abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84517598
Kheb weer mooie projecten gezien. Hulde
pi_84517865
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:56 schreef -sabine- het volgende:
Helup die swap................ik moet nog zoveeeeeeel. En moet zes dagen p/w werken.
Komt goed, adem in, adem uit.
als je me nou even pmt over wie je hebt, kan ik je vast helpen met het maken van het swap-cadeautje... O-)
;)
pi_84518318
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:31 schreef Nietjuuh het volgende:
Inu, oké dan ga ik jouw patroon eens proberen...maar hoe komt het dan dat mijn eerste hoekje niet zo goed worden?

Lijnloos, het was idd mijn eerste keer de granny square. Hij moet dus minder strak..maar wat bedoel je precies met stokjes over de stokjes van de vorige toer? Sorry hier spreekt een leek! Oeh dat is wel een hele mooie grote beer zeg!! Daar zit heel wat uren in denk ik!!
in de hoekjes ga je met de stokjes van de buitenste toer over de stokjes heen van de toer ervoor... hoeveel lossen heb je gemaakt iedere keer dat je een hoekje omgaat?
als ik een granny maak, begin ik vaak een toer met 3 lossen, dan maar 1 stokje erachteraan en dan verder met de toer. dan als laatste heb je je lossen om de hoek om te gaan, daarna maak ik nog 1 stokje en dan met de slip stich (=halve vaste) aan de derde losse van de eerste 3 lossen van de toer... (kun je me nog volgen?)
ik maak op de rechte stukken trouwens 1 losse tussen de groepjes stokjes, en in de hoekjes doe ik er 2...
ik hoop dat je hier ook iets aan hebt?

O+ wat een lief autootje Lyssa!
Twisted Darling, jij bent snel gegaan! ^O^ ziet er heel erg lief uit! O+
Trui, je dolfijn ziet er ook heel lief uit! :)
  maandag 26 juli 2010 @ 20:31:50 #104
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84519110
Mijn dochter wil de deken zo hebben TwistedDarling, dus als je hem kwijt moet. ;)

Lyssa laat zien dat haken ook stoer kan zijn. 8-)

Behoorlijk nette dolfijn weer trui. :)

Ik ben nog steeds bezig met mijn tas, maar dat is niet zo boeiend om te showen, alleen maar vasten. Wel fijn om te doen, niet nadenken, gewoon bezig zijn.

En nu de vraag waar het om draait Anitra, is het ook gelukt met de beschrijving? Het zou me namelijk niks verbazen als het alles nog onduidelijker maakt. En was de lijm nog droog? Ik bedacht me op het einde dat die draadjes onderweg vast los zouden gaan en dan kreeg je alleen chaos. :+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 26 juli 2010 @ 20:33:45 #105
52016 Lyssa
music <3
pi_84519209
Auto is klaar!! Ik merk toch wel dat ik geen ster ben in naaien en afwerken :')

pi_84519510
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Lyssa het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauwwww O+ O+ O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 26 juli 2010 @ 20:45:38 #107
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84519813
Wat schattig! O+

Even iets heeeeel anders. Ik heb mijn kleurtjes gesorteerd, maar nu vind ik het stom dat ik niet alle kleuren heb. Dat maakt het overzicht zo onaf. Heeft er hier dus toevallig iemand kleurtjes catania liggen om mijn overzicht completer te maken?

Nu niet zeggen dat ik een muts ben he? Dat doet mijn man vast al als hij thuis komt. :')
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84520171
Het is helemaal heel aangekomen Yppy! En ik snap de uitleg helemaal!! Eindelijk weet ik nu hoe het moet. Tjah en teveel verklappen doe ik niet want is een stuk voor de swap :D

Lyssa die auto is leuk! Ik laat hem maar niet aan mijn zoontje zien, want heb nog 3 dekens te doen en de swap ;)
pi_84520217
:o Wow Lyssa, geweldig! O+
pi_84521295
Waw Lyssa die is super!! Ik heb het patroon ook gekocht en moet hem ook nog maken, maar ben nog bezig met de swap maar er komst steeds iets tussen. Maar na het olifantje voor iemand, maak ik er na wel de swap verder of ik raak niet klaar :D
  maandag 26 juli 2010 @ 22:40:21 #111
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84525771
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:31 schreef YPPY het volgende:
Mijn dochter wil de deken zo hebben TwistedDarling, dus als je hem kwijt moet. ;)
Haha, hij is 'helaas' al voor iemand anders. :+
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Lyssa het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_84526107
Lyssa, super mooi geworden! (Ik ken een klein jongetje wat gek is van Cars en die dit denk ik wel geweldig zou vinden denk ik... Misschien moet ik toch maar eens naar dat patroon gaan kijken) _O_

Yppy, ik heb hier ook nog wel wat catania... maar denk niet heel veel andere kleurtjes dan jij. Maar als je wilt kan ik je best het een en ander opsturen hoor ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TD, mooi dekentje al hoor! Ben benieuwd hoe ie is met randje er om heen.... weet je al wat voor soort randje, of gewoon van vasten of stokjes?

Nietjuh, ik bedoelde iinderdaad wat Mijsje ook al heeft uitgelegd. Kom je daar uit denk je?
  maandag 26 juli 2010 @ 22:54:04 #113
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84526436
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef Lijnloos het volgende:
Lyssa, super mooi geworden! (Ik ken een klein jongetje wat gek is van Cars en die dit denk ik wel geweldig zou vinden denk ik... Misschien moet ik toch maar eens naar dat patroon gaan kijken) _O_

Yppy, ik heb hier ook nog wel wat catania... maar denk niet heel veel andere kleurtjes dan jij. Maar als je wilt kan ik je best het een en ander opsturen hoor ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TD, mooi dekentje al hoor! Ben benieuwd hoe ie is met randje er om heen.... weet je al wat voor soort randje, of gewoon van vasten of stokjes?

Nietjuh, ik bedoelde iinderdaad wat Mijsje ook al heeft uitgelegd. Kom je daar uit denk je?
Ik zat te denken aan halve stokjes om het toch een beetje 'strak' te houden, maar wel een iets bredere rand dan met vasten? Diegene voor wie de deken is kennende is dat het meest gewenst. :)
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_84527120
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:54 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Ik zat te denken aan halve stokjes om het toch een beetje 'strak' te houden, maar wel een iets bredere rand dan met vasten? Diegene voor wie de deken is kennende is dat het meest gewenst. :)
waarom doe je niet in de kleuren van je dekentje om en om een granny-rand eromheen? dan is het nog helemaal in de sfeer van het dekentje zelf ook, en je hebt een mooie stevige rand die het weer 1 geheel maakt... net zoals ik hier van blokjes een kussen"frontje" maakte, en daaromheen ook nog een randje deed voor ik het aan een kussentje ging naaien zoals bij deze:

of bij deze: (daar moet nog een kussentje achter...)

(zijn al wat oudere plaatjes, maar puur voor het idee dat ik probeer uit te leggen... snap je wat ik bedoel?)
  maandag 26 juli 2010 @ 23:13:38 #115
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84527358
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef mijsje het volgende:

[..]

waarom doe je niet in de kleuren van je dekentje om en om een granny-rand eromheen? dan is het nog helemaal in de sfeer van het dekentje zelf ook, en je hebt een mooie stevige rand die het weer 1 geheel maakt... net zoals ik hier van blokjes een kussen"frontje" maakte, en daaromheen ook nog een randje deed voor ik het aan een kussentje ging naaien zoals bij deze:
[ afbeelding ]
of bij deze: (daar moet nog een kussentje achter...)
[ afbeelding ]
(zijn al wat oudere plaatjes, maar puur voor het idee dat ik probeer uit te leggen... snap je wat ik bedoel?)
Ik snap het ja. Dat is ook leuk O+ . Maar ik zal eerst nog maar even navragen hoe breed ze rand wil hebben voordat ik eraan begin.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:18:24 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_84530041
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef YPPY het volgende:
Wat schattig! O+

Even iets heeeeel anders. Ik heb mijn kleurtjes gesorteerd, maar nu vind ik het stom dat ik niet alle kleuren heb. Dat maakt het overzicht zo onaf. Heeft er hier dus toevallig iemand kleurtjes catania liggen om mijn overzicht completer te maken?

[ afbeelding ]

Nu niet zeggen dat ik een muts ben he? Dat doet mijn man vast al als hij thuis komt. :')
Yps, welke kleurtjes mis je nog :) Ik heb echt een hele berg liggen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_84537123
Gisteren twee kussentjes gekocht bij de Leenbakker om nog meer grannysquare kussens te maken *O*
pi_84541954
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:13 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Ik snap het ja. Dat is ook leuk O+ . Maar ik zal eerst nog maar even navragen hoe breed ze rand wil hebben voordat ik eraan begin.
:D dat is wel handig inderdaad :D

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:05 schreef Inu het volgende:
Gisteren twee kussentjes gekocht bij de Leenbakker om nog meer grannysquare kussens te maken *O*
Leuk! Hoe gaat het trouwens nu met je visjesdeken? ik was er wel benieuwd naar :) (misschien heb ik het gemist hoor, maar ik heb het eindresultaat eigenlijk nooit gezien...)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:01:52 #119
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_84550907
hoi, ben weer thuis van vakantie! het was zo heerlijk dat ik niet aan haken heb gedacht of ben toegekomen, was van mezelf al ontspannen genoeg :P
Kwak
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:09:34 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84551282
WB kwak ;)

Heb je nog wel een project liggen dan of ga je de komende tijd ook niet zoveel haken oO<
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:11:28 #121
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_84551364
ik heb mn willow cushion nog. en ik heb binnenkort twee weken lang alle tijd om te haken ;)
Kwak
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:21:50 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84551889
Oh kijk, dat scheelt alweer :+
pi_84556768
Mijsje, thnx voor de uitleg...ik ga kijken of ik eruit kom binnenkort!

Lijnloos, als ik vragen heb dan horen jullie het wel weer ;)
pi_84557214
:) leuk Nietjuuh, ik ben benieuwd :)

een aantal van de visjes tot nu toe... ik heb er 9 groene, 8,5 l.blauwe en 2,5 witte... (ik doe steeds een bol van een andere kleur, vandaar de 8,5 l.blauwe...)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 17:46:46 #125
52016 Lyssa
music <3
pi_84558059
* Lyssa heeft ook een gave avatar :@

even tussendoor

De visjes schieten wel lekker op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')