Rectum verdient een topic, ipv een PMquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Goed topic omdat Rectum.
Slecht topic omdat PM-knop.
Klonenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:28 schreef Maserati1 het volgende:
Ik heb geen UI, ondertitel en sig. Alleen bazen hebben dat.
too long; didnt read / te lang; niet gelezenquote:
Ik ben het, je verloren broerquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:16 schreef dubidub het volgende:
Één silverlady voor je topic. Voor de moeite
[ afbeelding ]
Goeden muziekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:34 schreef Reneuh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eens met klacht
Jammer dat ik hem heb gevonden dan.....quote:
Jamaar het gaat om een stukje identiteit. Iemand anders mag die kneuzenkermis wel in zijn UI zetten, maar Rectum = RiagroetjesvanmijHenkendekidsenpootjevanwoefquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is de Oostenrijkse band Ursprung Buam
Koningen en heldenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is de Oostenrijkse band Ursprung Buam
Rectum is veel meer dan alleen dat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:39 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Jamaar het gaat om een stukje identiteit. Iemand anders mag die kneuzenkermis wel in zijn UI zetten, maar Rectum = RiagroetjesvanmijHenkendekidsenpootjevanwoef
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem heb gevonden dan.....
Ok dit is wel baasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ja, gewoon even kijken lamzak.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Maar wat is er met z'n UI?
Die violist heeft een dichtgemept oog.quote:
Ja waar is Riaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |