Dat Meet topic heb ik gemaakt precies 10 jaar na een eerder gemaakt vergelijkbaar topic. Helaas is die meet destijds niet van de grond gekomen, misschien dat er nu wel voldoende interesse was. Die meet kan nog steeds doorgaan als er meer gegadigden zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef RealZeus het volgende:
Hier is meer te lezen van betreffende user:
[Meet] Met z´n allen naar de Wallen!
mylifeisgrey en Socios: De Don en Ad van FOK!
Ja, en? Wat heeft dat ermee te maken. In ieder topic, of ik nou wel of niet de TS ben, moet er weer opgewezen worden dat ik een treinenhobby heb. Staat geheel los van de rest.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
Die socios is toch zo'n treinspottert?
Yeah right. Hoe kom je daar nou weer bij? Ik ben trots op mijn treinenhobby en besef dat lang niet iedereen geïnteresseerd is in treinen. Maar ik lach mensen die andere voertuigenhobby´s hebben ook niet uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:24 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben eruit: Socios is een dikke vette troll.
Dat Meet topic was eerder geopend (om eerder genoemde reden) dan dat ik je verteld had dat ik naar een waddeneiland ging. Door die vakantie heb ik het topic waar deze quotes uitkomen dus gemist. Op vakantie heb ik inderdaad genoten van strand, zee en natuur. Snap niet wat daar ongeloofwaardig aan is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:38 schreef Lotusss het volgende:
Als hij een topic opent om "met z'n allen" naar de wallen te gaan terwijl hij twee uur van tevoren komt melden dat hij op vakantie gaat naar Texel (ofzo) omdat hij snapt dat hij niet zoveel moeite moet doen voor vrouwen, dan komt hij gewoon héél ongeloofwaardig over.
Het doet mij pijn dit te lezen, Lotusss. Je had nog het beste met me voor.quote:En dan kan hij wel sociaal niet vaardig zijn, maar dat sluit niet uit dat hij gewoon een vette troll is. Je weet dat zo ongeveer 90% van de Fokkers autist/internetheld is hè....
Dat beweer ik toch ook nergens?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik denk dat het niet nodig is hier verder over te discusiëren. Zeg nou zelf: zo interessant ben je nou toch ook weer niet?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:31 schreef rijsttafel het volgende:
En dit kon niet in het orginele topic, omdat..?
Ik zie namelijk geen slot.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:39 schreef Re het volgende:
derhalve slotje
Ik mag op zulke posts toch wel even reageren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee daarom, topic is dus vrij overbodig..
Kan ook via PM oid.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik mag op zulke posts toch wel even reageren.
Ah, my bad. Zat naar dat hoeren-meettopic te kijken.quote:
Ik schaam mij niet voor mijn hobby en wil er best over vertellen, hoor. Dat is geen probleem.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:36 schreef AgLarrr het volgende:
Als je nou eens zou kappen met het ingaan op al die grappen over je hobby, dan is de kans vrij groot dat men er naar verloop van tijd mee op houdt.
IRL ook wel, hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom maak je druk om wat mensen online van je vinden ???
Ow, ik ben trouwens ook beschikbaar voor vrouwen!!! DAMES DAT MOETEN JULLIE EVEN WETEN!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:24 schreef Socios het volgende:
Het siert mij juist dat ik er voor uit kom dat ik moeite heb om een leuke vrouw te vinden. En dan ik alles post onder mijn originele account en geen kloons aanmaak voor ´zulke dingen´. Ik geef gewoon aan dat ik ´opzoek´ en beschikbaar ben voor vrouwen.
van mij mag je hoor maar we houden het natuurlijk netjes hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik mag op zulke posts toch wel even reageren.
Dankjewelquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef Re het volgende:
van mij mag je hoor maar we houden het natuurlijk netjes hier
Dit is wat ik met mijn vorige post duidelijk probeerde te maken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:08 schreef raebyddet het volgende:
Denk je dat een vrouw op je "beschikbaarheid" zal reageren ? Denk je dat je dan interessant wordt voor een vrouw wanneer je kenbaar maakt dat je beschikbaar bent ? Je moet je juist niet zo beschikbaar opstellen,man.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dit is wat ik met mijn vorige post duidelijk probeerde te maken.
Dat siert mij juist, dat ik geen kloons heb. Alles post ik onder mijn originele account. Mijn grappen in KLB en ONZ, mijn treinhobby in PTA en ga zo maar door. En ja, dit soort dingen in R&P.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:14 schreef raebyddet het volgende:
Nja, sorry dat ik het zo zeg Socios maar je komt echt wanhopig over en ik denk dat de meeste vrouwen dat wel met me eens zijn. Je had beter een kloon kunnen aanmaken voor dit soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |