Daarom is het dus handig even wat andere sites te testenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
het kan overigens alsnog zijn dat je gewoon een crappy draadloos kaartje in je laptop hebt zitten en heer g een goeie
Greys, probeer het anders eens een avondje via een draadje, en kijk of het dan nog gebeurtquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom is het dus handig even wat andere sites te testen![]()
Want feit is wel dat FOK! ook een handje heeft van slecht laden / beetje bokken soms.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
het kan overigens alsnog zijn dat je gewoon een crappy draadloos kaartje in je laptop hebt zitten en heer g een goeie
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Greys, probeer het anders eens een avondje via een draadje, en kijk of het dan nog gebeurt
nee, als je een crappy draadloze verbinding hebt kan de verbinding soms ineens heel traag wordenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zouden alle andere sites het toch ook crappy moeten doen?
En dan zou het toch de hele tijd kut moeten gaan?![]()
En Ll, hoe kan het dan dat op die momenten dat ik het heb, ik er niemand anders over hoor op FOK! steeds? Ook niet als ik het vraag, dan hebben anderen nergens last van.
Laatste vragen hoor
Nou volgens mij heeft iedereen het 'weleens' dattie ff wat langer laad, of niet in een keer, of dat je zo'n text-only achtige layout hebt die links uitgelijnd is. Maar dan duurt het geen tien minuten. Maar wat Zwab zegt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zouden alle andere sites het toch ook crappy moeten doen?
En dan zou het toch de hele tijd kut moeten gaan?![]()
En Ll, hoe kan het dan dat op die momenten dat ik het heb, ik er niemand anders over hoor op FOK! steeds? Ook niet als ik het vraag, dan hebben anderen nergens last van.
Laatste vragen hoor
de doos waar je internet uit komt heeft gaatjes, je hebt exact zo'n gaatje op je laptopquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord?
Ik zou niet weten hoe dat moest
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, als je een crappy draadloze verbinding hebt kan de verbinding soms ineens heel traag worden
maar dat betekend niet dat hij altijd traag hoeft te zijn
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft iedereen het 'weleens' dattie ff wat langer laad, of niet in een keer, of dat je zo'n text-only achtige layout hebt die links uitgelijnd is. Maar dan duurt het geen tien minuten. Maar wat Zwab zegt.
prop gewoon een draadje in je router en het ander end in je bookie. En probeer het zo eens een tijdje.
Zeg maar net als in Landal
Nee dat kan echt met dipjes gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dank je, dat dacht ik namelijk dat het dan altijd even slecht zou zijn, duidelijk
[..]
Gewoon een standaard netwerkkabel. Kan je niet veel fout aan doen, past maar op 1 manierquote:Het maakt vast nog wel uit wát voor draadje, dus dat ga ik maar niet zelf fröbelen
Ik vraag het van het weekend wel ff aan Heer G, of hij het weet. Thanks!
je moet het zien alsof je modem en je laptop twee mensen zijn die elkaars hand vasthoudenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dank je, dat dacht ik namelijk dat het dan altijd even slecht zou zijn, duidelijk
nou ik heb mensen heel creatief netwerkkabels op een andere manier passend zien krijgenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat kan echt met dipjes gaan
[..]
Gewoon een standaard netwerkkabel. Kan je niet veel fout aan doen, past maar op 1 manier
Wat een nare beeldvorming.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet het zien alsof je modem en je laptop twee mensen zijn die elkaars hand vasthouden
en je laptop heeft zweterige gladde handen...
Op het werk is USB-kabel in netwerkpoort een regelmatig voorkomend fenomeen. Die is nl. precies even breed en het lijkt dan best te passen, het blijft iig zitten zeg maarquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou ik heb mensen heel creatief netwerkkabels op een andere manier passend zien krijgen
maar das niet van toepassing op Greys denk ik, die gaat niet harder duwen als iets niet past gok ik zo
oke dan, de modem en de laptop hangen aan elkaar met een ketting van blijheid, huppelende lammetjes en madeliefjesquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou ik heb mensen heel creatief netwerkkabels op een andere manier passend zien krijgen
maar das niet van toepassing op Greys denk ik, die gaat niet harder duwen als iets niet past gok ik zo
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een laptopquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke dan, de modem en de laptop hangen aan elkaar met een ketting van blijheid, huppelende lammetjes en madeliefjes
en de laptop is soms sjacho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |