Ik kon hem ook niet vinden, heb op de site van ik vertrek en op uitzendinggemist gezocht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook al eens gezocht. Hij leek wel verwijderd. Maar ik zou de TROS even benaderen.
Hij was failliet gegaan en de afhandeling van het faillissement werd nog onderzocht o.i.d. Zijn paspoort was daarom ook ingenomen. Hij liep gewoon weg voor z'n problemen en daardoor was het meer een 'vlucht' uit Nederland. Onverantwoordelijk was het wel, met je gezin in de auto stappen en niet weten waar je terecht komt. Bovendien zijn die kinderen ook een hele tijd niet naar school gegaan. Iemand enig idee hoe het nu met ze gaat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond dat een van de heftigste uitzendingen. Die vent kwam niet helemaal betrouwbaar op me over. Die mensen verkopen en verlaten hun schitterende woning, moeten vervolgens in een caravan bivakkeren en vertrekken met kinderen naar het buitenland zonder dat er maar iets bekeken of gekocht is. Dan moet je wel een enorme hekel aan Nederland hebben om zó weg te gaan.
Is daar niet ooit een vervolguitzending van geweest? Kan me vaag herinneren dat ie als makelaar in Spanje werkt, of zoiets. Maar helemaal zeker weten doe ik dat nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:23 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Hij was failliet gegaan en de afhandeling van het faillissement werd nog onderzocht o.i.d. Zijn paspoort was daarom ook ingenomen. Hij liep gewoon weg voor z'n problemen en daardoor was het meer een 'vlucht' uit Nederland. Onverantwoordelijk was het wel, met je gezin in de auto stappen en niet weten waar je terecht komt. Bovendien zijn die kinderen ook een hele tijd niet naar school gegaan. Iemand enig idee hoe het nu met ze gaat?
Die heb ik geloof ik wel gezien, die gast was echt superaardig en hoe die gek was van kaas maken, geweldigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:38 schreef Athlon64x het volgende:
Hoe is het met die Irakees ? Vond het wel geniaal Irakees die kaas gaat maken in Noorwegen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat die het atm goed gaat, gezien de huizenmarkt daar en het feit dat hij in Nederland ook al failliet is gegaan..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Klopt. Vervolguitzending staat ook ergens op de site van de TROS. Ze werken als makelaar ergens in Spanje.
Ik bedoelde dat ik me meen te herinneren een tweede aflevering over hem gezien te hebben, maar ik weet het niet zeker.quote:
quote:Jessica (30) en Arno (30) de Jong zijn fanatieke surfers en snowboarders. Als Arno met succes een aantal surf- en snowtrips organiseert voor medewerkers en klanten van de lifestylewinkel waar hij bedrijfsleider is, krijgt hij de smaak pas écht te pakken. Basisschooljuf Jessica vindt het moeilijk om haar leerlingen en zieke vader vaarwel te zeggen, maar vertrekt toch met Arno min of meer op de bonnefooi naar het Franse skidorpje Flaine. Van hieruit willen ze een start maken met hun kersverse bedrijfje Alp Adventures. Er zijn nogal wat beren op de weg. Jessica spreekt geen Frans en Arno, die de taal wel machtig is, weet nog niet meteen de lucratieve deals te sluiten waarop hij hoopte. Flaine is in het hoogseizoen 'hip and happening', maar daarbuiten uitgestorven en saai. En dat valt Jessica weleens zwaar. Na lang netwerken weten Arno en Jessica niemand minder dan de burgemeester van drie skidorpen in de buurt van hun plannen te overtuigen. Maar of hij te vertrouwen is?
zij vindt het niks inderdaad en spreekt ook geen Fransquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:52 schreef jpjedi het volgende:
Irritant ventje. Volgens mij wordt zij ergens in meegezogen waar ze niet op zit te wachten.
Heeft hij uit haar zak geteerd voor een jaar??!
Ja, maar dat is alleen ter voorbereidingquote:
Beiden 30.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe oud zijn die twee eigenlijk wat een #FAIL
Inderdaad, wat een zak hooi die gozer. Een trap voor zijn hol moet ie krijgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zij werkt dus 6 dagen per week en hij doet geen flikker. Wat een aso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |