Ik heb er nog 1 ik wil wel kijken of die wel normaal is?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/27l7dd
Horrormani, probeerde te sandwichen maar ik kreeg enorm dikke lagen en de Claire's flakies hebben een gelachtige rand om zich en smudges en en en blegh! Ben benieuwd hoelang dit blijft zitten
Oh en mijn Fantasea heeft een half kwastje? De andere helft lijkt wel aangevretenNu heb ik een enorm dun kwastje: denk aan de dikte van 2 stripers.
![]()
Leuk!quote:
Mooi die Nubarsquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef mirannie het volgende:
Nubar Lavender + Innocent whispers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas krijg ik de duochrome niet goed op de foto. Maar hij flasht van lila naar ijsblauw.
Omdat lavender in z´n eentje ook echtis, ook nog even een foto´tje apart
[ afbeelding ]
En mijn dochter had eergister ook een leuke creatie gemaakt, helemaal zelf![]()
Model´s Own lemon meringue met groene konad blaadjes
[ afbeelding ]
Ooh het is echt ontzettend leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef tliciouz het volgende:
Oke hier zijn ze dan. Krijg ze helaas niet goed op de foto, word tijd voor een betere camera. Heb de kleurtjes een beetje gepikt van Nune. Helaas zijn ze niet zo mooi als die van haar. Maar he voor een eerste keer!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef tliciouz het volgende:
Oke hier zijn ze dan. Krijg ze helaas niet goed op de foto, word tijd voor een betere camera. Heb de kleurtjes een beetje gepikt van Nune. Helaas zijn ze niet zo mooi als die van haar. Maar he voor een eerste keer!
[ afbeelding ]
051, 052, 056quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:11 schreef princess-a het volgende:
Oohh die bloemetjes!
Hebben jullie nog tips voor mooie nfu oh's? Ik wil de cuticle remover, holo nr 64 (? Die roze bedoel ik) en de lichtblauwe holo. Maar ik wil ook flakies nr 50 en ze zijn nu in de aanbieding dus kan ik net zo goed nog 2 kiezen en er 2 bestellingen van maken
Dank je welquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:37 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mooi die Nubars![]()
En wat gaaf gedaan door je dochter
Lol je kunt ook stempelen met ChG Romantiques en Khromes, dat scheelt weer in de portemonneequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
En dit betekend natuulijk dat ik veel meer stempellak ga bestllen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:25 schreef Daph_ het volgende:
Eerste watermarbleGedaan met OPI Funky Dunkey en Orly Lollipop
[ afbeelding ]
en een plaatje m'n vinger direct na het marblen met de tape er nog op
[ afbeelding ]
Prachtig!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi knalkleurtje!quote:
Echt mooie kleurtjes, hou wel van paarstinten. Oh die van je dochter zoo cutequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef mirannie het volgende:
Nubar Lavender + Innocent whispers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas krijg ik de duochrome niet goed op de foto. Maar hij flasht van lila naar ijsblauw.
Omdat lavender in z´n eentje ook echtis, ook nog even een foto´tje apart
[ afbeelding ]
En mijn dochter had eergister ook een leuke creatie gemaakt, helemaal zelf![]()
Model´s Own lemon meringue met groene konad blaadjes
[ afbeelding ]
Goed gelukt joh! Kun je mij verklappen waar je de tutorial van deze roosjes kunt vinden?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa superkleur!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:02 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Mimi met laagje glitter van Etos.
Hij is heul vet geworden!!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wowquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |