abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juli 2010 @ 21:58:12 #76
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84484169
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:09 schreef Ynske het volgende:
ik kom er echt helemaal niet meer aan toe -O-
geen energie meer voor s'avonds. ben blij dat de swap al zo goed als helemaal klaar ligt
jammer ynske! maar dat betekent hopelijk dat je overdag met hele andere (leuke?) activiteiten druk bent?

inu, ik vind 'm super geworden!

en lyssa wat ga je hard met die auto!

ik ben bezig met een dolfijn voor missdolphin. nog niet veel om te laten zien, omdat ik al 3x opnieuw begonnen ben... :{ moet weer helemaal wennen aan dat amigurumi-patroon-lezen... :o
in de haak.
pi_84493409
Inu wat mooi! Die kleurtjes ook!

Hoothoot is zo'n jasbeschermerpatroon om te zetten naar een hele cirkel? Ik zou die heel graag willen maken voor mijn rolstoel.

Lyssa wat ga je hard! En wat ziet het er leuk uit!!

Hier bezig met 6 dingen te gelijk. Regenboogdeken ligt even stil, te warm om zo'n groot ding op me te hebben liggen, dus vast een ripple begonnen met de rico creative lucypack, wat haakt dat lekker zeg!!! En snel. Ik kijk hoever ik kom met de 2 pakken die ik heb, maar word zeker vaker besteld!
Dan nog bezig met de swap, dat heeft wat denkwerk gekost zeg, maar ben nu met iets leuks bezig en heb nog wat dingen in mijn hoofd, dus dat word turbo haken.

Op vakantie nogal gelachen toen mijn franse buurvrouw aan de telefoon uitlegde dat die domme hollander zat te haken, dat was toch niet van deze tijd. :D
pi_84493532
Lyssa, leuke auto! *O* ben benieuwd hoe die wordt... is het een patroon of uit een boekje? (linkje?)
Inu, mooi kussen is het geworden hoor! _O_ superstrak.
Nietjuh, leuk zo'n granny, maar het is inderdaad de eerste keren best lastig. Wat me opvalt is dat je in de bochten je stokjes over de stokjes van de vorige toer vallen. Misschien moet je toch iets meer lossen in de hoek (of minder strak) zodat je wat meer ruimte hebt om de stokjes in te zetten en ze elkaar niet zo overlappen. En inderdaad de toer afronden met zo'n slipstitch (geen idee hoe dat in NL heet), want eht lijkt wel of je geen begin of eind hebt...

Ik zag dit weekend bij een pufclub-genootje een hele gave grote beer staan die overduidelijk gehaakt was (beetje zoals trui haar speeltjes altijd maakt, veel kleurtjes en zo). Heb er meteen een foto van gemaakt, misschien dat ik die ook nog een keer ga proberen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 juli 2010 @ 07:34:05 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_84493544
Van het weekend bij mijn ouders geweest en daar hebben ze echt nog een leuk winkeltje. Met een heleboel Zpagetti ook *O*

WIlde het al een hele tijd proberen, maar zomaar bestellen via internet vond ik niet wat. Nu dus kunnen voelen en twee rollen meegenomen :) Het haakt echt lekker snel, maar je merkt wel veel verschil in hoe makkelijk te haken hoor :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_84493631
Lijnloos die beer is gaaf!!!
  maandag 26 juli 2010 @ 07:48:57 #81
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84493645
Die beer.... wat keigaaf! O+

Anitra, heb je de beschrijving gekregen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 26 juli 2010 @ 09:12:54 #82
52016 Lyssa
music <3
pi_84494602
quote:
Op maandag 26 juli 2010 07:31 schreef Lijnloos het volgende:
Lyssa, leuke auto! *O* ben benieuwd hoe die wordt... is het een patroon of uit een boekje? (linkje?)

Ik zag dit weekend bij een pufclub-genootje een hele gave grote beer staan die overduidelijk gehaakt was (beetje zoals trui haar speeltjes altijd maakt, veel kleurtjes en zo). Heb er meteen een foto van gemaakt, misschien dat ik die ook nog een keer ga proberen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oohh gave beer!! Maar wat een werk!!! Dat gaat echt eeuwen duren voordat je dat af heb! Net zo'n werk als die gigantisch prachtige deken van Kwakz0r!

Die auto komt van hier http://www.etsy.com/listing/51397972/little-car-amigurumi-pattern Delicious Crochet heeft zoveel gave patroontjes, ik heb er nu een aantal!

Gisteravond nog even de voorruit erop gemaakt. Eigenlijk moet je eerst het "lijf" helemaal haken, maar ik vind het makkelijker om dingen vast te naaien als het nog open is, dus heb ik eerst alle onderdelen gehaakt en ga ik nu verder met het lijf en ondertussen naai ik de onderdelen steeds vast.
pi_84495470
quote:
Op maandag 26 juli 2010 07:11 schreef AnitraX het volgende:
Hoothoot is zo'n jasbeschermerpatroon om te zetten naar een hele cirkel? Ik zou die heel graag willen maken voor mijn rolstoel.
Ik denk dat dat wel te doen is. Vanuit een cirkel beginnen, en dan alsmaar rond haken lijkt me?
  maandag 26 juli 2010 @ 10:38:13 #84
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84496371
Poosje bij m'n ouders geweest, veel kunnen haken dus het dekentje is bijna af. Misschien toch nog wat meer wol nodig dan ik dacht, als ik er nog een rand omheen wil maken..

People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  maandag 26 juli 2010 @ 11:07:37 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84497269
TD ik vidn 'm erg leuk! maar een rand eromheen zou 't wel iets meer afmaken inderdaad.

lyssa, dat schiet hard op zeg!
in de haak.
  maandag 26 juli 2010 @ 11:15:34 #86
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84497459
Een rode rand, een roze rand of beide? Oh, de keuzes.. :') :+
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  maandag 26 juli 2010 @ 11:27:24 #87
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84497800
ja, lastig he! :) ik zou denk ik met een donkere rand eindigen, maar of je er ook nog lichtroze in verwerkt maakt op zich niet zoveel uit.

mijn dolfijn-in-wording:
in de haak.
  maandag 26 juli 2010 @ 11:39:41 #88
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84498168
Leuk dolfijntje :D
  maandag 26 juli 2010 @ 12:24:32 #89
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_84499532
Slim om alvast de onderdelen aan elkaar te maken voordat je basis af is Lyssa. Ik krijg het zo ook altijd mooier afgewerkt. Hij is leuk!

Lief dolfijntje Trui! Mooi model!

Td, ik zou er ook en rand om maken en dan idd eindigen met rood. Eventueel eerst een rondje roze en dan rood. Hij ziet er nu al erg mooi uit!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  maandag 26 juli 2010 @ 12:29:50 #90
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84499712
Ik denk dat ik het wel zo leuk vind om in de rand ook beide kleuren te gebruiken. Eerst roze en dan rood it is. Thnx dames :*.
  maandag 26 juli 2010 @ 12:49:05 #91
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84500469
Die Saskia van de Wibra, krimpt dat trouwens (veel) in de was?
pi_84502772
Saskia krimpt naar mijn idee niet. Lijkt me ook een beetje raar voor acryl. Door het wassen worden de steken wel regelmatiger.
pi_84502856
Ik zou juist een roze rand doen

Ik heb ook een vraag over Saskia van de Wibra: Kan iemand mij vertellen wat de wasvoorschriften zijn? Ik wil het dekentje, als het even kan, op vakantie al wassen zodat het tijd heeft om te drogen voordat ik op kraamvisite ga en ik heb de wikkels van de bollen thuis gelaten.
  maandag 26 juli 2010 @ 13:57:04 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84503114
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:40 schreef mijsje het volgende:
een bolero voor LadyBlack! heb je al een patroon? ik ben wel benieuwd...
Ik heb een aantal bolero's in mn favorieten gezet op ravelry, moet nog uitzoeken welke me het handigst lijkt!
Ik wil me nog wel eens verkijken op de soort wol, de maat van de haaknaald en dergelijke
  maandag 26 juli 2010 @ 13:59:41 #95
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84503206
Ik heb de wikkels van de wibra ook niet meer B, anders had ik even voor je gekeken...

Maar het is acryl he, dus sowieso niet te heet wassen
pi_84503311
40 graden, niet in de droger, niet strijken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 juli 2010 @ 18:24:13 #97
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_84513697
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef trui het volgende:

[..]

jammer ynske! maar dat betekent hopelijk dat je overdag met hele andere (leuke?) activiteiten druk bent?

werk :)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_84513924
Inu, oké dan ga ik jouw patroon eens proberen...maar hoe komt het dan dat mijn eerste hoekje niet zo goed worden?

Lijnloos, het was idd mijn eerste keer de granny square. Hij moet dus minder strak..maar wat bedoel je precies met stokjes over de stokjes van de vorige toer? Sorry hier spreekt een leek! Oeh dat is wel een hele mooie grote beer zeg!! Daar zit heel wat uren in denk ik!!
pi_84516196
quote:
Op maandag 26 juli 2010 07:48 schreef YPPY het volgende:
Die beer.... wat keigaaf! O+

Anitra, heb je de beschrijving gekregen?
ja vanmiddag! Je bent geweldig! Echt super gedaan :*
pi_84517518
Helup die swap................ik moet nog zoveeeeeeel. En moet zes dagen p/w werken.
Komt goed, adem in, adem uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')