Wanneer was dat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jep was eraf bij de laatste factuur.
Er wordt niet gewacht op 4.1. Dus als hij klaar is zal hij uitgebracht worden. Wellicht zondag al.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:48 schreef o.us het volgende:
Wanneer komt 4.1 nou eens uit? Ik wil m'n Spirit 4!
quote:FWIW, I am not planning on waiting for Sunday if it's ready before then; nor am I releasing on Sunday if it's not ready by then.
uhm ik kreeg die rekening tussen de 10de de 15de ofzoquote:
Bij mij ook, maar ze doen het in twee maanden kennelijk. Kreeg maar de helft van het bedrag nu.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
uhm ik kreeg die rekening tussen de 10de de 15de ofzo
ja twee keer 13 euro ofzo. Dat hadden ze toen ook verteld. 2 x de internetkostenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ze doen het in twee maanden kennelijk. Kreeg maar de helft van het bedrag nu.
MIjn rekening van juli die op de 17e afgeschreven is was gewoon het normale bedrag nl... Stond er ook iets op de factuur?>quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
uhm ik kreeg die rekening tussen de 10de de 15de ofzo
Mooi! Hopen dat ie snel komtquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er wordt niet gewacht op 4.1. Dus als hij klaar is zal hij uitgebracht worden. Wellicht zondag al.
Dit is wat Comex erover zei:
[..]
Bij mij stond er -12,56 (oid) Coulanceregeling.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
MIjn rekening van juli die op de 17e afgeschreven is was gewoon het normale bedrag nl... Stond er ook iets op de factuur?>
Ik had m in de winkel gereserveerd en 50 euro aanbetaald.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gefeliciteerd. Hoe laat had je hem gereserveerd?
I do think so.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef Christiaan het volgende:
SKV, jij hebt toch ervaring met haarscheurtjes. Valt dit nog onder garantie? Abo >1jr.
[ afbeelding ]
Ik werd net gebeld toen ik net de tmobile shop binnen liep hahahquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:04 schreef Chav het volgende:
Jeeeej vandaag gebeld dat m'n iPhone morgen opgehaald kan wordenHelaas kan ik maandag pas
pwndquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Ericjuh het volgende:
Potverdikkie, moet nu toch echt ff klagen over t-mobile. Volgens mij mag je daar al werken als je 1 hersencel hebt.
20 juli om 8 uur achter mijn pctje om een reservering te doen. Lopen kloten met reserveren en bellen en heb om 11 uur een witte iphone besteld. Niet wetend dat de witte niet leverbaar zouden zijn. Vorige week vrijdag om laten zetten naar een zwarte Iphone, maar dat hebben ze dus niet gedaan.
Vandaag weer gebeld en nu hebben die slaapkoppen mijn order geannuleerd en een nieuwe order gegeven. dus ipv een ordernummer 2422xx heb ik nu een ordernummer 28xxxx. Kom ik dus weer keurig achteraan de rij te staan voor mijn iphone.
Owhh en maar je niet druk! mijn iphone 4 abonnement is al lang ingegaan en zulke dingen gaan natuurlijk goed! Al mijn belminuten zijn keurig weer gereset bij overgang en zit ook keurig aan een contract waar ik nu per minuut bel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |