En het komt door de terroristen en de homo's die de moraal van Het Volk ondermijnen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:24 schreef FreezePop het volgende:
Het Amerikaanse opvoeding en school systeem is echt helemaal naar de klote.
Dat komt allemaal door de ouders. Die zijn te lui of hebben het te druk om hun kind verder te laten kijken dan hun neus lang is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik heb als vrijwilliger hier in NL eens een zeilkamp meegewerkt. Daar zaten kinderen bij die geen benul hadden dat melk uit een koe komt... tenminste, de reguliere melk die iedere kaaskop in Nederland zo ongeveer wel op de ontbijttafel heeft staan. Die kids wisten vast ook niet dat kaas van melk wordt gemaakt. In hun beleving kwam alles uit een fabriek. Dat klopt... als je oogkleppen niet meer toelaten en je opvoeding er bij inschiet...
Dude.quote:
die vreten dus serieus alles uit blik, pakje of pot ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef Tware het volgende:
In de gemiddelde supermarkt in de VS hebben ze ook geen verse groenten. In de meeste WallMarts ook niet. Alleen in de Wallmart Superstore…
Jij loopt zuwazu zelf ook wel een beetje achter op het gebied van correct gebruik van leestekens.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
De Amerikanen; en dan vooral de kinderen; lopen siewosie flink achter met kennis.
Jij ook met je zuwazuquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij loopt zuwazu zelf ook wel een beetje achter op het gebied van correct gebruik van leestekens.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef emss het volgende:
De rest van het jaar gingen we 's ochtends voor schooltijd een ontbijtje halen bij de McDonalds,
quote:'s middags was er de heerlijke schoolkantine waar gefrituurde 'tater tots' vaak de groenten van de dag waren
Zoek de verschillen:quote:[b]Toen ik 3 was wist ik echt wel het verschil tussen een aardappel en een tomaat.
Heeft dat ding nog een naam dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
De Amerikanen; en dan vooral de kinderen; lopen siewosie flink achter met kennis.
Groentes, plaatsen van landen, ed. herkennen ze vaak niet. Maar als je ze vraagt wie de clown van de Mac is, weet 9 van 10 Amerikanen wel hoe die heet
Je kan het ook omdraaien: elk kinderboekje laat een boerderij zien met een koe, paard, kip en varken, die allemaal in de wei lopen. Daardoor hebben kinderen geen idee dat die beesten meestal met velen in een hok staan. Volwassenen leven ook aardig in denial, en hebben geen idee dat die beesten voornamelijk afval te eten krijgen. Vandaar het grote schandaal toen bij de "dioxinekippen" bleek dat deze beesten afgewerkte motorolie te eten kregen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik heb als vrijwilliger hier in NL eens een zeilkamp meegewerkt. Daar zaten kinderen bij die geen benul hadden dat melk uit een koe komt... tenminste, de reguliere melk die iedere kaaskop in Nederland zo ongeveer wel op de ontbijttafel heeft staan. Die kids wisten vast ook niet dat kaas van melk wordt gemaakt. In hun beleving kwam alles uit een fabriek. Dat klopt... als je oogkleppen niet meer toelaten en je opvoeding er bij inschiet...
Scherp.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:51 schreef Stokkie84 het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
Tomato - Potato
Tomaat - Aardappel
dat moeten stadskinderen zijn geweestquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef AlphaOmega het volgende:
Nou is een Aubergine ook niet echt een groente die veel in Nederland wordt gegeten. Ik durf bijna te wedden dat een Nederlands kind typisch Nederlandse(naja wat hier veel gegeten wordt) groenten en vruchten wel kan benoemen (appels, bananen, tomaten, bloemkolen, andijvie etc etc.)quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:42 schreef Kentoet het volgende:
Een tijd geleden heb ik een stukje van Jamie Oliver gezien met Italiaanse kinderen (ik geloof op Sicilië), maar ik kan dit zo even niet terugvinden. Dit waren kleuters en zij wisten op hun beurt weer veel meer dan het gemiddelde Nederlandse kind. Dat was mooi om te zien: Jamie hield dan bv een aubergine in de lucht en de hele klas in koor "Aubergine"
En niet te vergeten alles wat het kind niet lust: spruitjes!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:59 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Nou is een Aubergine ook niet echt een groente die veel in Nederland wordt gegeten. Ik durf bijna te wedden dat een Nederlands kind typisch Nederlandse(naja wat hier veel gegeten wordt) groenten en vruchten wel kan benoemen (appels, bananen, tomaten, bloemkolen, andijvie etc etc.)
En ook daarin b leek de onwetendheid van veel oerhollandse burgers.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien: elk kinderboekje laat een boerderij zien met een koe, paard, kip en varken, die allemaal in de wei lopen. Daardoor hebben kinderen geen idee dat die beesten meestal met velen in een hok staan. Volwassenen leven ook aardig in denial, en hebben geen idee dat die beesten voornamelijk afval te eten krijgen. Vandaar het grote schandaal toen bij de "dioxinekippen" bleek dat deze beesten afgewerkte motorolie te eten kregen.
Wat een vreemde bewoording... bron?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:09 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
namelijk 1500x de dioxinenorm in voeding per kg lichaamsgewicht.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat een vreemde bewoording... bron?
Lekker suggestief. Ze hebben typische wallmart gangers geinterviewd. Paupers dus.quote:
Nee, jij weet wel waar alle staten van de VS zich op de kaart bevinden?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
Groentes, plaatsen van landen, ed. herkennen ze vaak niet. Maar als je ze vraagt wie de clown van de Mac is, weet 9 van 10 Amerikanen wel hoe die heet
Ik wel, en van de meeste de hoofdstad er nog bij ook. Wie wil me aanraken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, jij weet wel waar alle staten van de VS zich op de kaart bevinden?
Ik wel, dat moesten we op de basisschool al leren.. En het liedje van de Animaniacs heeft ook erg geholpen... En de meeste landen/hoofdsteden ken ik ook wel, eindeloos gestamp op de basisschool. Maar dat Amerikanen hun eigen staten/hoofdsteden niet weten vind ik echt belachelijk. Ik snap dat de meeste niet-Amerikanen het niet weten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, maar de gemiddelde NLer weet wel waar Texas, California, New York en Alaska liggen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komt uit Jamie's School Dinners, waarin hij probeert een fatsoenlijk lunchmenu op Engelse scholen te introduceren. Schokkend inderdaad dat Engelse kinderen nauwelijks groentes kennen, en ook niet bereid zijn om ze te proeven. Op school krijgen ze pizza, pasta of vette kalkoenworstjes en thuis eten ze ook alleen maar friet. Er heerste onder de kinderen enorme weerstand tegen het gezonde eten dat Jamie ze voorschotelde. Overigens hadden de scholen maar 50 cent per kind per dag om een maaltijd van te maken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:42 schreef Kentoet het volgende:
Een tijd geleden heb ik een stukje van Jamie Oliver gezien met Italiaanse kinderen (ik geloof op Sicilië), maar ik kan dit zo even niet terugvinden. Dit waren kleuters en zij wisten op hun beurt weer veel meer dan het gemiddelde Nederlandse Engelse kind. Dat was mooi om te zien: Jamie hield dan bv een aubergine in de lucht en de hele klas in koor "Aubergine"
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |