mja ik vind het niet echt een kostuum , maar het is je iig duidelijkquote:
in het park.. (eten was overigens wel lekker)quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:30 schreef psv-gomes het volgende:
haha, wat erg
maar de ene keer is de bediening goed en andere andere keer niet hoor.
En ze vergeten regelmatig nog weleens iets te brengen als je iets extra vraagt.
silver spur in het park of in the village?
ik heb geen idee , maar ik zal wel net eff de norse ober hebben gehad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:39 schreef psv-gomes het volgende:
wat had je dan precies gezegd toen hij daarna die opmerking maakte over het bestellen?
misschien had je er geeen astjeblieft bij gezegd hahaha
eurolines is echt een hel.....2 of 3 keer gedaan toen mn vriendin nog in parijs woonde maar echt nooit meer.....vanuit dh eerst het centrum van rotterdam in, dan breda en daarna nog antwerpen en brusselquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:53 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
sorry misverstandje, dacht met de bus van het hotel naar disney
nee de eurolines is kut en zeker als je een vervelend persoon naast je hebt zitten de hele nacht door.
Ben regelmatig met de bus geweest, gewoon omdat het goedkoop is
Werden er nog 'buitenlanders' uitgepikt op de grens bij belgie ?:D
Ging er een castmember in kostuum mee met je?
Dinsdag tot en met zaterdag in Parijs ja met ouders.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef psv-gomes het volgende:
waarom ga je maar 1 dagje? of ga je nog naar parijs enzo voor meerdere dagen?
Ja, wij hebben dit al 2x gedaan en om maar even wat reclametermen te gebruiken: Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:26 schreef rubje het volgende:
Heeft iemand al ooit gebruik gemaakt van die Veronica aanbieding die altijd zo in november is voor 1 weekend naar Disneyland Parijs? Zoja hoe was dat want ik wil een 11 en 5 jarige meenemen uitgaande dat de 5 jarige dan gratis mee reist.
Ik kan alleen maar beamen wat LeonH zegt. Vooral die avond alleen met Nederlanders. Niet dat geduw e.d. maar netjes wachten op elkaar. Inderdaad Crush een paar keer achter elkaar doen tot je er ziek van wordt. Vorig jaar alleen geweest, dit jaar hoop ik iemand nog iemand te vinden die mee wil, anders maar weer alleen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:26 schreef rubje het volgende:
Heeft iemand al ooit gebruik gemaakt van die Veronica aanbieding die altijd zo in november is voor 1 weekend naar Disneyland Parijs? Zoja hoe was dat want ik wil een 11 en 5 jarige meenemen uitgaande dat de 5 jarige dan gratis mee reist.
Die laatste zin in het bericht is ook echt weer iets voor Nu.nlquote:Edit: Heb wat meer info kunnen achterhalen via Castmembers van Fantasyland.
De attractie wordt 's nachts schoongemaakt door een extern bedrijf Sin&Stes,
hiervoor wordt de attractie in werking gezet zodat de boten één voor één schoongemaakt kunnen worden op het station.
De schoonmaker is dus tijdens die schoonmaak werkzaamheden in het water gevallen en een andere boot is over hem heen gevaren.
Op welke locatie dit is gebeurd en hoe het komt dat de man in het water is gevallen weet ik niet.
De attractie was dus niet per ongeluk in werking.
in ieder geval op een doordeweekse dag, wellicht scheelt dat wat weekenddrukte...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:14 schreef EdNoolk het volgende:
Ik ga volgende week (herfstvakantie) van dinsdag tm zaterdag naar Parijs. Eén dag gaan we naar Disneyland, dat wordt dus woensdag/donderdag/vrijdag. Iemand die een dag kan adviseren of maakt het niet veel uit?
Wij zijn 3 nachten geweest, op de aankomstdag waren we rond 14:30 in het park, daarna twee hele dagen in de parken geweest en op de vertrekdag zijn we rond 12:30 vertrokken uit het park.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Minimaal 3 dagen heb je nodig om al het leuks te zien en te beleven.
Leuk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja tijdelijk terug gebracht. Weet niet voor hoe lang eik.
Niet zo'n geslaagd plan neequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil nu kerstshoppen daar maar laat maar met minimaal 32 weken zwanger in die periode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |