quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:04 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Liquid Leather met Nfu Oh #60
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:13 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pieces Il Postino
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:36 schreef friekin_ het volgende:
Net naar de Douglas geweest en de score:
[ afbeelding ]
De Frankfurt, nr. 120
En de Monaco, 125
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:41 schreef Loqi het volgende:
Mijn frankens van gisteren hebben de nacht overleefd![]()
Egg-planted
[ afbeelding ]
Magenta-magic
[ afbeelding ]
Little sister (omdat het de restjes ven de ingrediėnten voor de bovenste 2 zijn en ze veel op Magenta-magic lijkt)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:34 schreef Lindytje het volgende:
@SQ: bwhehehehehe
Die had je toch geswapt juist??
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zeer pretty!
Ik had dus gisteren frankens gemaakt en een een lila-grijze shimmerlak gemaakt, is het gewoon een kloon van Orly pixie dust!!!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Thnx!
IK had gister ook een kloon, van een catrice lakje, dus heb ik er maar meer andere dingen bijgegooid![]()
NOTD
Color club, Wild at heart
Binnen
[ afbeelding ]
Zon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Thnx!
IK had gister ook een kloon, van een catrice lakje, dus heb ik er maar meer andere dingen bijgegooid![]()
NOTD
Binnen
[ afbeelding ]
Zon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Thnx!
NOTD
Binnen
[ afbeelding ]
Zon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:06 schreef RenRen- het volgende:
Last time I checked, had QT geen flakes.En ik vind het er nogal gek uitzien. Warmte? Of doe ik iets verkeerd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die sterretjesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef RenRen- het volgende:
Gek he? Vond het wel. Apart. Van de week even kijken hoe hij lakt, of het effect heeft op.
Mijn haul van de vakantie:
[ afbeelding ]
Sally HansenVoor ¤4,50.
Alle plaatjes zijn lakjes die ik uit Turkije heb, behalve rechtsboven, die lagen op me te wachten.
Rechtsboven:
CG Grape Juice, Color Club Revvolution, CG Wireless topcoat, OPI DS Original, Nubar Indigo Illusion.
Original doe ik maandag op. Wou nog een vergelijking maken van Grape juice en C-c-courage, maar mijn batterij was op.
Alien polish, u hazquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:06 schreef RenRen- het volgende:
Last time I checked, had QT geen flakes.En ik vind het er nogal gek uitzien. Warmte? Of doe ik iets verkeerd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh kijk, zo is ie wel leukquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alien polish, u haz![]()
Claire's daring/innocent met fairy dust.
[ afbeelding ]
Close-up met kattenhaars
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef RenRen- het volgende:
Gek he? Vond het wel. Apart. Van de week even kijken hoe hij lakt, of het effect heeft op.
[ afbeelding ]
Sally HansenVoor ¤4,50.
Alle plaatjes zijn lakjes die ik uit Turkije heb, behalve rechtsboven, die lagen op me te wachten.
Rechtsboven:
CG Grape Juice, Color Club Revvolution, CG Wireless topcoat, OPI DS Original, Nubar Indigo Illusion.
Original doe ik maandag op. Wou nog een vergelijking maken van Grape juice en C-c-courage, maar mijn batterij was op.
Tofquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alien polish, u haz![]()
[ afbeelding ]
Close-up met kattenhaars
[ afbeelding ]
Hij is praaachtig!!!! *zet op wishlist.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Thnx!
NOTD
Binnen
[ afbeelding ]
Zon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekkere buitquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Sally HansenVoor ¤4,50.
Rechtsboven:
zo, dat staat je goed zeg! leuke combiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alien polish, u haz![]()
[ afbeelding ]
Close-up met kattenhaars
[ afbeelding ]
http://www.beautygloss.nl(...)look/#comment-202104quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
leuk liszle!
Maareh, knoflook? Moet je die dan eten, of moet je je nagels ermee insmeren?
3quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Mooie paars hoor, hoeveel laagjes zijn dit?
OMG SUGARPOLISH! DIE KEN IK. Toftoftof! Ik heb je gemistquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Sally HansenVoor ¤4,50.
Rechtsboven:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |