Ik vind haar handen er al aardig groot uitzien op zo'n fotoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
super, Daph!
Tliciouz d'r blommen zijn ook haske tof geworden!
En die kinderhandjes![]()
op een close-up ziet alles er groot uitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind haar handen er al aardig groot uitzien op zo'n fotoMaar vond het wel knap gemaakt
Dank je wel!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:08 schreef buzzwheedle het volgende:
mooie duochrome mirannie (schrijft op wishlist)
en geweldige marble daph, lekker kliederen
mijn mani's van de laatste tijd. op sommige nagels zie je heet patroon van de silkwrap nog zitten, durfde niet te veel te vijlen.![]()
naar de apenheul solar power
[ afbeelding ]
naar het strand blue island iced tea
[ afbeelding ]
dorothy who op de tenen
[ afbeelding ]
even zin in wat anders p2 dangerous met beestjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn David ziet er heel anders uit...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:29 schreef m@x het volgende:
Mijn David is er, samen met de vixens die ik ook had besteld.
Liefde
[ afbeelding ]
Die is mooi!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef mirannie het volgende:
Omdat lavender in z´n eentje ook echtis, ook nog even een foto´tje apart
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:25 schreef mirannie het volgende:
@ Delta
het ziet er wel heel leuk uit hoor
Neeeuuu dat hoeft niet, ik lak wel gewoon zo! Thanks dat je het aanbiedt thoughquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 ik wil wel kijken of die wel normaal is?
SUPERgaafquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef tliciouz het volgende:
Oke hier zijn ze dan. Krijg ze helaas niet goed op de foto, word tijd voor een betere camera. Heb de kleurtjes een beetje gepikt van Nune. Helaas zijn ze niet zo mooi als die van haar. Maar he voor een eerste keer!
[ afbeelding ]
DS classic?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die is mooi!
Ik postte een aantal topics terug dat ik een sollicitatie gesprek had (toen Koh's baby beige op) ondertussen heb ik de baan, maar mag ik geen felle kleuren op (sip). Gisteren naar de pedicure geweest, en nu heb ik een OPI DS op mijn tenen. Ik weet alleen niet welke
Goud/champagnekleurig.. Kan iemand me helpen?
Leuke designs weer Buzzquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:08 schreef buzzwheedle het volgende:
mooie duochrome mirannie (schrijft op wishlist)
en geweldige marble daph, lekker kliederen
mijn mani's van de laatste tijd. op sommige nagels zie je heet patroon van de silkwrap nog zitten, durfde niet te veel te vijlen.![]()
naar de apenheul solar power
[ afbeelding ]
naar het strand blue island iced tea
[ afbeelding ]
dorothy who op de tenen
[ afbeelding ]
even zin in wat anders p2 dangerous met beestjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die is mooi!
Ik postte een aantal topics terug dat ik een sollicitatie gesprek had (toen Koh's baby beige op) ondertussen heb ik de baan, maar mag ik geen felle kleuren op (sip). Gisteren naar de pedicure geweest, en nu heb ik een OPI DS op mijn tenen. Ik weet alleen niet welke
Goud/champagnekleurig.. Kan iemand me helpen?
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DS classic?
Wat voor werk doe je nu? En gefeliciteerd
Ik ben nogal van de felle kleurtjes somsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wat raar dat mooi gelakte nagels als niet-representatief worden gezien
Klinkt wel als een leuke baan!
Oh sorry, ik dacht dat je geen lak op mocht, ik lees weer scheelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben nogal van de felle kleurtjes soms
Het is zeker leuk!
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je geen lak op mocht, ik lees weer scheel![]()
Die is zo mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:27 schreef AmyGrace het volgende:
Ook maar even therapeutisch gelakt![]()
OPI DS Reflection. Waar is de zon?! *huilt*
[ link | afbeelding ]
Cool!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misa - grass is greener on my side. En nu ga ik mn nagelriemen smeren(van een afstandje zien ze er veel beter uit haha)
(heeft trouwens wel een topcoat nodig, droogt vrij mat in het echt en dat is jammer omdat de diepe glans dan veel minde ruitkomt, en hij ook weer niet mat genoeg is om een échte matte te zijn)
Blauwwwwquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Cool!
[ afbeelding ]
China Glaze Towel Boy Toy met mega-chip
Niet mijn kleurtje, maar staat je mooi!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:27 schreef AmyGrace het volgende:
Ook maar even therapeutisch gelakt![]()
OPI DS Reflection. Waar is de zon?! *huilt*
[ link | afbeelding ]
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:34 schreef AmyGrace het volgende:
@mirannie, mooi! En de nagels van je dochter..te leuk!![]()
Mooi groen kleurtje!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misa - grass is greener on my side. En nu ga ik mn nagelriemen smeren(van een afstandje zien ze er veel beter uit haha)
(heeft trouwens wel een topcoat nodig, droogt vrij mat in het echt en dat is jammer omdat de diepe glans dan veel minde ruitkomt, en hij ook weer niet mat genoeg is om een échte matte te zijn)
Mooi blauw is niet lelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Cool!
[ afbeelding ]
China Glaze Towel Boy Toy met mega-chip
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Absolutely Alice gemengd met Ruby Pumps. Sorry voor het haakje ana mijn pink, had ik niet gezien(en nog steeds droge nagelriemen, ben nog steeds aan het smeren
).
Ge-wel-di-ge kleur dit, iedereen die deze twee lakjes in huis heeft (of dorothy who ipv absolutely alice) moet dit een keer doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik geloof niet dat veel dames hier op zitten te wachten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:31 schreef Socios het volgende:
Vallen jullie op mannen die lange-mooie-gelakte-nagelsfetish hebben?
Als ik al die nagels zo die wil ik dolgraag over m´n rug gekrast/ gekrabt worden door jullie, haha.
Nee, maar ik bedoel. Het is toch leuk en/ of mooi meegenomen als jullie nagels ook door mannen gewaardeerd wordt? Er zijn er vast ook die er niets om geven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:32 schreef Mirjam het volgende:
ik geloof niet dat veel dames hier op zitten te wachten.
zij komen hier om te babbelen over nagellak en nagelverzorging.
ik heb meer nagellakfetishisten vriendelijk verzocht uit dit topic te vertekken, dit is gewoon niet de plaats voor dergelijke zaken. dan kun je beter de 'volg topic' knop gebruiken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel. Het is toch leuk en/ of mooi meegenomen als jullie nagels ook door mannen gewaardeerd wordt? Er zijn er vast ook die er niets om geven.
Prima dat ie aangeeft het mooi te vinden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb meer nagellakfetishisten vriendelijk verzocht uit dit topic te vertekken, dit is gewoon niet de plaats voor dergelijke zaken. dan kun je beter de 'volg topic' knop gebruiken.
tuurlijk ben je welkom om mee te kletsen, maar op deze manier? liever niet
OK, nou ja, dat wist ik niet. Daarom ook mijn vraag. En zo´n ´Volg Topic´ knop waar iedereen het over heeft, heb ik gelukkig niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:34 schreef Mirjam het volgende:
ik heb meer nagellakfetishisten vriendelijk verzocht uit dit topic te vertekken, dit is gewoon niet de plaats voor dergelijke zaken. dan kun je beter de 'volg topic' knop gebruiken.
Thanks.quote:tuurlijk ben je welkom om mee te kletsen, maar op deze manier? liever niet
dan gebruik jij vast nog zo'n antieke layoutquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:36 schreef Socios het volgende:
[..]
OK, nou ja, dat wist ik niet. Daarom ook mijn vraag. En zo´n ´Volg Topic´ knop waar iedereen het over heeft, heb ik gelukkig niet.
[..]
Thanks.
FOK!silver lay out for the win!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
dan gebruik jij vast nog zo'n antieke layout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |