quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zeer pretty!
Ik had dus gisteren frankens gemaakt en een een lila-grijze shimmerlak gemaakt, is het gewoon een kloon van Orly pixie dust!!!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Thnx!
IK had gister ook een kloon, van een catrice lakje, dus heb ik er maar meer andere dingen bijgegooid![]()
NOTD
Color club, Wild at heart
Binnen
[ afbeelding ]
Zon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Thnx!
IK had gister ook een kloon, van een catrice lakje, dus heb ik er maar meer andere dingen bijgegooid![]()
NOTD
Binnen
[ afbeelding ]
Zon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Thnx!
NOTD
Binnen
[ afbeelding ]
Zon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:06 schreef RenRen- het volgende:
Last time I checked, had QT geen flakes.En ik vind het er nogal gek uitzien. Warmte? Of doe ik iets verkeerd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die sterretjesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef RenRen- het volgende:
Gek he? Vond het wel. Apart. Van de week even kijken hoe hij lakt, of het effect heeft op.
Mijn haul van de vakantie:
[ afbeelding ]
Sally HansenVoor ¤4,50.
Alle plaatjes zijn lakjes die ik uit Turkije heb, behalve rechtsboven, die lagen op me te wachten.
Rechtsboven:
CG Grape Juice, Color Club Revvolution, CG Wireless topcoat, OPI DS Original, Nubar Indigo Illusion.
Original doe ik maandag op. Wou nog een vergelijking maken van Grape juice en C-c-courage, maar mijn batterij was op.
Alien polish, u hazquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:06 schreef RenRen- het volgende:
Last time I checked, had QT geen flakes.En ik vind het er nogal gek uitzien. Warmte? Of doe ik iets verkeerd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh kijk, zo is ie wel leukquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alien polish, u haz![]()
Claire's daring/innocent met fairy dust.
[ afbeelding ]
Close-up met kattenhaars
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef RenRen- het volgende:
Gek he? Vond het wel. Apart. Van de week even kijken hoe hij lakt, of het effect heeft op.
[ afbeelding ]
Sally HansenVoor ¤4,50.
Alle plaatjes zijn lakjes die ik uit Turkije heb, behalve rechtsboven, die lagen op me te wachten.
Rechtsboven:
CG Grape Juice, Color Club Revvolution, CG Wireless topcoat, OPI DS Original, Nubar Indigo Illusion.
Original doe ik maandag op. Wou nog een vergelijking maken van Grape juice en C-c-courage, maar mijn batterij was op.
Tofquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alien polish, u haz![]()
[ afbeelding ]
Close-up met kattenhaars
[ afbeelding ]
Hij is praaachtig!!!! *zet op wishlist.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Thnx!
NOTD
Binnen
[ afbeelding ]
Zon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekkere buitquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Sally HansenVoor ¤4,50.
Rechtsboven:
zo, dat staat je goed zeg! leuke combiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alien polish, u haz![]()
[ afbeelding ]
Close-up met kattenhaars
[ afbeelding ]
http://www.beautygloss.nl(...)look/#comment-202104quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
leuk liszle!
Maareh, knoflook? Moet je die dan eten, of moet je je nagels ermee insmeren?
3quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Mooie paars hoor, hoeveel laagjes zijn dit?
OMG SUGARPOLISH! DIE KEN IK. Toftoftof! Ik heb je gemistquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Sally HansenVoor ¤4,50.
Rechtsboven:
Ik op een blog en toen deed ik zoeken en kwam ik erachter dat het een turks merk wasquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef RenRen- het volgende:
@DeltaCephei , ik jou ooook, straks even verder op SCWaar ken je het merk van dan? Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik zag die flesjes en werd opslag verliefd.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:14 schreef Holyme het volgende:
Loqi, toffe kleurtjes, ze zijn goed gelukt! En je NOTD blijft mooi![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:24 schreef liiszle het volgende:
Hij is praaachtig!!!! *zet op wishlist.
en omg, wat heb jij mooie nagels zeg...
Zijn jullie bekend met je nagels sterker maken door knoflook?
ik hoorde er iets over, en denk dat ik het maar ga proberen..
ik heb t simpel vandaag.. ben aan het verbouwen, dus steek er niet zo veel werk in..
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
zonder flits
Jij hebt die toch al allemaal staan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn TD faal
CG-Bogie #937
CG-Classic Camel #933
CG-Emerald Fitzgerald #940
CG-First Class Ticket #938
CG-Goin' My Way? #932
CG-Hey Doll #936
CG-Ingrid #935
CG-Midnight Mission #939
CG-Riveter Rouge #930
CG-Swing Baby #934
ORLY-Royal Navy
Yep maar ik moest toch bestellen en het moet toch aangevuld wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt die toch al allemaal staan?
nee geen stempel, gewoon zelf geknutseld.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
bedankt
Leuk figuurtje, is dat een stempel?
Knoflook voor je nagels.. tja.. wie weet![]()
Ik zweer zelf echt bij biergistgoed voor alles waar keratine in zit
Mooie knutselquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee geen stempel, gewoon zelf geknutseld.
biergist, wat doe je daar mee dan?
Het schijnt echt te werken, meiden op MUA hadden het er al eerder over en het is bij Oprah geweestquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:37 schreef Mirjam het volgende:
wtf, knoflook in je topcoat?![]()
het moet niet veel gekker worden hoor
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het schijnt echt te werken, meiden op MUA hadden het er al eerder over en het is bij Oprah geweest
Wel een kritische noot; Mascha zegt wel heel leuk dat ze nog nooit zulke lange en harde nagels heeft gehad, maar ze heeft dat huismiddeltje drie keer geprobeerd..
Met sponzen oid?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hoe zou ze dat gedaan hebben?
Die vind ik juist afschuwelijk. Alsof er een clown over gekotst heeftquote:Op zondag 25 juli 2010 14:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hoe zou ze dat gedaan hebben?
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Die vind ik juist afschuwelijk. Alsof er een clown over gekotst heeft
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Mooi! En die van bubsel ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:28 schreef E.T. het volgende:
DS passion met een goed gelukte zwart/bruine konad
[ afbeelding ]
Sorry als de foto groot is, geen idee hoe ik het formaat op photobuckrt kan wijzigen op de telefoon
Ja hoe verzin je hetquote:Op zondag 25 juli 2010 16:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Zeker goed gelukt! Leuk!quote:Op zondag 25 juli 2010 16:28 schreef E.T. het volgende:
DS passion met een goed gelukte zwart/bruine konad
[ afbeelding ]
Sorry als de foto groot is, geen idee hoe ik het formaat op photobuckrt kan wijzigen op de telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |