Rectum verdient een topic, ipv een PMquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Goed topic omdat Rectum.
Slecht topic omdat PM-knop.
Klonenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:28 schreef Maserati1 het volgende:
Ik heb geen UI, ondertitel en sig. Alleen bazen hebben dat.
too long; didnt read / te lang; niet gelezenquote:
Ik ben het, je verloren broerquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:16 schreef dubidub het volgende:
Één silverlady voor je topic. Voor de moeite
[ afbeelding ]
Goeden muziekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:34 schreef Reneuh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eens met klacht
Jammer dat ik hem heb gevonden dan.....quote:
Jamaar het gaat om een stukje identiteit. Iemand anders mag die kneuzenkermis wel in zijn UI zetten, maar Rectum = RiagroetjesvanmijHenkendekidsenpootjevanwoefquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is de Oostenrijkse band Ursprung Buam
Koningen en heldenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is de Oostenrijkse band Ursprung Buam
Rectum is veel meer dan alleen dat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:39 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Jamaar het gaat om een stukje identiteit. Iemand anders mag die kneuzenkermis wel in zijn UI zetten, maar Rectum = RiagroetjesvanmijHenkendekidsenpootjevanwoef
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem heb gevonden dan.....
Ok dit is wel baasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ja, gewoon even kijken lamzak.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Maar wat is er met z'n UI?
Die violist heeft een dichtgemept oog.quote:
Ja waar is Riaquote:
Dat Rectum een kloon is (net als Socios), is wel duidelijk, maar wel een bazenkloonquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Rectum een kloon is van Penisbaard?
Socios? Zelf? Echt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat Rectum een kloon is (net als Socios), is wel duidelijk, maar wel een bazenkloon
Zoals jezelfquote:
Moet ik mijn kloon erbij halenquote:
Kloonwarsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Moet ik mijn kloon erbij halen
Ja jij ja. Met je duizenden kutkloons. Alsof wij niet weten dat je DuTank bentquote:
Wat doe je stoer jonge?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:07 schreef Mr.NuTCHRuSHeR_X het volgende:
[..]
Ja jij ja. Met je duizenden kutkloons. Alsof wij niet weten dat je DuTank bent
Ja wat een noob he, die Nutchrusherquote:
in motherfucking onzin voor je levenquote:
Check KLB-FBquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Bio wat zit je nou allemaal met dit topic te kutten
dat zei je moeder vannacht ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:31 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik verpest dit topic door erin te posten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:30 schreef Shoombak het volgende:
de stille genieter
Doet me denken aan een bepaald type vrouw
ARGH! dat is eng! Zo eentje zit 1 kantoor terug hierzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blubbervet, kort pittig kapsel, zit het liefst met manlief en kids (kids) op de bank en gaat zomers naar de camping?
Zulke types gaan heden ten dage naar een all-in resort in Turkije.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:36 schreef Biogarde het volgende:
Blubbervet, kort pittig kapsel, zit het liefst met manlief en kids (kids) op de bank en gaat zomers naar de camping?
Nee die andere, waar je na een half uur pompen stiekem moet vragen "of het al gebeurd is"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zulke types gaan heden ten dage naar een all-in resort in Turkije.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:42 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nee die andere, waar je na een half uur pompen stiekem moet vragen "of het al gebeurd is"
hoezo? Het gaat nog steeds over dikke wijven toch?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hoezo? Het gaat nog steeds over dikke wijven toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |