abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 25 juli 2010 @ 19:15:00 #205
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_84476687
Een lichtroze french, uit de losse pols! Ik ben er best blij mee voor een snelle mani, vorige french was of een lelleke groene of spierwitte :{. Nooit meer, dan maar dit O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_84476776
hallo ik ben nieuw hier..kreeg de link van iemand die net als ik gek is op lakken van nagels.
alleen kan ik het niet altijd,door mijn werk mag ik geen lange nagels en nagellak op.
maar in de vakantie lak ik er wat op los.
voor de vakantie begin te sparen zodat ze in de vakantie wel wat langer zijn..
heb de afgelopen 3 weken vakantie gehad..en morgen is het over.
dus eigenlijk lak eraf en nagels weer kort..
nou bof ik dat ik morgen een dagje kantoor moet doen..dus kon ik nog even lakken vandaag.
even een probeersel met bloemen maken..

dit is het geworden..

zag alleen na dat ik de foto gemaakt had dat ik was vergeten netjes de restje klieder weg tehalen..

heb al een hoop leuk ideetjes hier voor bij zien komen..heb gelukkig me teen nagels nog hihi
pi_84477534
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Skaai het volgende:
Een lichtroze french, uit de losse pols! Ik ben er best blij mee voor een snelle mani, vorige french was of een lelleke groene of spierwitte :{. Nooit meer, dan maar dit O+
[ afbeelding ]
Hele keurige french ^O^

quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef jochoc het volgende:
hallo ik ben nieuw hier..kreeg de link van iemand die net als ik gek is op lakken van nagels.
alleen kan ik het niet altijd,door mijn werk mag ik geen lange nagels en nagellak op.
nou bof ik dat ik morgen een dagje kantoor moet doen..dus kon ik nog even lakken vandaag.

[ afbeelding ]
dit is het geworden..

zag alleen na dat ik de foto gemaakt had dat ik was vergeten netjes de restje klieder weg tehalen..

heb al een hoop leuk ideetjes hier voor bij zien komen..heb gelukkig me teen nagels nog hihi
Welkom!!
En leuke creatie!!
pi_84477537
Welkom! :W Leuk je mani, en kliederrestjes? Ik zie ze alleen als ik ga staren ;)
  † In Memoriam † zondag 25 juli 2010 @ 19:43:51 #209
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_84477901
Trouwens 2 buffers gekocht voor 83ct per stuk, kwam die krengen nooit tegen (of zocht niet goed genoeg) :P. En twee setjes van 3 keigoeie nagelvijltjes, hendig voor in de tas.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 25 juli 2010 @ 20:10:18 #210
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_84478944
Auw auw auw ;( ik heb een dikke rode nagelriem.. een van de katten is er met een nagel onder blijven hangen met het spelen ;(
Knoei
pi_84479720
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:10 schreef Loqi het volgende:
Auw auw auw ;( ik heb een dikke rode nagelriem.. een van de katten is er met een nagel onder blijven hangen met het spelen ;(
Dat is behoorlijk pijnlijk en irritant ja :o
  zondag 25 juli 2010 @ 20:51:49 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_84480956
quote:
Op zondag 25 juli 2010 12:43 schreef Lindytje het volgende:
OPI DS nogwat, ik weet effe niet welke :')
(op mijn ieniemienie stompjes... alles brak en scheurde, dus rigoureus kortgewiekt ;( )

[ afbeelding ]
Reflection wederom. Mooi he? O+ En ik vind je korte nagels ook heel mooi!

quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het ziet er gaaf uit maar zou het zelf nooit doen :N

[ afbeelding ]

Models Own - Gun Grey

ik dacht dat ik goed gepoetst had -O-
Mooi kleurtje, lijkt wel wat op Heavy Metal van LA girl :Y

quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:28 schreef E.T. het volgende:
DS passion met een goed gelukte zwart/bruine konad :)

[ afbeelding ]

Sorry als de foto groot is, geen idee hoe ik het formaat op photobuckrt kan wijzigen op de telefoon
Erg mooi gelukt *O*

quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:34 schreef m@x het volgende:

[..]

Mooi! En die van bubsel ook.

W.I.C. Bogota. Krijg de gouden shimmer niet goed op de brakke telefoonfoto:
[ afbeelding ]
En ook hier sorry voor het grote formaat. Zelfde reden als E.T. :)
Het is een mooi kleurtje, maar ik zou er nog wel een laage bij lakken :)

quote:
[ afbeelding ]
Het ziet er eigenlijk best natuurlijk uit zo :D Tof!

quote:

[ afbeelding ]
dit is het geworden..

Helemaal leuk! ^O^
disclaimer
  zondag 25 juli 2010 @ 20:53:07 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_84481024
OPI - Suzi Skies in the Pyrenees. Diep antraciet met sterke blauwe ondertoon. Gorgeous!

disclaimer
pi_84481458
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
OPI - Suzi Skies in the Pyrenees. Diep antraciet met sterke blauwe ondertoon. Gorgeous!

[ afbeelding ]
Staat je goed!!
pi_84481756
quote:

[ afbeelding ]
Die vind ik mooier dan de suede versie! O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 25 juli 2010 @ 21:09:22 #216
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_84481877
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:06 schreef Joysa het volgende:

[..]

Die vind ik mooier dan de suede versie! O+
Ik ook. Heel mooi!

Extra laagje moet idd nog SQ, maar daar ben ik te lui voor. Ik vind 4 lagen (incl base- en topcoat) al een hoop werk
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_84484043
Mijn nagels zijn zo lang, zo raar!!!! Het lijkt of mijn handen niet van mij zijn :') Telkens kijk ik ernaar en denk ik: dat zijn niet mijn leijke afgekloven klauwen.... en nee, dat zijn ze niet meer.. maar het is nog minder 3 maanden geleden dat ze er wel verschrikkelijk kort en afgekloven uitzagen.... Ik vind het zo raar 8)7 Ik heb gewoon lange nagels! En ze zijn nog hartstikke stevig ook, nog niks gebroken.
Echt weird, ik kan mijn hand omdraaien en nog steeds de achterkant van mijn nagels zien... :o WTF, wat raar.

Helaas zijn ze wel flink verkleurd op het moment }:| Kwam er pas achter nadat ik mijn basecoat al op had en even goed in het licht ging staan voor de foto.... Oh well....dat bleken we wel weer bij.

(mijn ringvinger is hier korter ivm een infectie die ik mijn nagel heb gehad)

Ga er zo iets leuks overheen gooien..... maar kan niet zo goed kiezen vandaag :')
  zondag 25 juli 2010 @ 21:57:03 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_84484125
Ze worden steeds mooier Dzjonka!

En tnx aan iedereen voor de compliments! O+
disclaimer
pi_84484568

OPI Funky Dunkey
pi_84484707
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Funky Dunkey
O+
Nu dan toch echt definitief op wishlist zet na heel lang twijfelen
  zondag 25 juli 2010 @ 22:10:37 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_84484763
Mirannie! Helemaal jouw nagels vergeten mee te quoten!
Ik vind die Milani errug mooi, en leuk zo met die ringvinger! Is dat IRL ook zo rood of ligt dat aan de foto?
disclaimer
pi_84484789
quote:
[ afbeelding ]
OPI Funky Dunkey
wat een mooie kleur zeg..en ook mooi netjes gelakt..
wat is je tip hier voor??
pi_84484903
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mirannie! Helemaal jouw nagels vergeten mee te quoten!
Ik vind die Milani errug mooi, en leuk zo met die ringvinger! Is dat IRL ook zo rood of ligt dat aan de foto?
Dank je :*
Is puur de foto eigenlijk. De kleur was juist bijna hetzelfde als die van de milani. Daarom was de combi zo leuk. Maar bij gebrek aan fatsoenlijk licht enzo, kreeg ik het allemaal niet geweldig op de foto.
pi_84485512
quote:
[ afbeelding ]
OPI Funky Dunkey
mooie kleur!

Ik voel een fail aankomen :').... samen met die blauwzwart die SQ opheeft.... ook al zo mooi....
pi_84485596
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef jochoc het volgende:

[..]

wat een mooie kleur zeg..en ook mooi netjes gelakt..
wat is je tip hier voor??
De tijd ervoor nemen :) Hoe sneller je je nagels wilt lakken, hoe slordiger het wordt. Als het dan toch niet helemaal netjes is, dan doe ik cleanup met een kwastje en remover op deze manier: http://www.lacquerized.com/2010/02/clean-up-in-6-easy-steps.html
pi_84485807
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Daph_ het volgende:

[..]

De tijd ervoor nemen :) Hoe sneller je je nagels wilt lakken, hoe slordiger het wordt. Als het dan toch niet helemaal netjes is, dan doe ik cleanup met een kwastje en remover op deze manier: http://www.lacquerized.com/2010/02/clean-up-in-6-easy-steps.html
Ja, de theorie van clean up met een kwastje snap ik. De praktijk echter..... }:| Ik heb al veel youtube video's bekeken hiervoor, maar als ik het zelf doe, wordt het al snel een zooitje. Erger dan pre-cleanup :N Vaak deuk ik mijn reeds gelakte nagels met de kwast en loopt mijn lak door de aceton verdunning juist in mijn nagelriemen enz enz. Beste is toch er voldoende tijd voor uittrekken en netjes lakken. Of een betere kwast vinden ofzo.

Heb nu ook van essence correctiepennen gekocht, misschien werkt dat beter bij mij.
  zondag 25 juli 2010 @ 22:37:09 #227
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_84485852
Net nagelwielen zitten lakken en nu zitter er vlekken andere nagellak op mijn mani :').

Die is mooi Daph! SQ mooi :9~
Het is dat ik geen opi koop maar anders voelde ik een echte faal aankomen geloof ik :9~
pi_84486952
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Net nagelwielen zitten lakken en nu zitter er vlekken andere nagellak op mijn mani :').

Die is mooi Daph! SQ mooi :9~
Het is dat ik geen opi koop maar anders voelde ik een echte faal aankomen geloof ik :9~
Waarom koop je geen OPI als ik vragen mag?
pi_84487946
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

Ja, de theorie van clean up met een kwastje snap ik. De praktijk echter..... }:| Ik heb al veel youtube video's bekeken hiervoor, maar als ik het zelf doe, wordt het al snel een zooitje. Erger dan pre-cleanup :N Vaak deuk ik mijn reeds gelakte nagels met de kwast en loopt mijn lak door de aceton verdunning juist in mijn nagelriemen enz enz. Beste is toch er voldoende tijd voor uittrekken en netjes lakken. Of een betere kwast vinden ofzo.

Heb nu ook van essence correctiepennen gekocht, misschien werkt dat beter bij mij.
Action heeft een setje voor 3 euro geloof ik, ik gebruik daar de platte kwast van :) Verder is het idd oefenen oefenen oefenen.. Toen ik begon met cleanup haalde ik de helft van de lak weg :')
  maandag 26 juli 2010 @ 00:10:57 #230
164755 Mss
kutHOEr
pi_84489501
Clean-up werkt voor mij ook niet. Ik lak altijd 's avonds, smeer mijn nagels in met nagelriemolie/creme en ik kan de randjes er de volgende morgen in de douche zo van af trekken.
Aids.
  maandag 26 juli 2010 @ 08:19:00 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_84493894
quote:
Op maandag 26 juli 2010 00:10 schreef Mss het volgende:
Clean-up werkt voor mij ook niet. Ik lak altijd 's avonds, smeer mijn nagels in met nagelriemolie/creme en ik kan de randjes er de volgende morgen in de douche zo van af trekken.
Sowieso werkt het onder de douche erg makkelijk om bij te werken :Y. Ik heb gister een combi nagemaakt van Loqi: Essence All Acces met Nfu Oh #56.. :9~.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 26 juli 2010 @ 08:22:47 #232
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_84493935
De clean-up vergt heel veel oefening. Het lukt mij ook niet alitjd even goed. Ik heb meer het probleem dat de lak mijn vingers heel lief vind of zo.... want het blijft er gewoon keihard op zitten. Ik wissel af met de korrectiestift en het kwastje. Kwastje gebruik ik echt voor het precieswerk en de correctie stift voor het wat grovere werk en de tenen... want dat lukt echt niet met een kwastje.... _O-
@Jochoc wat leuk dat je ook hier heen bent gekomen.

Ik zie zoooveeeel mooie lakjes weer voorbij komen .... Vooral de OPI DS vind ik errrug mooi! Die gaat zeker op het lijstje.

De fail nagels (zaterdag) zoooo errug slecht!

De failnagels waren er binnen 10 minuten weer af (het heeft me een uur gekost om het erop te krijgen met heel wat gevloek en getier)

Gister (zondag) toch maar besloten om gewoon weer de good old french manicure te doen, en deze bestempeld met konad bloemetjes (donkerblauw op de ringvingers) en essence bloemetjes (licht blauw)

Gisteravond voor het slapen gaan mijn handen goed ingevet, wat die waren me toch droog van het accetongeweld :@
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_84495073

collection 2000 bmx bandit :)
  maandag 26 juli 2010 @ 09:46:01 #234
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_84495187
quote:
Op maandag 26 juli 2010 08:22 schreef Miss_V het volgende:
De clean-up vergt heel veel oefening. Het lukt mij ook niet alitjd even goed. Ik heb meer het probleem dat de lak mijn vingers heel lief vind of zo.... want het blijft er gewoon keihard op zitten. Ik wissel af met de korrectiestift en het kwastje. Kwastje gebruik ik echt voor het precieswerk en de correctie stift voor het wat grovere werk en de tenen... want dat lukt echt niet met een kwastje.... _O-

Ik zie zoooveeeel mooie lakjes weer voorbij komen .... Vooral de OPI DS vind ik errrug mooi! Die gaat zeker op het lijstje.

[ afbeelding ]
De failnagels waren er binnen 10 minuten weer af (het heeft me een uur gekost om het erop te krijgen met heel wat gevloek en getier)

Gister (zondag) toch maar besloten om gewoon weer de good old french manicure te doen, en deze bestempeld met konad bloemetjes (donkerblauw op de ringvingers) en essence bloemetjes (licht blauw)
[ afbeelding ]

Gisteravond voor het slapen gaan mijn handen goed ingevet, wat die waren me toch droog van het accetongeweld :@
Die eerste is idd erg lelijk :D Met die tweede maak je het weer helemaal goed. Leuk zo met die bloemetjes
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_84495232
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jammer van de eerste faal! Tweede is wel mooi :)
En droge handen door nagellakremover klinkt bekend :9
  maandag 26 juli 2010 @ 10:14:42 #236
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_84495762
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Waarom koop je geen OPI als ik vragen mag?
Hun beleid en vooral hun bejegening :N

Vandaag mijn China Glaze op mijn nagelwielen smeren dan ben ik klaar *O*
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juli 2010 @ 10:42:04 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84496467
Cleanup tip, ik gebruik altijs de make-up wattenstaafjes van het kruidvat. Ze lijken op deze, maar zitten in zo'n rond doosje.

Werkt perfect, ik gebruik de grote platte kant om vooraf mijn nagels met remover vetvrij te maken en achteraf het puntje om bij te werken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_84496540

Orly Pure Petunia + CCL Revvvolution en m51. Tis wat donkerder dan op de foto, en 't zit niet goed op m'n middelvinger maar jammer dan :P

Even weinig tijd om te reageren (kitten eet aandacht), maar zag vanalles moois voorbij komen! ^O^
  maandag 26 juli 2010 @ 10:47:52 #239
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_84496654
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:44 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]

Orly Pure Petunia + CCL Revvvolution en m51. Tis wat donkerder dan op de foto, en 't zit niet goed op m'n middelvinger maar jammer dan :P

Even weinig tijd om te reageren (kitten eet aandacht), maar zag vanalles moois voorbij komen! ^O^
mooi!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_84497088
quote:
[ afbeelding ]

Gaaf geworden zeg!!
pi_84497384
quote:
[ afbeelding ]

wauw! Welke plate is dat?
pi_84497445
Thanks! :*

@SpaceInvaders, Konad m51 :)
  maandag 26 juli 2010 @ 11:23:11 #243
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_84497688
Mooi Holyme ^O^
  maandag 26 juli 2010 @ 11:35:16 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_84498039
quote:
[ afbeelding ]

Mooooi O+. Goed gestempeld ook!
  maandag 26 juli 2010 @ 11:49:54 #245
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_84498513
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:16 schreef mirannie het volgende:
Milani dot com. In het eggie is ie aubergine paars met een gouden glitter. Op mijn ringvinger zit Orly luxe met donkerpaarse konad, wat om de 1 of andere reden meer bordeaux rood lijkt.
[ afbeelding ]
Tof, zo met 1 vinger anders!

quote:
[ afbeelding ]
Netjes Skaai!

quote:

[ afbeelding ]
dit is het geworden..

Hey, welkom! Leuk gedaan, de bloemetjes!

quote:

[ afbeelding ]
Oeh, ja, die is mooooi!! Dat was mijn eerste OPI die ik kocht O+

quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:55 schreef Dzjonka het volgende:

[ afbeelding ] (mijn ringvinger is hier korter ivm een infectie die ik mijn nagel heb gehad)
[ afbeelding ]

Ga er zo iets leuks overheen gooien..... maar kan niet zo goed kiezen vandaag :')
Wauw, die gaan goed vooruit!! ^O^

quote:
[ afbeelding ]
OPI Funky Dunkey
Pretty!!

quote:
[ afbeelding ]

Mooie subtiele mani, met die blauwe bloemetjes zo :)

quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi blauw!

quote:
[ afbeelding ]

Wauw, mooi!!! O+
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 26 juli 2010 @ 12:00:39 #246
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_84498867
quote:
Op maandag 26 juli 2010 08:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Sowieso werkt het onder de douche erg makkelijk om bij te werken :Y. Ik heb gister een combi nagemaakt van Loqi: Essence All Acces met Nfu Oh #56.. :9~.
:Y *;

quote:
[ afbeelding ]

alweer zo mooi!
Knoei
pi_84499447
Mooie nagels dames O+

Waarom zit die tip zo vreemd o_O Ze heeft vrijwel geen nagelbed..
  maandag 26 juli 2010 @ 12:23:26 #248
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_84499505
Ik neem aan dat t een 'half moon manicure' is
Knoei
  maandag 26 juli 2010 @ 12:24:58 #249
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_84499545
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Mooie nagels dames O+

[ afbeelding ]
Oh bah! Van de bovenste hand lijkt haar ringvinger ook keibreed uit te lopen!
pi_84499625
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:23 schreef Loqi het volgende:
Ik neem aan dat t een 'half moon manicure' is
LOL daar had ik niet eens aan gedacht! Ik dacht meteen 'wat is dat voor vreemde nagelstylist die die tip zo ver plakt' :')
  maandag 26 juli 2010 @ 12:34:03 #251
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_84499861
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

Mooooooooooooooooooooooi O+

quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:42 schreef Sjeen het volgende:
Cleanup tip, ik gebruik altijs de make-up wattenstaafjes van het kruidvat. Ze lijken op deze, maar zitten in zo'n rond doosje.

Werkt perfect, ik gebruik de grote platte kant om vooraf mijn nagels met remover vetvrij te maken en achteraf het puntje om bij te werken.
Dat zijn inderdaad handige wattenstaafjes zeg... moet woensdag toch even naar de kruid, SOS repair silkwraps halen (Essence 2+1 gratis aanbieding). Dus dan kan ik mooi even die wattenstaafjes mee ritsen. Ook handig voor op vakantie, dan hoef ik mijn kwastjes niet mee te nemen.

quote:
[ afbeelding ]

Echt moooi!

quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Mooie nagels dames O+

[ afbeelding ]
Getver!

@ alle meiden: bedankt voor jullie kritische noot bij de 1ste faal, ik vond ze ook bizar lelijk. Maar dacht ach je moet ook eens de mislukkelingen delen toch?
Ja de french is wel mijn ding hoor blijf het leuk vinden. Bedankt voor jullie positieve reacties hierop. Het is ook hubs zijn favo mani... hij wordt altijd helemaal blij als ik de french doe *;
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_84500656
@ Lindytje
  maandag 26 juli 2010 @ 13:28:03 #253
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_84501994
Nagelwielspam :o

Catrice

Diversen

Color Club :')

W.I.C.

Zoya

Orly

Model's Own

China Glaze

maandag 26 juli 2010 @ 13:30:40 #254
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_84502106
Tof bubsel! Je hebt wel een beetje geknoeid ;)
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 26 juli 2010 @ 13:32:40 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_84502195
whehehe bubsel kan zelfs d'r nagelwielen niet netjes lakken :D

garpje! :*
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: