abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84565205
Ik krijg er jeuk van, helemaal van dat compleet dubbel liggen als Sam een raar geluid maakt

en nee, niet van samen eten aan tafel
pi_84565834
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef lily het volgende:
Ik krijg er jeuk van, helemaal van dat compleet dubbel liggen als Sam een raar geluid maakt

en nee, niet van samen eten aan tafel
Mee eens, ze lacht echt om elke NIET LEUKE opmerking van Sam, en dan dat irritante 'I love you.....
Nee, mijn favorieten zijn het niet.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:15:37 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84565860
Zo hehe... ik ben ook weer bij. :Y
pi_84566340
Ik dacht al BE, heb je ze opgegeven ofzo?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:28:52 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84566460
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:26 schreef lily het volgende:
Ik dacht al BE, heb je ze opgegeven ofzo?
Nee, dat nooit! O+ ;) :D
Ik ben bij de nieuwe serie afgehaakt omdat ik het niet meer op kon nemen en ik neem het gewoon dagelijks op en kijk het dan op de momenten dat het even rustig is. Gelijk 2 of 3 achter elkaar. :D

Maar ik was het topic ook echt totaal vergeten op een gegeven moment. :@ :D
pi_84581929
Maar nu het einde van de 'nieuwe' afleveringen in zicht komt...gaan ze dan gewoon verder met nieuwe afleveringen die nog niet op RTL4 zijn uitgezonden? Of gaan ze weer terug naar seizoen 5 of 6, zoals ik ergens las?
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:53:22 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84582872
Ik gok dat ze terug gaan, want die nog niet op RTL4 zijn uitgezonden hebben ze nog geen rechten van. Die heeft RTL4 toch?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 12:36:52 #108
67888 Spunks
zo niet, dan toch
pi_84661822
Renske de Greef heeft het in NRC.NEXT echt magisch omschreven O+
quote:
Renske de Greef:
Amai

Renske de Greef | 30 juli 2010
Als ik in België ben, is het altijd fijn om weer wat aandacht te kunnen besteden aan een aantal favoriete Vlaamse zaken: het eten van zure mayonaise, het leren van Vlaamse uitdrukkingen (‘ambetant’ en ‘een broek vol goesting’) en praten over De Pfaffs.

Vooral dat laatste doe ik graag. Ik ben al jaren trouw kijker van de realitysoap over het leven van de Vlaamse ex-doelman Jean-Marie Pfaff en zijn familie. Hier in België, dichtbij het vuur, hebben de mensen altijd meer roddels en informatie. Maar geen van de Vlamingen die ik ontmoet, kijkt zelf naar het programma. „Het is afschuwelijk”,zeggen ze verbaasd. „Alleen Sjonnies en Marina’s kijken daarnaar.”

O, hoe ze het mis hebben. De Pfaffs is namelijk fenomenaal. Het is boosaardig en rücksichtslos. Het is een grensverleggend sociologisch experiment, gepresenteerd als entertainment.

Aan de ene kant is het een normale realitysoap. We gaan mee met Jean-Marie (die onder andere geld verdient door reclame op zijn overhemdboordjes te zetten) naar een sponsorgala, waar hij wat tenenkrommende grapjes maakt en de andere aanwezigen krampachtig lachen. Dochter Kelly gaat met haar man Sam (die nog het meest doet denken aan een minderjarige lijmsnuiver die je in een steeg een partij stereo’s probeert te verkopen) en hun kinderen Shania en Kenji naar een pretpark, waar Sam stiekem in de borsten van Kelly knijpt en daarbij steels grijnst naar de camera. Dochter Lindsey ruimt zuchtend en ‘amai’ zeggend de gebroken vaas op die haar losgeslagen zoontje Bruce (‘Broes’) heeft laten vallen, terwijl haar man, den Dave, pafferig op de maaimachine rond de villa rijdt. Er is een zweem van glamour: er zijn SUV’s, stedentrips en luxe uitjes, maar ook daarin heerst de schunnigheid en de banaliteit. Geen huischampagnefeest haalt het einde zonder Sam die bij wijze van act hevig tegen iemand op rijdt.

Deze het-is-een-treinramp-maar-ik-wil-blijven-kijken-en-smul-ervan-tv zien we natuurlijk wel vaker. Wat De Pfaffs anders maakt, is dat de serie al bijna negen jaar loopt. De zes kinderen die de drie Pfaff-dochters bij elkaar opgeteld hebben, zijn bijna allemaal op tv geboren. Zij groeien op met camera’s om hen heen, met ouders die al jaren zo leven, van wie al hun triviale overpeinzingen, aankopen en ondernemingen publiek bezit zijn. In plaats van De Reddertjes 2 kijken deze kinderen als ze ziek op bed liggen De Pfaffs seizoen 8 en zien zichzelf. Ze zijn beroemd doordat ze het kind zijn van het kind van een ooit goede keeper. Wat voor effect zal deze alternatieve Truman Show hebben? Levenslang in therapie? Krijgen we ooit de reeks Keano Pfaff: hoe ik een hare krishna werd (en mijn naam eindelijk kon veranderen in Prerupsama Radi)? Zullen ze eindigen in het showballet van Vegas, of eerder in een eenzame yurt in Nepal?

Daarom blijf ik kijken, ook al ben ik dan een Marina.
pi_84661910
:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84661936
Als ik Vlamingen op vakantie ofzo tegenkom, dan begin ik ook weleens over De Pfaffs en ze worden idd altijd afgebrand. Het is een beetje het PVV-verhaal: niemand stemt erop, maar toch halen ze 24 zetels :')
pi_84662133
Ik woon dus in Vlaanderen en mijn buren snappen ook niet dat ik ernaar kijk, die vinden het ook verschrikkelijk :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84662189
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:40 schreef Urquhart het volgende:
Als ik Vlamingen op vakantie ofzo tegenkom, dan begin ik ook weleens over De Pfaffs en ze worden idd altijd afgebrand. Het is een beetje het PVV-verhaal: niemand stemt erop, maar toch halen ze 24 zetels :')
:D!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84662203
Zouden ze meer fans in Nederland hebben of is het gelijk?
pi_84662237
t loopt niet voor niets al negen jaar hier dus ik neem aan dat de Vlamingen ook gezellig ernaar kijken met zijn allen... om lekker te mopperen enzo :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84662681
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Spunks het volgende:
[..]

:P erg leuk stukje.Ik kijk momenteel even geen Pfaffs meer.Zodra de nieuwe afleveringen beginnen,kijk ik weer.Mijn tripje naar Antwerpen gaat niet door,dus ik kan ook niet door naar Maria ter-Heide(Brasschaat) mischien ook maar beter om de Pfaffs niet in het echt te zien ;)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:34:14 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84666809
Ergeren is toch des-mensens hobby! Net als een korstje, heerlijk om aan te blijven pulken enzo. :Y O+
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:39:37 #117
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84667005
Oh mijn Belgische vriendinnen ( die daar ook nog vlak in de buurt wonen ) die kijken t allemaal wel, en we lachen er samen om!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84698077
Was laatst op Shownieuws dat Robert Schumacher (plastisch chirurg) Carmen vergeleek met foto's van voor de operatie, en erna.

Iemand filmpje?
pi_84705958
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Spunks het volgende:
[..]

Ge-wel-dig stukje! Hoe treffend kun je het omschrijven! :)
pi_84731548
Deze week horen ze trouwens of ze wel of niet voor de rechter moeten verschijnen.
pi_84765191
vandaag de New York aflvering, jeetje wat een etters die kiinders...
Shania die JM op zijn handen tikt :o .. ik hoefde dat vroeger niet te doen,denk dat ik gelijk een lel zou kregen. en dan nog die brutaliteit... van die kinders komt niet veel terecht ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:08:48 #122
225540 Pugg
Friends forever
pi_84771411
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef roos85 het volgende:
Shania die JM op zijn handen tikt :o .. ik hoefde dat vroeger niet te doen,denk dat ik gelijk een lel zou kregen. en dan nog die brutaliteit... van die kinders komt niet veel terecht ;)
Verwend tot op het bot, maar ja, de ouders zijn ook een beetje los geslagen.
En Nicolas dacht etaleren doet verkopen , alsmaar in die boxer lopen zeiken over een spijkerbroek
en dan in een zwart pak gaan.
Hoe nichterig moet het zijn?
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:16:21 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84771743
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef roos85 het volgende:
Ach kom, context hoor, in die context was het gewoon grappig dat ze dat deed. :Y
pi_84775753
Als het goed is komen er nu (na de NY uitzending) nog 1 of 2 van het afgelopen seizoen, die heb ik gemist dus ik moet inschakelen *O*
pi_84776111
Ik weet niet of het een grapje was maar ik vond het wel treffend dat Nicolas zei dat hij Debbie eigenlijk ten huwelijk wilde vragen als de show gestopt was maar dat het maar door blijft gaan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')