Voor de rest:quote:
Een miljoen per keerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:00 schreef Tware het volgende:
Als hij ergens moet komen opdraven of een lezing geven of wat dan ook vangt zo'n iemand makkelijk een miljoen per keer
Ja hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:04 schreef Tware het volgende:
[..]
Mensen als Tony blair en Bill Clinton vangen al tussen de 250 000 en 750 000
Ik denk dat je die mensen wat onderschat...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:54 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
![]()
![]()
Bovenstaande heren vangen hooguit 50.000 voor even opdraven en wat zeggen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:54 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
![]()
![]()
KFC.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ok, dus hij vangt geld door het geven van lezingen.
Maar wat doet hij ermee?
Hoertjes, auto's, goede doelen? Nooit lees ik er wat over.
Jij bent echt wereldvreemd ofniet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:54 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
![]()
![]()
http://www.rtl.nl/%28/act(...)oenen_toespraken.xmlquote:Miljoen
Blair geeft gemiddeld vijf lezingen per maand en verdient daar ongeveer een miljoen euro per maand mee. Dat zegt de Britse krant The Sunday Times. Afgelopen maand incasseerde Blair in China nog 340.000 voor een toespraakje van 20 minuten.
http://www.depers.nl/buit(...)duurste-spreker.htmlquote:Tony Blair, van 1997 tot en met 2007 premier van het Verenigd Koninkrijk, is de best betaalde spreker ter wereld. Dat stelde de Britse zondagskrant The Sunday Times zondag vast.
Blair kreeg onlangs bijna 400.000 pond (ruim 450.000 euro) voor twee lezingen van een half uur in de Filipijnse hoofdstad Manila.
Visa?quote:
Ow lawd is dat sum chicken?!!?111quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef Dagonet het volgende:
De man is 92, heeft een pensioen als oud-president, doet echt geen lezingen meer omdat hij bijna dood is en is al jaren uit het publieke leven gestapt. Daarvoor was hij een fundraiser maar of hij er zelf schatrijk van geworden is betwijfel ik.
Al is er wel een controverse over de Nelson Mandela Trust dat het geld beheert (enkele miljoenen) dat aan hem gedoneerd is.
Dit dus,quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Vast wel. Nadat ie eenmaal een paar succesvolle films had gedaan, kon hij natuurlijk steeds grotere bedragen vragen.
Die wil ik nog niet op mn kinderfeestjes, wat n doodskop zegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit dus,
[ afbeelding ]
Nelson Mandela
Nee ik werd wakker in een voorheen onbekend huis, toen gingen de logees praten en dat was het 3e onderwerp waar we het over hadden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:24 schreef -Datdus- het volgende:
T_C liep over de Mandela brug en dacht "Heeft Nelson Mandela een fortuin?"
Die hockey feestjes ook altijd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee ik werd wakker in een voorheen onbekend huis, toen gingen de logees praten endat was het 3e onderwerp waar we het over hadden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit dus,
[ afbeelding ]
Nelson Mandela
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |