abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84639631
Keischattig olifantje O+

Mooie oplossing he Trui, ik heb dus ook een kastje van 4 expidit met 4 bakken erin, alleen zitten ze bij mij voorlopig nog even niet vol ;) (foto's in t vorige topic)

Ik ben mijn swap project aan het afronden *O*

Perry O+ (Al ken ik de serie niet ;))
pi_84639709
Haha, ik ga me er niet mee wassen hoor Yppy! :P
Tussen de 20 en de 25 Mijsje :P 24! Mag best vind ik, ik ben van mening dat niemand ooit te oud is voor Disney enzo!

Perry als baby vogelbekdier O+

*stopt nu met off-topic Perry spam :@*
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:44:57 #253
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_84641125
Ga maar lekker door hoor met Perry! Hij is leuk! Ik ken de serie (nog O-) ) niet. Idd nooit te oud(33) voor Disney. Ik kom bijna elk jaar wel een keer in Disneyland Parijs. Blijft leuk!

Leuk ontwerp trui! Leuk ook dat je naar iets kijkt en het dan ook gewoon namaakt.

Lief olifantje van EsseEi.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_84641551
pffff, gelukkig Yachiru, met mijn 31 (bijna 32) jaar ben ik dus ook nog niet te oud voor Disney... :D (ik blijf het leuk vinden... ;) ) en 24, dat is ook een prima leeftijd voor Disney... :P
leuke Perry's heb jij zeg! O+ super knuffelbaar :D
pi_84641708
Ooh, ik ben jaloers Mmascha! Wil ik ook weer eens heen! :P
Ooit één dagje geweest met school, paar dagen Parijs en één dag Disney O+
Haha, dankje Mijsje! Ze zijn idd erg knuffelbaar :@
Plan is dus om de linker Perry na te gaan maken.
Als het lukt kun jij misschien over een poosje ook met je eigen Perry knuffelen! :P
pi_84642110
:P ga je er eentje voor mij maken? wat lief van je!!! O-)
Ik ben 3 keer in Disney Parijs geweest, en ik zou best nog een keer willen... O+
is er niet iets te regelen als een FOK!-Disney Parijs-haak-meet? ;) (zouden we daar subsidie voor kunnen krijgen? :P )
pi_84642358
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef mijsje het volgende:
Ik ben 3 keer in Disney Parijs geweest, en ik zou best nog een keer willen... O+
is er niet iets te regelen als een FOK!-Disney Parijs-haak-meet? ;) (zouden we daar subsidie voor kunnen krijgen? :P )
Hahah! I'm in!

Mijn swap is klaarrrr *O*

Kan ik nu met de verpleegster beginnen *O* (Al moet ik daar mohair voor kopen, voor het haar! Ik heb het patroon bekeken en snap er niets van, dus misschien maak ik gebruik van je pruikenpatroon Mijsje)
pi_84642651
:) als dat lukt, ben ik blij dat ik heb kunnen bijdragen aan je verpleegster :D
have fun met het verpleegstertje! ^O^
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:19:41 #259
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_84642655
quote:
Ik ben voor! :P
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_84642951
quote:
Hahaha, nou eigenlijk bedoelde ik dat ik het patroon uit ga proberen te schrijven zodat je er zelf een kunt haken! ;) Maar misschien kunnen we tegen die tijd weer een swap doen, en als we dan Trui even vragen of zij de boel (weer) wil hacken zodat ik iets voor jou moet haken O-)

Ik ben ook voor, maar denk dat 't dan niet echt een haak-meet zal worden.
Wie wil er nou haken in Disneyland :o
pi_84643206
Gewoon haken in de achtbaan :7 Extreme-Crochet!

pi_84643331
Ik zie het al helemaal voor me ja!
En dan laat iemand per ongeluk haar bolletje uit het karretje vallen,
maar omdat de achtbaan daar niet voor stopt, wordt het hele haakwerk vanzelf uitgehaald :o
pi_84643380
Die meet, count me in!!! Even serieus, we moeten wel weer eens een meet doen hoor, ik wil jullie wel eens leren kennen!
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:37:37 #264
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_84643490
Leuk verpleegstertje Lyssa ben benieuwd naar jou creatie!

Het is een mooie deken geworden TD! Ik heb me wel eens aan wat GS'je gewaagd om te proberen maar nog niet echt zo'n groot project als van jou (en anderen hier). Ik heb er nog niet echt een bestemming voor en dan vind ik het niet zo leuk om te doen.

Trui: ik vind juist die bolle ogen geweldig van delicious crochet :D , smaken verschillen!

Nou de meeste stemmen voor de draak dus daar ga ik dan ook mee beginnen *O* en die anderen maak ik ook nog wel een keer hoor!
klerkje
pi_84643497
Jaaah! Lijkt mij ook leuk :)
Toen jullie de vorige keer gingen meeten was ik net nieuw hier, en durfde ik niet te zeggen dat het mij ook wel leuk leek om te komen :@
Haha! Maar nu durf ik (denk ik) wel! (Als het mag :P)
pi_84643580
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Spiegelei het volgende:

Het is een mooie deken geworden TD! Ik heb me wel eens aan wat GS'je gewaagd om te proberen maar nog niet echt zo'n groot project als van jou (en anderen hier). Ik heb er nog niet echt een bestemming voor en dan vind ik het niet zo leuk om te doen.

Trui: ik vind juist die bolle ogen geweldig van delicious crochet :D , smaken verschillen!

Nou de meeste stemmen voor de draak dus daar ga ik dan ook mee beginnen *O* en die anderen maak ik ook nog wel een keer hoor!
Dat is je geraden ja! ;)
Ga je de draak ook in diezelfde kleurtjes als de ontwerpster maken? Of andere kleurtjes? :D
pi_84643610
Ik ben ook up for een meet! Als ik verhuisd ben zou het best bij mij kunnen, maar dat kan nog wel wat maanden duren :') Geen idee wanneer we over kunnen. Uiterlijk december 2010 :P
pi_84643805
OMG kijk nou dan wat ik tegenkwam op Facebook!

(van: www.kawaiicrochet.com)
Die is echt leuk!

Oja, trouwens! Mocht er iemand op de link klikken: moet je eens naar de prijzen kijken!
Beetje duur of ligt dat aan mij?
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:46:18 #269
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_84643952
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Dat is je geraden ja! ;)
Ga je de draak ook in diezelfde kleurtjes als de ontwerpster maken? Of andere kleurtjes? :D
Nou ik heb nog 1,8 bollen rood van Saskia - Wibra dus daar ga ik maar eens mee beginnen. Jammer dat de Wibra en Zeeman zo weinig keuze hebben qua kleuren. Op de een of ander manier heb ik nooit geel! En omdat het best grote knuffels worden wil ik het niet zo duur maken qua garen. Dus de basis wordt rood en de rest zie ik wel ha ha
klerkje
pi_84643957
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Lyssa het volgende:
Ik ben ook up for een meet! Als ik verhuisd ben zou het best bij mij kunnen, maar dat kan nog wel wat maanden duren :') Geen idee wanneer we over kunnen. Uiterlijk december 2010 :P
Sinterklaas- of kerst-meet! Met secret-swap cadeautjes! ~:)
pi_84643985
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:43 schreef Yachiru het volgende:
[ afbeelding ]
Die is echt leuk!

Oja, trouwens! Mocht er iemand op de link klikken: moet je eens naar de prijzen kijken!
Hij is wel gaaf! Maar 25 dollar issie niet waard. Het is inderdaad aan de prijs, maar ze verkoopt geen patronen lijkt, alleen maar resultaten. (Dit is op zich best na te maken, als je goed bent met vilt en naaien)
pi_84644067
@ Spiegelei: ja, dat is wel een nadeel. Dat ze best groot zijn. Rood is leuk! Vuurdraakje :D

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Hij is wel gaaf! Maar 25 dollar issie niet waard. Het is inderdaad aan de prijs, maar ze verkoopt geen patronen lijkt, alleen maar resultaten. (Dit is op zich best na te maken, als je goed bent met vilt en naaien)
Ja inderdaad. Je moet maar eens naar de rest kijken, het kan nog duurder!
Was al eens eerder op die site en viel me toen ook al op dat het belachelijk hoge prijzen zijn.

Bedenk me net: je kunt overal een vilten snor op maken, haha :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:50:22 #273
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_84644177
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Sinterklaas- of kerst-meet! Met secret-swap cadeautjes! ~:)
JAAAA ik wil ook een meet. Vorige keer kon ik niet en sowieso kon ik het afgelopen jaar eigenlijk nooit in het weekend. Maar nu kan dat in principe wel dus, ik ben voor!! En sinterklaas of kerst met secret-swap cadeautjes ik ook leuk *O*
klerkje
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:52:03 #274
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84644268
Dat is een erg simpel stukje vilt en naaien. De rest ziet er trouwens ook niet erg ingewikkeld uit. :)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:54:55 #275
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_84644424
Ik vind het ook allemaal maar duur hoor, en ook geen buitengewone dingen ofzo
klerkje
pi_84644542
Zo, 75 dollar voor die deken :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:16:25 #277
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84645551
maar 't kost natuurlijk best veel tijd, zo'n poppetje. (en een deken nog veel meer). ik kan me voorstellen dat je dan toch al vrij snel op dat soort prijzen uitkomt als je nog een beetje winst wil maken. maar ik zou zo'n bedrag er niet voor over hebben.
in de haak.
pi_84646316
Nee, dat zeker niet. Gelukkig kunnen wij zelf haken! :P
Maar vraag me ook af of ik het ervoor zou durven vragen..
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:35:48 #279
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84646406
ik vind ook niet dat er nou zulke geweldig kwaliteitsspullen op die site staan nee. ben benieuwd of ze veel verkoopt!
in de haak.
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:37:49 #280
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84646495
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Spiegelei het volgende:

Mijn dekentje/sprei heeft ook een doel, idd goede motivatie om ermee door te gaan. Ik wil voor mezelf ook nog wel iets moois maken voor over m'n bed. Zal nog wel even duren voordat ik daarmee begin. :+

En thnx iedereen voor de complimentjes. :@ *bloos bloos* :D
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:42:03 #281
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84646647
Als er een meet komt, leuk! Liefst doordeweeks (na de zomervakantie). Gratis OV he, pauperstudente :@ :')
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_84648924
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:43 schreef Yachiru het volgende:
[ afbeelding ]
Die is echt leuk!

heel duur... en ik vind lang niet alles leuk, zeker niet voor die prijs...

maar een serieuze meet, gezellig! count me in als ik kan... :D
het zou best bij mij mogen, maar ik woon in een van de noordelijkste puntjes van Noord Holland, dus ik kan me voorstellen dat het niet heel handig is... ik stel me in ieder geval beschikbaar! (als ik op de aangegeven data kan dan...)
doen we net als de vorige keer (bij wie het ook is) dat degene bij wie het is voor drinken zorgt, en de bezoeksters zorgen voor een hapje?
ik kan tijdens de zomervakantie hier nog in principe op iedere dag dat ik nog niks gepland heb staan, na de zomervakantie wordt het alleen zaterdag/zondag en eventueel woensdag (mijn vrije dag...)
ik hoor het wel :) misschien iemand die een lijstje van mogelijke data wil geven waarop we kunnen schieten? (ik ben niet zo goed in het eerste data-lijsje...ik ben wel goed in kijken wanneer ik kan en daarop invullen... :D )

ow, zou ik bijna vergeten, ik heb ook wat foto's gemaakt van m'n visjesdeken tot nu toe... :D

hij krult nog wat om hier en daar, maar dat wordt vast beter... ik wil op het einde ook wat halve vissen maken in de lengte, om de rand ook recht te maken boven en onder. (de vissen zwemmen van links naar rechts)
de zeesterren die ik erop wil maken, zijn in dezelfde kleur als de draad tussen de vissen. ik vond het wel leuk als die draad vaker terugkomt dan alleen in de zeesterrren... :)

[ Bericht 2% gewijzigd door mijsje op 29-07-2010 23:52:53 ]
pi_84656309
Oh, wat veel leuke dingen hier! En jouw visjesdeken gaat sneller dan de mijne :X

Ik heb mijn tweede kussensloop bijna af, voor mijn zus. Paars als hoofdkleur en dan de granny squares met wit, rood en roze :)

Ik wil ook meeten! Maar niet doordeweeks, want dan werk ik ;)

Verliefd O+ http://www.ravelry.com/patterns/library/amigurumi-bear-4

[ Bericht 18% gewijzigd door Inu op 30-07-2010 10:05:40 ]
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:09:25 #284
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84657168
wordt mooi, mijsje! die beige rand ertussen is een goede keus!

inu, wat een dotje inderdaad! O+ (wij gaan straks een jong poesje kijken dat waarschijnlijk over een paar weekjes de onze wordt, en die lijkt wel wat op dat beertje. O+ )
in de haak.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:29:46 #285
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84657752
Ik las even het topic door...
PERRY <3 kan je die ook haken? Moet je wel de goede kleur hebben ...
pi_84658245
Ik sluit me bij Trui aan, liefst in het weekend i.v.m. werk doordeweeks. Kan helaas geen plek voor de meet bieden (woon nog thuis), maar ik bak graag iets lekkers om mee te nemen! :D
Je kunt Perry wel haken , alleen hebben we nog geen patroon (gevonden) :P
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:52:52 #287
52016 Lyssa
music <3
pi_84658467
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:45 schreef Yachiru het volgende:
Ik sluit me bij Trui Inu aan, liefst in het weekend i.v.m. werk doordeweeks.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:54:05 #288
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84658503
Ik zit een beetje te twijfelen of het anders hier kan. Ik woon wel op de Uithof in Utrecht, lekker centraal punt in NL. In m'n eigen woning kan ik maar zo'n 6 mensen kwijt, met veel moeite 8. Maar elke verdieping heeft ook 1 woonruimte die dienst doet als gezamelijke ruimte. Die ruimte kan ook 'gereserveerd' worden voor feestjes e.d.
En als het mooi weer is... we hebben hier een enorm dakterras.
Ik denk er nog even over na oké. :P
(m'n gezondheid speelt ook mee in de keuze, chronisch ziek dus een (grote) groep mensen ontvangen kan me iets teveel van het goede zijn)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:06:08 #289
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84658847
't kan ook wel weer hier (niet ver van utrecht) hoor, al is 't hier ook niet enorm ruim. ik vind 't wel leuk om weer een keer te meeten! maar ook liever in 't weekend wat mij betreft.
in de haak.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:08:08 #290
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84658907
Als het niet ver van Utrecht is dan kan ik de reiskosten wrs wel betalen, dus dan kan ik ook gewoon in het weekend. :)
pi_84659111
We kunnen ook gewoon in een park ofzo afspreken. Iedereen een dekentje en wat lekkers mee en klaar ^O^
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:17:12 #292
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_84659169
ik vind het ook een leuk idee! als ik kan kom ik! liever idd in het weekend ivm werk. ik woon in Leiden en mijn huis is behoorlijk klein...
Kwak
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:17:17 #293
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84659175
dat vind ik ook een leuk idee! ^O^
in de haak.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:19:43 #294
52016 Lyssa
music <3
pi_84659251
Dan ben je wel wat meer afhankelijk van goed weer. Wat voor tijdsinterval zitten we aan te denken? Misschien toch nog combineren met de swap?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:32:39 #295
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84659621
het eerste weekend van september kan ik bijv. wel.
in de haak.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:33:47 #296
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_84659657
ik heb overigens heel vaak repetities, dus ik kan niet zo heel vaak in de weekends :@ plan dus maar zonder rekening te houden met mij - als ik toevallig kan dan kom ik!
Kwak
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:43:10 #297
52016 Lyssa
music <3
pi_84659951
Ik kan ook het eerste weekend van september wel. Misschien een poll maken? Ik typ vanaf telefoon, dus dat wordt lastig :+
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:50:02 #298
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84660172
Ik sluit me wel aan bij kwakz0r anders. Ivm de gezondheidstoestanden kan ik sowieso nooit vantevoren met zekerheid zeggen of ik wel of niet kan.

Waar heb je eigenlijk repetities van kwakz0r, als ik vragen mag?
* TwistedDarling is nieuwsgierig :@
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:58:57 #299
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_84660522
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik sluit me wel aan bij kwakz0r anders. Ivm de gezondheidstoestanden kan ik sowieso nooit vantevoren met zekerheid zeggen of ik wel of niet kan.

Waar heb je eigenlijk repetities van kwakz0r, als ik vragen mag?
* TwistedDarling is nieuwsgierig :@
ik zing in allerlei koorprojecten en er start in september weer vanalles :)
Kwak
pi_84660613
Tsadadara, nummer 2

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')