jammer ynske! maar dat betekent hopelijk dat je overdag met hele andere (leuke?) activiteiten druk bent?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:09 schreef Ynske het volgende:
ik kom er echt helemaal niet meer aan toe
geen energie meer voor s'avonds. ben blij dat de swap al zo goed als helemaal klaar ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 07:31 schreef Lijnloos het volgende:
Lyssa, leuke auto!ben benieuwd hoe die wordt... is het een patroon of uit een boekje? (linkje?)
Ik zag dit weekend bij een pufclub-genootje een hele gave grote beer staan die overduidelijk gehaakt was (beetje zoals trui haar speeltjes altijd maakt, veel kleurtjes en zo). Heb er meteen een foto van gemaakt, misschien dat ik die ook nog een keer ga proberen...Oohh gave beer!! Maar wat een werk!!! Dat gaat echt eeuwen duren voordat je dat af heb! Net zo'n werk als die gigantisch prachtige deken van Kwakz0r!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die auto komt van hier http://www.etsy.com/listing/51397972/little-car-amigurumi-pattern Delicious Crochet heeft zoveel gave patroontjes, ik heb er nu een aantal!
Gisteravond nog even de voorruit erop gemaakt. Eigenlijk moet je eerst het "lijf" helemaal haken, maar ik vind het makkelijker om dingen vast te naaien als het nog open is, dus heb ik eerst alle onderdelen gehaakt en ga ik nu verder met het lijf en ondertussen naai ik de onderdelen steeds vast.
Ik denk dat dat wel te doen is. Vanuit een cirkel beginnen, en dan alsmaar rond haken lijkt me?quote:Op maandag 26 juli 2010 07:11 schreef AnitraX het volgende:
Hoothoot is zo'n jasbeschermerpatroon om te zetten naar een hele cirkel? Ik zou die heel graag willen maken voor mijn rolstoel.
Ik heb een aantal bolero's in mn favorieten gezet op ravelry, moet nog uitzoeken welke me het handigst lijkt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:40 schreef mijsje het volgende:
een bolero voor LadyBlack!
heb je al een patroon? ik ben wel benieuwd...
werkquote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef trui het volgende:
[..]
jammer ynske! maar dat betekent hopelijk dat je overdag met hele andere (leuke?) activiteiten druk bent?
ja vanmiddag! Je bent geweldig! Echt super gedaanquote:Op maandag 26 juli 2010 07:48 schreef YPPY het volgende:
Die beer.... wat keigaaf!
Anitra, heb je de beschrijving gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |