Pleonasme.quote:
heb ik je op het idee gebracht?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik hou van aardbeien, ze zijn zo lekker en zoet![]()
of ben je geil, met aardbeien zonder?
slagroom, suiker.
Ik maak hieruit op dat je kankerlelijk bentquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik maak hieruit op dat je kankerlelijk bent
Nou dan zoek ik ook een lekkere vent op,quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:14 schreef crazy987 het volgende:
doe mij maar een lekker wijf, want jou hoef ik niet meer na hoe je mij hebt gebruikt
Doe eens normaal joh kut mongool..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:16 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh kut mongool..
Met je gezicht helemaal bedekt met slagroom zou ik je best geven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nou dan zoek ik ook een lekkere vent op,![]()
![]()
Zie mijn fobo en oordeel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
It appears that my assumptions were correct!quote:
nee ik geef haar een kans om te voorkomen dat ik het postquote:
Zegt degene die niet eens een duidelijke foto heeft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
It appears that my assumptions were correct!
Heeft ze die nog dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee ik geef haar een kans om te voorkomen dat ik het post
Ach tyft toch op joh. Post dan niks en ga dr niet chanteren..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee ik geef haar een kans om te voorkomen dat ik het post
ik chanteer haar niet hoor, ik wil haar gewoon de waarheid vertellenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:23 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Ach tyft toch op joh. Post dan niks en ga dr niet chanteren..
Laffe zak
dat valt te betwijfelenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:22 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Heeft ze die nog dan?
Gewoon posten!
Waar wacht je dan nog opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik chanteer haar niet hoor, ik wil haar gewoon de waarheid vertellen
[..]
dat valt te betwijfelen
Wat, dus jij vind dat je ook over mij moet kunnen oordelen, wil ik over jou kunnen oordelen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Zegt degene die niet eens een duidelijke foto heeft.
is wel weer een sappig verhaal hoor.quote:
Hoezo probeer je die tronie te regelen, boeler?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:23 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Laffe zak
Je chanteert dr niet maar geeft haar wel een kans om het goed te maken = chanteren/dreigen met posten van bepaalde dingen om t goed te krijgenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:23 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Laffe zak
Maak er een topic overquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
is wel weer een sappig verhaal hoor.
met als intro hoe zij het eerst zo graag nog wilde
daarna hoe ze alles mijn kant op wist te wijzen
en als slot, hoe ze nu doet
ik heb zo een vermoeden dat jij het bent esmeralda, gezien hoe je doetquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:26 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Je chanteert dr niet maar geeft haar wel een kans om het goed te maken = chanteren/dreigen met posten van bepaalde dingen om t goed te krijgen
Conclusie: laffe zak! Je bent dr niet waard
Precies; heel makkelijk om anderen af te zeiken maar zelf je kop niet durven neer te zetten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat, dus jij vind dat je ook over mij moet kunnen oordelen, wil ik over jou kunnen oordelen?
Ja want zo iets sluit je af op fokquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik heb zo een vermoeden dat jij het bent esmeralda, gezien hoe je doet
of je probeert haar te palen
of je weet het volledige verhaal niet
misschien dat ik een topic maak in R&P met alles, om alles af te sluiten
dat wat laag zou zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:28 schreef JanPiraat het volgende:
Haha ik heb ook zo'n vermoeden dat zou wel laag zijn
tja, is wel goed om je hart te luchtenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:28 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja want zo iets sluit je af op fok
Nou hee dan wilt toch iemand mij nog palen
Misschien moet ik dat ook doen, aangezien jij ook naar een ander meisje gaat wat je in het topic zei!
dat zou je wel willen weten wie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tja, is wel goed om je hart te luchten
en of je bent het zelf, datg denk ik, want jullie posten nooit te gelijk
en vraag me af wie
Lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kop meerdere malen in mijn fobo gezet en na een tijdje weer verwijderd. Dat je het dan hebt gemist is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies; heel makkelijk om anderen af te zeiken maar zelf je kop niet durven neer te zetten.
Hoezo laf.
Als je t wilt weten krijg je wel een pm met mijn echte gebruikersnaam (heb ban enzo dus sstquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders stoer doen; in ONZ ofzo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb mijn kop meerdere malen in mijn fobo gezet en na een tijdje weer verwijderd. Dat je het dan hebt gemist is niet mijn probleem
Beter open je een KLB-topic, ipv. je met deze gluiperds in te laten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat, dus jij vind dat je ook over mij moet kunnen oordelen, wil ik over jou kunnen oordelen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:31 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Als je t wilt weten krijg je wel een pm met mijn echte gebruikersnaam (heb ban enzo dus sst)
En als je dat doet ben je gewoon nog zieliger dan ik dacht!ga dit lekker allemaal bespreken buiten fok om. Of ben je een beetje aandachts geil? Zou wel een boel verklaren.. t vreemd gaan enzo..
Dit is ONZquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders stoer doen; in ONZ ofzo.
Dat was de grap hihihi.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit is ONZ
en ik doe niet stoer, jij vroeg me mijn mening te herzien na het bekijken van je fobo. Dit heb ik gedaan en ik kwam alsnog tot dezelfde conclusie, dus nu moet je niet gaan huilen lelijkmans
Ik heb nog geen materiaalquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Beter open je een KLB-topic, ipv. je met deze gluiperds in te laten.
Dus kankerlelijk en niet grappig, vraag me af hoe jij chicks scoortquote:
Via Fok, hoe anders.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dus kankerlelijk en niet grappig, vraag me af hoe jij chicks scoort
Even een report gedaan bij de admins.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:31 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Als je t wilt weten krijg je wel een pm met mijn echte gebruikersnaam (heb ban enzo dus sst)
En als je dat doet ben je gewoon nog zieliger dan ik dacht!ga dit lekker allemaal bespreken buiten fok om. Of ben je een beetje aandachts geil? Zou wel een boel verklaren.. t vreemd gaan enzo..
zal me niks verbazen om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
een kloon aanmaken om jezelf te verdedigen...
haha, je lijkt er echt op weet jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:31 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Hey Twizu, lang niet meer gezienquote:
Blije Bennyquote:
Ach het slaat allemaal nergens opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:36 schreef Benzodiazepine het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd veel moeite om te volgen wie wie nou afzeikt en wie wie verdedigt/steunt D:
Hoe dan ook, ik sta wel mooi in dit topic
PMquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zal me niks verbazen om eerlijk te zijn
[..]
haha, je lijkt er echt op weet je
precies dezelfde reacties en dergelijke, alles om je eigen hachje te beschermen en de waarheid niet aan te horen
Een kankerschraal wijf, dat een nog schralere vriend gebruikt voor telefoonabonnementen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:36 schreef Benzodiazepine het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd veel moeite om te volgen wie wie nou afzeikt en wie wie verdedigt/steunt D:
Hoe dan ook, ik sta wel mooi in dit topic
Kast.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hey Twizu, lang niet meer gezien
Bevalt de gayscene je nog goed?
Joh waarom maak je geen centraal backfire topic aanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en telefoons, en laptop, en vakantie, en ritjes overal heen, en ga zo maar door
Jij hebt haar laptop betaald?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Waarom vraag ik me dan af? Een vraag die veel mensen niet durven te stellen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tja liefde maakt blindquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:43 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom vraag ik me dan af? Een vraag die veel mensen niet durven te stellen.
¿Que pasa?quote:
Ik wist niet dat dat in de letterlijke vorm voorkwam.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tja liefde maakt blind
en verlieft was en ben ik ook nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |