quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:33 schreef LimboFan het volgende:
Ts is held, ik sluit me aan bij het verzet. Waar kan ik me aanmelden?
Mestreeeeeeeeeeeeeeeechsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:27 schreef DaDude1987 het volgende:
We kriege enne kuning, un eige kunigin.
Un eige limburgs elftal, zonder ajaxide drin.
Mestrech dat wurd de hoofstad en venlo krieg de res.
Zonder die oet holland luk ut os al bes.
Dorum wille weej limburg vreej, Dorum wille weej limburg vreej.
Joa de maas stroamp noeit meer euver
En ederein proat plat
En ederein vrit vlaai
En ederein wurd zat
Oh en het bronsgreun uit de hook vervingk ut roed wit blauw
En meister president en beppie wurd zien vrouw
Dorum wille weej limburg vreej, Dorum wille weej limburg vreej
Weej wille limburg los joa limburg los
Limburg los, limburg los
Weej wille limburg los limburg los
Limburg los, limburg los
En we bouwe un moor um limburg, um limburg
We bouwe un moor en genne Hollander,
dei kump der dan nog door
we zinge euver nachtegaal en halde trouw de wach
strieke ut limburgs liewke door zien rooie vach
och en moch ut os neet lukke dan heit ut niks gekos
want zelfs as limburg vaszit dan noch blief limburg los
Weej wille limburg los joa limburg los
Limburg los, limburg los
Weej wille limburg los limburg los
Limburg los, limburg los
bouwe un moor en genne Hollander,
dei kump der dan nog door
limburg los joa limburg los
Limburg los, limburg los
Weej wille limburg los, limburg los
Limburg los, limburg los
bouwe un moor en genne Hollander, (noejts)
dei kump der dan nog door...
Amsterdam, waar vrouwen nog echt vrouw zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Limburg, waar je broer ook je oom en neef is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
De randstad, waar je als je je moeder een kaart stuurt meteen ook je zus feliciteert!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Limburg, waar je broer ook je oom en neef is!
En zelfs dat hebben jullie nog nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:58 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
Limburg, da's toch met die heuvels en verder niks?
Wil je Urk niet verwarren met de Randstad?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:37 schreef EINZ het volgende:
[..]
De randstad, waar je als je je moeder een kaart stuurt meteen ook je zus feliciteert!
Het is Neet oet lottum uit Venlo.... Maastrichts is heel andersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:35 schreef danilel het volgende:
[..]
Mestreeeeeeeeeeeeeeeechs![]()
Juist die uit M'tricht geven Limburg een slechte naam
En wat denken de Limburgers van de Brabanders (Specifiek gezien de Oost-Brabanders of nog specifieker de Zuid-Oost Brabanders) toch wel aan elkaar gerelateerde volkeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:39 schreef EINZ het volgende:
Als rasechte Limburger vind ik dat wij Limburgers ons moeten verenigen en ons moeten afscheiden van de rest van Holland. Want hee, als Kosovo dat kan van Servie, dan kunnen wij dat zeker. Weg met dat arrogante Hollanderije
We hebben onze eigen industrie (DSM) en gooien desnoods de mijnen weer open. Dan zal je die Hollanders zien huilen als hun gasvoorraad eindelijk op is, haha!Daarbij, over 20 jaar is de randstad onder water gelopen, hebben we Weert aan Zee en komen die Hollanders in rubberbootjes bij ons om rijst bedelen. En dat terwijl onze huizen dan allemaal ineens 2 miljoen waard zijn. Per vierkante meter.
Dus, kortom, Piet Einz Piet Einz, zijn naam die benne kleinz, zijn daden benne groot! Volgt mij allen in mijn strijd voor een onafhankelijk Limburg!
Ik ben alleen maar anti-Limburg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:22 schreef Northside het volgende:
[..]
En de anti-friesland houding. En de anti-gelderland houding. En de anti-houding tegen alles eigenlijk. Eenkennig clubje, die randstad.
Nugoed, op plek 2 komt:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:40 schreef Biever het volgende:
[..]
Verhuis naar Friesland of Amsterdam en alles komt goed.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:41 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nugoed, op plek 2 komt:
Ik ben een Nederlander.![]()
Ook dat wekt regelmatig plaatsvervangende schaamte op. Op naar het buitenland en alles inzake afkomst ontkennen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:41 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nugoed, op plek 2 komt:
Ik ben een Nederlander.![]()
Ook dat wekt regelmatig plaatsvervangende schaamte op. Op naar het buitenland en alles inzake afkomst ontkennen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:01 schreef Aethereal het volgende:
Goed idee. Die Limburgers zijn toch nergens goed voor.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Het bier met enige kwaliteit komt uit Limburg.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:24 schreef Biever het volgende:
[..]
Nee, dat komt uit Tsjechië en heet Staropramen.![]()
In Nederland incl Limburg wordt geen bier gebrouwen dat drinkbaar is.
Oh, Brabo's zijn wel toffe gasten. Ze drinken ook bier, ze vieren ook carnaval en ze hebben ook een leuk accentje. Brabo's zijn oke. (ole ole)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:30 schreef DeParo het volgende:
En wat denken de Limburgers van de Brabanders (Specifiek gezien de Oost-Brabanders of nog specifieker de Zuid-Oost Brabanders) toch wel aan elkaar gerelateerde volkeren.
Hypocriete mongool dat je bentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:38 schreef Biever het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar anti-Limburg.![]()
Omdat er gewoon alleen maar afval vandaan komt. Enge xenofoben daar. Met Wilders en zijn clubje.![]()
Desnoods kan Limburg samen met Brabant een Grootbisdom vormen, o.l.v. bisschop Gijssen, tevens staatshoofd van deze katholieke theocratische staat Grootbisdom Braburg.
Ik vrees namelijk dat nog België, nog Duitsland geïnteresseerd is in dit 'kansenvolk', dus zullen ze een eigen land moeten oprichten.
Graag per ommegaande visumplicht invoeren voor de Limburgers, uit de EU zetten en dus uit de Schengen-zone. Kunnen ze lekker xenofobisch achter hun muren en prikkeldraad bang zitten zijn voor de 'Moslim-tsunami'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |