Reciprociteit is het kernbegrip. Dat weten de christenen trouwens ook: de Kruistochten zijn daar een rechtstreeks gevolg van geweest, alhoewel het een paar honderd jaar geduurd heeft voordat de chistenen daar de redelijkheid van inzagen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn faalhaas CDA'ers. Van die schijnheilige flikkers die op zondag vooraan in de kerk zitten mee te zingen met die klote-psalmpjes. Maar als ze de kerk uitlopen beginnen ze weer te kankeren op hun (allochtone) medemens. Wat ben je dan een schijnheilige kutchristen. Wat zei Jezus ook alweer over naastenliefde enzo?
Maar de PvdA Rotterdam, Ter Horst, Verdonk and last but not least de PVV is er voor. En wat is er nou mis met etnische registratie van criminelen? Dan hoeven we ons niet te baseren op schattingen van het CBS die niet kloppen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar ben ik tegen. De VN ook trouwens.
Dat is wel heel kort door de bocht. De mensenrechten heb je te respecteren, hoe dan ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:52 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De PvdA dus niet. Overigens zou ik me als ik jou was niet teveel aantrekken van wat de VN vindt, dat is immers tegenwoordig een reactionaire club bestaande uit dictators met een broertje dood aan mensenrechten of democratie.
Als dat waar is heeft de PVV helemaal geen bestaansrecht en zijn het alleen maar schreeuwerds.quote:[..]
Dat lijkt me wel, zo belangrijk zijn die voorstellen immers niet. Ik heb ze altijd voornamelijk als retoriek gezien, en het zou me zeer verbazen als ik dat verkeerd heb gezien.
Afkomst leidt niet tot criminaliteit. Dat doet de omgeving en de opvoeding.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef Holograph het volgende:
[..]
Maar de PvdA Rotterdam, Ter Horst, Verdonk and last but not least de PVV is er voor. En wat is er nou mis met etnische registratie van criminelen? Dan hoeven we ons niet te baseren op schattingen van het CBS die niet kloppen.
Toon mij dat aan met bronnen, want aan de cijfers te zien lijkt het er wel op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Afkomst leidt niet tot criminaliteit. Dat doet de omgeving en de opvoeding.
Afkomst heeft invloed op de omgeving en de opvoeding...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Afkomst leidt niet tot criminaliteit. Dat doet de omgeving en de opvoeding.
Het is onethisch, zeer verwerpelijk en ontzettend gevaarlijk. je bevind je op een glijdende schaal als je mensen in gaat delen in hokjes; religie, afkomst, ras.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef Holograph het volgende:
[..]
Maar de PvdA Rotterdam, Ter Horst, Verdonk and last but not least de PVV is er voor. En wat is er nou mis met etnische registratie van criminelen? Dan hoeven we ons niet te baseren op schattingen van het CBS die niet kloppen.
Dus kan je maar stellen dat we preventief alle Marokkanen moeten laten volgen door politie?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Afkomst heeft invloed op de omgeving en de opvoeding...
Het lijkt misschien, omdat het vaak samengaat met andere factoren waar we wel wat aan kunnen doen. Afkomst kan en mag er niets toe doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:02 schreef Holograph het volgende:
[..]
Toon mij dat aan met bronnen, want aan de cijfers te zien lijkt het er wel op.
Tja gewoon de boodschap snappen dat de PVV geen serieuze partij is en daarom geen schijn van kans maakt lukt niet, dus dan maar zoquote:
Ja dan krijg je dus dat soort dingen en is het hek van de dam,quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dus kan je maar stellen dat we preventief alle Marokkanen moeten laten volgen door politie?
Alleen op afkomst, en de PvdA noemt de bezwaren tegen etnische registratie 'haarkloverij'quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Het is onethisch, zeer verwerpelijk en ontzettend gevaarlijk. je bevind je op een glijdende schaal als je mensen in gaat delen in hokjes; religie, afkomst, ras.
Maar hoe serieus kun je GroenLinks en de SP dan noemen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja gewoon de boodschap snappen dat de PVV geen serieuze partij is en daarom geen schijn van kans maakt lukt niet, dus dan maar zo.
Want die streven ook naar een samenleving gebaseerd op apartheid bedoel je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
Maar hoe serieus kun je GroenLinks en de SP dan noemen?
Als je het verschil niet ziet tussen die twee partijen en de nonsens van Wilders... tja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
Prima, maar ik blijf de CDA-PVV'ers een stelletje schijnheilige flikkers vinden. Het ergste zijn nog die katholieken in het zuiden van het land. Bah!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Reciprociteit is het kernbegrip. Dat weten de christenen trouwens ook: de Kruistochten zijn daar een rechtstreeks gevolg van geweest, alhoewel het een paar honderd jaar geduurd heeft voordat de chistenen daar de redelijkheid van inzagen.
Nou, feitelijk ligt het nog steeds in de handen van de CDA-leden. Maar Wilders kan niet zeuren dat hij niet de ruimte krijgt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:16 schreef DroogDok het volgende:
Wel benieuwd hoe het uitgaat pakken, Wilders heeft het nu zelf in handen.
nonsens van Wilders? Wat dacht je van Halsema? Zij verwacht dat met haar nieuwe AOW leeftijdswet alle vrouwen die nog geen baan hebben in de gezondheidszorg gaan werkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen die twee partijen en de nonsens van Wilders... tja.
"wil", zonder "t".quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Holograph het volgende:
nonsens van Wilders? Wat dacht je van Halsema? Zij verwacht dat met haar nieuwe AOW leeftijdswet alle vrouwen die nog geen baan hebben in de gezondheidszorg gaan werken. En natuurlijk de partij die het begrotingstekort wilt verminderen door creatief boekhouden ('hervormingen' op de arbeidsmarkt, de AOW leeftijd) is wel de meest serieuze partij die iemand kan verzinnen...
GroenLinks redelijk, die hebben op lagere bestuursniveaus ook al veel ervaring en hebben een programma dat op het gebied van de te behalen bezuinigingen aardig meekomt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
Wilders is de man die denkt dat je 21 miljard kan bezuinigen zonder de AOW te verhogen, zonder de HRA aan te pakken, en tienduizenden extra ambtenaren aan te nemen, puur door immigratie te stoppen (die al op een dieptepunt zit).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Holograph het volgende:
[..]
nonsens van Wilders? Wat dacht je van Halsema? Zij verwacht dat met haar nieuwe AOW leeftijdswet alle vrouwen die nog geen baan hebben in de gezondheidszorg gaan werken. En natuurlijk de partij die het begrotingstekort wilt verminderen door creatief boekhouden ('hervormingen' op de arbeidsmarkt, de AOW leeftijd) is wel de meest serieuze partij die iemand kan verzinnen...
Nee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:11 schreef Holograph het volgende:
[..]
Alleen op afkomst, en de PvdA noemt de bezwaren tegen etnische registratie 'haarkloverij'
( http://www.pvdarotterdam.(...)atie_is_haarkloverij )
En waarom zou ik niet mogen weten hoeveel Marokkanen er in de fout zijn gegaan? Waarom zou ik me moeten baseren op schattingen van het CBS die niet eens kloppen? Want het is natuurlijk wel dubbelop om te zeggen: Etnische registratie mag niet, maar schatten mag wel. Plaats je met schattingen mensen ook niet in hokjes?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:33 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is tenminste een partij met fatsoenlijke standpunten. Dat kan je van de PVV niet zeggen.
Nee, dat zei Hij allerminst.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |