ik mis zeeland nog in het rijtje (omdat: Blof)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed plan, kan de Wallonië bij Frankrijk.....
Kunnen ze van die Libravla ook gelijk de landelijke lekkernij maken, voor na de friet.
Wel voor limburgersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Stali het volgende:
Die Limburgers in dit topic zijn eigenlijk schijnheilig. Ze voelen zich allemaal zo weggeschoven door die lui van boven de rivieren.
Maar ze zijn zelf zo eenkennig als de kolere. Genoeg mensen die Limburg prachtig vinden en er zelfs naartoe verhuizen maar binnen twee jaar weer terugverhuizen omdat ze niet geaccepteerd worden.
Dus zo gezellig is het daar niet.
De echte dan... de mensen die daar al 50 jaar wonen, worden namelijk nog steeds als import gezien en ook als zodanig behandeld..quote:
Zelfs roelofarendsveen is niet zo conservatiefquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De echte dan... de mensen die daar al 50 jaar wonen, worden namelijk nog steeds als import gezien en ook als zodanig behandelt..
Limburg, waar je broer ook je oom en neef is!quote:
Durven ze niet.. die Hollanders hier hebben namelijk gewoon gelijk.. Dat snappen zij ook wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef Stali het volgende:
Zeg, het is nu natuurlijk wel de bedoeling dat die oh zo gezellige Limburgers komen happen nu..
Gelukkig zijn bijna alle echte Limburgers al dood aan stoflongen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
De echte dan... de mensen die daar al 50 jaar wonen, worden namelijk nog steeds als import gezien en ook als zodanig behandeld..
Ik ben een Limburger, helaas.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef Stali het volgende:
Zeg, het is nu natuurlijk wel de bedoeling dat die oh zo gezellige Limburgers komen happen nu..
shit, moeten we wel opschieten met die muur aangezien Limburg hoger ligt dan de rest van nederlandquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef dubidub het volgende:
't is een kwestie van geduld
tot de maas heel limburg vult
Ik werd als importlimbo anders wel emo van dat liedjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De echte dan... de mensen die daar al 50 jaar wonen, worden namelijk nog steeds als import gezien en ook als zodanig behandeld..
Dan het Luikse erbij en we hebben het oude achterland herstelt. Erg veel tegenstand uit het noorden hoeven we niet te verwachten. In 1848 was de tegenstand nog groter.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:39 schreef postmortum het volgende:
ik ben voor sluiten we ons aan bij Belgisch Limburg
Ja, dat wil je ook echt hebben. Alle rotzooi bij elkaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan het Luikse erbij en we hebben het oude achterland herstelt. Erg veel tegenstand uit het noorden hoeven we niet te verwachten. In 1848 was de tegenstand nog groter.
vlaamse meidenquote:
En de anti-friesland houding. En de anti-gelderland houding. En de anti-houding tegen alles eigenlijk. Eenkennig clubje, die randstad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:15 schreef friekin_ het volgende:
Ik kijk niet neer op Hollanders. Ik ben vaak zat boven de rivieren te vinden. Ik vind de anti-Limburgse houding alleen nogal storend.
Bij de Statsiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:33 schreef LimboFan het volgende:
Ts is held, ik sluit me aan bij het verzet. Waar kan ik me aanmelden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |