grappig Inu, een keer in de zoveel tijd komt dat patroon weer hier langs

ik blijf het ook een leuk idee vinden, zo'n patroon aangepast op je eigen interesses.

Mooie eerste granny ook!

ik doe het instoppen ook altijd naderhand (maar wel per blokje... het is vervelend om van meerdere blokken achter elkaar in te moeten stoppen...

) ik ga dan met het draadje door het dichtsbijzijnde stokje heen van boven naar beneden, en dan ook weer van beneden naar boven, maar dan op een andere manier door hetzelfde stokje steken... snap je? op die manier veranker je het draadje zodat het niet meer gaat rafelen als je de blokken aan elkaar hebt genaaid als dekentje of kussenhoes...

wij zijn vanmorgen naar Alkmaar geweest...

ik heb wol voor de deken

32 bollen Saskia (van Wibra) voor de visjes en 1 bol zandkleur voor zeesterren die erop geappliceerd gaan worden als de deken al klaar is...

(wilde hubbie graag, wie ben ik dan om dat te weigeren...

) onderweg naar huis maar meteen een visje gehaakt...

![]()
en ik had ook sokkenwol gekocht bij een wolwinkeltje verderop voor de wanten die ik had geoefend (staat op ravelry, maar is niet heel interessant nog...) dat worden wanten met een afbeelding van gebouwen. (volgens mij Amsterdamse grachtenpanden...) even een voorbeeldje van hoe het dan moet worden (
ik heb geen foto's van de bollen gemaakt, ze zijn net het voorbeeld oranje en offwhite...)
[ Bericht 1% gewijzigd door mijsje op 24-07-2010 16:39:51 ]