Zoeken op Jamie Olivers School Dinners denk ik.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:49 schreef Athlon64x het volgende:
waar kan ik die Italiaanse versie vinden dan
Ik heb ook nog even gezocht, maar kan het niet meer vinden. Mocht iemand de aflevering vinden, post de link dan ff aub.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:49 schreef Athlon64x het volgende:
waar kan ik die Italiaanse versie vinden dan
Al die dingen worden weer tegengesproken. Verzadigd vet is uit den boze, maar aan de andere kant is palmolie juist weer het beste soort vet, en dat is verzadigd. Moet je nou bijna geen carbs eten, of juist van die ingewikkelde als bruine rijst en meergranenbrood?quote:Op zondag 25 juli 2010 11:22 schreef colorito86 het volgende:
[..]
Moet je eens goede boeken lezen. Genoeg opties te vinden bij Amazon. Als je The Biggest Loser volgt moet je ook eens naar Jillian Michaels kijken of een van haar boeken lezen. Ik zeg niet dat zij alles het beste weet, maar het is een start.
Je moet van alles eten, gevarieerd en matig, en vooral je richten op zaken die je grootouders als eten zouden herkennen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Al die dingen worden weer tegengesproken. Verzadigd vet is uit den boze, maar aan de andere kant is palmolie juist weer het beste soort vet, en dat is verzadigd. Moet je nou bijna geen carbs eten, of juist van die ingewikkelde als bruine rijst en meergranenbrood?
beste antwoord, alleen verkoop je daar geen miljoenen boeken mee :/quote:Op zondag 25 juli 2010 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moet van alles eten, gevarieerd en matig, en vooral je richten op zaken die je grootouders als eten zouden herkennen.
Preciesquote:Op zondag 25 juli 2010 18:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
beste antwoord, alleen verkoop je daar geen miljoenen boeken mee :/
Wat een fucking bullshit. Ben je er ooit geweest?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef Tware het volgende:
In de gemiddelde supermarkt in de VS hebben ze ook geen verse groenten. In de meeste WallMarts ook niet. Alleen in de Wallmart Superstore…
En het verschil tussen die twee is volgens jou?quote:Op zondag 25 juli 2010 11:12 schreef colorito86 het volgende:
Die waren dan gelijk vegan of veganistisch en aten niets anders dan groenten.
Hij zegt niet dat er verschil is, hij legt vegan uit, veganistisch.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En het verschil tussen die twee is volgens jou?
Je hebt gelijk, ik wilde eigenlijk veganisme en vegetarisch schrijven...quote:Op zondag 25 juli 2010 18:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En het verschil tussen die twee is volgens jou?
Een beetje zoals het leven zelf eigenlijk he.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:54 schreef oompaloompa het volgende:
Voelt een beetje als the office zo sneu dat je moet lachen en eigenlijk ook huilen.
Dat is het nadeel van een 'dieet' of levenstijl. Alles wordt in principe tegengesproken. Carbs moet je altijd blijven eten omdat je lichaam die nodig hebt, maar slechts in beperkte maten. Je moet alleen voor jezelf bepalen in welke verhouding je moet gaan eten, dus bijv. 60% carbs, 20% eiwitten en 20%vet. Maar dit is allemaal heel lastig te berekenen tenzij je aan bodybuilding doet ofzo. Ik weet dat Jillian Michaels in haar boek over Metabolisme heel veel uitlegt over het lichaam etc en als je hier weinig over weet, zou dit best een interessant boek moeten zijn voor jou. Ik heb hem ook zelf besteld en nog niet thuis, maar heb een online kopie van een ander boek van haar, waar hetzelfde zo ongeveer in staat. Daarnaast richt zij op 3 verschillende lichaamtypes en hierop baseert zij haar wekelijkse menu's, waar overigens makkelijker mee te spelen is dan met een menu als Sonja Bakker omdat Jillian ook gelijk andere substitutes geeft.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Al die dingen worden weer tegengesproken. Verzadigd vet is uit den boze, maar aan de andere kant is palmolie juist weer het beste soort vet, en dat is verzadigd. Moet je nou bijna geen carbs eten, of juist van die ingewikkelde als bruine rijst en meergranenbrood?
ja diep manquote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Een beetje zoals het leven zelf eigenlijk he.
Bij veel supermarkten doen ze dat tegenwoordig aan de kassa, en van de week sloeg de caissière mijn courgettes als komkommers aan. Dus tja.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik weet ook lang niet alle verschillen hoor. 't is maar goed dat er plaatjes staan op de weegenprintbonweegschaal, anders had ik het wel eens mis.
Wat zei je .. " This is Pray man.. can't beleive you don't even know PRAY"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet huilen van dat filmpje.![]()
Ik kocht eens prei bij de Walmart. Groente wordt bij de kassa gewogen. Meisje achter de kassa wist niet wat het was, dat moesten wij haar vertellen.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef jeoff het volgende:
[..]
Wat zei je .. " This is Pray man.. can't beleive you don't even know PRAY"
You make like this vegetable and leek.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef jeoff het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet huilen van dat filmpje.![]()
Ik kocht eens prei bij de Walmart. Groente wordt bij de kassa gewogen. Meisje achter de kassa wist niet wat het was, dat moesten wij haar vertellen.
Heb een vriendin in Texas waar ik vroeger wel eens logeerde. White trash, maar ontzettend tof wijf. Die kinderen aten ook echt alleen maar rotzooi. kant-en-klaar pizza's, chips etc. Gelukkig zijn ze van zichzelf nogal dunnetjes.
Ik wist gelukkig het Engelse woord voor prei.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef jeoff het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |