Mooi! En die van bubsel ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:28 schreef E.T. het volgende:
DS passion met een goed gelukte zwart/bruine konad
[ afbeelding ]
Sorry als de foto groot is, geen idee hoe ik het formaat op photobuckrt kan wijzigen op de telefoon
Ja hoe verzin je hetquote:Op zondag 25 juli 2010 16:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Die vind ik juist afschuwelijk. Alsof er een clown over gekotst heeft
Zeker goed gelukt! Leuk!quote:Op zondag 25 juli 2010 16:28 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry als de foto groot is, geen idee hoe ik het formaat op photobuckrt kan wijzigen op de telefoon
Hele keurige frenchquote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Skaai het volgende:
Een lichtroze french, uit de losse pols! Ik ben er best blij mee voor een snelle mani, vorige french was of een lelleke groene of spierwitte. Nooit meer, dan maar dit
[ afbeelding ]
Welkom!!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef jochoc het volgende:
hallo ik ben nieuw hier..kreeg de link van iemand die net als ik gek is op lakken van nagels.
alleen kan ik het niet altijd,door mijn werk mag ik geen lange nagels en nagellak op.
maar in de vakantie lak ik er wat op los.
voor de vakantie begin te sparen zodat ze in de vakantie wel wat langer zijn..
heb de afgelopen 3 weken vakantie gehad..en morgen is het over.
dus eigenlijk lak eraf en nagels weer kort..
nou bof ik dat ik morgen een dagje kantoor moet doen..dus kon ik nog even lakken vandaag.
even een probeersel met bloemen maken..
[ afbeelding ]
dit is het geworden..
zag alleen na dat ik de foto gemaakt had dat ik was vergeten netjes de restje klieder weg tehalen..
heb al een hoop leuk ideetjes hier voor bij zien komen..heb gelukkig me teen nagels nog hihi
Dat is behoorlijk pijnlijk en irritant jaquote:Op zondag 25 juli 2010 20:10 schreef Loqi het volgende:
Auw auw auwik heb een dikke rode nagelriem.. een van de katten is er met een nagel onder blijven hangen met het spelen
Reflection wederom. Mooi he?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:43 schreef Lindytje het volgende:
OPI DS nogwat, ik weet effe niet welke
(op mijn ieniemienie stompjes... alles brak en scheurde, dus rigoureus kortgewiekt)
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje, lijkt wel wat op Heavy Metal van LA girlquote:Op zondag 25 juli 2010 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het ziet er gaaf uit maar zou het zelf nooit doen![]()
[ afbeelding ]
Models Own - Gun Grey
ik dacht dat ik goed gepoetst had![]()
Erg mooi geluktquote:Op zondag 25 juli 2010 16:28 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een mooi kleurtje, maar ik zou er nog wel een laage bij lakkenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:34 schreef m@x het volgende:
[..]
Mooi! En die van bubsel ook.
W.I.C. Bogota. Krijg de gouden shimmer niet goed op de brakke telefoonfoto:
[ afbeelding ]
En ook hier sorry voor het grote formaat. Zelfde reden als E.T.
Het ziet er eigenlijk best natuurlijk uit zoquote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Skaai het volgende:
Een lichtroze french, uit de losse pols! Ik ben er best blij mee voor een snelle mani, vorige french was of een lelleke groene of spierwitte. Nooit meer, dan maar dit
[ afbeelding ]
Helemaal leuk!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef jochoc het volgende:
hallo ik ben nieuw hier..kreeg de link van iemand die net als ik gek is op lakken van nagels.
alleen kan ik het niet altijd,door mijn werk mag ik geen lange nagels en nagellak op.
maar in de vakantie lak ik er wat op los.
voor de vakantie begin te sparen zodat ze in de vakantie wel wat langer zijn..
heb de afgelopen 3 weken vakantie gehad..en morgen is het over.
dus eigenlijk lak eraf en nagels weer kort..
nou bof ik dat ik morgen een dagje kantoor moet doen..dus kon ik nog even lakken vandaag.
even een probeersel met bloemen maken..
[ afbeelding ]
dit is het geworden..
zag alleen na dat ik de foto gemaakt had dat ik was vergeten netjes de restje klieder weg tehalen..
heb al een hoop leuk ideetjes hier voor bij zien komen..heb gelukkig me teen nagels nog hihi
Staat je goed!!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
OPI - Suzi Skies in the Pyrenees. Diep antraciet met sterke blauwe ondertoon. Gorgeous!
[ afbeelding ]
Die vind ik mooier dan de suede versie!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
OPI - Suzi Skies in the Pyrenees. Diep antraciet met sterke blauwe ondertoon. Gorgeous!
[ afbeelding ]
Ik ook. Heel mooi!quote:
Dank jequote:Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mirannie! Helemaal jouw nagels vergeten mee te quoten!
Ik vind die Milani errug mooi, en leuk zo met die ringvinger! Is dat IRL ook zo rood of ligt dat aan de foto?
mooie kleur!quote:
De tijd ervoor nemenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef jochoc het volgende:
[..]
wat een mooie kleur zeg..en ook mooi netjes gelakt..
wat is je tip hier voor??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |