eens gedaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen WoW? Caravan is overigens wel beter.
Do I detect a hint of sarcasm?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh wauw het is hier wel gezelliger geworden...
Mjah, wat doe je eraanquote:Over Victoria's Secret... Dat is echt mijn redding. Hier in NL is het praktisch onmogelijk om mijn maat (EU: 65E US:32 of 34 DD) te krijgen. En als, dan heel erg duur (gelukkig moest oma een verjaardagscadeautje voor me kopen) Bij VS hebben ze wel gewoon mijn maat en sinds ik in de VS woon... Al blijft dat ook wel duur (plusmin 40 dollar / bh)
Ergens heel oneerlijk dat ik er zoveel meer aan moet uitgeven. ik kan er ook niks aan doen... Maar iig IVS
1404 ga ik pas aan beginnen als ik een nieuwe pc heb, maar hij is zeker vet! Oblivion vond ik eentonig. Flat Out 2 doen we ook wel eens met een paar vrienden, en BG&E is gewoon fucking briljantquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb Anno 1404 nog liggen - en dat moet geherinstalleerd worden. En Oblivion heb ik wel eens gedaan, Flat Out 2 is erg leuk om tegen anderen te spelen, en Beyond Good & Evil heb ik laatst weer eens gedaan.
Ik kijk liever series
Hoe gaat het trouwens met Transport Tycoon?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef Bart het volgende:
[..]
1404 ga ik pas aan beginnen als ik een nieuwe pc heb, maar hij is zeker vet! Oblivion vond ik eentonig. Flat Out 2 doen we ook wel eens met een paar vrienden, en BG&E is gewoon fucking briljant.
Maar series zijn ook zeker goed tijdverdrijf.
absoluutquote:
een rijke vent zoekenquote:Mjah, wat doe je eraan
Ik ken modjes die lachend tot 310 posts per topic doorposten zonder dat ze het zelf in de gaten hebben...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er zijn niet veel topics met meer dan 300 posts....
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
absoluut
Je hebt m'n nummerquote:een rijke vent zoeken
65E? Damnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over Victoria's Secret... Dat is echt mijn redding. Hier in NL is het praktisch onmogelijk om mijn maat (EU: 65E US:32 of 34 DD) te krijgen. En als, dan heel erg duur (gelukkig moest oma een verjaardagscadeautje voor me kopen) Bij VS hebben ze wel gewoon mijn maat en sinds ik in de VS woon... Al blijft dat ook wel duur (plusmin 40 dollar / bh)
Ergens heel oneerlijk dat ik er zoveel meer aan moet uitgeven. ik kan er ook niks aan doen... Maar iig IVS
Popcorn is bij IARL, C4 en Etcie verkrijgbaar..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mjah, grapjassen dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken modjes die lachend tot 310 posts per topic doorposten zonder dat ze het zelf in de gaten hebben...
Of begin een actie voor donaties.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
absoluut
[..]
een rijke vent zoeken
Dat speel ik slechts af en toe. Ik ben meer bezig met de server draaien en topic bijhouden en vragen beantwoorden van mensen, dan daadwerkelijk spelenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met Transport Tycoon?
Whut heb jij 65Equote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over Victoria's Secret... Dat is echt mijn redding. Hier in NL is het praktisch onmogelijk om mijn maat (EU: 65E US:32 of 34 DD) te krijgen. En als, dan heel erg duur (gelukkig moest oma een verjaardagscadeautje voor me kopen) Bij VS hebben ze wel gewoon mijn maat en sinds ik in de VS woon... Al blijft dat ook wel duur (plusmin 40 dollar / bh)
Ah, de eerste donateur voor PS is er al.quote:
Ja die ken ik ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken modjes die lachend tot 310 posts per topic doorposten zonder dat ze het zelf in de gaten hebben...
Ik maak hem zelfquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de eerste donateur voor PS is er al.
Jaarinkomen?quote:
Steun(!) PS' boobies?quote:
Ja eigenlijk welquote:
yupquote:
34kquote:
Ik voel een mooie TT aankomen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Steun(!) PS' boobies?
ben vorige week nog opgemeten voor mijn verjaardags cadeautjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ook wat verbaast, want dat is afgelopen zondag in ieder geval niet opgevallen...
Happy weekend...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb weekend!!dag jongens en meisjes!!
En volgens mij ben je best klein/tenger toch? Doet dat niet pijn aan je rug ofzo?quote:
Ok. Etcie en Ofyles kunnen vast wel een ondersteunende site opzetten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Steun(!) PS' boobies?
Ik ben voorbeginnen we vandaag?
Niet van mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vast nu een run op mijn fobo--
Ze heeft toch een vriend ter ondersteuning?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En volgens mij ben je best klein/tenger toch? Doet dat niet pijn aan je rug ofzo?
Dat komt omdat PS mooie ogen heeft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ook wat verbaast, want dat is afgelopen zondag in ieder geval niet opgevallen...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok. Etcie en Ofyles kunnen vast wel een ondersteunende site opzetten.
Tot vannachtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb weekend!!dag jongens en meisjes!!
Ja want dat helptquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze heeft toch een vriend ter ondersteuning?
al zijn die foto's wel allemaal oud.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vast nu een run op mijn fobo of ik wel de waarheid spreek
Ook dat heb ik niet gezien.quote:
Dat hangt ervan af.quote:
Ach je zult je eigen cupmaat wel eten lijkt mequote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
al zijn die foto's wel allemaal oud.
Dat hoop ik ook al jaren!quote:
Als je maar een donatie geeft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:35 schreef iamredleader het volgende:
de reacties hier, ik kan niet stoppen met lachen
Wellicht is dat dan een suggestie voor de volgende meet? Een BBQ midden in de winter?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:36 schreef MadMaster het volgende:
Ook dat heb ik niet gezien.
Ze waren knalrood en vol met tranen van de hooikoorts.
De meat had beter in de winter plaats kunnen vinden wat dat betreft...
Neuh. Sterke spieren....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En volgens mij ben je best klein/tenger toch? Doet dat niet pijn aan je rug ofzo?
Ech niequote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal wel leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af.
Oke, nu moet ik lachen om mijn eigen woordspeling.
God ondersteunt allesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Smakelijk...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach je zult je eigen cupmaat wel eten lijkt me
V-S gaat in de UK winkels openen en andere landen staan op de agenda. Dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geen vriend, of geen vriend ter ondersteuning?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh. Sterke spieren....
[..]
Ech nie
quote:[..]
Ze zijn ook allemaal wel leuk
Dan moeten ze een winkeltje in Amsterdam openen, voor PSquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
V-S gaat in de UK winkels openen en andere landen staan op de agenda. Dus
--> OUD ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
al zijn die foto's wel allemaal oud.
quote:
Waarom niet. BBQen kan het hele jaar door.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wellicht is dat dan een suggestie voor de volgende meet? Een BBQ midden in de winter?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef Bart het volgende:
Maar ik ga naar huis rijden, zie jullie over een klein uurtje wel weer in het volgende topic.
QFTquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom niet. BBQen kan het hele jaar door.
kan primaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom niet. BBQen kan het hele jaar door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |