Dat is raar, natuurlijk. Ze komen je nooit aan de deur vertellen dat ze geld van je krijgen; dat gaat sowieso per post.quote:Meneer van de Nuon die langskwam
Dat is dan Liander, NUON is geen netbeheerder.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Leipo666 het volgende:
indien NUON ook de netbeheerder is dan lijkt me dat ze je af kunnen sluiten ookal zit je nu bij E-On: je kan wel van leverancier switchen maar niet van netbeheerder
klopt, aangezien ze de leverancierstak en de netbeheertak gescheiden hebben (wist alleen even het naampje niet meer). onderwater zit het echter nog aardig met elkaar verweven volgens mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is dan Liander, NUON is geen netbeheerder.
En ja dan mogen ze afsluiten. Daar heb je het dan zelf naar gemaakt. Ze sluiten echt niet zomaar af.
Nee ze zijn volledig juridisch afgesplitst. Onder water ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:34 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
klopt, aangezien ze de leverancierstak en de netbeheertak gescheiden hebben (wist alleen even het naampje niet meer). onderwater zit het echter nog aardig met elkaar verweven volgens mij
NU bellen, niet maandagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:35 schreef randy1981 het volgende:
ik doe mijn best maandag.
Dat is niet waar. Ze sturen eerst post, maar uiteindelijk komen ze langs. Dat is je vaak je laatste kans, direct betalen of binnen een dag of vijf en anders sluiten je af. Ben je niet thuis, dan vind je alsnog een brief in de bus.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat is raar, natuurlijk. Ze komen je nooit aan de deur vertellen dat ze geld van je krijgen; dat gaat sowieso per post.
Volgens mij probeert iemand je op te lichten...
Ja ze sluiten echt niet onverwacht af. Gaan meerdere correspondentierondes aan vooraf.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is vast niet de eerste keer dat je hier iets over te horen krijgt. Waarom heb je de vorige keren geen actie ondernomen? Eventueel om tot een regeling te komen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:35 schreef randy1981 het volgende:
Volgens mij kan er overlegd worden, maar dan moet je ontzettend goed kunnen praten denk ik. Met een vlotte babbel krijg je sneller iets gedaan. Helaas ben ik daar geen ster in, maar ik doe mijn best maandag.
Dan kan je nog wel wanbetaler zijn. Of denk je dat een switch naar een andere partij kwijtschelding betekent?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef randy1981 het volgende:
@ Groenlampje
Ik hoop dat je gelijk hebt. Er is nu wel gewoon een leverancier bekend (E-On), waar ik sinds een maand op ben overgestapt.
Daar zullen wel de nodige verhogingen en incassokosten bijzitten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:40 schreef Cryothic het volgende:
Hoe krijg je sowieso een schuld van 1200 euro?
Ik moet daar, met een compleet gezin met 2 kinderen bijna een jaar lang de rekeningen negeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |