quote:
heel duur... en ik vind lang niet alles leuk, zeker niet voor die prijs...
maar een serieuze meet, gezellig! count me in als ik kan...

het zou best bij mij mogen, maar ik woon in een van de noordelijkste puntjes van Noord Holland, dus ik kan me voorstellen dat het niet heel handig is... ik stel me in ieder geval beschikbaar! (als ik op de aangegeven data kan dan...)
doen we net als de vorige keer (bij wie het ook is) dat degene bij wie het is voor drinken zorgt, en de bezoeksters zorgen voor een hapje?
ik kan tijdens de zomervakantie hier nog in principe op iedere dag dat ik nog niks gepland heb staan, na de zomervakantie wordt het alleen zaterdag/zondag en eventueel woensdag (mijn vrije dag...)
ik hoor het wel

misschien iemand die een lijstje van mogelijke data wil geven waarop we kunnen schieten? (ik ben niet zo goed in het eerste data-lijsje...ik ben wel goed in kijken wanneer ik kan en daarop invullen...

)
ow, zou ik bijna vergeten, ik heb ook wat foto's gemaakt van m'n visjesdeken tot nu toe...

![]()
![]()
hij krult nog wat om hier en daar, maar dat wordt vast beter... ik wil op het einde ook wat halve vissen maken in de lengte, om de rand ook recht te maken boven en onder. (de vissen zwemmen van links naar rechts)
de zeesterren die ik erop wil maken, zijn in dezelfde kleur als de draad tussen de vissen. ik vond het wel leuk als die draad vaker terugkomt dan alleen in de zeesterrren...
[ Bericht 2% gewijzigd door mijsje op 29-07-2010 23:52:53 ]